home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Gung-Ho [taktik blog] #That's it
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Gung-Ho [taktik blog] #That's it  (Læst 67883 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #225: 10 Apr 2012, 10:05 »

Second update fra mit Villarreal spil ! Jeg valgte at spille første sæson færdig uden at ændre på noget (manglede 12 kampe sidst vi snakkede), og jeg endte på en flot 4 plads i Ligaen, så nu var der jo CL igen i Villarreal Opstemt

Valgte så at ændre lidt på taktiken til den kommende sæson:

Jeg har rykket min MCD ned på en defensiv midtbane plads, hvilket har givet fantastiske resultater !. Står meget mere kompakt, samt med at mit spil er blevet mere kontrollerende. Jeg sider virkelig på kampene !

i de sidste 11 kampe, er det blevet til 10 sejre og 1 uafgjort, siden jeg har rykket min MCD ned. Min målscore er 33-4 i denne periode hvilket jo kun er acceptabelt Smiley har taget nogle store skalpe med mit villarreal hold, blandt andet en 3 -1 over Valencia på Udebane, en 5 -0 over Lille på Hjemmebane, samt en 1 -1 mod Real Madrid på hjemmebane !

I ligaen ligger jeg 3'er med 26 point efter 11 kampe. 1 bag barcelona og 3 bag sporting (!) men sporting har en kamp mere end mig

Fremragende taktik, når man får den finpudset ! Opstemt

P.s. hvis i mangler en komplet angriber så køb Guiseppe Rossi ! 9 kampe = 12 mål og 6 oplæg ! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #226: 11 Apr 2012, 13:36 »

Hey Wester! lyder rigtig spændene , nu har jeg ikke læst alle 16 sider men er taktikken lagt op som downloade et sted ? Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #227: 11 Apr 2012, 13:49 »

Hey Wester! lyder rigtig spændene , nu har jeg ikke læst alle 16 sider men er taktikken lagt op som downloade et sted ? Smiley


Side 14 er den...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #228: 11 Apr 2012, 20:59 »


Nu har jeg prøvet denne taktik i lidt over en halv sæson med Dortmund...

Jeg ved ikke om den kun holder med klassemandskaber men jeg ligger nr 4 efter 21 kampe og har 40 point , 12 v 4 u 5 t

Det er som udgangspunkt ikke helt skidt men jeg lukker så mange mål ind! har scoret 46 og lukket 30 ind.

Er det pga. af mangle på kvalitet i startopstillingen ( har ikke købt nogen til første sæson ) eller hvad kan det skyldes ?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #229: 11 Apr 2012, 21:03 »

Nu har jeg prøvet denne taktik i lidt over en halv sæson med Dortmund...

Jeg ved ikke om den kun holder med klassemandskaber men jeg ligger nr 4 efter 21 kampe og har 40 point , 12 v 4 u 5 t

Det er som udgangspunkt ikke helt skidt men jeg lukker så mange mål ind! har scoret 46 og lukket 30 ind.

Er det pga. af mangle på kvalitet i startopstillingen ( har ikke købt nogen til første sæson ) eller hvad kan det skyldes ?

Hmm Dortmund burde være oplagt til denne taktik men det er altså ikke en vidunder taktik. Den er lavet med Man Utd og er designet til de helt store hold.

Du skulle overveje at spille Gung-Ho standard på udebane og mod de helt store hold...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Vegito
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #230: 14 Apr 2012, 22:28 »

Hej

Lad mig lige starte med og sige TAK for denne SUPER, OVERDREVET SUPER FANTASTISKE TAKTIK

Jeg har nu fået spillet en hel sæson færdig med Wolves med denne taktik, jeg har varieret mellem 3 forskellig taktikker alle baseret på GUNG HO

De taktikker jeg har oprettet lavet med få små ændringer (Primært Hjørnespark offensiv)

TAKTIKKERNE:


Disse 3 resulteret i 2 plads i den Premier League / Vinder af liga cuppen


HOLDSTATISTIKKEN:



ASSIST KONGEN:

MÅL Kongerne:



