home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 216 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Din vej af Brøndby Zupras
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Din vej af Brøndby Zupras  (Læst 10436 gange)
brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #15: 21 Dec 2011, 23:54 »

Så er databasen lavet, så skal jeg bare tage screenshots !
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #16: 22 Dec 2011, 00:29 »

super Smiley
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #17: 22 Dec 2011, 01:13 »

Brøndby Zupras = Aguaye Mujasi

a-fonne = Fatboy

Arsrea = Frederik Gade

JohannesFalkenberg = Ian Cash

Jskovc = Jannik Skov

Baloo38 = Jonas Petersen

Massu14 Mads Bye Marboe

Wulff = Mojo Pelé

Skovlyst = Niklas van Dockum

Oli = Oliver Fogh


Frem over vil der komme en lille kommentar om hvordan det går og hvad der er sket for den enkelte spiller. Der kommer også til at være en "updatens spiller". Grunden til at der ikke kommer det her er fordi det er spillets første dag Smiley
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 21:49 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #18: 22 Dec 2011, 01:24 »

Fedt man! Dejligt arbejde. Glæder mig! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #19: 22 Dec 2011, 04:01 »

Der kommer ikke screenshots i vinter opadtesne kun om sommeren. Nå, men jeg har fået simuleret til vinteren, og så skal i da lige have en opsummering på hvordan det er gået.

Frederik Gade:
Du har spillet 25 kampe for Valencias u/19 med 5 mål til følge. Det har givet en avr. rate på 6.93. Du har haft en enkel skade, det var en sportsbrok, som gjorde at du var ude i 5 uger. Du har en værdi på 8 mio. Der er ikke nogen der har vist interesse, men det skal nok komme, for du har et stort talent. Du har fået 2 kampe for Valencias første i cup'en hvilket har resulteret i en enkelt assist.

Niklas von Dickum:
Du har fået 3 kampe for førsteholdet i Lyngby, det har givet en avr. rate på 6.50. Din værdi er gevaldig faldet, før var den på 3,5 mio. Nu er den på 500k, hvilket er skuffende for en spiller med store ambitioner. Er det et klubskifte der skal til? Du har haft en enkel skade, som var en lyskeskade der gjorde at du ikke kunne være med i 3 uger.

Fatboy:
Du har fået en enkelt kamp for Aabs førstehold ellers er det blevet til 12 kampe for 2. holdet. I den ene kamp for første holdet fik du en rating på sølle 6.10. Men det ser lyst ud for din stats er steget fint, og din værdig er steget med 100k. Du har haft 2 skader, som samlet har holdt dig ude i 8 uger.

Jonas Petersen:
Du lagde godt ud i Svendborg hvor du scorede 6 mål i 13 kampe, det fik Svendborgs direkte konkurrenter i ligaen øjnene op for dig. Nu spiller du i Aarhus Fremad som ligger på en 3. plads 3 point foran Svendborg. Du spiller stadig på en amatør kontrakt, men før eller siden, skal der nok komme en storklub og udnytte dit potentielle.

Mojo Pelé:
Du har stadig ikke fundet en klub endnu, men jeg er fortrøstningsfuld for der er 11 brasilianske klubber og en enkelt amerikansk klub der er interesseret i dig, plus du har fået 2 u/20 landskampe med et mål til gode for Malawi. Der er ikke så meget at skrive om dig, for der er sådan set ikke sket noget.

Oliver Fogh:
Du har spillet 10 kampe for Ajax u/19 hold, hvor du har ladet 6 mål gå ind. Det er ikke nogen dårlig statistik, for en 16-årig knægt. Du har haft 2 skader som har gjort du har været ude i 24 dage. Din værdi er steget med 250k hvilket betyder at din værdi nu er 3,5 mio.

Jannik Skov:
Du har været skadet en del. Ca. 2 måneder. Men man kan sige at det er også det eneste dårlige der er sket i din karriere. Du har spillet 19 kampe for Fleetwood, hvor du har lukket 19 mål ind. Dette medfører at i som en lille overraskelse ligger på 2.pladsen. Det er selvfølgelig ikke gået ubemærket hen, så du skifter til Randers når din kontrakt udløber til sommer.

Ian Cash:
Du har fået en enkelt gav for St. Mirrens 1. hold. Du scorede desværre ikke, men det går nok, for du har puttet 6 ind i 13 kampe for St. Mirrens u/19 hold.  Din stats er forbedret fint, og du er steget 1,95 mio i værdi. En af grundene til at du måske ikke har fået flere kamp for førsteholdet er at du har været skadet i 3 måneder, hvilket ikke er godt for en spiller i sin udviklings fase.

Mads Bye Marboe
Du har kun spillet 7 kampe i alt, men du finder skylden i at du har været skadet i 3 ud af de 6 måneder indtil videre, hvilket er meget sørgeligt, for du havde fået et gennembrud på FC Fyns førstehold. Dine stats er faldet en lille smule, mens din værdi er blevet 4 gange mindre, så nu er den 30k kun. Skader kan ødelægge mange ting, men om du nok ikke kommer tilbage stærkere end før?

