home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101429 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #210: 16 Jan 2012, 15:00 »

Du har ikke set min såkaldte form. Søgaard kan stå inde for at jeg ikke holder mere end 13 minutter på en håndboldbane Tunge Men ja, alderspræsident bliver jeg nok! Men mon ikke det hele går, ellers må jeg være en meget defensivt orienteret back, eller utrolig doven angriber...

Vi har allerede nogle lidt 'dovne angribere' på holdlisten, så de kan da holde dig med selskab så Opstemt

Ellers siger jeg helle for at mandsopdække dig Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #211: 16 Jan 2012, 15:22 »

Skal lige høre om der er et såkaldt gebyr ? Og hvor i Københavnsområdet vi taler om Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #212: 16 Jan 2012, 15:34 »

Vi taler Jægersborg som sagerne står. Uanset hvad, så sørger vi for at transport-mulighederne fra Hovedbanegården til banerne bliver så lette som muligt, så folk der kommer med tog ikke behøver frygte for besværlig transport.

Gebyr er der for så vidt ikke, men der er en præmiepulje på 35 kroner pr. mand som skal betales på dagen Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #213: 16 Jan 2012, 15:49 »

Du har ikke set min såkaldte form. Søgaard kan stå inde for at jeg ikke holder mere end 13 minutter på en håndboldbane Tunge Men ja, alderspræsident bliver jeg nok! Men mon ikke det hele går, ellers må jeg være en meget defensivt orienteret back, eller utrolig doven angriber...
Så spiller du den defensive back, er spiller overfor mig. Så slipper jeg for en masse tilbageløb!
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #214: 16 Jan 2012, 16:23 »

Jeg ville bestemt ikke have noget imod at være udskifter - eller blive skiftet ud Tunge Min form er ca. på -25 for øjeblikket, en ankelskade gjorde en stopper for min for-sjov bold og bilen har fjernet resterne af min form der kom ved hjælp af cykling.. Så mit niveau svarer til serie 18 old boys - Så måske jeg bare skulle blive hjemme hvis det var at der var en der skulle Smiley.

35 kr til præmiepenge er desuden liige til at overkomme
Velkommen i klubben med os i dårlig form! Jeg skal da i den grad til at løbe, hvis jeg bare vil have en chance for at være i live efter kampen!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #215: 16 Jan 2012, 16:26 »

Det er bare HVER gang der er et FmF Bold-arrangement at folk går i panik over deres form Grin

Jeg er selv i koret, så skal ikke gøre nar, men jeg synes det er spas! Det er 90 minutters fodbold i moderat tempo. Det burde da være til at håndtere Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #216: 16 Jan 2012, 16:46 »

I har ikke set min dunk endnu, så hold op med at klage! Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #217: 16 Jan 2012, 16:49 »

Hvad skal man med six-pack når man kan have fustage!? Wink

Personligt burde jeg ramme 80 kg lige inden sommerbold! Det er det laveste jeg har vejet siden jeg var 14-15 år Shockeret

For et par år siden gik jeg fra 94 til 84 på et halvt år og det kunne jeg tydeligt mærke på min kondi der fik et ordentligt los i den rigtige retning, så håber at jeg vil opleve en lignende effekt nu Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #218: 16 Jan 2012, 16:58 »

Det koster omkring 30 kr.

Men hvis der er stor opbakning og der er mange fra Aalborg, der vil med og der ikke er plads, kan jeg da godt vige min plads og være maskot. Peace

Husk lys!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #219: 16 Jan 2012, 17:13 »

Hvad skal man med six-pack når man kan have fustage!? Wink

Personligt burde jeg ramme 80 kg lige inden sommerbold! Det er det laveste jeg har vejet siden jeg var 14-15 år Shockeret

For et par år siden gik jeg fra 94 til 84 på et halvt år og det kunne jeg tydeligt mærke på min kondi der fik et ordentligt los i den rigtige retning, så håber at jeg vil opleve en lignende effekt nu Peace

80kg? Det er jo næsten halvdelen af hvad jeg vejer... Men I må sgu selv ligge og slås med hvem der dækker mig op - hvis der bliver plads til mig Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #220: 16 Jan 2012, 17:15 »

Selvfølgelig bliver der plads til dig Wink

Det grå guld er jo vigtigt at have på et hold, så de unge har nogen at se op til Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #221: 16 Jan 2012, 17:22 »

Selvfølgelig bliver der plads til dig Wink

Det grå guld er jo vigtigt at have på et hold, så de unge har nogen at se op til Opstemt

Ja, hvis der er drukkonkurrence bagefter skal jeg nok give dem noget at se op til. Fodboldmæssigt bliver det vist lidt mere de unge talenter der slår til Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #222: 16 Jan 2012, 17:24 »

Du skal da køre?! Cool

Nok er du fra Jylland, men der er ikke mange markveje i KBH hvor landbetjenten kan se gennem fingrene med promillen! crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #223: 16 Jan 2012, 17:26 »

Du skal da køre?! Cool

Nok er du fra Jylland, men der er ikke mange markveje i KBH hvor landbetjenten kan se gennem fingrene med promillen! crazy

What, bliver man ligefrem stoppet for spritkørsel på djævleøen? Suk.. Er der ingen druktur hvor folk lægger hus til og sådan? Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #224: 16 Jan 2012, 17:28 »

Det skal jeg ikke kunne sige (og dermed udelukker jeg det heller ikke), men jeg bor på sølle 9 kvm på Frederiksberg, så det bliver i hvert fald ikke hjemme hos mig Peace

Jeg tror der er pæne chancer for at der i hvert fald er nogen der tager ind til KBH bagefter og giver den los med alkoholrige væsker, men det er i og for sig udenfor Sommerbold-arrangementet Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010