Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 09:55:45
Broen13
Blogs
Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23483
0 Brugere, 674 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
ErnestaErnesta
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Idéfabrikken
Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
24
Forfatter
Emne: Videregivende spil - AS Monaco (Læst 73962 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: Videregivende spil - AS Monaco
«
Svar #210:
02 Feb 2012, 17:58 »
Citat af: BelthazorDK 02 Feb 2012, 17:55
hehe, ja han får nok ikke meget tid med Birsa og min store ven som er købt til venstrekant, holder ham lige hemmelig for spændingens skyld. Nordine Richard den **** ***** vil sælges, hvad ****** er det nu for noget griseri? har sat hans pris op på 80 mil og accepteret, hans anmodning. Sælger dog ikke med mindre vi kommer helt op i astronomiske beløb, lidt øv når jeg havde udset mig en plads på bænken til den unge mand.
Mon Ajax eventuelt vil lade mig få Shaqiri og Eriksen for en slik? mit lille kig på dem fandt en tidligere drømmespiller, Zezinho - han bliver egentlig ikke brugt i Ajax så måske han kunne lokkes billigt..
Nu må du fandme se at blive færdig.. VIL se det endeligt hold snart
... Din STORE ven.. hvem fanden kan det nu være... Det lyder spændene i hvert fald
The Road Back To Anfield
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #211:
02 Feb 2012, 18:12 »
haha:D
Skal jo lige have handlet lidt ind!
Har jo udover de spillere jeg ville af med, måttet indse der var nogle positioner vi ikke havde spillere til (felt til felt typen eksempelvis) og også de mere centralt offensive kant spillere (dem som trækker ind og laver ravage).
Har faktisk pengene til Shaqiri, spørgsmålet er mest af alt om han er en løn på mellem 300 og 450k værd.. puha. Han er jo en klasse kant, omvendt kan man også for de penge få en rigtig god spiller til en anden position..
Ifølge assistenten er VB og OMC de 2 svageste pladser, men Digne har en stor fremtid foran sig og Peruibe er ligeså en rigtig dygtig spiller, så jeg tror ikke det er der der vil komme flere indkøb. Den nuværende OMV kan spille centralt, så han kunne miste sin plads til fordel for en type som Shaqiri eller Messi hvis han altså ringer.. Bestyrelsen sagde jo at jeg skulle holde min kæft og pakke Wilsons ting, hvilket jeg godt kan leve med til de penge han gav, men med mindre jeg skal købe Bjelland og leje en Erichot ud et år mere, så har jeg ikke rigtigt brug for en forsvarer længere, selvom Bjelland jo er en dejlig forsvarer!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #212:
02 Feb 2012, 18:23 »
Citat af: BelthazorDK 02 Feb 2012, 18:12
haha:D
Skal jo lige have handlet lidt ind!
Har jo udover de spillere jeg ville af med, måttet indse der var nogle positioner vi ikke havde spillere til (felt til felt typen eksempelvis) og også de mere centralt offensive kant spillere (dem som trækker ind og laver ravage).
Har faktisk pengene til Shaqiri, spørgsmålet er mest af alt om han er en løn på mellem 300 og 450k værd.. puha. Han er jo en klasse kant, omvendt kan man også for de penge få en rigtig god spiller til en anden position..
Ifølge assistenten er VB og OMC de 2 svageste pladser, men Digne har en stor fremtid foran sig og Peruibe er ligeså en rigtig dygtig spiller, så jeg tror ikke det er der der vil komme flere indkøb. Den nuværende OMV kan spille centralt, så han kunne miste sin plads til fordel for en type som Shaqiri eller Messi hvis han altså ringer.. Bestyrelsen sagde jo at jeg skulle holde min kæft og pakke Wilsons ting, hvilket jeg godt kan leve med til de penge han gav, men med mindre jeg skal købe Bjelland og leje en Erichot ud et år mere, så har jeg ikke rigtigt brug for en forsvarer længere, selvom Bjelland jo er en dejlig forsvarer!
Jeg prøvede selv at få Shaqiri i en af mine sæsoner der ville han ikke.... han kan jo blive klasse.. og ret stort salgsobjekt hvis det er nødvendigt om nogen år.... og kanterne, er vel næsten det vigtigste i FM.... de kan sgu være alt afgørende.... Hvis du kan få ham, og er dækket ind, efter din mening, tilfredstillende... så vil jeg sige go for it
The Road Back To Anfield
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #213:
02 Feb 2012, 18:36 »
Altså jeg kvajede mig lige før, havde kig på en ung målmand (16 årig) som jeg tænkte ville være fint 3. valg (med kampe på B holdet), men så kan han først komme næste sommer, selvom det er en fri transfer. Så målmandsposten er reserverne noget svage på - omvendt er vores førstevalg jo meget stærk. - Edit: ville nemlig ikke stå inde for køb af 2 målmænd på en sæson så rykkede Martin Sourzac op fra B holdet som 3. keeper.
