home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FC København
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 9063 gange)
BasIth
Gæst
 
FC København
« : 01 Okt 2006, 20:08 »

Ståle Solbakken har problemer med hjertet



Flemming Ø. sidder trist og kigger ned i bordet, man kan virkelig se han har det dårligt, han plejer aldrig at bukke under af noget den mand, men jeg kender nyheden og er virkelig også selv helt nede. Han bryder tavsheden ved at udtale følgene: "Jeg skal desværre bringe jer en dårlig nyhed...", man kan virkelig høre på ham at det gør meget ondt på ham, "Ståle Solbakken er nød til at forlade posten som manager i Football Club København, han har igen fået problemer med hjertet, han må fra nu af ikke dyrke noegn form for sport da dette kan medføre han får hjerte stop en
dag"
, jeg sidder og høre, og kigger på alle de journalister som er frem mødt, mange sidder med åben mund og glor forvirret rundt, han siger det snart, heldighvis få mig har jeg fået fortalt hele pressemødet igennem af ham før det blev officielt. "vi alle i FCK er meget berørte omkring dette, men nu til det glædelige hvis man kan kalde det det, vi har fået den tidligere FCK spiller Peter Møller til at tage over, han har kontrakt 1 år frem og hvis han gør det godt får han den forlænget", der kom en masse snak i krogene, mange sad og hviskede mens de så op på mig, det virkede mærkeligt men nu er presset for alvor sat sig fast. Jeg må nok heller sige noget, "jeg ville gerne lige sende en hilsen til Ståle Solbakken og ønske ham held og lykke med helbredet, men til mig selv, i kender mig nok fra fortiden som professionel fodbold spiller, nok mest for FCK, men fra i morgen af ville jeg skrive på en side som i får udleveret, hvordan det går i hverdagen.





Håber i kan lide starten, jeg skriver nok ikke mere i aften
Men håber det er en god måde at skrive på


Første 07 blog
« Seneste Redigering: 02 Okt 2006, 13:56 af BasIth » Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #1: 01 Okt 2006, 20:47 »

ja det var sgu en fed indledning.. håber snart du skriver mere Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Mikkellas
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #2: 01 Okt 2006, 21:15 »

Godt valg af træner Thumbs Up
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #3: 01 Okt 2006, 21:17 »

Hvordan bliver man Crew Prospect
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #4: 01 Okt 2006, 21:21 »

Hvordan bliver man Crew Prospect

Det er der lavet et inlæg om, tror nok det er i mødelokalet Wink
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #5: 01 Okt 2006, 21:22 »

Hvordan bliver man Crew Prospect

Prøv lige at se på topic i tråden og spørg dig selv om det er den rigtige tråd, før du skriver...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Soccerpop
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #6: 01 Okt 2006, 21:25 »

Vil nok sætte min tvivl ved at Peter Møller er mest kendt for sin tid i FCK,
men ellers god start. Thumbs Up
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #7: 02 Okt 2006, 16:19 »

Jeg ville gerne have jeg stiller det flot op, altså på en "firkantet" måde, altså det skal være en fast "formular" og alligevel skal der være noget tekst så det kan godt være der "går nogle updates" inden det funger helt, håber det går





Holdet i det hele
1. Juli 2006

Synes selv pressemødet gik fint, efter omstændighederne selvfølgelig. Jeg sætter mig til at kigge holdet igennem og i det hele taget hele FC København ligefra spillere til økonomi. Jeg starter med spillerne, jeg sidder og sortere og kigger på hvad pladser som skal forstærkes, jeg synes vi har nogle gode spiller generalt, men en ny forstærkning hist og ville ikke skade.

Jesper Christiansen - Målamnd
Thomas Villadsen - Målamnd
Lee Langeveldt - Målamnd
André Bergdølmo - Forsvar
Jamil Fearrington - Forsvar
Brede Hangeland - Forsvar
Michael Gravgaard - Forsvar
Lars Jacobsen - Højre wingback
Oscar Wendt - Venstre wingback
Dan Thomassen - Defensiv midtbane
Tobias Lidneroth - Defensiv midtbane
Martin Bergvold - Midtbane
Atiba Hutchinson - Midtbane
Hjalte Bo Nørregaard - Midtbane
William Kvist - Offensiv midtbane
Jesper Grønkjær - Offensiv midtbane
Michael Silberbauer - Offensiv midtbane
Stefan Monberg - Offensiv midtbane
Razak Pimpong - Angriber
Fredrik Berglund - Angriber
Marcus Allbäck - Boksspiller


Taktikken bliver lidt speciel, med 3 forsvar 2 wingbacks og 3 midtbaner og til sidst 2 angribere, forsvarene skal være gode med hovedt og det er dem jeg har, wingbacksene skal være gode både offemsivt og defensivt, der mangler vi måske en forstærkning, og midtbanen er der 3, en defensiv, "neutral" og offensiv, der er vi også godt dækket ind, i angrebet skal der være den store type, og den anden skal være hurtig.


Mig og Peter(red. Nielsen) har sat os ned og lavet nye trænigsprogrammer, vi håber vi har fået nogle gode nogle ud af det, nogle som skal udvikle vores spiller og få dem i god form, vi skal jo helst være i god form mod Randers om 16. dage hvor jeg kan vinde min første pokal som træner, jeg glæder mig som sindsyg til kampen, og det kan jeg fornemme på spillerne de også gør.