Aquaye Mujasi:
Du har fået 25 kampe fra start og er blevet indskiftet 13 gange på Southamptons u/18 hold, det har resulteret i 13 mål, hvilket er meget flot for en ny en på holdet. Din værdi er steget med 2 mio. hvilket vil sige at han nu er 10 mio værd. Mon der ikke snart er en større klub der kommer og henter ham, eller de bruger ham på 1. holdet.


Updatens spiller:
Det må helt klart være Jannik Skov. Har har skiftet tilværelsen ud fra et hold fra 5. bedste engelske række til et hold der ligger til oprykning til den bedste danske række. Det er imponerende må man sige. Lad os håbe han holder dampen oppe i det sidste halve år !
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 15:53 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #20: 22 Dec 2011, 07:24 »

Niklas vin Dickum:
Du har fået 3 kampe for førsteholdet i Lyngby, det har givet en avr. rate på 6.50. Din værdi er gevaldig faldet, før var den på 3,5 mio. Nu er den på 500k, hvilket er skuffende for en spiller med store ambitioner. Er det et klubskifte der skal til? Du har haft en enkel skade, som var en lyskeskade der gjorde at du ikke kunne være med i 3 uger.

Jeg må lige ringe til en numerolog for at høre om det der navn matcher mig bedre - fuck det' fedt : D
Nej, men av, av, av.. Skulle nok også have valgt en yngre alder Smiley

Ellers ser det fint ud indtil videre, mester.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #21: 22 Dec 2011, 11:24 »

Beklager at skulle rette på et ellers godt nok stykke arbejde. Men for det første er mit SS et billede af Niklas van Dockum... Og så undrer jeg mig lidt over at du skriver at jeg "har ladet 6 mål gå ind". Er jeg da blevet keeper ved en fejl? Huh
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #22: 22 Dec 2011, 15:58 »

Beklager at skulle rette på et ellers godt nok stykke arbejde. Men for det første er mit SS et billede af Niklas van Dockum... Og så undrer jeg mig lidt over at du skriver at jeg "har ladet 6 mål gå ind". Er jeg da blevet keeper ved en fejl? Huh

Jeg har fundet fejlen, det er fordi den spiller jeg har rettet var målmand, men jeg har givet dig 20 i de 3 andre positioner men jeg glemte bare at slette 20 i målmand ...
Kan du leve med at du er målmand, for ellers skal jeg starte forfra, da FMRTE koster penge ...
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #23: 22 Dec 2011, 16:13 »

Sej update! Smiley Dog kunne jeg godt tænke mig SS af spillerene Wink.
Logged

Kolo Abib Touré

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #24: 22 Dec 2011, 16:15 »

Sej update! Smiley Dog kunne jeg godt tænke mig SS af spillerene Wink.
Det kommer også om sommeren, bare for at det ikke tager for meget af min tid, jeg tænkte bare at jeg lige hurtigt ville give en update på hvordan det går.
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #25: 22 Dec 2011, 16:29 »

Jeg har fundet fejlen, det er fordi den spiller jeg har rettet var målmand, men jeg har givet dig 20 i de 3 andre positioner men jeg glemte bare at slette 20 i målmand ...
Kan du leve med at du er målmand, for ellers skal jeg starte forfra, da FMRTE koster penge ...
Det går jo nok så Smiley Men bare lidt surt når mine foretrukne træk passer en del bedre til de andre positioner Wink

EDIT: Og havde du evt. stadig et SS af mig fra start liggende?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #26: 22 Dec 2011, 16:32 »

Jeg har fundet fejlen, det er fordi den spiller jeg har rettet var målmand, men jeg har givet dig 20 i de 3 andre positioner men jeg glemte bare at slette 20 i målmand ...
Kan du leve med at du er målmand, for ellers skal jeg starte forfra, da FMRTE koster penge ...

du kan få en prøve licens til fmrte som gælder indtil 29/12/12
gå ind på facebook.com/fmrte  Smiley
Logged


brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #27: 22 Dec 2011, 16:57 »

Tusind tak

EDIT: Deres hjemmeside er nede i øjeblikket så det må vente lidt Smiley
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 16:59 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #28: 22 Dec 2011, 16:58 »

Det kommer også om sommeren, bare for at det ikke tager for meget af min tid, jeg tænkte bare at jeg lige hurtigt ville give en update på hvordan det går.

Jeg synes det lyder helt fint bare at have en update om sommeren med SS. Så længe du får fortalt i updaten hvad status er med vores spillere. For så stor forskel er der jo ikke PT mellem hvordan stats ser ud fra sommer til sommer...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #29: 22 Dec 2011, 17:03 »

Ved ikke hvad der sker, men alle spillernes værdi er faldet gevaldigt, der er kun 2 spillere der er over 1 mio værd og det er Frederik Gade og Aguaye Mujasi, som er 1,3 og 1,4 mio værd Huh

EDIT: Fandt fejlen, det var fordi den havde ændret sig til Euro, mens der stadig stod DKK?
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 17:06 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010