home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC København
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 9061 gange)
BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #15: 02 Okt 2006, 19:04 »

2. Juli 2006

Målmand underskriver ny kontrakt


Sådan lød overskriften da jeg fik skrevet en ny kontrakt med Thomas(red. Villadsen), han er en ung og talentfuld målmand på højde med Lee, jeg forventer mig faktisk meget af de 2. Men jeg har ellers kigget lidt på kontrakter i klubben på 1. holdet, så der kommer flere meddelser fra pressen tror jeg.


3. Juli 2006

2 FCK spiller underksriver ny kontrakt
Jamil Fearrington og Michael Silberbauer har begge underskrevet en 4-årige kontrakt med FCK. Jamil har en stor fremtid i sig spår i de fleste og han er allerade på førsteholdet bare som reserve, Michael er derimod fastmand på FCK's hold, eller det var han sidste sæson men man tror op til den nye sæson med ny taktik at Grønkjær bliver brugt i stedet. Der går også et lille rygte om at Bergdølmo har afvist den seneste kontrakt men de skulle hurtigt være igang med flere forhandlinger.

Ja det var nu dejligt med 2 kontrakforlængelser, begge 2 er vigtige spiller, bare ærgeligt Bergdølmo afviste men jeg skal nu nok få den i hus.



FCK forhandler med 3 spiller?
Det er vist kommet ud at vi er efter de 3 spillere, Rasmus Marvits, Mattias Jonson og Ole Martin Årst:

Der går fornyede rygter omkring FCK omkring indkøb, det siges de har kontaktet henholdshvis, Horsens, Djurgården og 
Tromsø med henblik på at skaffe Rasmus Marvits, Mattias Jonson og Ole Martin Årts. Hvis dette er rigtigt så lyder det da som om de trapper lidt ned, Rasmus Marvits til FCK? En spiller på middel nievue, men FCK har nok lidt mere forstand på det end vi har.

Jeg kunne jo næsten tænke mig frem til at de ville sige det med Marvits, men det er vores valg og vi tror på det.



4. Juli 2006

Der skete ikke så meget i dag, mig og Peter sad bare endnu en gang og vendte det med spiller men det endte med at vi ikke ville søge nogle i dag, ellers var der bare låne-tilbud på nogle af reserve spillerne og lidt rygter med at f. eks. Frederik Stoor var på vej til AaB.


5. Juli 2006

En dag uden rygter, herligt. Men ellers skulle Peter og jeg til samtale med både Ole Martin Årts og Rasmus Marvits, vi fik sendt nogle acceptale tilbud afsted og håber det bedste.


6. Juli 2006

Philip Hansen til Skjold
Skjold fik sig en forstærkning i dag da Philip Hansen fra FCK valgte at tiltræde som leje spiller resten af sæsonen, Skjold er ellers meldt på vej ud af 2. division inden de er startet, men en vigtige forstærkning.

Godt han kunne komme til en anden klub selvom de ligger 200m væk fra parken, så jeg håber vildt han får nogle kampe, men ellers ikke det store udover vi fik tilbudt Mattias Jonson en kontrakt.
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #16: 03 Okt 2006, 15:18 »

Er der ingen der har nogle kommentar? Eller er der ingen der læser det og skal jeg lave min måde om at skrive på?
Logged

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #17: 03 Okt 2006, 15:23 »

jeg læser med, men har ikke rigtig nogen kommentar desværre!! Smiley
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #18: 03 Okt 2006, 15:24 »

jeg læser med, men har ikke rigtig nogen kommentar desværre!! Smiley

Det var også mere om der var nogen der læste den Wink
Logged

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #19: 03 Okt 2006, 15:25 »

okay, men det kan du tro jeg gør! Thumbs Up
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #20: 03 Okt 2006, 15:46 »

Du skal endelig ikke miste modet BasIth. Det er flot af en gut på din alder at skrive så godt, specielt taget dit klassetrin i betragtning Smiley

Fortsæt endelig det gode arbejde, også har du valgt den heeelt rigtige klub.

Held og lykke
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #21: 03 Okt 2006, 16:31 »

7. Juli 2006

Ung spiller underskriver ny kontrakt med forsvarene mestre

Lasse Horn som er 15år har for nogle få minutter siden sat sin underskrift på en 3-årige kontrakt med FCK frem til 2009, han når at blive 17 inden den udløber og ville automatisk få en professionel kontrakt.

Dejligt at få forlænget med sådan en spiller, håber da han kan gøre sig gældene i fremtiden.



Fra Horsens til FCK
Handlen mellem superligaens bundprop og top er i stand, Rasmus Marvits landede tidligere idag og underksrev en kontrakt med de forsvarende danske mestre, han skulle være henrykt for at være kommet til FCK og ville hurtigt spille sig ind i fansenes hjerter. "Det er et vigtigt skridt for mig, jeg er i en fodboldspillers bedste alder og det helt rigtige tidspunkt handler sker på", udtaler Marvits til Viasat.

