home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:09:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23485
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: realestateeg
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 74007 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Videregivende spil - AS Monaco
« Svar #150: 29 Jan 2012, 14:50 »

10 RUNDER SPILLET

Synes det er en god start, specielt med 5 point mod de tre store (PSG,Lille & Marseille)

Skal også siges at både John Fleck og M. Thygesen, har været hjemme og trøstespise og få knus hos Mor, da de havde hjemve, de var dog tilbage i kampen mod Lille

Indtil videre har nyindkøbene gjort det godt. Har PT ingen spillere som ikke har gjort det tilfredsstillende, men er dog for tidligt at sige, hvor gode købene er.

Fik ekstra penge af bestyrrelsen pga den gode økonomi, så jeg nu kan købe for 44 mill.

Skipper
Gæst

« Svar #151: 29 Jan 2012, 15:00 »

Hej jeg er ked af det. men stå af.
Ved godt at der stadigvæk er et stygge tid til jeg skulle spille min sæson, men når jeg kigger på mit studie- og arbejdsskema for det næste halve år, tror jeg ikke jeg ville kunne overskue at skulle sætte mig ned og spille en sæson hurtigt og skrive noget nogenlunde fornuftigt ved siden af.
Håber ikke det er for træls Forlegen

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #152: 29 Jan 2012, 15:55 »

Hej jeg er ked af det. men stå af.
Ved godt at der stadigvæk er et stygge tid til jeg skulle spille min sæson, men når jeg kigger på mit studie- og arbejdsskema for det næste halve år, tror jeg ikke jeg ville kunne overskue at skulle sætte mig ned og spille en sæson hurtigt og skrive noget nogenlunde fornuftigt ved siden af.
Håber ikke det er for træls Forlegen
Det er helt iorden Heraklit, så må vi bare finde en anden Smiley

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #153: 29 Jan 2012, 16:03 »

Jeg kan tage sæson 6 men så står sæson 8 åben... Smiley

FMFreaks inside you.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #154: 29 Jan 2012, 16:04 »

finder vel nok ud af det... vi er stadigt mange jo Smiley

philips
Juniorspiller
**

« Svar #155: 29 Jan 2012, 16:24 »

Jeg kan tage sæson 6 men så står sæson 8 åben... Smiley
Jeg tager gerne sæson 8 vis der skulle blive brug for det  Smiley

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #156: 29 Jan 2012, 18:54 »

Måske mit sidste indkøb inden jeg overdrager holdet til sommer.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #157: 29 Jan 2012, 20:01 »

Han ser fin ud, måske lidt langsom, men det kan han vel trænes i Smiley (jeg er totalt speed fanatiker, hvis jeg kunne mønstre et hold hvor alle var 20/20 i acc og hurtighed ville jeg være lykkelig :p)

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #158: 29 Jan 2012, 20:24 »

Han ser fin ud, måske lidt langsom, men det kan han vel trænes i Smiley (jeg er totalt speed fanatiker, hvis jeg kunne mønstre et hold hvor alle var 20/20 i acc og hurtighed ville jeg være lykkelig :p)

Er total enig... men er sgu svært at få det hele uden bare at bruge løs, som jeg plejer... speed er alt enig.. eller næsten alt speciel offensivt for mig, men også def. Smiley

Hvis jeg ser nogle mulige super free signings efter januar.. skal jeg så ikke smide et personal SS, så vi lige kan se om det er noget du kan bruge også?

Opdate: Thygesen på vej væk for 23 mill (fortjeneste 10 på ½år) Han bliver ved at tude og savne mor, så ville have ophævet sin kontrakt, men den går sgu ikke, så han er på vej mod england
« Seneste Redigering: 29 Jan 2012, 20:32 af TripleX9 » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #159: 29 Jan 2012, 20:36 »

Selvom der er nogen der melder fra ved jeg ikke om jeg synes det er en god ide at tage flere med ind, synes vi måske er lidt mange. I min verden ville 5 spillere være et rigtig godt antal fordi så ville alle kunne nå 2 sæsoner inden for samme årti. Men det er selvfølgelig ikke mig der bestemmer det.

Lækre updates Triple, må give jer ret i at de 2 ugen ser ekstremt lovende ud, glæder mig til forhåbentlig at overtage dem som klassespillere Wink

KIU! Opstemt

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #160: 29 Jan 2012, 20:38 »

Selvom der er nogen der melder fra ved jeg ikke om jeg synes det er en god ide at tage flere med ind, synes vi måske er lidt mange. I min verden ville 5 spillere være et rigtig godt antal fordi så ville alle kunne nå 2 sæsoner inden for samme årti. Men det er selvfølgelig ikke mig der bestemmer det.

Lækre updates Triple, må give jer ret i at de 2 ugen ser ekstremt lovende ud, glæder mig til forhåbentlig at overtage dem som klassespillere Wink

KIU! Opstemt

Bakker op op om at 4-5 stykker er fint, på trods af at jeg selv komme med midt i det hele, hvilket jeg er glad for Wink

Tak Damse, skal bare score flere mål er jo vant til at score omkring 100 pr. sæson. Men er nok for tidligt Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #161: 29 Jan 2012, 20:50 »

Bakker op op om at 4-5 stykker er fint, på trods af at jeg selv komme med midt i det hele, hvilket jeg er glad for Wink

Tak Damse, skal bare score flere mål er jo vant til at score omkring 100 pr. sæson. Men er nok for tidligt Smiley

Det har du nok ret i at der gør. Men jeg er selv forundret over at du formår at ligge så højt i ligaen.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #162: 29 Jan 2012, 20:58 »

Det har du nok ret i at der gør. Men jeg er selv forundret over at du formår at ligge så højt i ligaen.

Tja, er vel også godt nok. Men savner stabilitet men skal jo nok komme, sammenligner nok for meget med tidligere spil, som Hoffenheim, hvor jeg blev mester i 3. sæson.

Men det snart forestående transfervindue, der SKAL vi have en målsluger. Har aldrig fået gang i Fernandes som du købte på trods af rimeligt gode stats, men lader til jeg kan få 25 mill for ham fra Lazio. så lad os nu se Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #163: 29 Jan 2012, 21:08 »

Jamen det må du gerne Triple (det med screenshots), men hvis du får mulighed for at få en eller anden superstjerne i respektivt forhold til klubben, budgettet og alder så skal du selvfølgelig være velkommen til at slå til - specielt hvis du falder over en hurtig spiller!

Er der spillere med fra tjekkiet? for så kunne du kigge efter Chramosta som skarpskytten i front, han har været dejlig i flere af mine tidligere saves!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #164: 29 Jan 2012, 21:12 »

Jamen det må du gerne Triple (det med screenshots), men hvis du får mulighed for at få en eller anden superstjerne i respektivt forhold til klubben, budgettet og alder så skal du selvfølgelig være velkommen til at slå til - specielt hvis du falder over en hurtig spiller!

Er der spillere med fra tjekkiet? for så kunne du kigge efter Chramosta som skarpskytten i front, han har været dejlig i flere af mine tidligere saves!

Super, har lige sat en scout på ham, ser sgu umiddelbart godt ud Wink.... overvejer også Paloschi, som har væert fremragende som skarpretter i mit Napoli-save...

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010