home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 910 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dem Vi Elsker
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Dem Vi Elsker  (Læst 6122 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #30: 02 Okt 2006, 16:25 »

Jeg samligner dem såmænd heller ikke i spillestilen, slet ikke Smiley Men mere deres væremåde. En herinde nævner at Sir Ferguson nok skal få styr på ham, det tror jeg så ikke på, når han ikke engang kunne med Becks.

Hvordan Becks opfører sig uden for banen, er da fjøltende ligegyldigt. På banen har han altid været en holdspiller, en fighter, og det er det eneste, der tæller.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #31: 02 Okt 2006, 18:04 »

At tolke ordet "popdreng" som egoistisk kan da næsten kun være ironi? Huh

Lad mig forklare:

C.Ronaldo scorer da også en del kasser, jeg synes ikke at han bare dribler rundt uden nogen "gevinst". Og mht til hans ego, tror jeg nok at Sir Alex får sat skik på ham, før eller senere Opstemt

Det lykkedes ikke med pop-drengen Beckham..

Smiley

@ Wirenfeldt
Jeg mente bestemt på banen med C. Ronaldo, og med Beckham :-)
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #32: 03 Okt 2006, 17:43 »

Situationen med Rooney Og Ronaldo er Uheldig men jeg mener at Rooney var den største synder i den Episode.. det er Ham der laver en Fejl og Ronaldo Påpeger hvor svinsk den stempling var... Alt for Dit Fædreland... men at blinke ud til bænken var måske lidt uheldigt... Men Alt i Alt var det Ronney der kvajede sig........... IGEN!!
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Matter87
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #33: 03 Okt 2006, 21:59 »

Synes for det første at det er anelse tyndt at kalde C. Ronaldos drliblinger for nyttesløse, eftersom han er Uniteds næstfarligste mand i øjeblikket (Saha den farligste self.). Problemet med ronaldo er ikke at han er egoistisk han er bare for svingende i sine præstationer, hvilket i øvrigt er meget normalt for en spiller i hans alder, med det pres der ligger på ham osv...

Mht. min yndlings tekniker, må jeg nok sige at en spiller som Xavi imponere mig ekstremt meget. Ikke fordi han laver de helt vilde driblinger i løbet af en kamp, men hans førsteberøringer, afleveringer etc er jo helt fantastiske. Og vi bliver jo lige nødt til at huske at teknik ikke kun er at sætte en mand af, eller det at kunne "tippe" uendeligt eller på svære måder med bolden. Det er også simple inderside afleveringer. Og når man som spiller har en afleveringsprocent på 92% (dvs. at 92% af de afleveringer han har lagt i løbet af sæsonen er noget succesfuldt frem til modtageren) i løbet af en sæson må det siges at være fremragende!
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #34: 03 Okt 2006, 22:17 »

Synes du har fat i noget af det rigtige der Matter87.
Xavi vil også være min foretrukne, udover Pirlo.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #35: 03 Okt 2006, 22:40 »

Jeg kan godt lide og se en type som Stig Tøfting, giver sig 100% i kampene, og takler i gennem, det er det jeg kan lide...
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #36: 06 Okt 2006, 23:37 »

det fortæller ikke lige hvem jeg elsker men jeg var idag med til en mindeværdig kamp men miti all stars og tembo dream team ren hygge bold og en del mål
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #37: 06 Okt 2006, 23:49 »

det fortæller ikke lige hvem jeg elsker men jeg var idag med til en mindeværdig kamp men miti all stars og tembo dream team ren hygge bold og en del mål

Hvilket spiller var der med?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #38: 07 Okt 2006, 00:28 »

Hvilket spiller var der med?
Miti og Tempo Wink
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #39: 07 Okt 2006, 10:02 »

Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #40: 07 Okt 2006, 11:01 »


To hold med en masse af de gode gamle gutter, kan kun havde været en sjov kamp  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #41: 07 Okt 2006, 12:08 »

ja især der junior ved alle fire mål havde rundbarberet michael hemmingsen.

I de sidste 10 minutter blev arek onyszko sendt op foran han havde tidligere lavet flere solo ture (som målmand) op ad banen.
Han havde samtidig få nogle kæmpe oppustede handsker der er 4 gange større end almindelige målmandshandsker og havde efter et hjørnespark (i marken) et saksespark lige på chris sørensen.

Og fem minutter før tid blev martin s jensen så smidt op i angrebet og chris sørensen på mål
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #42: 07 Okt 2006, 16:14 »

- Jean Carlos Chera Smiley .. han er fanme vild .. !! ..  Opstemt hehe ..

- Men ellers Robinho .. men kan ogs godt lide typer som Fabregas ..  Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010