home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Din vej af Brøndby Zupras
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Din vej af Brøndby Zupras  (Læst 10433 gange)
brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #30: 22 Dec 2011, 22:04 »

Så er sommeren kommet og derfor er det sket en del ting med spillerene. Og jeg har valgt tage min egen spiller fra da det bare er mere arbejde for mig ! Smiley

Frederik Gade
Du er blevet rykket op på Valencia's B hold, efter en rimelig succesfuld sæson for deres u/19 hold. Du fik kun de 2 kampe i cup'en for Valencia's første hold. Du var med til at vinde u/19 mesterskabet med Spanien, du spillede også 120 minutter i finalen, men du ville åbenbart ikke spille kampen fuldt ud, så du valgte at få rødt kort i 120'ende minut. Så du blev nød til at se straffesparks konkurrencen, fra siden.

Fatboy
Du har afvist FC Hjørring flere gange, men de bliver ved med at tilbyde at leje dig. Du har indtil videre. fået 1 kamp for førsteholdet, hvilket er det samme som du fik sidste sæson, så mon ikke der kommer flere kampe. Du har spillet 6 kampe for anden holdet hvor du har spillet til en avr. rate på 6.90, hvilket er okay.

Ian Cash
Du har stadig ikke fået din debut for St. Mirrens førstehold. Men derimod har du fået 5 kampe og 9 indskiftninger for deres u/19 hold. Det har medført at du har scoret 4 gange. Der er ikke rigtig sket noget for dig, det udvikler dig som du skal, så mon ikke snart der sker noget.

Jonas Petersen
Din karriere er kun gået én vej, og det er opad! Du sluttede sæsonen af med blive nr. 2 på topscorerlisten i 2. Division Vest. Det lagde AGF mærke til så nu spiller du for dem. Du har spillet 6 kampe for deres 2. hold hvilket har resulteret i 6 mål. Meget flot. Du har også fået debut for 1. holdet. Du spillede de sidste 15 minutter i kampen mod FCK, men det er ikke en kamp du vil huske så længe da kampen blev tabt 4-1.

Niklas von Dockum
Du fik spillet i alt 5 kampe for Lyngby, og det var du meget utilfreds med, så da FCN bød 200k for dig var du ikke et sekund i tvivl om du ville skifte. Du har indtil videre spillet 7 kampe for Nordsjælland, og lavet en assist. Din avr. rate er på 6.66 hvilket man kan sige kan blive forbedret. Men det gode ved det hele er du fik skiftet klub, og nu er tilbage på det rette spor.

Jannik Skov
Hele din start i Randers har været plaget af skader, men fansene stoler stadig på at du vil gøre en forskel når du kommer tilbage. Din værdi er steget til 850k, hvilket er meget fint, lad os håbe at du kommer over din skade og fejer benene under dem i Randers.

Mojo Pelé
Jeg synes det er underligt at der ingen der vil have den malawiske u/20 anfører. Men de 12 eller hvor mange der nu var interesseret i dig er det ikke mere, meget underligt. Men sådan er livet nu, og du må bare kæmpe endnu mere for at få en kontrakt, men det kommer nok, for du har et stort talent.

Mads Bye Marboe
Du blev træt af tilværelsen i FC Fyn, og forlængede derfor ikke din kontrakt med dem. Du valgte i stedet at tage til BK Skjold, da de så en 17-årig knægt stå uden kontrakt. Du afviste Varde og Rishøj. Du er startet inde i alle deres indtil videre, det vil sige 4. Du har fået et enkelt gult og et enkelt rødt.

Oliver Fogh
Du har indtil videre spillet 6 kampe for Ajax' u/19 hold, og har måttet hente 12 bolde ud af netmaskerne, hvilket er rimelig mange. Du har stadig ikke fået debut på A-holdet, men du har tiltro i dig så du har fået tilbudt en kontrakt, som du stadig overvejer om du skal skrive under på.


Skovlyst, jeg hader din spillers navn, laver ALTID fejl i det Opstemt Og Oli, kan du leve med at du er målmand?
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 23:19 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #31: 22 Dec 2011, 23:27 »

Sejlig update... En skam med alle de skader...

EDIT: Og med sejlig menes der naturligvis Sejlig, og der er ikke tale om en tastefejl...
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #32: 22 Dec 2011, 23:30 »

Sejlig update... En skam med alle de skader...

EDIT: Og med sejlig menes der naturligvis Sejlig, og der er ikke tale om en tastefejl...
Tænkte og så lige til at starte med, det var da godt nok et mærkeligt ord Opstemt
- Skader kan ødelægge meget !
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #33: 22 Dec 2011, 23:58 »

Det er da en super karriere jeg har kørende
Logged

Tidligere: Baloo38

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #34: 23 Dec 2011, 00:12 »

Det er da en super karriere jeg har kørende

Ja det går meget godt for dig.
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #35: 23 Dec 2011, 00:24 »

Skovlyst, jeg hader din spillers navn, laver ALTID fejl i det Opstemt Og Oli, kan du leve med at du er målmand?

