home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100441 gange)
Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1425: 03 Apr 2012, 23:07 »

I er nogle svagpissere. Tunge Men du, Søgaard, var nu alligevel rimelig sjov, da du lige skulle ud sige hej til Ulrik efter den berygtede Flaming Lamborghini. Wink
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1426: 03 Apr 2012, 23:09 »

I er nogle svagpissere. Tunge Men du, Søgaard, var nu alligevel rimelig sjov, da du lige skulle ud sige hej til Ulrik efter den berygtede Flaming Lamborghini. Wink
Det kaldes erfaring. Ellers var jeg endt som Riis på et tidspunkt Opstemt
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1427: 03 Apr 2012, 23:10 »

Ej hvor det er surt at jeg ikke var med, men havde lovet de gamle at komme hjem, det er sgu ikke altid godt at være så ung Tunge
Logged

Tidligere: Baloo38

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1428: 03 Apr 2012, 23:10 »

Så er der jo os andre, der bare holder det indenbords. Wink Men det var bestemt en god bytur. Man skulle være et skarn, hvis man ikke overvejer at tage til Jyllands bold.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1429: 04 Apr 2012, 11:38 »

Han blev ved med at tage de der skrå løb, som åbnede op midt i forsvaret! Hvis jeg lod ham slippe ville der være åbent hus, men hvis Hawk havde været bedre til at løbe i hullerne, så havde de splittes os ad Opstemt

Hvad satan, jeg tog rigeligt med gode løb, men du stod som regel godt placeret og mange gange kom bolden ikke på det rigtige tidspunkt, og så stod jeg forkert placeret da den endelig kom. Det kunne vi sagtens have udnyttet bedre hvis det var et gennemspillet hold Tunge

Og ja Hamza, det var satme et godt tilbageløb du tog for at redde den på stregen! Vi stod ellers 2 mand klar til lige at prikke den ind.. Tunge

Men vi glæder os til jydebold, det skal sgu nok blive sjovt! Der bliver oprettet en ny tråd senere i dag hvor I kan tilmelde jer, så vi håber at se mange glade og friske mennesker til det Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1430: 04 Apr 2012, 12:33 »

Verdenskrig og Zone43 mangler stadigvæk at betale, og jeg skal nok sende jer en PB med mit konto nr.

Ellers har alle andre betalt, og det er jo fantastisk. Dog var der jo to, der ikke kom på dagen, til trods for at de havde tilmeldt sig og ikke kontaktet Pluto om, at de ikke kom. Det gør jo så, at jeg faktisk mangler lidt småpenge i forhold til, hvad jeg har købt for. Ikke at I skal betale, for jeg overlever nok de 10-15 kr. eller hvor meget det nu er jeg mangler for at det går op, men det er bare princippet i det. Jeg så at -LFC- desværre var blevet syg, og det kan man jo ikke gøre så meget ved, men husk altid at informere andre om det, så vi ved det. (Ved ikke, hvem den anden var, som ikke dukkede op) men det gør heller ikke noget, men det er bare en principsag.

Men tak igen for en super fed dag, og her på andendagen, kan jeg da også mærke lidt ømhed. Jeg må til, at få formen tilbage. Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1431: 04 Apr 2012, 12:45 »

Stop lige!
VK var ikke klar på at slås med FCK fans?

Rolig nu, den ene af dem fik en tur ind i væggen Grin. Men havde sgu hænderne fulde der.. Riis i den ene hånd, og tre ret store personer i den anden.. Ej at forglemme at jeg gav Riis verdens største møgfald baefter.. Blæste jo nærmest hovedet af dig Opstemt
Du er simpelthen en knaldhat ud over alle grænser, men jeg er vild med det Grin.. Vi havde det sgu pisse sjovt. Fik revet en masse rundt i bordfodbold, fik knaldet UBEHAGELIGT mange shots ned, og så fik vi lige skabt lidt drama også.. Sådan skal det være Opstemt. Kan dog stadig grine af at vi står og snakker ganske normalt inde i baren og griner lidt af nogle forskellige ting. Så går jeg lige ud for at slå en streg. Da jeg kommer igen sidder du udenfor og sover op af en væg, med en kæmpe brækklat ved siden af dig  Grin

Men generelt rigtig rigtig fed dag hele vejen rundt. MIt hold vandt, fedt selskab, og super fed bytur som sluttede kl 6 om morgenen for mit vedkommende. Det er ikke sidste gang vi har gjort det Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1432: 04 Apr 2012, 12:50 »

Du rev kun folk rundt i bordfodbold, fordi vi var på samme hold. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1433: 04 Apr 2012, 12:51 »

