home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  2 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?  (Læst 23449 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [17] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #30: 15 Jan 2012, 00:37 »


Februar 2020






N. Sembilan 1-2 Selangor PKNS (Super League)

N. Sembilan skal vi være bedre end, og det er vi da også. Det ligner en overbevisende sejr, men der skal da absolut blive spænding om det, da hjemmeholdet får reduceret i overtiden.

Perlis 1-1 Selangor PKNS (Super League)

Et temmelig misvisende resultat. Vi dominerer fra start til slut, har 16 skudforsøg mod deres 5, 5 forsøg inden for rammen mod deres ene, og vi får såmænd også annulleret 2 mål. Utroligt nok er vi alligevel bagud fra der er spillet 18 minutter og helt indtil overtiden, hvor vi endelig får listet en udligning i nettet. Burde have været 3 stensikre point.

Selangor PKNS 2-3 Kedah (Super League)

Kedah er startet skidt i denne sæson, men de er alligevel bedre end os i denne kamp. Vi er bagud 1-2 ved halvleg efter en scoring i 1. halvlegs overtid, men da vi scorer i det første minut af 2. halvleg ligner det alligevel pointdeling. Lige indtil det 89. minut, hvor Kedah scorer det afgørende mål.

Kuala Lumpur 3-2 Selangor PKNS (Super League)

Hjemmeholdet er foran 2 gange, og begge gange får vi udlignet - fortjent. Da scoringen til 2-2 falder med 13 minutter tilbage, ser det endnu engang ud til at vi får point med hjem. Men endnu engang må vi gå tomhændede fra banen, da Kuala Lumpur scorer et ufortjent sejrsmål på straffespark i overtiden.

Selangor PKNS 1-1 DPMM (Super League)

Hjemme mod DPMM har vi et lille bitte overtag i det jævnbyrdige opgør, og for 3. kamp i træk ser det ud til at give udslag i flere point end det rent faktisk bliver til. Zulkifli Abdullahs mål efter 52 minutter udlignes nemlig små 10 minutter før tid, og trods en udvisning til DPMM kort før slutfløjtet må vi nøjes med 1 point.

Selangor PKNS 2-0 Sabah (Super League)

I denne kamp var der dog ikke tvivl om resultatet, og vi er foran med 2-0 ved halvleg, på mål af Zulkifli Abdullah på straffe, og Mohd Azlan Jalil. Abdullah brænder et straffespark kort før tid, men det rokker ikke ved den sikre sejr.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [18] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #31: 15 Jan 2012, 12:32 »


Marts 2020






Perak 4-2 Selangor PKNS (Super League)

Endnu en dårlig måned sparkes i gang med et nederlag på 4-2 mod Perak, som har 5 skudforsøg mod vores 17. Tajuddin scorer vores 2 mål som holder os på 2-2 ved halvleg, men typisk for tilstandene lige nu, scorer Perak 2 mål i de sidste 5 minutter for at give dem sejren.

Kedah LADA 0-0 Selangor PKNS (FA Cup)

En pokalkamp mod non league-holdet Kedah LADA burde være et godt tidspunkt at komme op på hesten igen, men det blev ikke tilfældet. En kedelig kamp med blot ét skud inden for rammen ender 0-0.

Selangor 3-2 Selangor PKNS (Super League)

Vi slog lokalrivalerne med 5-1 ude og 3-0 hjemme i sidste sæson, så der var forhåbninger om 3 point inden denne kamp. Endnu engang bliver vi dog knækket, og må for 3. gang i denne sæson gå fra banen med et nederlag på 3-2. Yahya scorer begge vores mål, men Selangor scorer på 3 ud af 4 skudforsøg.

