home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 311 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Flinks Fluid Football – Blog #6
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Flinks Fluid Football – Blog #6  (Læst 11446 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #30: 27 Dec 2011, 22:42 »

snupper en 1-0 sejr over bolton på hjemmebane første kamp... :-)

Dejligt! Har du noget at sige om taktikken, ellers Smiley?



Taktikken har lige hentet sit første trofæ i mit spil. Der er tale om Carling Cuppen. Desværre var det ikke en overlegen sejr, hvis man kigger på statistikken, men spillerne er blevet meget kyniske foran mål. Jeg har virkelig fået gang i min komplette angriber, hvilket er fantastisk. Han er god til at finde de 2 IF. De 2 midtbane folk scorer også lidt flere mål end før. Jeg har lavet en lille ændring mere. Jeg har sagt ja til offside. Jeg tror måske det vil komme til at hjælpe alligevel. Måske det taktikken har manglet... Det må jeg se på Wink
Logged


Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #31: 27 Dec 2011, 23:37 »

Vil meget gerne teste den i min United blog Wink
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #32: 27 Dec 2011, 23:45 »

Vil meget gerne teste den i min United blog Wink

Fantastisk! Kunne være rart at se hvordan det går de helt store hold, med denne taktik Smiley
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #33: 28 Dec 2011, 01:40 »






Jeg forstår det ikke ..... Jeg synes virkelig det er sindssygt så svingende det er på hjemmebane og udebane .. Som billederne over viser.. Jeg ved godt Song får rødt kort efter kun 6 min, og det selvfølgelig kan gøre en del, men jeg synes alligevel det er gru opvækkeende. Det er tæt på hvem som helst jeg møder på hjemmebane, så bliver de fejet væk. Udebane kan jeg tabe til alle, og mesterskabet bliver også tabt på grund af min udebane..

Jeg kunne virkelig godt tænke mig nogen test personer, der måske kunne komme med grunden til dette. Det har været sådan gennem hele sæson..
Logged


Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #34: 28 Dec 2011, 02:59 »

Bare rolig, jeg kigger med her, Flink.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #35: 28 Dec 2011, 03:13 »

Dit tempo er sq for højt i forhold til de vil spille med korte afleveringer. Du må have en masse boldtab især på udebane hvor modstanderen tør presse dig lidt mere...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #36: 28 Dec 2011, 03:16 »

Dit tempo er sq for højt i forhold til de vil spille med korte afleveringer. Du må have en masse boldtab især på udebane hvor modstanderen tør presse dig lidt mere...

Så du mener grunden til at det køre hjemme, er at de ikke på samme måde presser mig?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #37: 28 Dec 2011, 03:21 »

Så du mener grunden til at det køre hjemme, er at de ikke på samme måde presser mig?

Ja du har nok mere plads.. Men korte afleveringer kræver som regel et langsommere tempo og du spiller voldsom hurtigt. Det kræver altså verdensklasse spillere hvis det skal lykkes og her snakker vi Xavi og Iniesta typer
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #38: 28 Dec 2011, 03:23 »

Ja du har nok mere plads.. Men korte afleveringer kræver som regel et langsommere tempo og du spiller voldsom hurtigt. Det kræver altså verdensklasse spillere hvis det skal lykkes og her snakker vi Xavi og Iniesta typer

Ja, jeg havde godt nok tænkt lidt over det, men det ser bare så pisse godt ud at det kører så hurtigt.. Men det giver mening når du lige siger det .. Tak for det Smiley

BTW:

Jeg vil lave en opdatering omkring min sæson her snart Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #39: 28 Dec 2011, 03:27 »

Ja, jeg havde godt nok tænkt lidt over det, men det ser bare så pisse godt ud at det kører så hurtigt.. Men det giver mening når du lige siger det .. Tak for det Smiley

BTW:

Jeg vil lave en opdatering omkring min sæson her snart Smiley

Ja det ser fint ud men det er også voldsom svært at få til at fungere.. Det korte spil ser også hurtigt ud selvom du sætter tempoet ned til normal... Så længe spillerne ikke holder for meget i bolden og ikke dribler så meget.. Så det skal kun være dine kanter der skal løbe med bolden.. Så går spillet meget hurtigere...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #40: 28 Dec 2011, 03:31 »

Ja det ser fint ud men det er også voldsom svært at få til at fungere.. Det korte spil ser også hurtigt ud selvom du sætter tempoet ned til normal... Så længe spillerne ikke holder for meget i bolden og ikke dribler så meget.. Så det skal kun være dine kanter der skal løbe med bolden.. Så går spillet meget hurtigere...

Ja okay.. Men kunne man (selv om jeg skrev jeg ikke ville), skabe 2 taktikker? For det viser jo at det hurtige spil hjælper på hjemmebane? Hvis man satte den en smule ned.. Men hvor man lavede en taktik til udebane, hvor tempoet var sat betydeligere ned, så ville man ikke miste bolden så meget på udebane .. hmm .. Det tror jeg lige jeg vil arbejde videre på Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #41: 28 Dec 2011, 03:35 »

Ja okay.. Men kunne man (selv om jeg skrev jeg ikke ville), skabe 2 taktikker? For det viser jo at det hurtige spil hjælper på hjemmebane? Hvis man satte den en smule ned.. Men hvor man lavede en taktik til udebane, hvor tempoet var sat betydeligere ned, så ville man ikke miste bolden så meget på udebane .. hmm .. Det tror jeg lige jeg vil arbejde videre på Smiley

Ja eller bare være lidt mere direkte på udebane.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #4
« Svar #42: 28 Dec 2011, 03:40 »

Ja eller bare være lidt mere direkte på udebane.

ja Smiley tak for hjælpen Wink
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #5
« Svar #43: 28 Dec 2011, 04:00 »

#5

Så fik jeg færdig spillet min sæson, og den bød på en del rutsjeturer!