Jeg har virkelig kun ROS for denne her taktik eneste minus ved den hvis det er så går der dælme mange mål ind på en, men hvad dælen gør det når du vinder kampene :-D

Til starten af sæsonen købt jeg Christian Benitez,Ricardo Osorio og Ruben Yttergård Jenssen, Gået en halvsæson for jeg så flere penge i mellem hænderne (Grund simpel gik godt for klubben) hvor jeg selvfølgelig skal ind og se hvad der er interesseret i og komme til klubben, Antonio Valencia er på bud til 48 mio dk. :-), Samt Sime Vrsaljko dog havde jeg ikke penge nok fik bestyrelsen til og gå ind og forhandle for mig da de syntes at det ville være et godt køb for klubben

IGEN Super klasse arbejde

Ville gerne hvis du gad og lave ungdomstræning til taktikken ligesom senior træning, da jeg ville kunne få mine unge mennesker til og stråle ligesom mit første hold

Husk dog også til jeg der bruger taktikken til lidt lavere hold brug modstander rapport til og se efter hvilket taktikker de har svært ved og spille imod, hjælper en del mod de lidt større og midterklubber

Vender tilbage når jeg har spillet næste sæson :-D
Logged

Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #231: 14 Apr 2012, 22:32 »

Jeg gør mig ikke meget i træning og slet ikke ungdomstræning. Der er vist en bruger herinde der er ret god til det. Cesc hedder han og har lavet denne tråd: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32448.0

Måske du kan finde hjælp der... hvis du kan lide Gung-Ho taktikkerne, så syntes jeg du skulle smutte forbi min Swansea blog, her har jeg en ny taktik, Wings Of Fury og den er ret vild!

og tak for rosen...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Vegito
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #232: 14 Apr 2012, 22:46 »

Velbekom

Men når man som bruger for lavet en taktik der bare spiller så skal der ros til for jer som vil bruge tiden på dette, så er det mindste man kan gøre er enten og sige tak og give lidt ros til jer
Logged

Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #233: 14 Apr 2012, 22:50 »

Velbekom

Men når man som bruger for lavet en taktik der bare spiller så skal der ros til for jer som vil bruge tiden på dette, så er det mindste man kan gøre er enten og sige tak og give lidt ros til jer

Og var vi alle bedre til netop det, så ville der måske komme langt flere fede FM produkter på den danske scene..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Vegito
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #234: 14 Apr 2012, 22:51 »

Og var vi alle bedre til netop det, så ville der måske komme langt flere fede FM produkter på den danske scene..

Nemlig
Logged

Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???

Casper-T
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #235: 26 Maj 2012, 13:37 »

Super fed blog, Wester. Virkelig gennemført, og noget tyder på, at din taktik virker. Jeg forsøger mig selv med Dortmund pt., men oplever dog ikke ehlt samme succes, som jeg kan se, du har gjort med taktikken. Dog er holdet heller ikke optimeret endnu her ved midten af 2. sæson.
Jeg tænkte på, om du evt. kan skrive et par linier om, hvilke kvaliteter, der er påkrævet for hvert enkelt spiller for at taktikken skal blomstre i fuldt flor.
Logged

marcher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #236: 05 Jun 2012, 15:59 »

Link til downloade hvor??
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #237: 07 Jun 2012, 15:28 »

Link til downloade hvor??
På side 12 eller 13, tror jeg. Men det er heller ikke svære end bare lige at kigge siderne igennem. Tager 5 min. højst Smiley
Logged

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #238: 28 Jul 2012, 16:56 »

De to offensive wings skal være sat som IA ikk'? Det bare fordi min sætter det ene til IA og den anden til Wing, hvorfor ved jeg ikke.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #That's it
« Svar #239: 28 Jul 2012, 17:00 »

Den ene er wing, og den anden IA. Det er simpelthen fordi at ham der er wing skal skabe plads til den centrale midt, der er med angrebspligt. Hvor den anden så skærer ind i banen og udnytter den plads der kommer der hvor playmakeren ligger mere tilbagetrukket.
Logged


Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010