home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?  (Læst 23401 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #15: 09 Jan 2012, 21:42 »

Jeg har sagt det før men siger det gerne igen, i er dælme skarpe i jeres opsætninger af blogs herinde på FMF. De er sprøde i deres visuelle form og denne er en af mange af den slags på FMF.

Hehe, jo tak. Forummets opbygning og kode indbyder også lidt mere til den slags end det gør på FMD Smiley
Logged



Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #16: 09 Jan 2012, 21:46 »

Hehe, jo tak. Forummets opbygning og kode indbyder også lidt mere til den slags end det gør på FMD Smiley

Det er selvfølgelig helt rigtig men derfor skal man stadig have flair for det og udnytte de værktøjer og det er i mange der kan og gider. Det er dælme slik for øjet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [7] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #17: 10 Jan 2012, 08:40 »

Flot update Smiley. Elsker dine blogs G00n Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #18: 10 Jan 2012, 09:54 »

Flot update Smiley. Elsker dine blogs G00n Smiley

Mange tak Smiley

Som opfølgning på scoringen af Awang i sidste update, tager jeg i øvrigt mig selv i at trække på smilebåndet flere gange når han er på banen:

Tajuddin is taken off - he's replaced by Awang

GOAL FOR SELANGOR PKNS!!! - Awang is the scorer!

Abdullah takes the freekick - It's deflected off Awang


Infantil humor, I know, men det er fedt.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [8] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #19: 12 Jan 2012, 18:15 »


Maj 2019




Tentera 1-1 Selangor PKNS (Super League)

Endnu engang må vi se os snydt for en sejr i en kamp mod en af nedrykningskandidat erne. Vi kommer planmæssigt foran efter en halv times spil ved Roslan Hassen, men modstanderne udligner 10 minutter senere på et frispark smo rettes af. Tentera slutter kampen med 0 skud på mål, men formår altså alligevel at få 1-1.

Selangor PKNS 4-0 Kuala Lumpur (FA Cup)

Efter 4-2 på udebane var vi favoritter til at gå videre, og da vi efter 35 minutter fører 4-0 er den sag vist sat på plads. Hovedstadsholdet får endnu engang en spiller udvist, men vi formår alligevel ikke at udbygge føringen. En samlet sejr på 8-2 er nu også udmærket, og vi er videre til kvartfinalerne.

Pahang 1-2 Selangor PKNS (Super League)

Pahang er et af topholdene, og kan med rette føle at de burde have fået mere ud af denne kamp. De har overtaget, men vi scorer på vores 2 eneste skud på mål, først ved Tajuddin, og senere i overtiden af 1. halvleg da Zulkifli Abdullah konverterer et straffe. Godt at se at man også selv kan få sådanne resultater en sjælden gang imellem.

Selangor PKNS 0-0 Kuala Muda (Super League)

Rækkens nr. 2 mod rækkens nr. 1. Med en sejr her kunne vi sensationelt have overtaget førstepladsen fra dagens modstandere, men sådan skulle det ikke gå. 0-0 kan jeg dog sagtens være tilfreds med, i en lige kamp hvor udeholdet dog havde et lille overtag.

Selangor PKNS 1-1 Penang (Super League)

Til gengæld kan jeg ikke være tilfreds med uafgjort i månedens sidste kamp, mod med-oprykkerne fra Penang, som inden kampen lå lige over nedrykningsstregen. Efter 0-0 ved halvleg bringer min højre fløj Baddrol Bakhtiar os foran kort efter pausen, men et kvarter før tid får Penang desværre udlignet - som så ofte før sker det straks efter jeg havde foretaget en lille taktisk ændring. Det ender dog trods alt med endnu en måned som ubesejret, og stimen uden nederlag strækker sig nu til 14 ligakampe.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [9] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #20: 12 Jan 2012, 21:52 »


Juni 2019




DPMM 2-2 Selangor PKNS (Super League)

Vores tidligere parent club har været en fast bestanddel i toppen af malaysisk fodbold de sidste mange år, og på den baggrund er 2-2 sådan set udmærket. Selvom vi formår at score på begge vores skud på mål er vi dog faktisk langt det bedste hold på banen, og har 15 skudforsøg mod deres 6. Vi er alligevel bagud 1-0 ved halvleg, men Azlie Kidam og Krishnan Mohamad vender kampen på hovedet, inden vi bliver dukket igen i overtiden.