Carling Cup finalen
FA Cup finale
Ligaen

Jeg vandt “the double” , ved at vinde begge cups, og begge gange over Chelsea. Det var ikke det mest flotte spil, men kynisme der gjorde jeg vandt. I ligaen fik jeg ”en flot 2 plads”. Røg ud af CL i kvart finalen til Inter. Jeg ved ikke hvor meget man skal forvente med Arsenal i første sæson, men jeg ved godt hvorfor jeg ”tabte Premier League”.

Hjemmebanen i Premier League
Udebanen i Premier League

Jeg har som I har set nogle gange, “grædt” herinde I tråden, grundet min udebane. Statistikken viser at jeg har den bedste hjemmebane i PL. Jeg har kun lukket 3 af mine 25 mål ind her, og jeg har ikke tabt på på Emirates endnu. Men så kigger man på udebanen, og ser hurtigt min akilleshæl. Min 4 største konkurrenter henter alle flere point end jeg gør på udebane. Man kan så sige at United ”kun” henter 3 point mere, men 3 point kan bestemme et mesterskab. Jeg lukker 22!!! Af mine 25 mål ind på udebane, og jeg mister ”alle” mine point her. Jeg har skrevet lidt med Wester i denne tråd, og vi har konkluderet at det nok er tempoet på taktikken på udebane, der gør at jeg mister utrolig mange bolde, fordi hjemmeholdet presser mig mere. Jeg vil prøve at udvikle en udebane taktik, selvom jeg ikke er helt så glad ved det, men sådan er det.. Man vil jo også gerne vinde trofæer.
En anden nævneværdig ting ved sæsonen var min komplette angriber/Van persie.



Jeg har virkelig fundet en god måde at spille med ham på, + at han arbejder fantastisk samme med sine medspillere omkring sig.  Han manglede dog 3 mål for at blive PL topscorer, men i stedet tog han(sammen med modric) ”assist king”. Han havde også den bedste gennemsnitsbedømmel se. Han spillede i alt 40 kampe og scorede 30 mål, i alle turneringer. Szczeny blev også nævnt som en af de bedre i denne sæson, men jeg tror nu at hvis jeg havde haft en bedre målmand, havde jeg også fået lidt flere point. Ellers havde mine spillere (som ca. startede inde) generalt over 7.00 i bedømmelse, hvilket betyder de har gjort det godt, i min bog.

Jeg vil nu op til den nye sæson, lege lidt mere med taktikken, og se om den kan blive endnu bedre!
« Seneste Redigering: 28 Dec 2011, 04:01 af Flink14 » Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Flinks Fluid Football – Blog #5
« Svar #44: 28 Dec 2011, 08:51 »

#5

Så fik jeg færdig spillet min sæson, og den bød på en del rutsjeturer!

Carling Cup finalen
FA Cup finale
Ligaen

Jeg vandt “the double” , ved at vinde begge cups, og begge gange over Chelsea. Det var ikke det mest flotte spil, men kynisme der gjorde jeg vandt. I ligaen fik jeg ”en flot 2 plads”. Røg ud af CL i kvart finalen til Inter. Jeg ved ikke hvor meget man skal forvente med Arsenal i første sæson, men jeg ved godt hvorfor jeg ”tabte Premier League”.

Hjemmebanen i Premier League
Udebanen i Premier League

Jeg har som I har set nogle gange, “grædt” herinde I tråden, grundet min udebane. Statistikken viser at jeg har den bedste hjemmebane i PL. Jeg har kun lukket 3 af mine 25 mål ind her, og jeg har ikke tabt på på Emirates endnu. Men så kigger man på udebanen, og ser hurtigt min akilleshæl. Min 4 største konkurrenter henter alle flere point end jeg gør på udebane. Man kan så sige at United ”kun” henter 3 point mere, men 3 point kan bestemme et mesterskab. Jeg lukker 22!!! Af mine 25 mål ind på udebane, og jeg mister ”alle” mine point her. Jeg har skrevet lidt med Wester i denne tråd, og vi har konkluderet at det nok er tempoet på taktikken på udebane, der gør at jeg mister utrolig mange bolde, fordi hjemmeholdet presser mig mere. Jeg vil prøve at udvikle en udebane taktik, selvom jeg ikke er helt så glad ved det, men sådan er det.. Man vil jo også gerne vinde trofæer.
En anden nævneværdig ting ved sæsonen var min komplette angriber/Van persie.



Jeg har virkelig fundet en god måde at spille med ham på, + at han arbejder fantastisk samme med sine medspillere omkring sig.  Han manglede dog 3 mål for at blive PL topscorer, men i stedet tog han(sammen med modric) ”assist king”. Han havde også den bedste gennemsnitsbedømmel se. Han spillede i alt 40 kampe og scorede 30 mål, i alle turneringer. Szczeny blev også nævnt som en af de bedre i denne sæson, men jeg tror nu at hvis jeg havde haft en bedre målmand, havde jeg også fået lidt flere point. Ellers havde mine spillere (som ca. startede inde) generalt over 7.00 i bedømmelse, hvilket betyder de har gjort det godt, i min bog.

Jeg vil nu op til den nye sæson, lege lidt mere med taktikken, og se om den kan blive endnu bedre!

Af ren nysgerrighed; hvor mange assists lavede RvP på hjørnespark?
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010