home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?  (Læst 23429 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
[23] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« : 06 Jan 2012, 20:27 »


Forord

Newton Heath får sin vilje i denne omgang, og derfor har jeg kopieret opsætningen fra min FC Snagov-blog.

Denne blog vil blive en fortælling om min færd i den såkaldte Lutz Pfannenstiel Challenge. Jeg er allerede kommet næsten 11 sæsoner ind i spillet, og er på vej mod afslutningen på sæsonen år 2018 med Selangor PKNS i den malaysiske Premier League - den næstbedste række. Det er min 6. klub, og forhåbentlig langt fra den sidste.

Jeg har dog opdaget at jeg har dummet mig med opsætningen af mit spil, for jeg tænkte ikke lige over den relative forskel mellem niveauet på de næstbedste rækker i de europæiske lande, og de øverste divisioner i resten af verden. Eksempelvis har jeg kun ned til 1. division med i Danmark, og springet dertil er alligevel alt for stort set i forhold til den bedste række fx i Hong Kong, hvor jeg har været.

Lige nu befinder jeg mig dog for første gang i en klub, hvor jeg kan se et potentiale, og jeg har da også langt det bedste hold spillermæssigt indtil videre i karrieren. Det er ikke optimalt at jeg allerede har været i samme klub i 5 sæsoner, men jeg tør ikke sige op, da jeg så uden tvivl endnu engang havner i en absolut skodklub uden spillere, staff eller noget som helst. Det har jeg prøvet før, og det gider jeg ikke igen. Derfor sidder jeg lige nu fast i Malaysia, med mindre jeg overpræsterer voldsomt nok til at kunne blive attraktiv for bedre klubber.

Jeg har alle nationer med, undtagen USA og Tyrkiet, hvor jeg på forhånd vidste at jeg ikke havde lyst til at være. Hvor det er muligt har jeg de 2 øverste ligaer med - dog har jeg ned til League Two i England med. Spillet spilles efter LLM-regler, hvilket bl.a. betyder at søgefunktionen er off limits. Staff ansættes ved at indrykke jobannoncer, og spillere hentes ved at få anbefalinger fra sine scouts. Jeg startede som arbejdsløs med et reputation som 'Sunday League Footballer', og det er derudover værd at nævne, at der i denne challenge er en regel som betyder at såfremt man modtager et jobtilbud mens man er i en klub, skal det accepteres med det samme. Dette er dog ikke sket endnu.

Næste indlæg kommer inden alt for længe, og vil være et overblik over min karriere til og med den 11. sæson i spillet.

« Seneste Redigering: 17 Jan 2012, 17:05 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [2] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #1: 08 Jan 2012, 12:57 »


Klubkarriere



Sæsoner



Mål for spillet

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [3] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #2: 08 Jan 2012, 16:55 »


Preseason




Venskabskampene inden min første sæson i den bedste række er overstået, og det så ganske fornuftigt ud. Sejre mod et bundhold fra den næstbedste række, et midterhold i den bedste række i Singapore, samt nedrykkere fra samme række. Så er nederlaget til endnu et midterhold i Singapore til at leve med.

Efter min flotte oprykning har bestyrelsen i øvrigt belønnet mig ved at formindske mit lønbudget fra £12,5K om ugen til £10K om ugen, samtidig med at de samlede lønudgifter steg fra £11,5K om ugen til £14K om ugen pga. oprykningsklausuler i de fleste spilleres kontrakter. Der bliver derfor ikke tale om at forstærke holdet, men derimod skal der skæres ind til benet. På trods af at jeg har opnået gode resultater de seneste par år mod holdene fra den bedste række, tyder det dermed alligevel på at det kan blive en svær sæson. Tak for det, bestyrelse.

Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #3: 08 Jan 2012, 17:09 »


Feeedt g00n! Dog kunne det sagtens have lavet det i TLPC-tråden Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [3] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #4: 08 Jan 2012, 17:10 »

Feeedt g00n! Dog kunne det sagtens have lavet det i TLPC-tråden Wink

Tjaaah, syntes ikke jeg ville spamme den tråd med månedlige updates - så hellere gøre lidt mere ud af det i en separat tråd Smiley
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #5: 08 Jan 2012, 17:13 »

Så vil du ikke opdatere mere derinde? Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [3] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #6: 08 Jan 2012, 17:14 »

Så vil du ikke opdatere mere derinde? Smiley

Vil nok lige smide en kort update efter hver sæson Smiley
Logged



Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [3] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #7: 08 Jan 2012, 17:19 »

Vil nok lige smide en kort update efter hver sæson Smiley

Nice, går jo heller ikke at det dør derinde Wink

Men jeg følger hvert fald med, da jeg jo også ligger og roder rundt dernede i det malaysiske i øjeblikket Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [4] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #8: 08 Jan 2012, 18:23 »


Januar 2019




Kuala Lumpur 2-0 Selangor PKNS

En hård start på tilværelsen i Super League, og det kunne såmænd godt have givet point. Kuala Lumpur scorer på deres 2 skud på mål, og vi scorer ikke på nogen af vores 3.

