home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 131 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC København - Brøndby IF
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FC København - Brøndby IF  (Læst 5091 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
FC København - Brøndby IF
« : 01 Okt 2006, 14:34 »

Så kom dagen !
FC København - Brøndby IF !
Jeg tror det bliver en lækkerbisken, og med FCK som vinder.

3-1 til os ! Smiley
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #1: 01 Okt 2006, 14:42 »

Tja, der er vel ingen tvivl om at FCK må betragtes som favoritter, selvom hr. Meulensteen har udtalt at BIF er det - en kommentar, der må betragtes ganske optimistisk.

Jeg tror, at det som altid bliver en hæsblæsende affære, men hvor FCK haft haft 5 dage at restituere i, har Brøndby kun haft 3 dage siden Frankfurt kampen, så mon ikke den stadigvæk kan mærkes i Brøndby-benene. Jeg tror det - og jeg tror, at FCK hiver de tre point i land med en komfortabel 2-0 sejr.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Jep-Jep
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #2: 01 Okt 2006, 14:43 »

FC kan ikke vinde efter at have spillet mod Celtic - 2-1 til BIF!  Cool
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #3: 01 Okt 2006, 14:45 »

Jeg må give dig ret KF... BIF har ikke just virket stabile, og på trods af en underholdende kamp mod Frankfurt, hvor man må gå ud fra at Frankfurt tog det stille og roligt, tror jeg ikke på dem. De har også for mange skader, og når det er i Parken, har BIF ikke en chance.

FCK vinder den med et par mål... 2-0 nok Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #4: 01 Okt 2006, 14:45 »

Møllens kommentar tror jeg mest er henvendt til sine egne spillere, og så for at sige at man stadig er et tophold. Det bliver formentlig en kamp som topkampe er flest, dvs masser af fight og blodsprøjt. Som Brøndby-mand håber jeg da at der også bliver noget fodboldspil, da det er vores chance for at tage point i Parken. Smiley
Jeg tipper en 1-2 sejr til de blågule, men det bliver sgu svært...kort restitution krydret med masser af skader er ikke en god blanding.
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #5: 01 Okt 2006, 15:19 »

Møllens kommentar tror jeg mest er henvendt til sine egne spillere, og så for at sige at man stadig er et tophold. Det bliver formentlig en kamp som topkampe er flest, dvs masser af fight og blodsprøjt. Som Brøndby-mand håber jeg da at der også bliver noget fodboldspil, da det er vores chance for at tage point i Parken. Smiley
Jeg tipper en 1-2 sejr til de blågule, men det bliver sgu svært...kort restitution krydret med masser af skader er ikke en god blanding.

Helt enig her. Vi havde lige to dage mindre i, at blive klar i, også tror jeg også, uanset hvad, at kampen både fysisk, men også psykisk sidder lidt i spillerne, også er det altid svært at spille i Parken, men igen, som Blågul, satser jeg altid på sejr til os 2-1.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #6: 01 Okt 2006, 15:21 »

Jeg tror slet ikke på Bundby.. Hvis de spiller godt, jamen så bliver det en 1-1 eller 2-2.. Men jeg tror nu mest på FCK, de er satme stærke i år! Og Brøndby har jo ikke rigtig vist tænder i denne sæson, endnu.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #7: 01 Okt 2006, 15:37 »

3-0 til FCK
Håber jeg
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #8: 01 Okt 2006, 15:42 »

Det bliver sikkert en død kedelig kamp, 1-1 er mit bud.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

absalonsen
Gæst
 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #9: 01 Okt 2006, 15:47 »

Jeg tror slet ikke på Bundby.. Hvis de spiller godt, jamen så bliver det en 1-1 eller 2-2.. Men jeg tror nu mest på FCK, de er satme stærke i år! Og Brøndby har jo ikke rigtig vist tænder i denne sæson, endnu.

Hmm... Brøndby om jeg må be!!

Mit bud er 2-0 til Brøndby, og sådan bliver det!  Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #10: 01 Okt 2006, 15:56 »

Tror faktisk at Brøndby vinder... Men det bliver sku' nok en død kedelig kamp, 2-1 til Brøndby...Alle mål i kampen scores på dødbolde!
Logged

Capped
Gæst
 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #11: 01 Okt 2006, 15:58 »

1-0 til Brøndby drengene på et meget lille straffe... hehe  Peace
Logged

Kahlenbergergud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #12: 01 Okt 2006, 16:01 »

Tror faktisk at Brøndby vinder... Men det bliver sku' nok en død kedelig kamp, 2-1 til Brøndby...Alle mål i kampen scores på dødbolde!
Djævel

Det er jo fordi de kokainfarvede ikke tør spille op til dans! ; ) Kan også godt lide at pressen hele sidste sæson var efter Brøndbys bane.. Men når Arkens ligner månen får den ikke så meget som en lille notits i aviserne!:S
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #13: 01 Okt 2006, 17:07 »

På hvilken begrundelse baserer FuCK'er fansne deres mening med at BRØNDBY er for "tamme", det er det eneste hold der er ubesejret???
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København - Brøndby IF
« Svar #14: 01 Okt 2006, 17:13 »

Ærgeligt Louise er blevet klippet Ubeslutsom

Men TT: HÅber og tror på en god kamp, hvilket indebærer en BIF sejr! Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010