home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101393 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #225: 16 Jan 2012, 18:46 »

Tro mig - 26 er det maksimale vi vil have møder op, for ellers skal der være udskiftere Tunge

Folks kondi er sjældent så god, at det gør noget at vi spiller 13 mod 13, men skal vi op over det, så går det helt galt! Allerbedst er det faktisk hvis vi kun er 24 (imo), men med 26 er der også lidt buffer i fald at nogen falder fra i sidste sekund Smiley

Kan være Milan skal bruge nogle linjedommere Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #226: 16 Jan 2012, 18:56 »

Det skal jeg ikke kunne sige (og dermed udelukker jeg det heller ikke), men jeg bor på sølle 9 kvm på Frederiksberg, så det bliver i hvert fald ikke hjemme hos mig Peace

Jeg tror der er pæne chancer for at der i hvert fald er nogen der tager ind til KBH bagefter og giver den los med alkoholrige væsker, men det er i og for sig udenfor Sommerbold-arrangementet Smiley

Jeg er sikker på at JS holder sin sædvanlige mandagsdruk, og mon ikke han er ved at blive træt af at sidde alene?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #227: 16 Jan 2012, 18:57 »

Hvad skal man med six-pack når man kan have fustage!? Wink

Personligt burde jeg ramme 80 kg lige inden sommerbold! Det er det laveste jeg har vejet siden jeg var 14-15 år Shockeret

For et par år siden gik jeg fra 94 til 84 på et halvt år og det kunne jeg tydeligt mærke på min kondi der fik et ordentligt los i den rigtige retning, så håber at jeg vil opleve en lignende effekt nu Peace
Jeg går lige den modsatte vej. Så vi kan bytte kilo :-P
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #228: 16 Jan 2012, 19:02 »

Jeg er sikker på at JS holder sin sædvanlige mandagsdruk, og mon ikke han er ved at blive træt af at sidde alene?

Grin

Den må du tage med ham Wink

Jeg går lige den modsatte vej. Så vi kan bytte kilo :-P

Jeg er bange for at det ikke er muskel-kilo jeg går og smider, så tror ikke du kan bruge dem til noget Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #229: 16 Jan 2012, 19:03 »

Jojo han skal bruge fedt så han kan træne det om til muskler ! Opstemt Så du afgiver bare Freddy ! Opstemt
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #230: 16 Jan 2012, 19:05 »

Er de mindre årige velkommen hehe Opstemt ?
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #231: 16 Jan 2012, 19:07 »

Er de mindre årige velkommen hehe Opstemt ?

Ja, så længe de ikke gør sig gode eller tyrer.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #232: 16 Jan 2012, 19:08 »

Ja, så længe de ikke gør sig gode eller tyrer.

Haha, det ikke fordi jeg skyder ultra hårdt men 12 år på en fodbold bane gør vel ikke det helt store Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #233: 16 Jan 2012, 19:09 »

Jojo han skal bruge fedt så han kan træne det om til muskler ! Opstemt Så du afgiver bare Freddy ! Opstemt

Her er jeg ked af at skuffe, Ashti Wink

Skønt proteiner (aminosyrer) kan omdannes til glukose, som så kan omdannes videre til fedt, så kan processen ikke gå den anden vej. Så hvis han overtager et kilo fedt fra mig, så vil det aldrig blive andet end dødvægt Wink

Fedt kan IKKE omdannes til muskelmasse. Det er en stor, stor misforståelse Peace


Er de mindre årige velkommen hehe Opstemt ?

Det er de ja, men vi har faktisk fyldt deltagerlisten ud. Du kan blive sat på standby, så vi kontakter dig hvis nogen falder fra. Men ellers er det desværre kun som tilskuer du kan deltage :S
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #234: 16 Jan 2012, 19:18 »

Du kan da tabe fedt igen? Opstemt
Så noget må det da blive til ?
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #235: 16 Jan 2012, 19:24 »

Du kan da tabe fedt igen? Opstemt
Så noget må det da blive til ?

Fedt kan omdannes til sukker (glukose), men det glukose bliver jo brugt i kroppen til at danne energi i cellerne! Når du bruger dine muskler skal de bruge sukker fra depoter i musklerne og leveren. Når de depoter er brugt op, så bliver fedt nedbrudt til at danne sukker, som så kan fylde depoterne op igen. Så ja, man kan forbrænde fedt ved træning, men du kan ikke bruge det til at bygge muskler af.

Hvis du slet ingen proteiner fik i din kost så ville du aldrig kunne opbygge muskler. Du ville så også dø, da proteiner er livsvigtige for din organisme i almindelighed, men det er jo en anden snak.

Det er også derfor kroppen nedbryder musklerne i tilfælde af hungersnød. Hvis du ikke tilfører kroppen protein, så SKAL den finde en anden proteinkilde, og det er musklerne.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #236: 16 Jan 2012, 19:26 »

Så er det en generel misforståelse blandt befolkningen at man kan :S
Men fair nok tror på dig hr. dyrlæge studerende Opstemt haha
Har jo ikke så meget af det ene eller andet den kan tage af så vi må håbe der ikke kommer hungersnød ellers ville jeg nok være den første til at kradse af Opstemt haha
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #237: 16 Jan 2012, 19:27 »

Men du skal lige huske at tage plutos ord med et gran salt da han trods alt kun ved noget om dyr og prøver på at overføre det til mennesker. Hvis du bliver lidt for liderlig om foråret foreslår han også at du bliver kastreret.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #238: 16 Jan 2012, 19:57 »

Men du skal lige huske at tage plutos ord med et gran salt da han trods alt kun ved noget om dyr og prøver på at overføre det til mennesker. Hvis du bliver lidt for liderlig om foråret foreslår han også at du bliver kastreret.

Du har en meget stærk pointe, men nu er det human cellebiologi jeg blev undervist i crazy

Men korrekt - hvis du spørger mig hvad man skal gøre hvis man føler sig lidt utrivelig, så er den bedste kur da en boltpistol eller en lilla sprøjte (som ikke er lilla mere) Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #239: 16 Jan 2012, 20:00 »

Haha elsker dit ordvalg Frede Opstemt Utrivelig .. Det er jo for fedt det der haha ! Opstemt
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010