Selangor PKNS 2-1 Kuala Muda (Super League)

Typisk for dette spil er det en kamp mod de forsvarende mestre som måske bliver vendepunktet. Med begge mine midterforsvarere ude havde jeg ellers bange anelser for denne kamp, som vi ender med at dominere fuldstændig. Vi er uheldige med at der kun står 1-1 ved halvleg, men da Kuala Muda får en mand udvist med 20 minutter tilbage, scorer Tajuddin sejrsmålet 2 minutter senere. Han havde tidligere fået et mål annulleret, og sejren var helt fortjent. Vi er stadig helt nede som nr. 10, men det er en meget tæt liga, og der er kun 3 point op til 4. pladsen. Sådan som N. Sembilan og Johor spiller, ser det heldigvis ikke ud til at nedrykning bliver et tema.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [19] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #32: 15 Jan 2012, 15:46 »


April 2020






Johor 1-1 Selangor PKNS (Super League)

Ikke engang bundproppen Johor kan vi slå lige nu, selvom vi planmæssigt kommer foran kort før pausen ved Mohd Ali Tajuddin. Symptomatisk nok, udligner Johor på deres første skud på mål - i overtiden.

Selangor PKNS 6-1 Kedah LADA (FA Cup)

Heldigvis er der da i det mindste ingen slinger i valsen i returen mod Kedah LADA, som ikke får et ben til jorden. Vi er foran hele 5-0 ved halvleg, bl.a. ved hjælp af 4 mål på 17 minutter af Mohd Azlan Jalil. Der bliver slækket lidt på tingene i 2. halvleg, og efter et trøstmål af udeholdet, lukker og slukker Jalil med sit 5. mål til kampens slutresultat.

Pahang 5-3 Selangor PKNS (Super League)

Shots: 8-14. Shots on target: 6-10. 'Nuff said.

Selangor PKNS 1-2 N. Sembilan (Super League)

N. Sembilan havde ikke vundet én eneste ligekamp i denne sæson, så det er da klart at de skal vinde på udebane over os. Vi kommer ellers foran ved Yahya efter 13 minutter, men 5 minutter senere er der udlignet. Serjsmålet falder efter 62 minutter, og modstanderne brænder enddna et straffespark i overtiden.

Perlis 0-1 Selangor PKNS (FA Cup)

Endelig en succesoplevelse, da Perlis på udebane bliver slået med 1-0. Alligevel sidder man bagefter og er lidt skuffet, for sejren burde have været på 3 eller 4 mål. Skudstatistikken på 1(0) - 15(8) taler for sig selv, og jeg håber bare ikke det bliver udslagsgivende i returopgøret.

Penang 1-0 Selangor PKNS (Super League)

Vi slutter måneden af med 3. nederlag i træk i ligaen, og man må sige at det absolut ikke kører for os lige pludselig. Kampen er fuldstændig lige, men det er desværre hjemmeholdet som formår at putte en bold i kassen et kvarter før tid.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [20] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #33: 15 Jan 2012, 19:09 »


Maj 2020






Selangor PKNS 1-2 Kuala Lumpur (Super League)

Jævnbyrdig kamp. Vi kommer foran efter 70 minutter, de udligner efter 77. Sejrsmål i overtiden.

Selangor PKNS 4-1 Perlis (FA Cup)

Til gengæld kører det fint so far i FA Cuppen. Vi får annulleret et mål og modstanderne scorer på deres eneste skud på mål, men det ender alligevel med en komfortabel sejr på 4-1.

Selangor PKNS 4-0 Perlis (Super League)

Samme modstander i ligaen, og endnu engang får de fortjente slag. Tajuddin scorer 2 og Jalil en enkelt, inden Zulkifli Abdullah lukker feste på straffespark.

Kedah 1-0 Selangor PKNS (Super League)

Vi har 11 skudforsøg, med 3 inden for rammen. De har 1 forsøg på mål. Suk.

DPMM 2-1 Selangor PKNS (Super League)

Jeg forventer aldrig ret meget på udebane mod DPMM, men også her burde vi have fået point. Vi er bagud 2-0 ved halvleg efter at have brændt et straffe, og deres selvmål 12 minutter før tid er desværre ikke nok. De scorer 2 mål på 3 skudforsøg.