Rolig nu, den ene af dem fik en tur ind i væggen Grin. Men havde sgu hænderne fulde der.. Riis i den ene hånd, og tre ret store personer i den anden.. Ej at forglemme at jeg gav Riis verdens største møgfald baefter.. Blæste jo nærmest hovedet af dig Opstemt
Du er simpelthen en knaldhat ud over alle grænser, men jeg er vild med det Grin.. Vi havde det sgu pisse sjovt. Fik revet en masse rundt i bordfodbold, fik knaldet UBEHAGELIGT mange shots ned, og så fik vi lige skabt lidt drama også.. Sådan skal det være Opstemt. Kan dog stadig grine af at vi står og snakker ganske normalt inde i baren og griner lidt af nogle forskellige ting. Så går jeg lige ud for at slå en streg. Da jeg kommer igen sidder du udenfor og sover op af en væg, med en kæmpe brækklat ved siden af dig  Grin

Men generelt rigtig rigtig fed dag hele vejen rundt. MIt hold vandt, fedt selskab, og super fed bytur som sluttede kl 6 om morgenen for mit vedkommende. Det er ikke sidste gang vi har gjort det Wink
Du er simpelthen også en gigantisk idiot i byen. DU VAR JO HELT UMULIG TIL SIDST! Og mine tre aalborgensiske venner skal sgu være kede af, at de ikke var med videre. Hold nu kæft det var sjovt, og lad mig bare sige, at du bidrog til 75% af underholdningen. Desuden tror jeg, du ramte mig i hovedet, da vi sov, men du VILLE jo ligge på mit pap underlag. Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1434: 04 Apr 2012, 13:00 »

Jeg blev aldrig for alvor fuld da vi var afsted og samtidig skulle jeg køre hjem ved middagstid, så var fint tilfreds med at vi tog hjem kl. 3. Til jydebold tager jeg shots med i stedet, for det skal der til før jeg bliver fuld. Så er jeg tilgengæld klar på party natten lang Opstemt Så skal jeg jo heller ikke køre hjem..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1435: 04 Apr 2012, 13:01 »

Christ mand det må være min fordrukne hjerne der leger med mig. Det var selvfølgelig dig Neymar jeg var med ja Opstemt.. Du var stame også god til det lort offensivt, og så tog jeg alt i defensiven Grin.. Det var mega sjovt da vi spillede mod de der to piger Opstemt

Og hva mener du med at jeg er usikker i feltet Hawk. Det kaldes overivrig crazy Grin..
Du er simpelthen også en gigantisk idiot i byen. DU VAR JO HELT UMULIG TIL SIDST! Og mine tre aalborgensiske venner skal sgu være kede af, at de ikke var med videre. Hold nu kæft det var sjovt, og lad mig bare sige, at du bidrog til 75% af underholdningen. Desuden tror jeg, du ramte mig i hovedet, da vi sov, men du VILLE jo ligge på mit pap underlag. Grin

Grin Grin
Vil godt indrømme at det kan være som at have en 14 årig med i byen når jeg når det stadie, for jeg gør ALT hva jeg kan for at være den største idiot Grin.
Er dog ked af at jeg ikke kan huske det du fortalte med pælen og bilen. Synes det lyder så dumt og komisk.. Skal nok ligesom Riis prise mig lykkelig over at jeg på intet tidspunkit den aften fik en på hovedet, for havde sparet sammen til det Opstemt

Ham padehatten oppe i baren, der pludselig afbryder Riis og min samtale, fordi han mente vi havde truet ham var da godt nok også en idiot. Jeg fatter stadig hat af hvordan han kunne misforstå det, ingen af os havde henvendt sig til ham. Bling bling pigespejder.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1436: 04 Apr 2012, 13:07 »

Ham padehatten oppe i baren, der pludselig afbryder Riis og min samtale, fordi han mente vi havde truet ham var da godt nok også en idiot. Jeg fatter stadig hat af hvordan han kunne misforstå det, ingen af os havde henvendt sig til ham. Bling bling pigespejder.

Ja, det var så mig, du stod og snakkede med. Riis var lige smuttet på toilettet der.  Rullende Øjne
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1437: 04 Apr 2012, 13:09 »

Ja, det var så mig, du stod og snakkede med. Riis var lige smuttet på toilettet der.  Rullende Øjne
Ja, det skulle jeg også mene, du stod og snakkede med Neymar og jeg, og så vendte ham det store brød sig om. Men jaja, så langt så godt. Rullende Øjne

Og der var pisse koldt!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1438: 04 Apr 2012, 13:12 »

Ja, det var så mig, du stod og snakkede med. Riis var lige smuttet på toilettet der.  Rullende Øjne
Se bare hvor skidt det stod til crazy. Utroligt at jeg kan forveksle dig med Riis i to tilfælde når i ikke engang ligner hinanden Grin.
Haha men altid sjovt med folk der så åbenlyst opsøger en konfrontation, men så ikke følger op på den når det er. Han var da virkelig spejlblank Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1439: 04 Apr 2012, 13:14 »

men du VILLE jo ligge på mit pap underlag. Grin

Er Baloo indforstået med at VK hygger med andre drenge?  Tunge
Logged


Sider: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010