home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1261 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dem Vi Elsker
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Dem Vi Elsker  (Læst 6137 gange)
Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #15: 01 Okt 2006, 23:56 »

Sku mange der, Henry, Ronaldinho, Kaka men allermest Charles N'Zogbia!
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #16: 02 Okt 2006, 00:59 »

Ja men han får ikke Ret meget ud af det han laver...

Det har intet med undervuderet at gøre Smiley Dette skal ikke opfattes som en provokation, men slog det lige op i fremmedordbogen, så vi er enige om hvad ordet betyder! "undervurdere - verb. -r, -de, -t 1. undervurdere ng(t) fejlagtigt bedømme nogen el. noget til at være dårligere el. mindre betydningsfulde end de rent faktisk er = FORKLEJNE d det er farligt at undervurdere en modstander ·  hun havde undervurderet betydningen af at være vellidt ·  hans indflydelse må ikke undervurderes e undervurdering"

Men til Ronaldo-snakken vil jeg gerne lige tilføje lidt.
Knægten er et arrogant svin. En situation som den under VM med Rooney's udvisning pisser mig fuldstændig af. Den attitude med "Jeg kan alt, I kan intet" er skam også fin nok, hvis han havde noget at have det i! Jo, han laver da noget flot indimellem, det skal han have! Men fodbold er en holdsport, og skal jeg være helt ærlig, så kan denne dreng splittet et helt hold ad.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #17: 02 Okt 2006, 07:26 »

Men til Ronaldo-snakken vil jeg gerne lige tilføje lidt.
Knægten er et arrogant svin. En situation som den under VM med Rooney's udvisning pisser mig fuldstændig af. Den attitude med "Jeg kan alt, I kan intet" er skam også fin nok, hvis han havde noget at have det i! Jo, han laver da noget flot indimellem, det skal han have! Men fodbold er en holdsport, og skal jeg være helt ærlig, så kan denne dreng splittet et helt hold ad.

Fint, du ikke bryder dig om ham som spiller, men der er ingen grund til at kalde ham et svin. Så godt kender du ham vel næppe ;-)

Episoden under VM var uheldig, men faktum er, at uden ham ville United mangle en uvurderlig del af deres angrebsspil.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #18: 02 Okt 2006, 08:07 »

Fint, du ikke bryder dig om ham som spiller, men der er ingen grund til at kalde ham et svin. Så godt kender du ham vel næppe ;-)

Episoden under VM var uheldig, men faktum er, at uden ham ville United mangle en uvurderlig del af deres angrebsspil.
Som kan erstattes af en dejlig tempo-fyldt Ryan Giggs! Smiley
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #19: 02 Okt 2006, 08:24 »

Det er da fint med de store driblere, og hvis jeg skal vælge imellem en af dem, så bliver det helt klart Messi, den knægt er fantastisk Wink Ronaldinho står mere og mere stille for hver kamp der går Sur

Men ellers kan jeg meget bedre lide typer som Sissoko, spørg mig ikke hvorfor, bare en fed spiller Opstemt og som lampard og Gerrard, dem der kan lidt af hvert, og både kan arbejde offensivt såvel som defensivt Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #20: 02 Okt 2006, 08:28 »

Det er da fint med de store driblere, og hvis jeg skal vælge imellem en af dem, så bliver det helt klart Messi, den knægt er fantastisk Wink Ronaldinho står mere og mere stille for hver kamp der går Sur

Men ellers kan jeg meget bedre lide typer som Sissoko, spørg mig ikke hvorfor, bare en fed spiller
Opstemt og som lampard og Gerrard, dem der kan lidt af hvert, og både kan arbejde offensivt såvel som defensivt Wink

Helt enig, Sissoko er vel nok den sejeste spiller i Verden Opstemt
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #21: 02 Okt 2006, 15:24 »

Som kan erstattes af en dejlig tempo-fyldt Ryan Giggs! Smiley

Eftersom de begge to er med fra start, så er det jo den ene af holdets to mest chanceskabende spillere, United ville miste, hvis de ikke havde Ronaldo.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #22: 02 Okt 2006, 15:27 »

Eftersom de begge to er med fra start, så er det jo den ene af holdets to mest chanceskabende spillere, United ville miste, hvis de ikke havde Ronaldo.

Godt de har Park så... Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #23: 02 Okt 2006, 15:28 »

C.Ronaldo scorer da også en del kasser, jeg synes ikke at han bare dribler rundt uden nogen "gevinst". Og mht til hans ego, tror jeg nok at Sir Alex får sat skik på ham, før eller senere Opstemt
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #24: 02 Okt 2006, 15:30 »

C.Ronaldo scorer da også en del kasser, jeg synes ikke at han bare dribler rundt uden nogen "gevinst". Og mht til hans ego, tror jeg nok at Sir Alex får sat skik på ham, før eller senere Opstemt
Det lykkedes ikke med pop-drengen Beckham..
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #25: 02 Okt 2006, 15:34 »

Det lykkedes ikke med pop-drengen Beckham..
At kalde beckham egoistisk kan da næsten kun være ironi?  Huh
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #26: 02 Okt 2006, 15:59 »

Godt de har Park så... Rullende Øjne

Det handler ligesom ikke rigtigt om Park det her, så det har vist ingen relevans ;-)

Det lykkedes ikke med pop-drengen Beckham..

Efter han forlod United, har jeg ikke brudt mig om Becks, men du kan ikke tage fra ham, at han altid arbejdede (arbejder) som en besat på banen og satte holdet forrest.. Han er på ingen måde samme type som Ronaldo.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #27: 02 Okt 2006, 16:02 »

At kalde beckham egoistisk kan da næsten kun være ironi?  Huh

At tolke ordet "popdreng" som egoistisk kan da næsten kun være ironi? Huh
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #28: 02 Okt 2006, 16:05 »

Jeg nyder da ikke at se Messi, Ronaldinho osv. drible, når jeg ikke synes om klubben, de spiller i.

Jeg nyder at se portugisiske Ronny fra United spille fodbold.
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Dem Vi Elsker
« Svar #29: 02 Okt 2006, 16:23 »

Det handler ligesom ikke rigtigt om Park det her, så det har vist ingen relevans ;-)

Efter han forlod United, har jeg ikke brudt mig om Becks, men du kan ikke tage fra ham, at han altid arbejdede (arbejder) som en besat på banen og satte holdet forrest.. Han er på ingen måde samme type som Ronaldo.
Jeg samligner dem såmænd heller ikke i spillestilen, slet ikke Smiley Men mere deres væremåde. En herinde nævner at Sir Ferguson nok skal få styr på ham, det tror jeg så ikke på, når han ikke engang kunne med Becks.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010