Selangor PKNS 2-2 Perlis

Vi er foran 2 gange i denne kamp, men begge gange kommer Perlis tilbage og udligner. Vi kan dog ikke være utilfredse med det ene point, for denne gang er det os, som scorer på vores 2 eneste skud på mål.

Jeg har i øvrigt trods alt fået hentet 4 nye spillere ind inden sæsonstart:

Mohd Isa Mahmood - Ung angriber, som skal være med til at erstatte de gamle løntunge gutter i angrebet
Ramasany Abdullah - Højre back, som jeg egentlig ikke ved hvorfor jeg har hentet. Jeg har en ganske god højre back i forvejen, samt to unge på samme plads med godt potentiale
Roslan Hassan - Endnu en lovende ung angriber, som skal være med i foryngelseskuren i front
Krishnan Mohamad - Defensiv midtbanespiller, som der nok skal blive brug for. Jeg er lidt underbemandet på den position i min 4-1-4-1-opstilling, og nuværende mand på pladsen er efterhånden blevet 32.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [5] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #9: 08 Jan 2012, 20:34 »


Februar 2019




N. Sembilan 1-4 Selangor PKNS (Super League)

2 mål af topscorer Mohd Ali Tajuddin er stærkt medvirkende til denne sejr, hvor modstanderne fuldstændig udspilles. De scorer på deres eneste skud på mål, men selvom vi tillader os at brænde et straffespark, er sejren aldrig rigtig i fare.

Selangor PKNS 3-2 Pahang (Super League)

En svær kamp mod rækkens nr. 1 bliver ikke lettere af at vi er bagud 0-2 efter 22 minutter. Tajuddin reducerer inden pausen, og efter en opsang i halvlegen er vi som forvandlede. Udligningen falder midt i 2. halvleg, og da modstanderne reduceres til 10 mand kort efter, tror vi for alvor på det. Det helt fortjente sejrsmål falder 20 minutter før tid, og det er endnu engang Tajuddin som kommer på tavlen.

Kuala Muda 3-0 Selangor PKNS (Super League)

Selvom resultatet ikke viser det, var det en meget lige kamp. Modstanderne udnytter 2 chancer i første halvleg, og cementerer sejren 5 minutter før tid. Statistikken lød på 10(4) - 9(5), så jeg synes egentlig vi havde fortjent bedre.

Selangor PKNS 1-1 Tentera (Super League)

Tentera er et af rækkens bundhold, og derfor skal der helst falde 3 point af på hjemmebane. Det starter også fint, da Tajuddin bringer os foran midt i 1. halvleg, men modstanderne kommer igen og får udlignet kort efter pausen. Vi har klart flest skud, men antallet inden for rammen er helt lige.

Penang 3-3 Selangor PKNS (Super League)

Kampene mod vores med-oprykkere fra Penang er også nogle, hvor jeg håber på point. Der var dog ikke meget der tydede på det, da vi er bagud med 2-1 ved halvleg, og kommer ydeligere bagud kort efter pausen. Jeg går dog stadig efter point, og ændrer opstillingen og indstillingerne til noget langt mere offensivt. Vi er klart det bedste hold, hvilket skudstatistikken på 5(5) - 14(7) også fortæller, og det er således også helt fortjent, at indskiftede Roslan Hassen med 2 mål - det sidste i overtiden - sikrer os det ene point.

« Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 09:01 af g00n » Logged



Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [5] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #10: 08 Jan 2012, 21:35 »

Tænkte jeg hellere lige måtte byde ind, nu hvor jeg var den eneste der opfordrede dig til at blogge.  Tunge

Ser da meget fint ud alt sammen, og midterplaceringen er da helt okay. Roslan Hassen må være fremtidens store håb, han er jo intet mindre end fantastisk. Regner med at se ham lave basser på samlebånd fremover.

Men ellers glæder jeg mig, som tidligere nævnt, bare til at se om du bliver til noget stort, eller om du kommer til at hænge fast i periferien af malaysisk fodbolds top. Held og lykke.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [5] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #11: 08 Jan 2012, 21:44 »

Tænkte jeg hellere lige måtte byde ind, nu hvor jeg var den eneste der opfordrede dig til at blogge.  Tunge

Ser da meget fint ud alt sammen, og midterplaceringen er da helt okay. Roslan Hassen må være fremtidens store håb, han er jo intet mindre end fantastisk. Regner med at se ham lave basser på samlebånd fremover.

Men ellers glæder jeg mig, som tidligere nævnt, bare til at se om du bliver til noget stort, eller om du kommer til at hænge fast i periferien af malaysisk fodbolds top. Held og lykke.

Ja, det er faktisk udelukkende for din skyld det her!

