home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Annonceringer FM2012
| | |-+  kommende patch?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: kommende patch?  (Læst 16254 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
kommende patch?
« : 02 Jan 2012, 22:24 »

Nogen der har hørt noget?? Bare til en hotfix eller noget..

Den seneste patch har fuldstændigt smadret min lyst til manager.. Moralen på mit hold er umuligt at holde oppe... Samtlige save´s jeg har er min hold moral total ødelagt..

Kørte en 1 sæson igennem med Juventus uden at tabe. Bang ny patch og jeg kan ikke holde en fornuftig statistik
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #1: 02 Jan 2012, 22:30 »

Der kommer næppe en rettelse til det i en ny patch. Man har netop gjort spillet meget sværer på morale siden, da det var alt alt for nemt før patchen. Personligt synes jeg de har fundet en meget bedre balance med patchen, og det er de også i det store hele selv. Vi vil højest se minimale tilrettelser til det.

Du bør istedet ændre din mandskabpleje og prøve dig frem, istedet for bare at give op og give patchen skylden Smiley
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #2: 02 Jan 2012, 22:37 »

Kan ærlig talt slet ikke mærke den store forskel.. og har ellers været vidt omkring gennem Lutz Pf challenge..
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #3: 02 Jan 2012, 22:42 »

Der kommer næppe en rettelse til det i en ny patch. Man har netop gjort spillet meget sværer på morale siden, da det var alt alt for nemt før patchen. Personligt synes jeg de har fundet en meget bedre balance med patchen, og det er de også i det store hele selv. Vi vil højest se minimale tilrettelser til det.

Du bør istedet ændre din mandskabpleje og prøve dig frem, istedet for bare at give op og give patchen skylden Smiley

Må så også sige at jeg er enig at moral delen var helt hen i vejret før.. Men nej jeg syntes ikke der en god balance som det er nu..

Det syntes reaktionerne på ens team talk nogengange er total ude af kontekst..
Men ja det kan da godt være det er mig. Håber det dog ikke da det vil betyde det ryger på hylden som fm10 gjorde det...
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #4: 02 Jan 2012, 23:00 »

Må så også sige at jeg er enig at moral delen var helt hen i vejret før.. Men nej jeg syntes ikke der en god balance som det er nu..

Det syntes reaktionerne på ens team talk nogengange er total ude af kontekst..
Men ja det kan da godt være det er mig. Håber det dog ikke da det vil betyde det ryger på hylden som fm10 gjorde det...

Nu gætter jeg blot: Men er det ikke blot din taktik der ikke dur efter nyeste patch? Er det en ekspert-made ?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #5: 02 Jan 2012, 23:17 »

Nu gætter jeg blot: Men er det ikke blot din taktik der ikke dur efter nyeste patch? Er det en ekspert-made ?
Isåfald er det lige så grotesk at et taktisk setup kan virke i en patch og ikke i næste.. Vil selv mene jeg spiller efter en realistisk taktisk tankegang og ikke bare efter en jeg ved der virker og derfor mener jeg at det taktisk altid burde fungere ens i de spil her..

Der var nogle tidligere versioner hvor man kunne lave de mest vanvittige setups. Men det virkede..
Jeg mener bare, så meget ændrer fodbold sig sguda ikke, at noget virker taktisk første halvdel af 2011 og ikke i sidste halvdel..

Spiller en 4231 jeg har spillet igennem nogle sæsoner snart.. Og det er nu ikke for at jeg bare bliver rundbarberet i mine kampe nu faktisk.. Det er bare uheld på uheld, som selvfølgelig også kommer i løbet af en sæson. undrer mig bare over det er i alle mine saves..
Et andet spil med Fiorentina jeg har. Blir jeg mester 1 sæson og kommer deraf i champions League.. Vinder 1-0 ude over Barcelona. Heldigt. Taber 2-1 hjemme efter en jævn kamp. Bevares det kan ske. Men min spillere falder så meget i moral at jeg i næste kamp taber 5-0 hjemme til Cagliari. Jeg kan ikke lige huske min team talks, men bruger aldrig yderpunkterne i mine talks..
Efter min barca kamp siger jeg til mine spiller Roligt at de var uheldige i aften...
Vil gætte på jeg i min næste kamp roligt siger de skal vinde kampen for vores fans.. her efter kan jeg vinde en kamp, for at tabe den næste. Altså det er meget ustabilt..
Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #6: 02 Jan 2012, 23:24 »

Isåfald er det lige så grotesk at et taktisk setup kan virke i en patch og ikke i næste.. Vil selv mene jeg spiller efter en realistisk taktisk tankegang og ikke bare efter en jeg ved der virker og derfor mener jeg at det taktisk altid burde fungere ens i de spil her..

Der var nogle tidligere versioner hvor man kunne lave de mest vanvittige setups. Men det virkede..
Jeg mener bare, så meget ændrer fodbold sig sguda ikke, at noget virker taktisk første halvdel af 2011 og ikke i sidste halvdel..

