home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Gung-Ho [taktik blog] #That's it
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Gung-Ho [taktik blog] #That's it  (Læst 67896 gange)
sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #210: 04 Feb 2012, 21:42 »

Har faktisk brugt den her med St Mirren og vandt ligaen i 2 sæson + pokalen, har ikke prøvet at tabe til Celtic i 18 kampe 16 sejre og 2 gange x
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #211: 11 Mar 2012, 17:37 »

Nu har jeg læst hele denne tråd igennem, og jeg er virkelig imponeret over det arbejde som ikke blot du, men alle dine testere har gjort Smiley det er fantastisk læsestof !!! Jeg valgte at starte et spil op med Villarreal, og har derfor valgt at anvende denne taktik. Er der nogen der har testet denne taktik med Villarreal?, de har nogen spillere der passer perfekt til dette system. Desuden har nogen så nogle kommentarer til Villarreal, angående spillermangler til denne taktik eller nogen so har forsøgt sig med Villarreal
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #212: 15 Mar 2012, 22:42 »

Nu har jeg læst hele denne tråd igennem, og jeg er virkelig imponeret over det arbejde som ikke blot du, men alle dine testere har gjort Smiley det er fantastisk læsestof !!! Jeg valgte at starte et spil op med Villarreal, og har derfor valgt at anvende denne taktik. Er der nogen der har testet denne taktik med Villarreal?, de har nogen spillere der passer perfekt til dette system. Desuden har nogen så nogle kommentarer til Villarreal, angående spillermangler til denne taktik eller nogen so har forsøgt sig med Villarreal

Takker  Smiley

Jeg vil rigtig gerne hører hvordan det går med dit Villareal spil og Gung-Ho taktikken...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #213: 19 Mar 2012, 10:40 »

Hey.
Jeg tog mig friheden at benytte den beta version du har havde lagt og bruge den til mit Chelsea spil.

Jeg rettede dog enkelt ting ved hjørnespark, da jeg ikke udnyttede dem godt nok.. Det jeg rettede var at der blir sigtet efter 6 yard box i stedet for best header, hvilket hjalp på udbyttet :-) ellers en helt igennem godkendt taktik, hvis jeg vel at mærke stiller med A-kæden.

Det virker fantastisk, det er ikke stor sejre man hiver hjem, men til gengæld vigtige. :-)
Fik spillet august færdig igår og med et start program som havde både tottenham, liverpool og manu iblandt sig var der lagt op til en hård start...Liverpool hjemme og Tottenham, ManU ude blev alle vundet med 3-1, så det er helt igennem godkendt.
Midtbane spillerne er klart afgørende i deres pasninger, for da jeg i carling cuppen mødte Southhampton hjemme blev jeg i omkamp sendt ud med 2-1.

Stort kredit til dit arbejde - jeg læser dit oplæg flere gange for jeg syns det er gennemført..Keep up the good works

Jeg skal nok poste mere som sæsonen skrider frem..

Logged

Love the Blues

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #214: 25 Mar 2012, 21:04 »

Takker  Smiley

Jeg vil rigtig gerne hører hvordan det går med dit Villareal spil og Gung-Ho taktikken...

det kommer du også til Smiley skal bare lige spille lidt mere (12 kampe, 6 venskabs) og skal lige finde ud af at anvende dette forum ordentlig, så jeg ikke skal skrive min livshistorie Peace
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #215: 25 Mar 2012, 21:15 »

findes der egentlig ikke en hjælp tråd så man kan lære at skrive i forummet ? Smiley (ja, jeg er noob :p)
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #216: 26 Mar 2012, 17:31 »

sagde godtnok jeg ville spille flere kampe, men jeg føler at det er på tide du får en opdatering fra mit Villarreal spil Smiley

Kampene:

For det første vil jeg sige, at din taktik virker fint. jeg har lavet et par ændringer omkring hjørnespark, så jeg sigter efter det lille målfelt, hvilket har givet mig bedre udbytte! men din taktik har skaffet fine resultater:


Som du kan se har jeg tabt 4-0 til barcelona, men dette bekymrede mig ikke særligt, da 1. det var barcelona og 2. det var på ydebane. 2-2 mod athletic var også på udebane og egentlig et fint resultat.

alt i alt, en god start på sæsonen hvilket har givet mig en 4 plads i ligaen.

Spillerne:

Jeg syntes jeg har nogle gode spillere, til netop din taktik. jeg har 9'eren i form af en Guiseppe Rossi:


Guiseppe Rossi, spiller fantastisk i din taktik. han er ikke blot en giftig som afslutter, men ligger også giftigt afleveringer til de dybe løb.

den fremstødende playmaker, har jeg fundet i form af cani:


Han har de træk som jeg tror du leder efter, i hans afleveringer og kreativitet er i top. han har endnu ikke spillet sådan som jeg tror han kommer til men alt i alt tilfredstillende

min holdopstillinge ser således ud:


Udover disse spillere, leder jeg efter en spiller der kan foretage de dydbeløb fra midtbanen (central midtbanespiller - angreb) samt et bar bedre kanter. ellers er jeg godt tilfreds med min trub, der består af talenter, klassespillere, og rutine.

