home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101014 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #585: 06 Mar 2012, 23:21 »

Du får en 10'er hvis du er stiv når vi andre kommer.

Jeg vil gerne overføre en 10'er ekstra så beløbet kommer op på en 20'er.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #586: 06 Mar 2012, 23:23 »

Inflationen i mente kan jeg godt strække mig og oppe puljen med yderligere 2 kr., så vi er oppe på svimlende 22 kr. nu. Næsten nok til en Daim is. It's worth considering.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #587: 06 Mar 2012, 23:28 »

Jeg vil gerne overføre en 10'er ekstra så beløbet kommer op på en 20'er.
Jeg er også villig til at smide en 10'er oveni, således at vi er oppe på... Ja, matematik har aldrig været min store force.  Peace

Status er pt. at der ikke er nogle som har meldt fra. Hvad er oddsene for, at dette sker et par dage før eller på selve dagen?

Vil rigtig gerne med, men vil heller ikke tage forgæves derud. Opdatere du på selve dagen, hvis der skulle komme afbud? Nu er du jo på banen fra om formiddagen kan jeg forstå, men det kunne jo være, at du var en af disse ekstremt privilegerede mennesker som var i besiddelse af en såkaldt Iphone og kunne trylle lidt info op...?  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #588: 06 Mar 2012, 23:29 »

Jeg skal nok tjekke FmF løbende på min iPhone Smiley

Chancen er absolut til stede, men primært i dagene op til vil jeg sige! Det er sjældent der er frafald på selve dagen (hvis man ser bort fra Danielsen-fadæsen ved første arrangement)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #589: 06 Mar 2012, 23:33 »

Jeg skal nok tjekke FmF løbende på min iPhone Smiley

Chancen er absolut til stede, men primært i dagene op til vil jeg sige! Det er sjældent der er frafald på selve dagen (hvis man ser bort fra Danielsen-fadæsen ved første arrangement)
Ja, det er klart. Jeg må bare krydse fingre.

Hvad var det for en fadæse?  Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #590: 06 Mar 2012, 23:38 »

Ja, det er klart. Jeg må bare krydse fingre.

Hvad var det for en fadæse?  Smiley

Han lovede os sponsortrøjer til hele banden, men på dagen mødte han slet ikke op Tunge

Det er i korte træk fadæsen, for INGEN havde ensfarvede trøjer med (vi var naive, ja), så det blev sådan en blandet kamp, hvor man skulle genkende ansigter frem for trøjefarver Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #591: 06 Mar 2012, 23:40 »

Han lovede os sponsortrøjer til hele banden, men på dagen mødte han slet ikke op Tunge

Det er i korte træk fadæsen, for INGEN havde ensfarvede trøjer med (vi var naive, ja), så det blev sådan en blandet kamp, hvor man skulle genkende ansigter frem for trøjefarver Tunge
Haha komisk! Det var så tilbage i 2009 eller hvad?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #592: 06 Mar 2012, 23:44 »

Drenge, jeg kan skaffe dragter (vil I helst have Nike eller Adidas?) og dertil matchende fodboldstøvler. I skriver bare str. og nummer i en privat besked til g00n, der er min leverandør. Smiley

Besides that, så glæder jeg mig til at spille noget bold og se nogle ansigter igen. Opstemt 
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #593: 06 Mar 2012, 23:47 »

Drenge, jeg kan skaffe dragter (vil I helst have Nike eller Adidas?) og dertil matchende fodboldstøvler. I skriver bare str. og nummer i en privat besked til g00n, der er min leverandør. Smiley

Besides that, så glæder jeg mig til at spille noget bold og se nogle ansigter igen. Opstemt 
Haha!  Djævel
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #594: 06 Mar 2012, 23:51 »

Haha komisk! Det var så tilbage i 2009 eller hvad?

Jeps Tunge

Neymar får bare en lammer når han møder op, for at lave en dårlig joke Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #595: 06 Mar 2012, 23:53 »

Besides that, så glæder jeg mig til at spille noget bold og se nogle ansigter igen. Opstemt 
Samme her. Det bliver sgu hyggeligt. :-)

Jeg husker tydeligt vores kamp sidste år, og hvis det bare nogenlunde kan gentage sig, bliver det en stor succes. Så bliver det da også sjovt at se nogle nye i aktion og i virkeligheden samt at spille både med og mod nogle andre denne gang.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #596: 07 Mar 2012, 00:01 »

Jeps Tunge

Neymar får bare en lammer når han møder op, for at lave en dårlig joke Tunge
Haha, når du så har flæsket ham i jorden og han ikke længere kan spille, så tager jeg over! Så er den skid slået. Wink

Ej, jeg håber virkelig, at jeg kan få en plads her i slutspurten. Det er et rigtig fedt arrangement.  Peace
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #597: 07 Mar 2012, 00:04 »

- Jeg er også frisk på at komme derud ved formiddagen, såfremt jeg har en plads til den tid. Så kunne vi lige spille lidt hyggebold og få gang i stængerne, samtidig med at man lige fik fyret op for noget musik og en øl eller to.  Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #598: 07 Mar 2012, 08:59 »

Han lovede os sponsortrøjer til hele banden, men på dagen mødte han slet ikke op Tunge

Det er i korte træk fadæsen, for INGEN havde ensfarvede trøjer med (vi var naive, ja), så det blev sådan en blandet kamp, hvor man skulle genkende ansigter frem for trøjefarver Tunge

Skal vi da have ensfarvede trøjer med?  Huh
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #599: 07 Mar 2012, 09:04 »

Skal vi da have ensfarvede trøjer med?  Huh

Jeg kan se at jeg har glemt at skrive det på første indlæg...

Men ja, det er helt fast at alle har en sort og en hvid trøje med (alternativt meget mørk blå i stedet for sort), så vi kan inddele ordentligt i hold. Det er et kaos at spille på to hold med gule, røde, grønne, sorte, hvide, brune osv. trøjer. Derfor holder vi det til at folk skal have to trøjer med, så det er let at lave to hold.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010