home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Din vej af Brøndby Zupras
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Din vej af Brøndby Zupras  (Læst 10435 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #45: 27 Dec 2011, 02:31 »

Mojo Pelé
Du har stadig ikke fundet nogen klub hvilket jeg synes er underligt for du har et stort talent. Jeg synes det er lidt for længe, så jeg har overvejet, hvis det er fint med jer, at jeg overtager en lille klub i Brasilien, tilbyder dig en kontrakt, og så siger op igen, da det kan være du ikke finder en klub?

Jeg tillader dette.

Tak for updatens spiller, god update! Forstår godt du ikk har opdateret i julen!
Logged

Kolo Abib Touré

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #46: 27 Dec 2011, 02:45 »

Ja selvfølgelig Smiley

skulle bare være sikker Wink Keep up the good work
Logged

Tidligere: Baloo38

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #47: 27 Dec 2011, 03:02 »

Mojo Pelé
Du har stadig ikke fundet nogen klub hvilket jeg synes er underligt for du har et stort talent. Jeg synes det er lidt for længe, så jeg har overvejet, hvis det er fint med jer, at jeg overtager en lille klub i Brasilien, tilbyder dig en kontrakt, og så siger op igen, da det kan være du ikke finder en klub?

Jeg tillader dette.

Tak for updatens spiller, god update! Forstår godt du ikk har opdateret i julen!
Hvis han ikke har fået nogen klub til sommer, gør jeg det, er det okay med jer?
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #48: 27 Dec 2011, 03:20 »

i orden med mig
Logged

Tidligere: Baloo38

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #49: 27 Dec 2011, 11:29 »

Det er helt okay. Det er surt ikke at have nogen klub Smiley
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #50: 28 Dec 2011, 02:51 »

Frederik Gade
Igen var du med til at vinde et Europamesterskab, denne gag bare med u/21 holdet. Du har fået en enkelt kamp indtil videre i den nye sæson. Du scorede ikke. Men du spillede dig til en rate på 7.20 hvilket er flot. Du har fået 3 u/21 landskampe som alle var under EM'et.

Fatboy
Efter du stille og roligt røg ud af startopstilling i Aab, ville Esbjerg leje dig da deres højreback blev skadet. Den anden back er kommet tilbage, men du er stadig i startopstillingen. Du har spillet 4 kampe til en avr. rate på 6.35, hvilket sagtens kan forbedres.

Ian Cash
Du fik ikke spilletid for førsteholdet i West Ham, så for at få noget førsteholdserfaring, blev du udlejet til Aldershot. Du har spillet 7 kampe og scoret et enkelt mål for Aldershot indtil videre. Din avr. rate er 6.57, hvilket nok skal forbedres, hvis du regner med førsteholdsbold i West Ham som ligger i Premier League.

Jannik Skov
Efter at du afviste Randers kontraktudspil 3 gange, røg du på fri transfer. Og da Vejle så at dig stå der uden kontrakt slog de til. Du har spillet 7 kampe indtil videre og ladet 8 mål gå ind. Din avr. rate er på 6.96 hvilket er fint. Din værdi er steget fint og er nu 1.3 millioner.

Jonas Petersen
Du er startet inde for førsteholdet 3 gange. 2 gange i Europa League, hvor du også er blevet skiftet ind en enkelt gang, og 1 gang i cuppen. Du har scoret en enkelt gang i begge turneringer. Din avr. rating i begge turneringer tilsammen er 7.13 hvilket er meget flot for en  19 årig spiller.

Mads Bye Marboe
Din tid i Fredericia har været meget plaget af skader. bl.a en brækket arm og en hofteskade som har holdt dig ude i 3 måneder sammenlagt. Du nåede en kamp inden du blev skadet men det er ikke noget du kan være stolt af, da du spillede til 5.90 hvilket er meget skuffende.

Mojo Pelé
Der var ikke nogen klub der kom med et tilbud, så jeg overtog klubben Avaì, og tilbød dig en kontrakt. Der er ikke rigtigt sket noget andet, så vi må bare se hvad der sker med tiden.

Niklas van Dockum
Du sluttede på 11. pladsen med Nordsjælland, så du skulle spille første divisions bold med dem. I de 2 kampe du har spillet indtil videre har du spillet godt med en avr. rate på 7.45. Engelske Cardiff er interesseret i dig, hvilket nok vil være vejen op for din karriere hvis de vælger at købe dig.

Oliver Fogh
Du er blevet Hollands statsborger hvilket giver dig ret til at spille for både Danmarks og Hollands landshold. Så du har nok en større chance for at få ungdomslandsholds kampe.  Du nåede at spille 3 kampe inde du blev skadet. Du lod 3 mål gå ind og du havde en avr. rating på 7.23.
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #51: 29 Dec 2011, 04:12 »

Skide godt! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #52: 29 Dec 2011, 10:28 »

Hvis han ikke har fået nogen klub til sommer, gør jeg det, er det okay med jer?
Ja ja, det er fint med mig Wink
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010