Perlis 2-3 Selangor PKNS (FA Cup)

Perlis er de forsvarende vindere af pokalturneringen, men det kan man ikke se i denne kamp. Vi dominerer kampen, og selvom de scorer på deres eneste skud i 1. halvleg, fører vi med 3-1  ved pausen. I 2. halvleg scorer de ligeledes på deres eneste skudforsøg, men sejren var aldrig i fare.

Selangor PKNS 1-0 Johor (Super League)

En hjemmekamp mod Johor skal helst resultere i 3 point hvis man vil være med i toppen, men det holdt hårdt. Vi har chancer nok, men det er først 8 minutter før tid forløsningen kommer, da indskiftede Mohd Firdaus Sharif endelig får puttet den i kassen.

Kedah 2-1 Selangor PKNS (Super League)

De forsvarende malaysiske mestre på udebane er selvfølgelig aldrig en nem kamp, men det er alligevel udeholdet som sidder på kampen. Godt nok er vi (ufortjent) bagud i en stor del af kampen, men en mere offensiv taktik i 2. halvleg resulterer endelig i en udligning 3 minutter før tid. Jeg begår så den taktiske brøler at gå tilbage til mit oprindelige, lidt mere defensive udgangspunkt, og det skal jeg selvfølgelig straffes for. Kedah scorer sejrsmålet i overtiden, og så er vores ubesejrede stime slut.

Selangor PKNS 2-1 Perlis (FA Cup)

Skudstatistikken i denne kamp var fuldstændig lige, og det var selve kampen såmænd også. Med det gode udgangspunkt var sejren aldrig i fare, og på et mål af Jalil kort før halvleg er føringen blot udbygget. Perlis udligner i 2. halvleg, før de besegler deres egen skæbne med et selvmål 8 minutter før tid.

Terengganu 1-1 Selangor PKNS (Super League)

Vi må endnu engang nøjes med uafgjort mod et af bundholdene, og dermed kan vi ikke snuppe et overraskende mesterskab. Vi er klart bedst i kampen, og Yahya bringer os foran efter 64 minutter,  men for 3. gang i de sidste 4 kampe scores et mål i det 82. minut - desværre til modstanderne.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [10] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #21: 13 Jan 2012, 19:37 »


Juli 2019




Selangor PKNS 3-0 Selangor (Super League)

Lokalrivalerne fra Selangor blev dukket med 5-1 i den omvendte kamp, og der var også klasseforskel denne gang. Modstanderne får ikke ét eneste skud på mål, og vi scorer samtidig på alle vores 3 forsøg inden for rammen - et hattrick af Mohd Ali Tajuddin. Ligasæsonen slutter dermed med et fint lyspunkt, og vi kan nu se videre mod de to pokalturneringer.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [11] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #22: 13 Jan 2012, 21:33 »


August 2019




Selangor PKNS 1-2 Perak (Malaysia Cup)

Første kamp i dette års Malaysia Cup bliver ikke nogen succes, da vi på hjemmebane taber mod nyligt oprykkede Perak. Tajuddin bringer os ellers foran efter blot 2 minutter, men i 2. halvleg vendes kampen på hovedet, i øvrigt ikke ufortjent.

Selangor PKNS 1-2 Kuala Muda (Malaysia Cup)

Kuala Muda er nykårede mestre i Malaysia, så det er vel ikke nogen stor overraskelse at det skulle blive en svær kamp. Der var blot 3 skud på mål i hele kampen, men til gengæld strøg de alle i nettet.

Terengganu 0-3 Selangor PKNS (FA Cup)

Vi har aldrig tabt mod Terengganu, og det gjorde vi heller ikke denne gang. De er lige rykket ned fra den bedste række, og vi er da også en klasse bedre end dem. 2 mål af Tajuddin starter festen, og Yogeswaran runder af med en sen scoring. Et rigtig godt udgangspunkt før den anden semifinale.

Johor FC 2-2 Selangor PKNS (Malaysia Cup)

Dagens modstander er fra den næstbedste række, men vi er desværre på hælene fra start af. Vi er bagud 1-0 ved halvleg, og efter at have udlignet kommer vi igen bagud med 20 minutter tilbage. Heldigvis for os sikrer indskiftede Mohd Firdaus Sharif i det mindste 1 point med sin scoring efter 78 minutter.

Selangor PKNS 0-0 Terengganu (FA Cup)

Efter det gode resultat i udekampen kunne vi tage det stille og roligt i returen. Det gjorde vi dog ikke - vi bombarderede nærmest modstandernes målmand, men han fik til gengæld spillet en af sine bedre kampe. Han holder scoringerne på 0-0, men kan ikke forhindre at vi for 2. gang på 3 år er at finde i FA Cup-finalen. Endnu engang er modstanderen Kedah, som desværre slog N. Sembilan ud i deres semifinalekampe.

