home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100102 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1335: 02 Apr 2012, 21:07 »

Neymar fortjente kampens spiller efter min mening. Smiley

Jeg tørrede ham fuldstændig med en finte, så selvfølgelig fortjente han ikke den Wink

Ang Riis, så mener jeg faktisk han satte sig ud på et tidspunkt i første halvleg..

Min mening
Kampens spiller; Riis, dweeb eller Neymar
Kampens fighter; Pluto eller Kaviedes
Kampens detalje; da jeg satte Neymar... Ej kan ikke tage den fra dweeb, klasse raid og super scoring
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1336: 02 Apr 2012, 21:11 »

Jeg tørrede ham fuldstændig med en finte, så selvfølgelig fortjente han ikke den Wink

Ang Riis, så mener jeg faktisk han satte sig ud på et tidspunkt i første halvleg..

Min mening
Kampens spiller; Riis, dweeb eller Neymar
Kampens fighter; Pluto eller Kaviedes
Kampens detalje; da jeg satte Neymar... Ej kan ikke tage den fra dweeb, klasse raid og super scoring

Synes også mit raid skulle have været en nomineret, selvom Ghert misbruger chancen på det værste manér
Logged

Tidligere: Baloo38

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1337: 02 Apr 2012, 21:13 »

Baloo - hvor spillede du? På højreside?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1338: 02 Apr 2012, 21:13 »

Baloo - hvor spillede du? På højreside?

Højre back for sort
Logged

Tidligere: Baloo38

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1339: 02 Apr 2012, 21:16 »

Ahh ok Wink
Fik ikke navne på alle Smiley

Men var du overhovedet op i den anden ende Wink

Skidt jeg skulle på back(hb for hvid), når jeg er klart bedst offensivt Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1340: 02 Apr 2012, 21:18 »

Ahh ok Wink
Fik ikke navne på alle Smiley

Men var du overhovedet op i den anden ende Wink

Skidt jeg skulle på back(hb for hvid), når jeg er klart bedst offensivt Opstemt

ja jeg havde lige en tur sidst i kampe hvor jeg kørte hele vejen og lagde den så på tværs til Ghert, som sparker lidt halvsvagt og Hamza når ind og blokér på stregen
Logged

Tidligere: Baloo38

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1341: 02 Apr 2012, 21:23 »

Jeg tørrede ham fuldstændig med en finte, så selvfølgelig fortjente han ikke den Wink

Ang Riis, så mener jeg faktisk han satte sig ud på et tidspunkt i første halvleg..

Min mening
Kampens spiller; Riis, dweeb eller Neymar
Kampens fighter; Pluto eller Kaviedes
Kampens detalje; da jeg satte Neymar... Ej kan ikke tage den fra dweeb, klasse raid og super scoring
Nu blev Jakob "kampens fighter" og ingen tvivl om at det var hamrende fortjent. Havde han bare ydet halvdelen af det han gjorde, havde han stadig fortjent titlen.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1342: 02 Apr 2012, 21:27 »

Nu blev Jakob "kampens fighter" og ingen tvivl om at det var hamrende fortjent. Havde han bare ydet halvdelen af det han gjorde, havde han stadig fortjent titlen.

hvis du synes han løb meget under kampen skulle du have set efter kampen hvor han spurtede rundt for at undgå at ligge nederst i vores bunke Tunge
Logged

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1343: 02 Apr 2012, 21:52 »

Nu blev Jakob "kampens fighter" og ingen tvivl om at det var hamrende fortjent. Havde han bare ydet halvdelen af det han gjorde, havde han stadig fortjent titlen.

Det er jeg helt enig i Smiley

Men der er flere lag i 'kampens fighter'. Det er også det at kæmpe videre i modgang, jagte bolden når man mister den og gå ind i den ekstra tackling, der kan tilbageerobre bolden hurtigt. Jakob gjorde alt det, så udover at løbe løbe løbe, så udviste han også en fantastisk moral undervejs. For mig at se var han den eneste rigtige vinder af den, selvom jeg er enig med N17 i at Kaviedes sagtens kunne have fået en nominering. Jeg må tage hatten af for det arbejdsraseri som Jakob (åbenbart) altid lægger for dagen!

hvis du synes han løb meget under kampen skulle du have set efter kampen hvor han spurtede rundt for at undgå at ligge nederst i vores bunke Tunge

Grin

Det utrolige er, at jeg efter slutfløjtet umiddelbart godt kunne have spillet to gange 15 minutter (hvis vi havde haft uafgjort da), men bare fem minutters jagen rundt var nok til at fjerne AL min sidste energi crazy

Det er mig en gåde hvordan Jakob kunne løbe SÅ hurtigt SÅ længe på det tidspunkt crazy

Og I fik da fanget Jakob til sidst Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1344: 02 Apr 2012, 21:56 »

Det er jeg helt enig i Smiley

Men der er flere lag i 'kampens fighter'. Det er også det at kæmpe videre i modgang, jagte bolden når man mister den og gå ind i den ekstra tackling, der kan tilbageerobre bolden hurtigt. Jakob gjorde alt det, så udover at løbe løbe løbe, så udviste han også en fantastisk moral undervejs. For mig at se var han den eneste rigtige vinder af den, selvom jeg er enig med N17 i at Kaviedes sagtens kunne have fået en nominering. Jeg må tage hatten af for det arbejdsraseri som Jakob (åbenbart) altid lægger for dagen!

Grin

Det utrolige er, at jeg efter slutfløjtet umiddelbart godt kunne have spillet to gange 15 minutter (hvis vi havde haft uafgjort da), men bare fem minutters jagen rundt var nok til at fjerne AL min sidste energi crazy

Det er mig en gåde hvordan Jakob kunne løbe SÅ hurtigt SÅ længe på det tidspunkt crazy

Og I fik da fanget Jakob til sidst Wink

med hjælp fra min hage som nu har fået sig en pæn bule :p
Logged

Tidligere: Baloo38

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1345: 02 Apr 2012, 21:57 »

Ved heller ikke lige hvad det var for en fetish du havde med at skulle ligge nederst hver gang xD

Hvis det var en anden det gik ud over lå du altid lige ved siden af, så du fik halvdelen af bunken crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1346: 02 Apr 2012, 21:58 »

Ved heller ikke lige hvad det var for en fetish du havde med at skulle ligge nederst hver gang xD

Hvis det var en anden det gik ud over lå du altid lige ved siden af, så du fik halvdelen af bunken crazy

ja det var møg irreterende Tunge
Logged

Tidligere: Baloo38

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1347: 02 Apr 2012, 22:22 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1348: 02 Apr 2012, 22:25 »


Indrøm det nu bare, du ville gerne have været med, nederst altså
Logged

Tidligere: Baloo38

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1349: 02 Apr 2012, 22:29 »

Indrøm det nu bare, du ville gerne have været med, nederst altså

Sgu ikke nederst, det kan du og VK tage jer af. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010