Taktikken:

For det første vil jeg sige din taktik virker godt Smiley jeg for gode resultater, og spiller flot fodbold. der er dog et par punkter jeg forsøger at rette op på:

1. min centrale midtbanespiller i forsvar rollen kommer alt for langt frem
jeg har set i nogle kampe at han ligger lige udenfor modstanderens straffefelt, og han at han derfor ikke yder den defensive indsats, som han skal. derfor er de fleste af deres mål kommet på kontra, samt indlæg. jeg ved endnu ikke helt hvordan jeg får ham til at være længere tilbage på banen, men kommer med et svar hvis det lykkedes

2. ikke nok dybe løb.
hvis man kigger på de dybe løb, så kommer de for de fleste fra min 9'er. jeg kunne godt tænke mig at mine indvendige angriber kom med flere dybdeløb og derved skaber lidt bredde samt målchancer.

3. problemer med at forsvare indlæg.
modstandernes mål er generelt komme fra indlæg. mine backer bliver fanget for langt oppe, hvilket gør at mine centrale forsvarsspillere ikke kan hamle op med angriberne. dette giver overtal og derved større chance for scoring. ellers virker det til at mine spillere, ikke rigtig tager sig ordentlig af hovedstødende fra indlæg, samt hjørne. de header den gerne hen imod en modstander, som for en gylden mulighed fra distancen. har modstanderen en stærk hovedstødsspiller (Fernando Llorente) er jeg i problemer.

MEN!
som du kan se af mit kampprogram, virker taktikken altså fremragende. jeg kan jo ikke klage over sejre, men ovenstående er blot nogle punkter jeg forsøger at rette.

Næste rapport:

Min næste rapport kommer engang efter vintertransfer vinduet, hvor jeg har haft en halv sæson til at finpudse din taktik, samt købe spillere der passer bedre (kigger bl.a. på Christian Eriksen pga hans uden bold evner), for at se om Villarreal kan blive en storklub ! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #217: 26 Mar 2012, 17:32 »

irreterer mig at billederne ikke virker, men klik på dem og forstør for at se i detaljer Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #218: 26 Mar 2012, 17:58 »

lækkert der stadig leges med denne taktik..

Med dine "problemer" kunne man måske tænke i den skæve opstilling som jeg startede ud med..



Og så holde taktikken med de personlige indstillinger der er...

På den måde for du nok flere dybe løb men mere fra den off.mid som 9eren kan sætte op til ham..

Du lukker måske også bedre af defensivt inde centralt...

Jeg har ikke selv testet det men har overvejet at prøve denne formation med samme indstillinger hele vejen rundt..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #219: 26 Mar 2012, 18:53 »

lækkert der stadig leges med denne taktik..

Med dine "problemer" kunne man måske tænke i den skæve opstilling som jeg startede ud med..


Det skal helt sikkert prøves ! jeg tror også jeg har bedre spillere til den skæve taktik, end den anden, og det kan være det ville hjælpe !

P.S. hjælp mig med billederne ! :p hvordan får du dem til at virke Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #220: 26 Mar 2012, 20:50 »

det kommer an på hvor du uploader dem.. Og brug det direkte link til billederne...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #221: 26 Mar 2012, 22:30 »

ok.. tak ! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #222: 08 Apr 2012, 00:19 »

Jeg har faktisk haft meget succes i et fcn spil ved at ændre lidt på taktikken, bl.a ved at bruge en skarpretter istedet for den komplette angriber. Det har skabt en del flere chancer, og meget få imod mig. Det vigtigste for mig har bare været han er hurtig/accelerende, så har han fået scoret en masse med flade afleveringer igennem modstanderens forsvar.

Glimrende taktik :-)
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #223: 08 Apr 2012, 00:29 »

Jeg har faktisk haft meget succes i et fcn spil ved at ændre lidt på taktikken, bl.a ved at bruge en skarpretter istedet for den komplette angriber. Det har skabt en del flere chancer, og meget få imod mig. Det vigtigste for mig har bare været han er hurtig/accelerende, så har han fået scoret en masse med flade afleveringer igennem modstanderens forsvar.

Glimrende taktik :-)

Men lukker det ikke af for de dybe løb fra IF og MCO?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #224: 08 Apr 2012, 00:45 »

Men lukker det ikke af for de dybe løb fra IF og MCO?

Jeg har spillet med det i 2 sæsoner, og erfaringen siger nej.. især min IF får scoret meget. Emil Larsen i mit tilfælde er altid nr. 2 på topscorer listen, og mco'en er heller ikke ret meget bagud. Det er som regel MC playmakeren der får sendt dem afsted. Det fungerer rigtig godt for mig :-)


Her er min starten af min 5. sæson med fcn med ovenstående taktik:



Jeg er ganske tilfreds med resultatet indtil videre :-D
« Seneste Redigering: 08 Apr 2012, 02:49 af rynke » Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010