Selangor PKNS 2-0 N. Sembilan (Malaysia Cup)

Endnu en kamp hvor vi er totalt dominerende, og modstanderne slutter kampen med 0 skud på mål. Denne gang giver det også 3 point, da Zulkifli Abdullah efter 70 minutter og Roslan Hassan 4 minutter før tid bliver målscorerne.

Penang 1-2 Selangor PKNS (Malaysia Cup)

En helt lige kamp mod Penang, som heldigvis lige tipper til vores fordel. Vi kommer bagud efter 25 minutter, men lige inden pausefløjtet udligner min venstre fløj Mohd Nizam Yogeswaran på frispark. Han gentager bedriften 7 minutter efter pausen, og så bliver det heldigvis ikke afgørende at vi brænder et straffespark kort før tid. Efter halvdelen af gruppekampene ligger vi nr. 3 med 7 point.

« Seneste Redigering: 13 Jan 2012, 21:39 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [12] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #23: 14 Jan 2012, 00:19 »


September 2019




Kuala Muda 2-1 Selangor PKNS (Malaysia Cup)

September måned starter skidt med endnu et nederlag til Kuala Muda. Vi har 4 skud mere på mål end dem, men til gengæld rammer de målet 5 gange mod vores 4. Vi er foran ved halvleg, men i 2. halvleg er skæbnen hård ved os, og må se nederlaget i øjnene efter en scoring i overtiden.

Selangor PKNS 2-2 Johor FC (Malaysia Cup)

Endnu en skidt kamp. Vi er foran 2-0 ved Yogeswaran og et straffespark af Zulkifli Abdullah, men da jeg skifter ud efter sidste scoring og de reducerer umiddelbart efter, har man hele tiden fornemmelsen af at udligningen er på vej. Den kommer 3 minutter før tid, trods kæmpedominans og en skudstatistik på 19(9) - 6(4).

Perak 0-2 Selangor PKNS (Malaysia Cup)

Når modstanderne så endelig spiller nogenlunde lige op med os, så er det da altid noget af vi kan hente 3 point alligevel. 2-0 ved pausen bliver også kampens slutresultat.

N. Sembilan 1-2 Selangor PKNS (Malaysia Cup)

Endnu en udebanesejr, og håbet om at gå videre fra gruppespillet lever stadig. Vi er bedre end modstanderne på dagen, og det faktisk kun er 2 af vores skudforsøg som rammer målet, er det alligevel nok til en sejr. Tajuddin stod for begge målene, som faldt i 1. halvleg.

Selangor PKNS 2-0 Kedah (FA Cup)

Sidst vi mødte Kedah i FA Cup-finalen måtte vi se os slået med hele 4-0, og vi var derfor opsatte på revanche. Som forventet blev det en tæt kamp, men via et selvmål og en scoring af Yahya, er vi foran 2-0 ved halvleg. Vi holder skansen hele kampen ud, og dermed kan jeg fejre det første trofæ i min karriere!




Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [13] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #24: 14 Jan 2012, 10:17 »


Oktober 2019




Selangor PKNS 1-3 Penang (Malaysia Cup)

Symptomatisk nok taber vi efter den flotte sejr en hjemmekamp mod inferiøre modstandere. Glædesrusen havde åbenbart ikke lagt sig, for selv om vi uden tvivl er det bedste hold, bliver Roslan Hassans reducering til 1-2 8 minutter før tid det nærmeste vi kommer på point. Vi slutter på tredjepladsen i gruppen, men går denne gang ikke videre. Det viser sig efterfølgende, at selv med en sejr var vi ikke gået videre, da de 2 andre tredjepladser vandt deres sidste kamp, og dermed ville have haft flere point uanset hvad.


Review

Jeg kunne vist ikke have ønsket mig en bedre debutsæson i den bedste række. Vi var med helt fremme næsten lige fra starten af, og på et tidspunkt så det endda ud til at vi kunne betragtes som outsidere til mesterskabet. Selvom vi faldt fra til sidst, er jeg meget tilfreds med den flot 4. plads.

Vi nåede ikke langt i Malaysia Cup i år, men det overskygges jo temmeligt meget af at vi gik hele vejen i FA Cuppen. Vi havde tidligere vist at vi kunne være med helt til det sidste, og med en lodtrækning der gik over Johor SAJ, Kuala Lumpur, Perlis og Terengganu var det såmænd ikke kun dårlige hold vi slog ud. Sejren over Kedah i finalen viser med al tydelighed, at vi er med blandt de bedste hold i Malaysia.