Bonnet som jeg tidligere nævnte fra Havre, ville bestyrelsen acceptere 46 mil for, men venter lige og ser om Shaqiri kan lokkes da han jo lige er en klasse bedre, derudover er jeg fint tilfreds, med en lille lækkerbisken på bænken i angrebet som kan blive konge for os - dog kun lejet så næste spiller må beslutte om han er 35 mil værd (fik en lille klausul på ham
)
Edit 2: Har ventet snart 2 uger på at Bjelland skal bestemme sig for om han vil spille for verdens bedste manager - John Doe - eller ej. lidt træls herre at have med at gøre alligevel.
«
Seneste Redigering: 02 Feb 2012, 18:40 af BelthazorDK
»
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #214:
02 Feb 2012, 18:48 »
Citat af: BelthazorDK 02 Feb 2012, 18:36
Altså jeg kvajede mig lige før, havde kig på en ung målmand (16 årig) som jeg tænkte ville være fint 3. valg (med kampe på B holdet), men så kan han først komme næste sommer, selvom det er en fri transfer. Så målmandsposten er reserverne noget svage på - omvendt er vores førstevalg jo meget stærk. - Edit: ville nemlig ikke stå inde for køb af 2 målmænd på en sæson så rykkede Martin Sourzac op fra B holdet som 3. keeper.
Bonnet som jeg tidligere nævnte fra Havre, ville bestyrelsen acceptere 46 mil for, men venter lige og ser om Shaqiri kan lokkes da han jo lige er en klasse bedre, derudover er jeg fint tilfreds, med en lille lækkerbisken på bænken i angrebet som kan blive konge for os - dog kun lejet så næste spiller må beslutte om han er 35 mil værd (fik en lille klausul på ham
)
Edit 2: Har ventet snart 2 uger på at Bjelland skal bestemme sig for om han vil spille for verdens bedste manager - John Doe - eller ej. lidt træls herre at have med at gøre alligevel.
Håber på Shaq,.... men nu ser vi... hvem bruger du som første målmand.... har du stadigt begge argentinere?....
Bjelland... det er posten der ikke kan nå frem i Nordsjælland... eller sådan noget.. ring til Messi.. han siger ja med det samme
The Road Back To Anfield
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #215:
02 Feb 2012, 18:52 »
Beholdte Carrizo, han var jo bare bedst! solgte den anden, kigger lige nu på at lave en drømme handel - hvis jeg altså kan slå Wigan og FCK i kampen om ham.
edit: Drøm i forhold til en reserve målmand
«
Seneste Redigering: 02 Feb 2012, 19:17 af BelthazorDK
»
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #216:
02 Feb 2012, 19:53 »
Er du klar til lidt information her Triple? går sku lidt ud fra du er den eneste der kigger med :p
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #217:
02 Feb 2012, 19:59 »
Citat af: BelthazorDK 02 Feb 2012, 19:53
Er du klar til lidt information her Triple? går sku lidt ud fra du er den eneste der kigger med :p
De andre er helt døde ja.. må jo være sjovere at lave lektier..
Yes er klar.. er hjemme fra job nu
The Road Back To Anfield
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #218:
02 Feb 2012, 20:01 »
Kanon! hehe trist for dem, mine elever får konsekvent ikke lektier hvis bare de laver det de skal i timerne. (med undtagelse af afleveringer).
Jamen jeg vil lige rode lidt med en prøve af det jeg har noteret mig i min notesblok, bliver nok lidt kluntet, men nu må vi se
Edit: lige set at mainz trak Ter Stegen på en fri transfer DOH hvorfor så jeg dog ikke ham
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #219:
02 Feb 2012, 20:02 »
Citat af: BelthazorDK 02 Feb 2012, 20:01
Kanon! hehe trist for dem, mine elever får konsekvent ikke lektier hvis bare de laver det de skal i timerne. (med undtagelse af afleveringer).
Jamen jeg vil lige rode lidt med en prøve af det jeg har noteret mig i min notesblok, bliver nok lidt kluntet, men nu må vi se
Jeg er færdig med lektier..
.,... ja prøv det bare.. venter sgu spændt ..