Selangor PKNS 2-2 Perak (Super League)

Hjemme mod Perak forventer jeg dog point, og endnu engang burde det have været 3. Vi har mere end dobbelt så mange skud, men er alligevel bagud 0-1 ved halvleg. Vi udligner på straffe midt i 2. halvleg, men bare minuttet efter får de så også et straffe som de scorer på. Indskiftede Mohd Isa Mahmood sikrer i det mindste ét point på en scoring efter 82 minutter - som nok er det mest målrige minut i dette spil overhovedet.
Logged



Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [20] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #34: 15 Jan 2012, 19:14 »

Det lyder lidt som om at du er bitter på spillet, når man læser dine seneste opdateringer.

Har du overvejet at sætte trænings-intensiteten op på afslutningsfronten? Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [20] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #35: 15 Jan 2012, 19:21 »

Det lyder lidt som om at du er bitter på spillet, når man læser dine seneste opdateringer.

Har du overvejet at sætte trænings-intensiteten op på afslutningsfronten? Peace

Bitter er slet ikke dækkende. Jeg har mere eller mindre besluttet mig for at sige op når sæsonen er slut - og hvis jeg så stadig kun kan blive manager for de mest lortede af alle lortehold, så starter jeg challengen forfra med alle ligaer i stedet Wink
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [21] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #36: 16 Jan 2012, 20:29 »


Juni 2020






Sabah 1-1 Selangor PKNS (Super League)

Fair resultat i en lige kamp. Hjemmeholdet bragte sig foran efter blot 2 minutter, mens the usual suspect, Mohd Ali Tajuddin, udlignede 20 minutter senere.

Selangor PKNS 4-3 Kedah (FA Cup)

Vi har haft både gode og dårlige oplevelser mod Kedah, og denne kamp var nok et sted midt imellem. Efter 1-1 ved halvleg kommer vi både foran og bagud i 2. halvleg, inden vi med 2 mål i de sidste 10 minutter hiver en kneben sejr på 4-3 hjem.

Selangor PKNS 0-0 Selangor (Super League)

Endnu engang burde vi have lammetævet Selangor, og endnu engang lykkes det ikke. På trods af hele 23 skudforsøg, formår vi desværre ikke at putte bolden i nettet. Selangor er slet ikke farlige, og så ender det i en fesen 0-0.

Kedah 4-0 Selangor PKNS (FA Cup)

Vi mødte vist ikke op til denne kamp, og fik som fortjent. 2 mål i hver halvleg sikrer en fortjent sejr til hjemmeholdet.

Kuala Muda 3-1 Selangor PKNS (Super League)

Til gengæld burde denne kamp have endt anderledes. Vi har dobbelt så mange skudforsøg som dem, men de scorer på 3 ud af deres 4 forsøg på mål, og så er vi bagud 3-1 allerede ved halvleg - hvilket også bliver kampens resultat.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [22] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #37: 16 Jan 2012, 20:57 »


Juli 2020






Selangor PKNS 2-1 Johor (Super League)

Jeg havde håbet på at slutte min karriere i klubben med en optur på hjemmebane mod det suveræne bundhold, men det blev desværre ikke til det forventede festfyrværkeri. Ikke mindst fordi de scorer på deres eneste skud i hele kampen. Dette mål faldt ét minut før halvlegen, og udlignede vores tidlige føring. I overtiden af halvlegen får de dog en spiller udvist, og efter et enormt pres i 2. halvleg, scorer Roslan Hassan endelig sejrsmålet. I overtiden.

Med det slutter min karriere i Selangor PKNS, og jeg har netop sagt op (det samme gjorde min assistent i øvrigt), og gået på ferie for at se om jeg kan finde et godt job. Hvis det stadig kun er nyoprykkede klubber uden spillere som gider ansætte mig, starter jeg som nævnt tidligere forfra, i et nyt spil med alle ligaer.

