home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Værdi på regens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Værdi på regens  (Læst 1793 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Værdi på regens
« : 28 Dec 2011, 23:00 »

Nu er jeg nået til sommerpausen i mit Man Utd spil, og jeg kigger rundt på de forskellige u-hold efter fremtiden stjerner Smiley Men jeg kan jo umulig spejde alle nye spillere i spillet, så jeg har besluttet mig for at spejde alle 14-16 årige med en værdi over 5 mio DKK.

Men mit spørgsmål er:
Når i finder jeres talenter som helt nyoprettede, hvor høj er deres værdi typisk? Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Værdi på regens
« Svar #1: 28 Dec 2011, 23:09 »

Jeg mener ikke at man kan se spillernes potientale udfra værdien.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værdi på regens
« Svar #2: 28 Dec 2011, 23:11 »

Nej, men det er også bare en retningslinje jeg har opsat for mig selv, når jeg scouter Smiley

Men hvad gør du?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Værdi på regens
« Svar #3: 28 Dec 2011, 23:18 »

Jeg sætter mine talentspejdere til at spejde efter spillere i alderen 15-20 år, og han skal kun give mig en rapport på de spillere der har fornuftigt potientale eller større.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Værdi på regens
« Svar #4: 28 Dec 2011, 23:20 »

Jeg sætter mine scouts til at lede efter spillere under 18 år i de forskellige regioner. Så kommer hver spejder tilbage med 3-4 gode talenter om året (sådan cirka). 2-3 gange om året dukker der så en spiller op som kan blive en verdensstjerne.

Nu spiller jeg med FCK, så det er altafgørende at spillerne ikke er vildt dyre, så jeg ignorerer fuldstændig deres værdi, for nogle gange er det en spiller der er 500k DKK værd der bliver den næste Messi, og andre gange kan en spiller med 5 mio i værdi være en fuser. Så jeg ville virkelig passe på med at bede spejderne sortere ud fra spillerens værdi!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Værdi på regens
« Svar #5: 28 Dec 2011, 23:24 »

Helt enig, du må aldrig lade værdien være en retningslinje. Talenter der spiller i klubber fra store lande vil automatisk være mere værd, end dem der spiller i klubber fra mindre lande.

Du ser f.eks. ikke nogen danske talenter som er mere værd, end dem der spiller i England, Tyskland, Spanien osv. selvom talentet måske er større. Eller talenter fra Island, som er mere værd end dem fra Danmark etc.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værdi på regens
« Svar #6: 28 Dec 2011, 23:43 »

Jeg bruger personligt meget tid på selv at spejde, da jeg ikke mener at mine scouts gør det grundigt nok Peace

Men har indtil videre hentet 8 spillere på 14-15 år til ca. 10 mio stk, der alle har 4 stjerner eller mere i potentiale Opstemt
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værdi på regens
« Svar #7: 29 Dec 2011, 00:28 »

Endte med at bruge 160 mio på 12 nye ansigter i form af 15-16 årige med 4 stjerner eller mere Smiley Sammen med de to 4-stjernede der kom op gennem mit eget system, burde fremtiden være sikret. Så er planen at se dem an det næste år og så skille fårene fra bukkene Smiley Skriv hvis i vil have screenshot Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Værdi på regens
« Svar #8: 29 Dec 2011, 00:34 »

Smid da endelig ss af de bedst vurderede :-)
Logged

[Min signatur er for stor]

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værdi på regens
« Svar #9: 29 Dec 2011, 00:58 »



Her! Smiley Hvis du skal se nogle enkeltes stats må du lige sige til Smiley

Det skal siges at Kurt Engstrøm(dansker!) og Conor Forshaw er kommet op igennem mit eget system og resten er hentet for omkring 15 mio stykket Smiley
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Værdi på regens
« Svar #10: 29 Dec 2011, 21:32 »

Er ret glad for at en dansker er kommet op gennem systemet Opstemt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Værdi på regens
« Svar #11: 04 Jan 2012, 15:33 »

Er ret glad for at en dansker er kommet op gennem systemet Opstemt

Lad os da se nogle af de danske talenter der?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010