Jeg håber mit reputation tager sig et hak opad, og at dette endelig kan blive et springbræt til noget større.


Nøglespillere

Hamidin Man - Årets målmand i Malaysia 2019
Zulkifli Abdullah - Årets forsvarsspiller i Malaysia 2019
Mohd Azlan Jalil - Ny indehaver af klubrekorden for flest assists på en sæson
Mohd Ali Tajuddin - Ny indehaver af klubrekorden for flest mål og Man of the Match-kåringer på en sæson






Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [14] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #25: 14 Jan 2012, 12:09 »


November 2019


November har sjovt nok været en stille måned, da sæsonen er slut og der ikke er blevet spillet nogen kampe. Til gengæld er der sket et par andre småting.

Først og fremmest stod jeg i den trælse situation, at 2 af mine scouts samt min physio havde kontraktudløb 30. november. Jeg var i forvejen en smule over lønbudgettet, så jeg kunne ikke tilbyde dem en forlængelse til samme løn som de allerede havde, hvilket resulterede i at de nu har forladt klubben.

Derfor var jeg selvfølgelig inde og oprette annoncer, og der så jeg tilfældigvis at Tampere Utd fra Finland stod uden manager. Jeg sendte for sjov en ansøgning af sted, men det skulle jeg måske have ladet være med. Jeg fik ikke jobbet, men til gengæld blev bestyrelsen overordentligt sure på mig - de tilbød mig at sige op så de slap for at fyre mig. Jeg har dog ikke sagt op, og er heller ikke blevet fyret. Endnu.

Det skal dog ikke udelukkende handle om negative ting, for jeg har da også skaffet en ny spiller til klubben. Det drejer sig om ugandiske (?) Abed Bironse, som naturligvis kommer til på en fri transfer. Han sætter sig nok på pladsen ved siden af Jalil på midtbanen, og så håber jeg han kan spille lige så godt som han gjorde for Pahang sidste år, hvor han blev noteret for 10 assists i 22 kampe.

Abed Bironse


Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [15] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #26: 14 Jan 2012, 16:34 »


December 2019


December er også bare fløjet forbi uden de store begivenheder. Vi har spillet en træningskamp, men den gider jeg ikke beskæftige mig med, da det udelukkende er min assistent der står for den slags. Den endte 2-2 hjemme mod Terengganu.

Derimod har jeg skaffet yderligere 2 spillere til folden - kenyanske Abdularazak Alwy, som giver os en god bredde på højrefløjen, og sandsynligvis vil være førstevalget. Jeg har også hentet endnu en spiller til midtbanen, og denne gang er det en fremtidens mand vi finder i Abdul Hadi Yahya. Jeg har i øvrigt i forvejen en AMC som hedder A. Yahya, så nu må jeg se om jeg kan kende forskel på dem. Det betyder også at jeg nok vil gå efter at få solgt endnu en spiller, formentlig Azlie Kidam.





Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [16] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #27: 14 Jan 2012, 19:30 »


Januar 2020






Selangor PKNS 1-1 Penang (Super League)

Så er den nye sæson skudt i gang, og vi lægger ud med et halvskuffende resultat hjemme mod Penang. Zulkifli Abdullah bringer os foran på straffespark allerede efter 5 minutter, men Pengang udligner i 2. halvleg, ligeledes på straffespark.

Selangor PKNS 1-0 Pahang (Super League)

2. kamp er også på hjemmebanen, og endnu engang bliver det en jævnbyrdig kamp. Heldigvis holder vi denne gang fast i føringen, og Mohd Ali Tajuddins mål efter en halv time bliver kampens eneste.
Logged



SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [16] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #28: 14 Jan 2012, 20:03 »

Troede det var det samme hold du spillede mod xD Pehang og penang.. Ellers skriver du godt, og godt at se at det går fremad.

Hvordan er det med internationale turneringer i Asien?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [16] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #29: 14 Jan 2012, 21:16 »

Troede det var det samme hold du spillede mod xD Pehang og penang.. Ellers skriver du godt, og godt at se at det går fremad.

Hvordan er det med internationale turneringer i Asien?

Hehe, ja de hedder næsten det samme.

Jeg aner det faktisk ikke. Jeg ved dog at de malaysiske mestre går videre til den asiatiske Champions League.
Logged



Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010