home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Annonceringer FM2012
| | |-+  kommende patch?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: kommende patch?  (Læst 16244 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #30: 07 Mar 2012, 09:32 »

Der er en sticky inde på det officielle FM-forum, hvori der står, at de aldrig kommer med estimates, og heller ikke har tænkt sig at gøre det i år. Årsagen til dette er, at de pludselig kan have færdiglavet det hele, for så at finde en lille fejl den dag, de vil ligge patchen op.. og når den så er fixet, kan det have medbragt en anden fejl.

Anyway, pointen er, at SI på INTET tidspunkt vil sige noget om, hvornår patchen kommer, og derfor er der heller ingen grund til at spørge fremover. Mit gæt er dog, at patchen kommer indenfor de næste 2-3 dage.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #31: 07 Mar 2012, 09:53 »

Folk burde efterhånden have lært, at SI aldrig melder noget ud før der kommer noget. Hvis de nu nævnte et tidspunkt for udgivelse, og de så fandt en fejl kort før tid som skulle rettes, og dermed udskyde udgivelsen - der ville opstå en mindre revolution blandt FM-spillerne.

Man burde blive tvunget til at læse det indlæg, og acceptere en erklæring om at man sværger på ikke at ville skrive nogen spørgsmål omkring udgivelse af patchen, inden man fik lov til at besøge fmfreaks.dk. Og hvis man så gjorde det alligevel - insta-ban. Jeg burde være diktator.

EDIT: I tiden op til en evt. patchudgivelse, ville jeg også konstant have den øverste nyhed på siden til bare at bestå af kæmpestore bogstaver: PATCHEN KOMMER NÅR DEN KOMMER - INGEN VED HVORNÅR, SÅ LAD VÆRE MED AT SPØRGE.
Logged



NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #32: 07 Mar 2012, 10:59 »

Slap af.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #33: 07 Mar 2012, 11:04 »

Won't happen.
Logged



Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #34: 07 Mar 2012, 11:15 »

Tålmodighed er en dyd ....
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #35: 07 Mar 2012, 11:46 »

Forstår godt g00n.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #36: 07 Mar 2012, 11:49 »

Jeg har det fra pålidelige kilder, at jo oftere folk spørger hvornår patchen kommer, jo hurtigere kommer den!
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #37: 07 Mar 2012, 11:49 »

Kan folk ikke bare spille videre på deres gamle spil i mellemtiden eller downloade en DB med transfers? Det er jo alligevel ikke de største skift, der er sket.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #38: 07 Mar 2012, 12:07 »

Jeg har det fra pålidelige kilder, at jo oftere folk spørger hvornår patchen kommer, jo hurtigere kommer den!

Det tror jeg faktisk er rigtigt. At det så nok nærmere er en selvopfyldende profeti fordi folk bliver mere og mere utålmodige jo tættere vi kommer på dagen, er en anden sag.
Logged



plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #39: 07 Mar 2012, 12:10 »

EDIT: I tiden op til en evt. patchudgivelse, ville jeg også konstant have den øverste nyhed på siden til bare at bestå af kæmpestore bogstaver: PATCHEN KOMMER NÅR DEN KOMMER - INGEN VED HVORNÅR, SÅ LAD VÆRE MED AT SPØRGE.

Synes jeg faktisk er en god ide. Tilføjer det lige.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #40: 07 Mar 2012, 15:16 »

Hvis der er nogle der ikke kan vente, ligesom mig, kan de altid downloade den her update: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=6347
Den er rigtig god, og er den eneste(jeg har set) der har den danske update med. Den eneste transfer man selv skal opdatere er Arshavin fra Arsenal der skal til Zenit Smiley
EDIT: Og så kan man altid tage den svenske liga med, sætte startdatoen til februar 2012 og så køre derud af  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Mar 2012, 15:19 af Know112233 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #41: 07 Mar 2012, 16:24 »

Selvfølgelig var der ikke de store revolutionerende transfers i dette vindue, og jeg spiller egentlig også bare videre på mit nuværende save, men i mit tilfælde er det, fordi jeg skal i gang med et save til Blogkonkurrencen, og der vil jeg gerne have vintertransferene med.

Ellers må folk jo bare vente i spænding. Tålmodighed er nøglen. Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010