Jeg tænkte lidt mere over det med forstærkninger og jeg fik aftalt et møde med Flemming Ø. sammen med Peter, det var allerade længere henne på dagen, herligt, jeg var lidt træt efter at have gennemgået så meget med Peter allerade nu, men en halvtime blev det da til. Vi satte os foran det store bord hvor han sad og så på de mange papire, "nå skal vi til sagen?", han lød meget alvorlig og det var det jo os, "ja det må vi hellere, det var angående
økonomien og transferbudgette"
, jeg var ikke meget få at sige det med transfer budgette da det er noget dumt om at spørge om synes jeg, "ja, økonomien ser rigtig fin ud med en balance over de 100, og mere omkring de 150, og jeg havde tænkt mig at vi minimum skulle have omkring de 100 i balance så i får de 50mio ca. til at hente forstærkninger for", for ikke at lyde for henrykt over det store transferbudget sagde jeg bare, "mange tak, vi har en fin stab og spillere i forvejen så vi håber at minimere de fleste udkomster", Peter havde ikke sagt så meget, men det skulle han heller ikke, vi gik ud og vi begge sagde bare tak til her Ø. Vi begge var tilfredse og vi kunne nu begynde at se på de forstærkninger der måske skulle til.



Peter så lidt trær ud, men jeg ville nu have overståedet noget af det i dag, "Hey Peter, skal vi ikke sætte os hen til computerne og se lidt på nogle af de forstærkninger vi skal have?", "Jeg er pisse træt men vi kan godt nå lidt", sådan, jeg ville bare have overstået det i dag, men det med forstærkninger er jo hele tiden aktuelt. Vi fandt frem til vi mangler 2 wingabacks, altså bare backup's men de behøver ikke være unge få vi har nogle til at tage over om nogle år, vi havde bare en betingelse, det skal være spiller som har EU-pas, vi så meget gerne i vores liga, der var en intresant, Rasmus Marvits fra Horsens, vi var meget imponeret over denne spiller, at han kan spille få Horsens var et mysterium, han er jo god, vi har fået Ø. til at kontakte Horsens.  På midtbanen mangler vi intet. I angrebet mangler vi, vi har

Allbäck som er den store også Berglund som den hurtige, her har vi kun pt. Pimpong som reserve også har vi Bernburg som gerne skulle blive god nok til at spille med om ét år, men til vinter kommer Ailton, men han er ikke lige den forstærkning jeg havde set., men jeg tror han bliver brugbar. Nu havde vi siddet og kigget efter en hurtig angriber, vi har ikke kunne finde en direkte hurtig og afslutter men vi kom frem til den tidligere Brøndby'er Mattias Jonson, han er 32 og har nogle år tilbage, han kan spille over alt i angrebet, det er en af de spiller jeg holder meget af. Jeg tror bare mig og Peter er til lidt ældre spiller, den næste spiller vi sidder og kigger på er nemlig Ole Martin Årst fra norge, han spiller for Tromsø og er 31, det kan også bare være trætheden der spiller lidt ind. Jeg havde egentlig set at vi kunne have fået nogle fra vores "farmer" klubber men vi har ikke rigtig nogen, jo vi har B 1903, men der har mig og Peter ikke set nogle "ordentlige" spiller.


Vi gad ikke til at køre hjem nu, så vi lånte bare et værelse også fik vi vores søvn der.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #8: 02 Okt 2006, 16:35 »

Godt med meget tekst Smiley
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #9: 02 Okt 2006, 16:52 »

Godt med meget tekst Smiley

Tak Smiley Men i næste update bliver det nok mere sat op, det tror jeg men jeg er ikke helt sikker Wink
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #10: 02 Okt 2006, 17:22 »

Et par rettelser:

Det modsatte af indkomster er ikke udkomster, men der i mod udgifter.

- og der ud over staves generalt generelt.

Ellers ser det ganske OK ud so far, BasIth - bare forsæt! Smiley


Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #11: 02 Okt 2006, 17:23 »

Et par rettelser:

Det modsatte af indkomster er ikke udkomster, men der i mod udgifter.

- og der ud over staves generalt generelt.

Ellers ser det ganske OK ud so far, BasIth - bare forsæt! Smiley




Dér havde vi så den sure skolelærer Smiley
Logged

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #12: 02 Okt 2006, 17:31 »

Dér havde vi så den sure skolelærer Smiley

Hehe.. Håber ikke det havde nogen indfyldelse og tror da også de fleste viste hvad jeg mente Wink
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #13: 02 Okt 2006, 17:46 »

Hehe.. Håber ikke det havde nogen indfyldelse og tror da også de fleste viste hvad jeg mente Wink

Selvfølgelig - men hvorfor lave fejlen, hvis man kan undgå det? ;o).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BasIth
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #14: 02 Okt 2006, 17:48 »

Selvfølgelig - men hvorfor lave fejlen, hvis man kan undgå det? ;o).

Hehe ja selvfølgelig Wink Jeg mener heller ikke du ikke skulle skrive det få det må du meget gerne, går jo i 7. klasse og skal altid lære Smiley
« Seneste Redigering: 02 Okt 2006, 17:54 af BasIth » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010