Spiller en 4231 jeg har spillet igennem nogle sæsoner snart.. Og det er nu ikke for at jeg bare bliver rundbarberet i mine kampe nu faktisk.. Det er bare uheld på uheld, som selvfølgelig også kommer i løbet af en sæson. undrer mig bare over det er i alle mine saves..
Et andet spil med Fiorentina jeg har. Blir jeg mester 1 sæson og kommer deraf i champions League.. Vinder 1-0 ude over Barcelona. Heldigt. Taber 2-1 hjemme efter en jævn kamp. Bevares det kan ske. Men min spillere falder så meget i moral at jeg i næste kamp taber 5-0 hjemme til Cagliari. Jeg kan ikke lige huske min team talks, men bruger aldrig yderpunkterne i mine talks..
Efter min barca kamp siger jeg til mine spiller Roligt at de var uheldige i aften...
Vil gætte på jeg i min næste kamp roligt siger de skal vinde kampen for vores fans.. her efter kan jeg vinde en kamp, for at tabe den næste. Altså det er meget ustabilt..

Jeg ved bare at de i tidligere udgaver af FM - har SI lukket ned for forskellige taktikker der udnyttede bugs osv.

Jeg er altid et dumt svin i mine teamtalks. det plejer at virke glimrende. Aggressiv og modbydelig medmindre de spiller fremragende.

Husk også en holdsnak i ny og næ..
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #7: 03 Jan 2012, 00:24 »

Bromberg, i starten af din karriere hvor du med mindre du har valgt andet, har lav reputation som manager. vil spillerne ikke havde ret meget respekt for dig og dine team talks vil nemt blive påvirket af det.

Med hensyn til taktikken, hvis der tweakes hjørnespark og andre dødbolde som man gjorde i nyeste patch. Så vil det også påvirke folks taktikker, hvis de er sat op til at udnytte/bruge ting der nu er lavet om.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #8: 03 Jan 2012, 08:04 »

Bromberg, i starten af din karriere hvor du med mindre du har valgt andet, har lav reputation som manager. vil spillerne ikke havde ret meget respekt for dig og dine team talks vil nemt blive påvirket af det.

Med hensyn til taktikken, hvis der tweakes hjørnespark og andre dødbolde som man gjorde i nyeste patch. Så vil det også påvirke folks taktikker, hvis de er sat op til at udnytte/bruge ting der nu er lavet om.
Jeg er startet op som batistuta og har derfor valgt top spiller af international klasse. Kan ikke lige huske min rep, men efter mesterskabet blev jeg Kåret til årets manager. Jeg kører ivrigt med standard dødbolde. Jeg må bare prøve at lure det lidt. Som sagt syntes jeg ikke det er realistisk nu, men må bare Prøve lidt frem
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #9: 03 Jan 2012, 08:44 »

Jeg startede selv som deltids prof, (Det næst dårligste) Og i stort set hele første sæson, på trods af massere af sejre, havde alt jeg sagde en mere eller mindre negativ indflydelse. Nu efter første sæson, hvor jeg overraskende vandt PL med Liverpool, er spillerne begyndt at reagere meget mere positivt. Så det handler om, som det også er nævnt i tråden, at oparbejde din rep. intet andet. Og det gør du kun ved at vinde kampe.

(formåede også at vinde OL med englands U-23) Opstemt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #10: 13 Jan 2012, 18:41 »

Jeg startede selv som deltids prof, (Det næst dårligste) Og i stort set hele første sæson, på trods af massere af sejre, havde alt jeg sagde en mere eller mindre negativ indflydelse. Nu efter første sæson, hvor jeg overraskende vandt PL med Liverpool, er spillerne begyndt at reagere meget mere positivt. Så det handler om, som det også er nævnt i tråden, at oparbejde din rep. intet andet. Og det gør du kun ved at vinde kampe.

(formåede også at vinde OL med englands U-23) Opstemt


Kan man godt styre U holdene? ellers er du A landshold træner også spiller man også bare OL eller hvordan fungere det?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: kommende patch?
« Svar #11: 24 Jan 2012, 09:35 »


Kan man godt styre U holdene? ellers er du A landshold træner også spiller man også bare OL eller hvordan fungere det?

Du ansøger bare om jobbet Wink

Vedr. emnet, så valgte jeg jobbet som serie 6 erfaring i Brøndby for at netop prøve udfordringen. Det har taget hårdt pga. den manglende respekt for mig blandt de større spillere, men lidt efter lidt så får de respekten mere og mere.

Moralen svinger meget, men sådan er det jo også i virkeligheden hvis en træner kommer til og er uerfaren.

Synes det er skønt med lidt mere udfordring på den konto.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #12: 01 Feb 2012, 17:53 »

Jeg ved bare at de i tidligere udgaver af FM - har SI lukket ned for forskellige taktikker der udnyttede bugs osv.

Jeg er altid et dumt svin i mine teamtalks. det plejer at virke glimrende. Aggressiv og modbydelig medmindre de spiller fremragende.

Husk også en holdsnak i ny og næ..

det kan jeg lide. en der er et svin som mig Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #13: 05 Feb 2012, 15:45 »

Nogen der ved hvornår vinter updaten kommer? Smiley
Logged

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: kommende patch?
« Svar #14: 05 Feb 2012, 15:55 »

Sådan cirkus en månedstid Wink
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010