home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Flinks Fluid Football – Blog #6
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Flinks Fluid Football – Blog #6  (Læst 11445 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #5
« Svar #45: 28 Dec 2011, 14:20 »

Af ren nysgerrighed; hvor mange assists lavede RvP på hjørnespark?

hm ja.. Hvordan tjekker jeg det nu, når den nye sæson er gået igang?
Logged


Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #5
« Svar #46: 29 Dec 2011, 15:34 »

prøver den af med arsenal, eller regner du med at der kommer en ny version lige om hjørnet? Opstemt
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #5
« Svar #47: 31 Dec 2011, 00:04 »

prøver den af med arsenal, eller regner du med at der kommer en ny version lige om hjørnet? Opstemt

Jeg underskylder at jeg ikke lige har set din besked !! svare på dit spørgsmål under Wink

- Så har jeg spillet min 2 sæson af med Arsenal, og det vil jeg skrive en lille opdatering omkring, og de nye tiltag jeg har puttet ind i den "Nye taktik"... Det er en klasse taktik! Opdateringen vil komme når jeg er færdig med at skrive Wink
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #48: 31 Dec 2011, 01:10 »

#6

Community Shield
Carling Cup
FA Cup
Ligaen
Hjemmebanen
Udebanen

Og som man kan se ved at trykke på de forskellige links, så vandt jeg 4 ud af de 5 turneringer jeg var med i. Jeg røg ud i semifinalen til Milan, som scorede i 115 min, så jeg røg ud. Det der har gjort at jeg har vundet PL denne sæson, er at jeg har fået den bedste udebane. Det jeg har gjort, er at jeg har lavet en udebane taktik. Jeg skrev tidligere i tråden med Wester, som mente at tempoet var for hurtigt på udebane, og det ser ud til han havde ret. Jeg har sat tempoet meget ned, hvilket gør at de holder bedre i bolden. Jeg presser lige en smule mindre og min brede er også blevet smallere. Jeg skiftede også over til Mandsopdækning, da det ikke fungerede på udebane, da hjemmeholdet presser højre, og kører mine kanter/Backs  over. Min hjemmebane taktik har jeg ikke ændret meget på, da jeg synes den var perfekt som den var. Jeg vil dog sige, at der stadig er lidt problemer på udebane. De kommer stadig til nogen chancer, men det går 100% bedre. Man har meget mere spil og man skaber mange chancer, hvis man har de rigtige spillere.

Og hvilke spillere du har betyder alt for denne taktik. Denne taktik kræver MEGET fra de forskellige spillere, og det er ikke en taktik du kan bruge i midterhold ( jeg ville i hvert fald ikke anbefale det). Jeg synes mine præstationer taler for sig selv, og jeg vil nu uploade taktikken til forsiden, også kan i hygge jer med den taktik. Denne taktik vil være perfekt til et netspil, hvor i spiller med nogle af de bedste klubber i verdenen. Og der skal nok falde nogle trofæer af.

Jeg ved ikke hvor meget der er at sige nu, for jeg synes taktikken er som den skal være. Men hvis der er noget man er utilfreds med, kan man jo forsøge sig lidt selv. Jeg ordner selv kampforberedelsen, og det jeg gør at jeg sætter stor fokus på samarbejde og offensive løb op til sæsonen (måske en god ide at træne lidt defensiv orientering i den sidste uge inden første kamp). Forsvarsmæssigt er denne taktik også god. Szczesny har fået ”trofæet”, Golden glove i begge sæsoner. Jeg tror dog ikke så meget det er Szczesnys skyld, som det er forsvaret skyld, for de står rigtig godt.

Jeg håber folk får glæde ved denne taktik, for det har været meget sjovt for mig, at lege med de forskellige taktiske tiltag.
Logged


Martin Barca
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #49: 01 Jan 2012, 23:28 »

Så er det heldigt at jeg ikke har fået sat mig igang med mit save endu Smiley
Jeg må vel ikke bede om et ss af din taktik med de forskellige spiller på'? Opstemt
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #50: 01 Jan 2012, 23:36 »

Så er det heldigt at jeg ikke har fået sat mig igang med mit save endu Smiley
Jeg må vel ikke bede om et ss af din taktik med de forskellige spiller på'? Opstemt

Jeg er ikke inde lige nu, men jeg skriver bare lige Smiley
Det her var opstillingen da jeg startede spillet Smiley

Szczesny
André santos - Koscielny - Vermaelen - Sagna

Song
Arteta - Ramsey

Gervinho - Arshavin

RVP

Smiley
Logged


Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #51: 03 Jan 2012, 15:59 »

Efter nu at have testet din taktik i en sæson med united, må jeg sige din hjemmebane taktik owner alt og alle,, har ikke tabt en eneste kamp på hjemmebane.. men derimod din udebane, den er til at lukke op og s.... i Opstemt.. ved ikke om det er mig som gør noget forkert ,, synes jeg har prøvet sætte tempoet ned osv osv.. men ingen ting virker?  Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #52: 08 Jan 2012, 01:34 »

Efter nu at have testet din taktik i en sæson med united, må jeg sige din hjemmebane taktik owner alt og alle,, har ikke tabt en eneste kamp på hjemmebane.. men derimod din udebane, den er til at lukke op og s.... i Opstemt.. ved ikke om det er mig som gør noget forkert ,, synes jeg har prøvet sætte tempoet ned osv osv.. men ingen ting virker?  Smiley


hmm ja ... Der er svært det med udebanen .. især fordi at (som du kan se) det har kært pænt godt på min udebane.. Det jeg ville foreslå var at sætte tempoet lidt ned, og måske også bredden.. Også hvor du skal være det kontrollerende hold, kunne du måske prøve at køre offensivt, eller bare på standard .. Ellers så kan jeg ikke hjælpe så meget mere da.. For som sagt, så kørte den jo fint for mig Smiley
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #53: 29 Jan 2012, 23:18 »

Taktikken kører stadigvæk rigtig godt!!

Er der ikke andre der har prøvet den Opstemt Kan klart anbefales !
Logged


HansenLFC
Gæst
 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #54: 29 Jan 2012, 23:20 »

Jeg har forsøgt mig med den.

Den virker slet ikke Skuffet
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #55: 29 Jan 2012, 23:21 »

Jeg har forsøgt mig med den.

Den virker slet ikke Skuffet

Som om du har !!
Logged


Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #6
« Svar #56: 30 Jan 2012, 00:05 »

Som om du har !!
Giver Hansen ret.. har droppet den  ticked off
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010