The Road Back To Anfield
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #220:
02 Feb 2012, 20:16 »
Sæsonen 2014/15
Jeg overtog et klart tophold fra Triple, desværre nok et tophold som var skabt på baggrund af en svag økonomi og defensivt spil. "They've been champions, but they've not been good champions" (citat: Brian Clough) dækker vel meget godt. Derfor var mit klare mål at forstærke offensiven. Det ses også tydeligt på de køb jeg har lavet i min tid i Monaco. Der er kun købt 3 defensive spillere hvoraf den ene er en rendyrket reserve, det er også blevet til en lejeaftale da jeg ikke kunne overbevise Sanogo om at han skulle til Monaco, men han ville gerne lejes ud og City accepterede endda at lade mig få en forhåndsklausul på 35 millioner.
Holdet er gået fra at have 4 franske spillere til nu at have 9, hvilket er et fint antal i min bog, der er 10 hvis man tæller Diakité som har fransk som anden nationalitet.
Forventningerne til sæsonen:
Titeludfordrer. 80 millioner og 3.25 i lønbudgettet (ugentligt)
VM Bonus info:
Spanien vandt VM 2-1 over Belgien, mens Brasilien vandt bronzekampen 2-0 over Polen.
VM's største overaskelser:
Mexico gik ikke videre fra gruppen til fordel for Belgien og Colombia.
Elfenbenskystem samlede blot 1 point i gruppe G som Skotland vandt med 7 point, 1 point mere end Spanien.
Canada var MED til VM.
Topscorene blev Pato (7), Lukaku (5), Messi (4)
Hverken Messi eller Ronaldo kom på VMs Dream Team, som var sat af spillere fra 4 lande, Brasilien, Belgien, spanien og England.
VM's flop: At Brasilien på hjemmebane ikke kunne tage guldet (de tabte 0-1 til Belgien i semifinalen).
Tilgange:
Nicolai Jørgensen - Leverkusen - 12.000.000
Jan Lukas - AS Monacos U19
Kévin Le Targat - Lecce (delejet af Palermo) - 6.000.000 (3 hver).
Clément Chantôme - Paris Saint-Germains - 13.000.000
Lucas Digne - LOSC Lille Métropole - 45.000.000
Even Hovland - Omonoia - 13.000.000
Yaya Sanogo - Manchester City - Leje (købs option på 35.000.000 - bliver næste spillers beslutning / kamp at overbevise ham om at skifte.)
Xherdan Shaqiri - Ajax - 70.000.000
Stephan Andersen - fri Transfer
Følgende spillere kommer senere:
Lyes Soltani - CC Sig - fri transfer
Jørgensen skal kæmpe med Kamil Grosicki om venstrekanten, mens Lukas og Targat skal skabe bredde i defensiven. Chantôme er hentet til rollen som boks til boks spilleren på den centrale midt, en fin spiller som både kan fordele spillet, arbejde hårt og løbe en hel kamp, at han så samtidigt var sat til salg i PSG og Franskmand gjorde det bare til en smuk aftale til 175.000 om ugen på en 5 årig aftale (han er 26 år). Digne er købt til at gå direkte ind på venstreback, en rigtig klasse back som med lidt træning sagtens kan blive mange penge værd. Hovland er direkte afløser til Wilson. Shaqiri er jo en dyr handel, og slutter derfor også mit indkøbs togt. Er meget skuffet over at jeg har været "nødt til" at købe så mange spillere ind, men når nu Triple har været økonomisk presset og nødt til at satse defensivt, følte jeg det var på tide at prøve offensvt. Shaqiri er helt klart en stjerne i en klasse for sig.
Stephan Andersen fik jeg på en fri efter jeg egentlig havde besluttet ikke at lede efter en målmand, men med sin landsholdserfaring og så videre er han klart en solid 2. keeper - Sourzac ryger derfor retur til B holdet. 75k om ugen til Andersen på en 1 årig kontrakt er fint nok - han skulle dog presses så lønnen, derfor får han i stedet 50k for en kamp eller et rent bur, regner ikke med han spillere mange kampe da jeg vil bruge den unge Caillard i de lette kampe.
Soltani studsede jeg over fordi han i en alder af 16 år er hele 186 meter høj, ledte lidt efter en målmand, gik bare først op for mig for sent at denne først vil komme efter sæsonen. - håber han har lidt fremtid i sig trods alt, syntes hvert fald det var imponerende at have 2 Matchvinder og 2 Rent bur som 16 årig, og samtidigt spille 15 kampe til 7.50. CC Sig har i flere spil leveret gode Algeriske spillere til mine hold så de er en fast klub at kigge hos.
