home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  1 Bruger, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 73997 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #180: 01 Feb 2012, 16:18 »

Haha, du kom jo som oprykker i første sæson og i 2. sæson var du bare uheldig, så det er bestemt ikke fordi du er dårlig Peace

Lol. godt reddet Wink...  Held og lykke til den næste Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #181: 01 Feb 2012, 17:49 »

Fedt fedt Smiley Jeg vil kigge på det, er dog i praktik så går nok først "rigtigt" i gang fredag!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #182: 01 Feb 2012, 19:33 »

Sig lige til Belthazor.. hvis linket ikke virker med at hente spillet Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #183: 01 Feb 2012, 20:26 »

det virkede fint Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #184: 01 Feb 2012, 20:33 »

super.. Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #185: 01 Feb 2012, 20:43 »

ikke fordi dette er nogen form for update, langt fra Peace

Kigger lige på spillet, læser de der nok 60 meddelelser, og tænker at jeg lige vil se min trup.. og så ligger der 8 spillere !!? i A truppen.. NU JEG BANGE! - viser sig do at spillere som er utilgængelig ikke vises pyha Peace

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #186: 01 Feb 2012, 21:03 »

ikke fordi dette er nogen form for update, langt fra Peace

Kigger lige på spillet, læser de der nok 60 meddelelser, og tænker at jeg lige vil se min trup.. og så ligger der 8 spillere !!? i A truppen.. NU JEG BANGE! - viser sig do at spillere som er utilgængelig ikke vises pyha Peace
Haha glad for du selv fandt ud af det.. Wink.... ja de er vist på ferie tror jeg Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #187: 01 Feb 2012, 21:06 »

yep! sad med lygte og lup for at finde nogle franskmænd i truppen, kan dog ikke finde mere end 4 i A truppen... Glæder mig sku lidt til at se den der nye angriber an Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #188: 01 Feb 2012, 21:16 »

yep! sad med lygte og lup for at finde nogle franskmænd i truppen, kan dog ikke finde mere end 4 i A truppen... Glæder mig sku lidt til at se den der nye angriber an Opstemt

Der er ikke mange, MEN.. flere af dem har dog Fransk som anden nationalitet Smiley

Ved ikke hvad du vil bruge oppe foran.. men er muligt at sælge de sutter og skotten, hvis du kun vil bruge to Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #189: 01 Feb 2012, 21:22 »

Leeds var frække og tilbød mig 15 mil over 2 år.. gav dem et modbud på 45 og de tilbød 30 + 25% af fremtidige, så han ryger nok, han vil jo selv gerne væk.. hælder dog mere til at sælge ham Italieneren, syntes han suger en stor løn og er lidt for langsom (med tanke på ham Torassa som er på vej ind).

Hælder lige nu mod Torassa i front og så sutter på bænken, med mindre der skulle komme et godt tilbud på salgslisten over en hurtig angriber / et bud på sutter. Lige nu er mit store fokus dog på at sælge spillere som jeg ikke tror vil blive brugt og prøve at skrabe lidt penge sammen Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #190: 01 Feb 2012, 21:28 »

Leeds var frække og tilbød mig 15 mil over 2 år.. gav dem et modbud på 45 og de tilbød 30 + 25% af fremtidige, så han ryger nok, han vil jo selv gerne væk.. hælder dog mere til at sælge ham Italieneren, syntes han suger en stor løn og er lidt for langsom (med tanke på ham Torassa som er på vej ind).

Hælder lige nu mod Torassa i front og så sutter på bænken, med mindre der skulle komme et godt tilbud på salgslisten over en hurtig angriber / et bud på sutter. Lige nu er mit store fokus dog på at sælge spillere som jeg ikke tror vil blive brugt og prøve at skrabe lidt penge sammen Smiley

Ja var også det jeg gjorde.. var knap så heldig med nogen ... Leto fik 2 kampe så var han skadet på OMV... og ham zeman.. bliver tit skadet, hvis du evt får bud på ham...  men lyder sgu da ret godt med det leeds bud Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #191: 01 Feb 2012, 22:40 »

Uden at sige for meget vil jeg godt afsløre at jeg har fået et bud på Lucas Digne accepteret, og så har jeg ryddet lidt ud i truppen - er dog ikke helt færdig endnu). Hvis alt går som jeg håber vil der være omkring 800k befriet i løn budgettet samt lidt over 100 mil at købe for.. Mere om det i morgen Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #192: 01 Feb 2012, 22:49 »

Uden at sige for meget vil jeg godt afsløre at jeg har fået et bud på Lucas Digne accepteret, og så har jeg ryddet lidt ud i truppen - er dog ikke helt færdig endnu). Hvis alt går som jeg håber vil der være omkring 800k befriet i løn budgettet samt lidt over 100 mil at købe for.. Mere om det i morgen Smiley

Lyder super godt.. Smiley.... Glæder mig til at høre mere imorgen :-)

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #193: 02 Feb 2012, 15:41 »

Sidder stadig midt i et transfer rod, vil indrømme der er spillere jeg ikke så en fremtid i som er røget ud hurtigt, mens der er nogle som jeg gerne ville satse på som der også er kommet gode bud på, så det kan ende med at jeg sælger en stor del af A truppen ud her. Uden navne vil jeg da sige der lige nu er røget seks spillere mens jeg kun har hentet en enkelt.

Kiggede lige på taktikken, da det jo er lidt vigtigt i forhold til hvad slags spillere jeg henter, der er lige nu kun 2 taktikker, skal jeg bare selv finde en 3. jeg syntes om? Eller skal jeg holde mig til de 2 / er der en 3. taktik som jeg skal bruge?

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #194: 02 Feb 2012, 15:44 »

Sidder stadig midt i et transfer rod, vil indrømme der er spillere jeg ikke så en fremtid i som er røget ud hurtigt, mens der er nogle som jeg gerne ville satse på som der også er kommet gode bud på, så det kan ende med at jeg sælger en stor del af A truppen ud her. Uden navne vil jeg da sige der lige nu er røget seks spillere mens jeg kun har hentet en enkelt.

Kiggede lige på taktikken, da det jo er lidt vigtigt i forhold til hvad slags spillere jeg henter, der er lige nu kun 2 taktikker, skal jeg bare selv finde en 3. jeg syntes om? Eller skal jeg holde mig til de 2 / er der en 3. taktik som jeg skal bruge?

Jeg vil jo mene du bare laver en 3. som du synes om.. jeg mener.. holdet er under opbygning og har løbende stor udskiftning.... Det gør jo vi må tilpasse taktikkerne...  plus jo stærkere hold vi bliver jo bedre kan vi tillade os at anløbe på lidt mere offensive taktikker Smiley

Ikke noget at sige til at du sælger meget ud.... Kan ikke udngåes i opbygningen, plus hvert åt kommer jo også bedre spillere til salg, eller endda fri... Glæder mig til at se hvor meget der er tilbage af min gamle trup Wink

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010