home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101236 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #390: 17 Feb 2012, 15:23 »

Lyder godt Thumbs Up

Ellers vil Milan jo gerne have en linievogter Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #391: 17 Feb 2012, 15:56 »

Alt for meget snak, alt for lidt handling! Pluto, få fikset den bane!

Nu har Daniel Nordentoft jo gjort det rimelig klart at han vil med, så man kan da vel godt bare aftale at ved næste afbud får han pladsen? Han er trods alt også en fra tidligere gange.

Og jeg vil næste væde på der ikke er nogen til stede som vejer mere end mig ;-)

Og så vil jeg sige at jeg skal arbejde den dag, fra 16-20. Men jeg fik den selvfølgelig byttet så jeg har fri :-P
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #392: 17 Feb 2012, 16:42 »

Alt for meget snak, alt for lidt handling! Pluto, få fikset den bane!

Nu har Daniel Nordentoft jo gjort det rimelig klart at han vil med, så man kan da vel godt bare aftale at ved næste afbud får han pladsen? Han er trods alt også en fra tidligere gange.

Og jeg vil næste væde på der ikke er nogen til stede som vejer mere end mig ;-)

Og så vil jeg sige at jeg skal arbejde den dag, fra 16-20. Men jeg fik den selvfølgelig byttet så jeg har fri :-P
What he said! ^^  crazy

Og iøvrigt meget heldigt, at du fik byttet vagten!  Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #393: 17 Feb 2012, 17:09 »

Alt for meget snak, alt for lidt handling! Pluto, få fikset den bane!

Nu har Daniel Nordentoft jo gjort det rimelig klart at han vil med, så man kan da vel godt bare aftale at ved næste afbud får han pladsen? Han er trods alt også en fra tidligere gange.

Og jeg vil næste væde på der ikke er nogen til stede som vejer mere end mig ;-)

Og så vil jeg sige at jeg skal arbejde den dag, fra 16-20. Men jeg fik den selvfølgelig byttet så jeg har fri :-P

Ud fra det perspektiv, at Daniel er mere aktiv end de fleste i denne tråd, er jeg enig crazy

Men jeg bryder mig ikke om tanken at vi reserverer pladser til nogen frem for andre.

Derudover, så kan jeg jo ikke gøre andet end at prikke til Berendt løbende Skuffet

Jeg skal nok skubbe lidt hårdere næste gang, men jeg tror han er på sagen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #394: 17 Feb 2012, 17:44 »

Lyder godt Thumbs Up

Ellers vil Milan jo gerne have en linievogter Grin

Ja eller der skal liveopdateres fra kampen her på siden Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #395: 17 Feb 2012, 17:57 »

Ud fra det perspektiv, at Daniel er mere aktiv end de fleste i denne tråd, er jeg enig crazy

Men jeg bryder mig ikke om tanken at vi reserverer pladser til nogen frem for andre.

Derudover, så kan jeg jo ikke gøre andet end at prikke til Berendt løbende Skuffet

Jeg skal nok skubbe lidt hårdere næste gang, men jeg tror han er på sagen.
Hvor meget skal du ha', Pluto!?  Wink

Ej, det skal selvfølgelig være lige for alle, så jeg må bare slå hurtigt til næste gang.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #396: 17 Feb 2012, 18:02 »

20 kg. på 10 måneder. Come at me, braaaaah.

Lav et realityprogram om det. Sådan vil den slags tv endelig være at se på.

Edit: I øvrigt er jeg imod at du og Hawk skal spille overfor hinanden - hvem skal jeg få en sludder med? Skuffet
« Seneste Redigering: 17 Feb 2012, 18:25 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #397: 17 Feb 2012, 18:27 »

Lav et realityprogram om det. Sådan vil den slags tv endelig være at se på.

Edit: I øvrigt er jeg imod at du og Hawk skal spille overfor hinanden - hvem skal jeg få en sludder med? Skuffet

Vi skal bare have en 4. tyk og doven fyr med, så overtager vi hele den ene fløj Opstemt Hvem sagde Shaft? Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #398: 17 Feb 2012, 18:34 »

Vi skal bare have en 4. tyk og doven fyr med, så overtager vi hele den ene fløj Opstemt Hvem sagde Shaft? Opstemt

Shaft tager kassen på det ene hold Wink

VK er målmand på det andet Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #399: 17 Feb 2012, 18:49 »

Så må vi blive midterforsvarer og angribere istedet fløj spillere, det kan kun ende godt. Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #400: 17 Feb 2012, 19:02 »

Vi skal bare have en 4. tyk og doven fyr med, så overtager vi hele den ene fløj Opstemt Hvem sagde Shaft? Opstemt
Tyk vil jeg ikke kalde mig selv, men dovenskaben synes jeg godt kan opveje det, så skal jeg nok tage den plads.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #401: 17 Feb 2012, 19:12 »

Jeg har på fornemmelsen at det bliver noget bold hvor halvdelen af begge hold er nogle tekniske brasilanere der farer rundt på banen og knokler for at vinde, mens den anden halvdel lunter lidt rundt og dangderer den og bruger en 'when in doubt, kick it out' filosofi over hele banen Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #402: 17 Feb 2012, 19:19 »

Altså... normalt har vi 7-8 jernmænd, der faktisk kan løbe i 90 minutter (jeg inkluderer ikke mig selv her, da jeg stod ret meget stille sidste kamp). Resten er jo af mere 'menneskelig' natur, der falder ud af kampene i ny og næ Smiley

Det største problem er at der er så stor forskel på hvor meget folk holder sig til kampplanen! Jeg blev vildt irriteret sidste gang, da vi aldrig fulgte den plan vi havde lagt xD

Men sådan er det! Sommerbold handler om hygge og sjov, og (desværre for mine omgivelser) synes jeg også det er sjovt at brokke mig højlydt fra min lille plads i centerforsvaret xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #403: 17 Feb 2012, 19:24 »

Hvad mener du med kampplanen?

Og ja, jeg hader sådanne typer der står og bitcher af os der bare prøver at have det sjovt (totalt omvendt FmF), så du får røvfuld hvis du er på mit hold og bitcher over min dovenskab pluto Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #404: 17 Feb 2012, 19:31 »

Hvad mener du med kampplanen?

Det taktiske oplæg - jo, jo, fint skal det være!

Og til mit forsvar, hvis jeg har brug for det, så fulgte jeg den ikke pga. vi havde en smørhandske på mål (vk).
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010