Afgange:
Gonzalo Castellani - Bologna - 10.000.000
Frederik Stoor - Levante 14.000.000
David Goodwillie - Leeds United - 30.000.000 + 25% af fremtidigt salg (han ønskede at skifte - hader utilfredshed)
Sebastian Leto - Evian TG - 7.000.000 (200k om ugen for en spiller der bliver afløst af Jørgensen)
Martin Zeman - Stade Brestols 29 - 7.500.000
Alberto Paloschi - AS Saint-Etienne - 10.000.000
Pablo Migliore - Bari - 15.000.000
Tom De Sutter - Frakfurt - 15.000.000
Danny Wilson - Tottenham - 120.000.000 + 25% af fremtidigt salg (de ville jo ikke lade ham være, deres bud startede fra Juni på 30 mil og blev ved at gå op)
Serges Deblé - Sparta Prag - 26.000.000 (de 11 mil er over 24 måneder)
Vincent Muratori - Montpellier Hérault SC - 8.000.000
Kévin Diaz - Mallorca - 7.500.000
Har derudover ladet følgene spilleres kontrakter løbe ud pr. 30. Juni 2014:
Malkhaz Asatiani, Gary Coulibaly, Edgar Salli, Florian Dubourg, Issac Koné, Jackson Mendes, Valentin Eysseric, Benjamin Gaglewski, Jérémy Labor, Brian Payet, Florian Pinteaux, Quentin Ngakoutou, Fawzi Ouaamar, Jessi Pi, Aadil Assana, Benjamin Morel, Jérôme Phojo og Marcel Tisserand. alt i alt omkring 200k fri i lønbudgettet.
Samt Chris Malonga som var sat til at skifte inden jeg kom til, fri transfer til West Brom.
Paloschi handlen er et tab på 5 millioner men det frigør lidt over 200k om ugen (han får stadig 70k til 2017 da han ikke ville gå ned i løn for at skifte, men udsigten til spilletid var minimal.)
Økonomi
Svingdøren har kørt helt vildt tosset i Monaco.
Økonomisk set har vi tjent 282.500.000 på salg samlet set.
Jeg har samtidigt brugt ca. 162.000.000 på indkøb.
Der er nok røget en 50 mil yderligere til Agenter og sign on fees.
Lige nu er der et plus på 92.415.052 kroner i balancen, har stadig 65.195.714 millioner til transfers. Der er et plus på 51 millioner tjent i denne sæson indtil videre.
Lønbudgettet siger at jeg bruger 2.640.381 kroner og har 2.907.663 til rådighed.
Med andre ord er der penge til at købe en god forstærkning hvis det bliver aktuelt. Kigger man tilbage på mine forventninger og det budget jeg der blev givet, har jeg jo reelt set sparet omkring 250k væk fra klubbens budget, forstærket truppen offensivt og ryddet lidt ud i alle kæderne, og stadig et fint rådighedsbeløb. Kigger mest af alt efter unge spillere de næste måneder, med mindre en langtidsskade ødelægger noget.
screenshots:
Holdet(efter sidste handel er foretaget)
http://imageshack.us/photo/my-images/42/asmonacofctrupspillere.png/
Ideal opstillingen
http://imageshack.us/photo/my-images/859/asmonacofctaktikoversig.png/
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #221:
02 Feb 2012, 20:35 »
Man må da sige at du har haft dig et travlt transfer vindue. Og lyder som en super tilgang af Shaqiri!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #222:
02 Feb 2012, 20:57 »
Det var noget hektisk, er egentlig lidt træls at skulle hente så mange ind, men de spillere jeg gerne ville beholde ville enten væk, eller modtog for gode bud, mens dem jeg ville af med var nemme at skippe afsted.
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #223:
02 Feb 2012, 21:05 »
Savler helt over holdet nu... var de spillere jeg skulle have haft til den offensive jeg prøvede...
Ser fandme godt ud Belthazor.... kan gå hen og blive en kanon sæson.. Du har gjort det godt so far ... så kræver Euro-League titlen og mesterskabet.. og så ringer jeg til messi og skaffer ham.. deal?
Ej, glæder mig til at se hvad du kan få ud af dem... det ligner et hold der bliver sjovt at spille med, og ikke kun vinde 1-0 med igen og igen
The Road Back To Anfield
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #224:
02 Feb 2012, 21:09 »
Tænker lidt at de første 8-10 runder nok går med at spille dem og systemet ind.. Desværre er Både Hovland og Carizzo ude de første 3 uger med skader. Er ved at sætte holdet til min første kamp mod Guingamp.. Bliver lidt vildt, har ikke spillet i Frankrig siden 2010 hvor mig og en buddy kørte et fint double spil med Havre og Nantes.. Mangler måske lidt en boldsikker offensiv midt, Fleck er okay fin, desværre er han nok kun på niveau til at være reserve når det kommer til toppen af CHL verdnen
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
24
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »