home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 101531 gange)
SørenA
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #105: 20 Dec 2011, 21:24 »

Holder datoen? (mandag?) Jeg ville bestemt foretrække en lørdag, da det ville være nemmere for mig at have fri der, plus det faktum at lørdag er en fremragende dag at straffe det københavnske natteliv Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #106: 20 Dec 2011, 21:33 »

Korrekt, men jeg tror vores bedste chancer for at gå fri af en dag hvor folk skal:

1) se superligakamp i fjernsynet
2) til påskefrokost
3) spille kamp med deres eget hold

er mandag i påskeferien. Folkeskole- og gymnasieelever har påskeferie, ligesom de fleste videregående uddannelser har det, men alligevel er der ikke mange der holder påskefrokost der midt på dagen, fordi arbejdspladsen stadig har åbent.

Så for at gøre det muligt for flest mulige synes jeg vi skal holde det den dag. Og med den foreløbige tilslutning er jeg 99% sikker på at vi holder det den dag.

Men ja, 'afterpartyet' havde nok haft bedre af at holde det en lørdag. Omvendt kan jeg garantere at man stadig kan få en fed aften. En helt almindelig dødssyg tirsdag endte jeg således med at skråle Summer of 69 i en velfyldt Sam's Bar. Faktisk er det rart at der ikke stuvende fuldt når man skal ud med drengene. Skal man ud at score kan det selvfølgelig være en anden snak crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SørenA
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #107: 20 Dec 2011, 21:40 »

Jeg kan bestemt sagtens følge dig i at det hele ligger lige til højrebenet for de studerende, desværre er jeg ikke en af dem, så for at deltage skal jeg have fri både mandag og tirsdag - men såfremt det er sådan det bliver må jeg se hvad jeg kan gøre - jeg napper en standbyplads, indtil videre Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #108: 20 Dec 2011, 21:44 »

Forstår det skam godt. Men desværre (i dét henseende) er størstedelen af sidens brugere i en alder mellem 15 og 20 år, hvor de fleste jo går i skole på én eller anden måde.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #109: 20 Dec 2011, 22:23 »

Så har vi Kaviedes og dweebfck på også Smiley

Det giver os 23 foreløbigt, og det efterlader 3 åbne pladser for nu.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #110: 20 Dec 2011, 22:31 »

Jeg vil gerne med som dommer hvis I skulle få brug for en sådan crazy Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #111: 20 Dec 2011, 22:31 »

Du skal da være velkommen, men du får nu ikke lov til at tage en spillers plads så Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #112: 20 Dec 2011, 22:34 »

Du skal da være velkommen, men du får nu ikke lov til at tage en spillers plads så Tunge

Aiiij øv altsåååhh.. ( ticked off ) .. Anyways, hvis jeg får tid og mulighed for det så skal jeg gerne stille op til en pibekoncert der er langt værre end når FCK og BIF spiller i PARKEN Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #113: 21 Dec 2011, 12:15 »

Synes vi allerede nu skal slå fast det er den mandag. Sted og sådan noget kan vi finde ud af med tiden, men datoen er rimelig vigtig at få sat på plads, for mig i hvert fald hvis jeg skal deltage.

Så skal vi ikke aftale det er den mandag?

Angående steeval så har jeg ikke spurgt ham, men så meget som han arbejder kan det blive et problem. Jeg skal dog nok lige hive fat i ham når jeg får fri fra arbejdet engang i nat (altså sende ham en sms) Smiley
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #114: 21 Dec 2011, 12:54 »

Jeg er klar! ^^
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #115: 21 Dec 2011, 13:02 »

Synes vi allerede nu skal slå fast det er den mandag. Sted og sådan noget kan vi finde ud af med tiden, men datoen er rimelig vigtig at få sat på plads, for mig i hvert fald hvis jeg skal deltage.

Så skal vi ikke aftale det er den mandag?

Angående steeval så har jeg ikke spurgt ham, men så meget som han arbejder kan det blive et problem. Jeg skal dog nok lige hive fat i ham når jeg får fri fra arbejdet engang i nat (altså sende ham en sms) Smiley

Med så mange der har sagt god for den dato (jf. tilmeldinger) slår jeg nu fast at det bliver den dag. Tidspunktet afhænger i høj grad af hvornår jyderne kan være på Hovedbanegården. Så forvent en startid mellem 13 og 15 og en sluttid mellem 16 og 18. Det kan dog ændre sig, men det er et meget realistisk bud.

Jeg har forsøgt at få fat i Steeval (han var MEGET fuld da jeg endelig fik ham i røret), og han har nu spurgt til tidspunkt, hvilket jeg har givet ham i samme interval som ovenstående.


LFC: Du er skrevet på om få sekunder Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #116: 21 Dec 2011, 13:29 »

Nu er det følgende lavet ud fra hukommelsen, så jeg kan meget vel have husket forkert, men jeg vil her bringe lidt statistik om deltagerlisten!

Det er en meget sund blanding af rutinerede FmF-bold-deltagere og debutanter der har meldt sig til! Således har vi 5 der har været repræsenteret ved samtlige kampe, mens der er 8 helt grønne deltagere! 6 af debutanterne fra sidste arrangement har valgt at troppe op igen, hvilket efterlader 5 der har deltaget mellem 2 og 3 gange!

Der er, hvad jeg lige kunne regne ud, 5 jyder eller fynboer der vælger at tage den lange rejse over broerne, hvilket er helt fænomenalt!


De to målmænd, Shaft og verdenskrig, har begge har været til stede ved samtlige kampe (dog var VK kun cheerleader ved en af kampene grundet skade), og skulle de vanen tro møde op igen vil de indtage rollerne som anførere og vælgere.

Der har været præmier ved 3 af de 4 arrangementer, hvor kun andet arrangement manglede. Hvor det første arrangement blot havde en præmie til Kampens spiller og Kampens fighter havde det seneste præmier til både kampens detalje og en præmie til vinderholdet!

Efter det første arrangement blev der lavet en FM-database - dette er dog ikke blevet gentaget siden.

Ved det første arrangement mødte FCK88 op som dommer, og styrede slagets gang.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 13:31 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #117: 21 Dec 2011, 13:30 »

PLUTO!!! Er skuffet over jeg ikke er at finde på listen nogle steder Skuffet
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #118: 21 Dec 2011, 13:31 »

PLUTO!!! Er skuffet over jeg ikke er at finde på listen nogle steder Skuffet

Du bliver selvfølgelig indført på statistik-listen crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #119: 21 Dec 2011, 13:32 »

Du bliver selvfølgelig indført på statistik-listen crazy

Jeg vil høre under kategorien "dommer" på tilmeldingslisten.. NU! ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010