Altså hvis du kan rette det med FMRTE kunne det være super fedt, for mine keeper stats er sgu ikke så flotte Tunge

EDIT: Når man ser bort fra det, må jeg da være en af ligaens hurtigste keepere Cool
« Seneste Redigering: 23 Dec 2011, 00:33 af Oli » Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #36: 23 Dec 2011, 00:56 »

Altså hvis du kan rette det med FMRTE kunne det være super fedt, for mine keeper stats er sgu ikke så flotte Tunge
Jeg har prøvet at installere det, men det ligner SLET IKKE noget af det som jeg har set før, det skal dog også siges at jeg kun har brugt en gang før Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #37: 27 Dec 2011, 00:33 »

Er tråden død Zupras? Forlegen
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #38: 27 Dec 2011, 00:44 »

Er tråden død Zupras? Forlegen
Jeg sidder faktisk og er igang med at skrive updaten færdig. Har bare ikke haft tid de her dage Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #39: 27 Dec 2011, 01:05 »

Jeg sidder faktisk og er igang med at skrive updaten færdig. Har bare ikke haft tid de her dage Smiley
Nå nå, lyder super Smiley
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #40: 27 Dec 2011, 01:09 »

Frederik Gade
Du er startet inde for Valencias B hold, 21 gange indtil videre hvilket har kastet 5 mål og 1 assist af sig. Du har en avr. rating på 6.72, ikke dårligt men heller ikke prængende. Valencias A hold har fået ny træner, så det kan være du kommer til at få chancen på 1. holdet i foråret.

Niklas van Dockum
Efter skiftet til Nordsjælland, har du fået 13 kampe i ligaen. Du har lavet 2 assist og en avr. rating på 6.72, ligesom Frederik Gade, ikke dårligt men heller ikke prængende. Din værdi er steget til 900k, hvilket er flot, så din karriere er kun gået opad efter skiftet.

Fatboy
Du har stille og roligt overtaget højrebacken på Aab's første hold. Du har spillet 9 kampe fra start i Superligaen. Dit spil har ikke været prængende med en avr. rating på 6.24. Men det har været nok til at overbevise manager Kent Nielsen. Din værdi er steget til 4 millioner DKK.

Jonas Petersen
Du har spillet 15 kampe for AGFs 2. hold, og har scoret 10 mål. Det er ikke blevet uset og FC Porto er blevet meldt interesseret i dig. Det er nok ikke prisen der skræmmer FC Porto væk, da din værdi er 3,25 millioner. Du har ikke været skadet i det nye år. Men i efteråret fik du en skade der varet 2 måneder, nok derfor du ikke har fået flere kampe.

Mojo Pelé
Du har stadig ikke fundet nogen klub hvilket jeg synes er underligt for du har et stort talent. Jeg synes det er lidt for længe, så jeg har overvejet, hvis det er fint med jer, at jeg overtager en lille klub i Brasilien, tilbyder dig en kontrakt, og så siger op igen, da det kan være du ikke finder en klub?

Oliver Fogh
Du accepterede den kontrakt som Ajax tilbyd dig, det vil sige at du er professionel nu. Du har spillet 17 kampe og har set netmaskerne baske 19 gange indtil videre. Din avr. rate er 6.98 hvilket er meget fint. Din værdi er nu 4,75 millioner DKK. Det helt store øjeblik må helt klart være da i vandt over Manchester Uniteds reserver hold i European u/19 Champions cup.

Jannik Skov
Selvom du er at finde i Randers førsteholds trup, har du ikke fået debut endnu. For at sikre sig du stadig er i kampfrom, har du spillet 9 kampe på andetholdet. I de 9 kampe har du ladet 17 mål gå og har spillet sig til en avr. rate på 6.73. Men det er også svært at spille bedre for et andethold der ligger på en anden sidste plads i gruppen

Ian Cash
Efter du fik 3 kampe på førsteholdet i St. Mirren, fik West Ham United øjnene op for dig, hvilket betød en 3,75 millioner transfer til klubben i London. Du er sat på lejelisten i West Ham. Men din start i West Ham har været meget plaget af skader.

Mads Bye Marbie
Efter bare 5 kampe i 2. division øst, gik det hurtigt op for dig selv og Fredericia, at du har talent til mere, så Fredericia tilbød dig en kontrakt som du hurtigt skrev under på. Din værdi er nu 220K. Men du har ikke fået nogen kampe endnu hverken får reserve holdet eller første holdet, da din start i Fredericia, ligesom Ian Cash, har været plaget af skader
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #41: 27 Dec 2011, 01:53 »

Rigtig god update! Smiley

Har du droppet at lave updatens spiller (Ikke fordi jeg regner med nogensinde at få den) Smiley
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #42: 27 Dec 2011, 02:00 »

Rigtig god update! Smiley

Har du droppet at lave updatens spiller (Ikke fordi jeg regner med nogensinde at få den) Smiley
Det var lige en smutter. Men jeg kan lige hurtigt sige hvem det er Smiley
- Ingen tvivl det var helt klart Ian Cash med sit skifte til West Ham Wink
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #43: 27 Dec 2011, 02:09 »

kommer der SS om sommeren?
Logged

Tidligere: Baloo38

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din vej af Brøndby Zupras
« Svar #44: 27 Dec 2011, 02:11 »

kommer der SS om sommeren?
Ja selvfølgelig Smiley
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010