Min karriere indtil videre ser dermed således ud:




Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [22] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #38: 16 Jan 2012, 22:19 »

Status:

7, juli 2020 - 1. tilbud: Pahang Kesura, Malaysian Premier League - REJECTED
13. juli 2020 - 2. tilbud: Pahang Kesura, Malaysian Premier League - REJECTED
14. juli 2020 - 3. tilbud: Oil India, Indian National Football League - REJECTED
16. juli 2020 - 4. tilbud: Ga-Rankuwa Utd, South Afrian First Division - DELAYED
17. juli 2020 - 5. tilbud: Durban Stars, South African First Division - REJECTED
18. juli 2020 - 6. tilbud: Oil India, Indian National Football League - REJECTED
19. juli 2020 - 7. tilbud: Pahang Kesura, Malaysian Premier League - REJECTED
« Seneste Redigering: 16 Jan 2012, 22:39 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #39: 17 Jan 2012, 17:30 »


Ga-Rankuwa Utd

Efter sidste update, lå det lidt i kortene at jeg skulle tilbage til Sydafrika. De første par tilbud var som forventet - nyoprykkede klubber uden spillere, staff eller økonomi. Pahang Kesura var endda så gavmilde at tilbyde mig et lønbudget på £0.

Anderledes så det derimod ud med Ga-Rankuwa Utd. De er godt nok også lige rykket op i den næstbedste række, men de har til gengæld været deroppe i 9 sæsoner i alt tidligere i spillet. De har derfor også en spillertrup (en elendig en af slagsen, men dog stadig en trup), staff (dog ingen assisterende manager), og ikke mindst over £1M i banken. De har tilbudt mig et transferbudget på £160K (langt over hvad jeg nogensinde har haft før) og et lønbudget på knap £5K om ugen, hvoraf der i øjeblikket bruges omkring £1,5K.

En anden ting, som fik mig til at vælge dem fremfor fx Durban Stars, som tilbød mig job dagen efter, var at de har Mamelodi Sundowns som parent club. De har været topklub i Sydafrika de sidste mange år, og vil uden tvivl være en bedre samarbejdspartner end den bundklub Durban Stars havde som parent club.

Jeg får nok også brug for al den hjælp jeg kan få, for umiddelbart er der kun 2 spillere i truppen som ser ud til at være noget værd. En 18-årig målmand som er udlånt til os fra Sundowns, og så den unge højrefløj Mpho Pilusa. Resten er lige til at lukke op og puste sydafrikanske grise i.
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #40: 17 Jan 2012, 17:58 »

Uden tvivl et spændende valg! Held og lykke!
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #41: 20 Jan 2012, 23:48 »

Måske burde du være blevet i Malaysia?  Rullende Øjne
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #42: 21 Jan 2012, 01:07 »

Måske burde du være blevet i Malaysia?  Rullende Øjne

Tjoooh, men efter den gode sæson gik det pludselig ned ad bakke, og jeg kunne slet ikke få det til at køre. Jeg lå over lønbudgettet, og kunne derfor ikke tilbyde mine scouts nok til at de ville forlænge deres kontrakter, og da det kun var scouts som havde job i forvejen der svarede på mine jobannoncer, kunne jeg heller ikke ansætte nye, da jeg ingen transferpenge havde. Uden scouts er det svært at forbedre holdet, og efter 7 sæsoner i samme klub var jeg ved at køre lidt død i det alligevel.

Det er også ligegyldigt nu, for da jeg udover ovenstående også havde en helt forkert ligasammensætning i spillet, har jeg valgt at stoppe i challengen for denne gang. Jeg spiller nu videre på mit YOTN-spil, og så må vi se om jeg på et tidspunkt vil starte et nyt spil i denne challenge med flere ligaer Smiley
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #43: 21 Jan 2012, 01:48 »

Altid noget du nåede at svare spørgsmålet i titlen. :-)
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #44: 21 Jan 2012, 07:00 »

Jeg kan godt forstå dig Goon, ligasammensæning er virkelig vigtig i denne challenge

Hvis du mangler inspiration til en ny udfordring kunne du lave en "Eastern Promises" udgave af denne challenge. Du kan downloade de baltiske ligaer på FMBase og oprette et spil med alle østeuropæiske ligaer + et par af de store ligaer. Så starter du op som russisk eller ukrainsk manager som tidligere serie 6-spiller og så må vi se hvor langt du kan nå. DET ville være en fed blog at læse.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010