Hvis jeg skulle ende på en midterplacering når sæsonen er slut, vil det være over al forventning - jeg skal bare for alt i verden undgå nedrykning. Roslan Hassan ser ganske rigtigt god ud til dette niveau, men da jeg kun spiller med én angriber, må han nøjes med indskiftninger så længe Mohd Ali Tajuddin er tilgængelig...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [6] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #12: 09 Jan 2012, 18:51 »


Marts 2019




Selangor PKNS 1-0 DPMM (Super League)

En fantastisk måned som ubesejret starter med en sejr over vores tidligere parent club. En ganske lige kamp, men endnu engang er det Mohd Ali Tajuddin som med sin scoring gør forskellen.

Johor 1-1 Selangor PKNS (Super League)

Vi havde ellers overtaget i denne udekamp, og er foran ved halvleg takket være vores midtbanestjerne Mohd Azlan Jalil, men 5 minutter før tid falder udligningen desværre.

Johor SAJ 0-3 Selangor PKNS (FA Cup)

Vores færd i FA Cuppen starter godt, med en solid sejr på 3-0 ude mod Johor SAJ fra den næstbedste række. Tajuddin bliver helten med sit hattrick.

Selangor PKNS 3-2 Kedah (Super League)

Sådan som kampen udspillede sig, skulle man ikke tro at det var de forsvarende mestre vi mødte. Vi kommer foran med 2-0 inden Kedah scorer på deres første skud på mål. Tajuddin slår sejren fast med sin scoring til 3-1 5 minutter før tid, men der er alligevel tid til at Kedah udnytter deres 2. skud på mål til lige så mange scoringer. En helt fortjent sejr, som burde have været større.

Selangor 1-5 Selangor PKNS (Super League)

Et fremragende resultat mod lokalrivalerne fra Selangor. Modstanderne måtte spille de sidste 25 minutter med 10 mand, men der førte vi såmænd allerede med 3-0. Med 5 forskellige målscorere i denne kamp skyder vi os helt op på en utrolig 3. plads i ligaen efter 11 kampe.

« Seneste Redigering: 09 Jan 2012, 19:11 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #13: 09 Jan 2012, 21:36 »


April 2019




Selangor PKNS 3-3 Terengganu (Super League)

På hjemmebane mod bundproppen bør man have forhåbninger om at hente 3 point, og på mål af Tajuddin, Yogeswaran, samt Abdullah på straffe, ser det med 3-0 efter 38 minutter også ud til at det kunne lade sig gøre. Udeholdet reducerer dog straks efter 2. halvlegs start, og så kan man gætte hvor det bærer henad. Vi har dobbelt så mange skudforsøg som dem, men må skuffende nøjes med 3-3.

Selangor PKNS 4-0 Johor SAJ (FA Cup)

For første gang i dette spil mente jeg at jeg kunne tillade mig at spare spillere i en pokalturnering, og det gik da også til held. Johor SAJ kommer ikke engang frem til ét eneste skudforsøg, og på mål af Jalil x 2, Yogeswaran og Hassan, er vi videre til 3. runde med en samlet sejr på 7-0.

Selangor PKNS 2-0 Kuala Lumpur (Super League)

Vi tabte den omvendte kamp med 2-0, men denne gang var det os, som var ovenpå. Tajuddin scorer det første, Yahya det andet, og vi er dermed lige en tand skarpere i en ellers lige kamp.

Perlis 0-0 Selangor PKNS (Super League)

1 point ude mod et hold som Perlis er ganske tilfredsstillende, og chancefordelingen i kampen er da også helt lige. Begge hold må nøjes med 1 enkelt skud på mål, og 0-0 virker som et helt fair resultat. Eneste minus er, at topscorer Tajuddin må udgå med en skade efter 17 minutter, er er ude de næste 2-3 uger.

Kuala Lumpur 2-4 Selangor PKNS (FA Cup)

Endnu et opgør mod Kuala Lumpur, og da de scorer allerede i det 5. minut, ser det ikke ud til at vi skal have meget ud af det. På mål af Jalil og Bakhtiar fører vi dog alligevel ved halvleg, og selvom de udligner kort inde i 2. halvleg, kommer vi foran igen 3 minutter senere ved Roslan Hassan, som glimrer i Tajuddins fravær. Temperamentet koger over i slutningen af kampen, og efter 2 udvisninger til hjemmeholdet kan min indskifter med det noget usmukke navn Awang i overtiden score til slutresultatet 4-2.

Selangor PKNS 3-0 N. Sembilan (Super League)

Vi slog tidligere på sæsonen N. Sembilan med 4-1 ude, og vi er endnu engang det bedste hold. Yahya bringer os foran kort før pausen, men der er stadig spænding helt til slut. Først med 2 scoringer i de sidste 10 minutter sikrer indskiftede Mohd Isa Mahmood os en sikker sejr, og endnu en måned som ubesejret. Vi har nu ikke tabt i 10 ligakampe i træk, og ligger helt uhørt nr. 2!

Logged



Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [7] Mr. Anonymous - The Worst Manager In The World?
« Svar #14: 09 Jan 2012, 21:40 »

Jeg har sagt det før men siger det gerne igen, i er dælme skarpe i jeres opsætninger af blogs herinde på FMF. De er sprøde i deres visuelle form og denne er en af mange af den slags på FMF.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010