home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100397 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1455: 04 Apr 2012, 13:37 »

Det kan der ikke herske to meninger om Tunge. Er syg, træt og helt brændt af Grin.
Men imponerende at du endnu engang kom frem til nul og niks, modsat af hva du havde lovet mig Daniel  Kys. Tilgengæld blev jeg VED med at tabe bolden lige for næsen af dig når jeg skulle samle den op.. Må egentlig have været lidt irriterende for dig Grin..

Det rigtigt hawk, det var nok derfor den smuttede Smiley. Men godt hold vi havde der, så længe kræfterne holdt. Til sidst blev det en god omgang indianerfodbold men det er vel også meget underholdende Tunge..

Deres mål var i hvert fald så dumt Grin.. Fed kavalkade af hvordan man IKKE skal forsvare Opstemt
Det var dybt frustrerende!

Men næste gang, skal du ikke tage alle de gode forsvarsspillere, som lukker vores offensiv totalt af, for så kan vi jo ikke kreere en skid!

Næste gang, VK, næste gang! Jeg havde 2-3 skud og alle sammen sejlede flere kilometer forbi. Imponerende sparketeknik, ikke!? HADER DIG VK!  Kys
Fuck, du sejler VK! Grin

Har forresten nogle billeder af dig fra om morgen ved metroen, hvor du var i gang med at træne Grin
Post it bitch! Tunge
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1456: 04 Apr 2012, 13:38 »

Den er virkelig helt gal i dag Grin.

Haha skulle jo holde varmen crazy. Vi havde da også lige et lille hurtigt træningspas midt ude på vejen på et tidspunkt Grin. Husker dog som sædvanligt ikke hvem der deltog. Enged mener jeg crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1457: 04 Apr 2012, 13:41 »

Det var dybt frustrerende!

Men næste gang, skal du ikke tage alle de gode forsvarsspillere, som lukker vores offensiv totalt af, for så kan vi jo ikke kreere en skid!

Næste gang, VK, næste gang! Jeg havde 2-3 skud og alle sammen sejlede flere kilometer forbi. Imponerende sparketeknik, ikke!? HADER DIG VK!  Kys

Du sød nok Daniel Kys. Havde egentlig frygtet det værste fra din side, men man må snart være vant til dine tomme trussler  Hævet Øjenbryn.
Og ja synes også jeg fik valgt en ret habil bagkæde.. Som med alt andet den dag, var forståelsen mellem Riis og jeg selv i hvert fald i topklasse Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1458: 04 Apr 2012, 13:42 »

Det var Enged, ja.

Der kom en taxa, og jeg kom lige til at tænke over samtalen for lidt siden. Flækkede af grin. Grin

Taxamanden siger et eller andet, man ikke kan forstå. Så siger drengen, der sidder ved siden af. "Han siger, skal I have skinke?" og sådan blev det ved lidt. Grin
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1459: 04 Apr 2012, 13:43 »

Du sød nok Daniel Kys. Havde egentlig frygtet det værste fra din side, men man må snart være vant til dine tomme trussler  Hævet Øjenbryn.
Og ja synes også jeg fik valgt en ret habil bagkæde.. Som med alt andet den dag, var forståelsen mellem Riis og jeg selv i hvert fald i topklasse Grin
Den er der næste gang - håber jeg.... Græder
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1460: 04 Apr 2012, 13:45 »

Lol noget lort Grin. Det er jo også helt brændt af.. Synes dog godt jeg kan erindre at han ikke var udpræget tilfreds med os..

Fik heller ikke ligefrem kærlige ord med på vejen da jeg satte en pæl fra noget vejarbejde midt ud på vejen foran en modkørende bil Grin Grin.. Han var efter hva jeg har hørt ikke udpræget tilfreds med det.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1461: 04 Apr 2012, 13:48 »

Lol noget lort Grin. Det er jo også helt brændt af.. Synes dog godt jeg kan erindre at han ikke var udpræget tilfreds med os..

Fik heller ikke ligefrem kærlige ord med på vejen da jeg satte en pæl fra noget vejarbejde midt ud på vejen foran en modkørende bil Grin Grin.. Han var efter hva jeg har hørt ikke udpræget tilfreds med det.
Nej, der måtte jeg sige pænt undskyld for dig, for han var satme gal. Pælen stod jo, så han hverken kunne komme den en eller den anden vej rundt. Og du stod bare som om, du ejede verden. Kæmpe noob. Grin
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1462: 04 Apr 2012, 13:49 »

Hold kæft hvor er det rutineret, klap dig selv på skulderen vk Grin Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1463: 04 Apr 2012, 13:49 »

Desuden kunne jeg godt have scoret på dig, men træværket ville det anderledes.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1464: 04 Apr 2012, 13:51 »

Ja av et langskud.

Til dem som ikke så tager Jakob bolden fra midten af, tager et par træk, og fra noget som er 25 meter væk vil jeg tro, så knalder han bolden afsted mod mål.. Den brækker udaf, og tager overliggeren klokkerent helt oppe ved hjørnet mens jeg bare kan stå måbende og se på..

Fandme held den bold ikke sad 5 cm lavere Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1465: 04 Apr 2012, 13:52 »

Desuden kunne jeg godt have scoret på dig, men træværket ville det anderledes.
I remember that one!

Fuck en konge start vi kunne have fået! Det er udelukkende held, VK!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1466: 04 Apr 2012, 13:53 »

Heldet forfølger de gode Daniel.. Derfor have du og dit hold intet af det Wink 
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1467: 04 Apr 2012, 13:54 »

Det var virkelig også et fantastisk mål, vi scorede til 2-0. Kan aldrig huske hans navn, men for handen, hvor er han god. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1468: 04 Apr 2012, 13:57 »

Heldet forfølger de gode Daniel.. Derfor have du og dit hold intet af det Wink 
Lol. Wink

Det var virkelig også et fantastisk mål, vi scorede til 2-0. Kan aldrig huske hans navn, men for handen, hvor er han god. Thumbs Up
Er heller ikke helt sikker, men var det ikke ham Nicklas 'Messi' Jakobsen?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1469: 04 Apr 2012, 13:58 »

David / dweebfck. Han er også virkelig god, han var mit første valg Opstemt.

Synes altid holdet der har ham vinder nemlig Smiley. Den eneste gang det ikke er sket, var første gang han var med. Og selv da fik han garnet to vilde mål mod mig.. Han er ikke for sjov crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 96 97 [98] 99 100 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010