Dejligt, kontrakten med Rasmus gik fint, han er lige nu skadet men ventes at komme oven på igen om 3 dage.



8. Juli 2006

Nordmand i København
Ole Martin Årts er fra idag af klokken 14.00 FCK spiller, han fløj idag til København få at underskrive kontrakten og ville senere på dagen træne for første gang med sine nye holdkammarater, han forventes at have kostet omkring 6mio for FCK at hente, en dyr reserve? Men han siges at have scoret mange mål.

Mattias ankommer i morgen, også er vores trup fuld.



9. Juli 2006

Gammel svensker tilbage til danmark
Den tidligere Brøndby'er Mattias Jonson er vendt tilbage til danmark, nu bare som spiller for FC København. Et spændene indkøb og det er især spændene om han stadig kan endnu, han er trods alt 32år. Han har kostet 11mio også må de da også forvente noget af ham.

Ja jeg forventer skam også noget, sad jeg og tænkte da nyheden kom frem, 11mio er mange penge at lange ud med efter en 32årige.


Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #22: 03 Okt 2006, 18:15 »

Det er sgu slet ikke så ringe det her, BasIth. Ganske fornuftigt skrevet, selvom du har valgt et forkert hold Wink

KUTGW Thumbs Up
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #23: 03 Okt 2006, 18:17 »

Det er sgu slet ikke så ringe det her, BasIth. Ganske fornuftigt skrevet, selvom du har valgt et forkert hold Wink

KUTGW Thumbs Up

Hehe, holder heller ikke med dem, men de er med i CL også er de danmarks klart bedste hold Wink Altså mener det selvfølgelig ikke selv, men hvis man skal kigge som anonym er de jo Smiley
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #24: 03 Okt 2006, 20:18 »

10. Juli 2006

Der skete intet den 10. Juli 2006, jeg trænede bare med gutterne. Jo jeg forhandlede kontrakt med Nicolaj Hansen, jeg håber meget vi kan nå til enighed få han er en af de helt store talenter i dansk fodbold, en god tackler også er hans teknik heller ikke i bund.



11. Juli 2006

AaB får Stoor
AaB har købt et af talenterne i norge, Fredrik Stoor er hans navn og er 22år gammel, det menes at de skulle have lagt omkring 1.5mio få at hente ham.

En af vores absalutte konkuranter i Super ligaen denne sæson, en god back de har fået men ikke det store.




12. Juli 2006

Vi trændene som sædvandelig og jeg fik tilbudt nogle kontrakt til spillerne, ellers skete der ikke det store. Det største navne blandt dem der fik tilbudt kontrakt var André Bergdølmo eller Lars Jacobsen. Ellers var det bare reserve spiller eller de yngre spillere.



13. Juli 2006

Drengene trænede godt og det var det. Men ellers blev den 18årige Jacob Neestrup professionel da han underskrev en 5årige kontrakt.














Har fundet ud af hvis jeg skriver om hver dag så er der mange dage hvor der næsten ikke kommer til at stå noget, så ville prøve at finde en anden måde næste gang, håber også i ville følge med der.
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #25: 04 Okt 2006, 18:41 »

hva med bare at skrive om hvergang der sker noget?

og så Månedopdate
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

ZhotLog
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #26: 04 Okt 2006, 18:48 »

Jeg synes nu faktisk det er meget fedt med en lille sprøjte til hver dag, men kan godt forstå hvis du på et tidspunkt skulle løbe sur i det Opstemt
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #27: 04 Okt 2006, 18:58 »

Jeg synes nu faktisk det er meget fedt med en lille sprøjte til hver dag, men kan godt forstå hvis du på et tidspunkt skulle løbe sur i det Opstemt

Jeg kan godt prøve at forstætte med det. Hvordan synes i det er sat op? Jeg ville nemlig gerne have lidt forskel? Altså er der ingen forskel?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #28: 04 Okt 2006, 19:14 »

Jeg er enig i, at det er overflødigt at skrive om alle dage. Det ender med at blive sådan noget her: "1. juli: Der skete ikke så meget, vi trænede godt" tre dage i træk :-) Så nøjes med at skrive, når der er noget interessant Thumbs Up
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #29: 06 Okt 2006, 15:27 »

Jeg er enig i, at det er overflødigt at skrive om alle dage. Det ender med at blive sådan noget her: "1. juli: Der skete ikke så meget, vi trænede godt" tre dage i træk :-) Så nøjes med at skrive, når der er noget interessant Thumbs Up
Jeq synes ellers det er ganske fint
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010