home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 923 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 56 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100601 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1080: 29 Mar 2012, 14:47 »

Altså, jeg er nok smadret efter et par minutter, betyder det også at jeg skal have meget i arbejdsstyrke?

Grin

Jeg er selv en Fabregas uden arbejdsmoralen! Stærk teknik og overblik, men absolut ingen kondi og minimal løbevilje. Jeg har dog hygget mig med noget Zumba Rush på Kinect et par gange om ugen de sidste uger, så min kondi er nok gået fra -100 til -98 på en skala hvor 0 er normalen.
Det skal nok blive godt! Så må vi se om boldfærdighederne sejrer over løbevilligheden.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1081: 29 Mar 2012, 14:50 »

Pfft, du er nok nærmere Stewart Downing.

Hvornår er det sidst at du har set mig spille en kamp? Jeg kender nok bedre mine styrker og svagheder end du gør..  Cool

Det skal nok blive godt! Så må vi se om boldfærdighederne sejrer over løbevilligheden.

Absolut.. Jeg håber faktisk lidt på at blive back, eftersom jeg nok ikke kan blive angriber og kondien ikke er til midtbanen. Det gik udemærket sidst jeg prøvede det.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1082: 29 Mar 2012, 14:51 »

Hvornår er det sidst at du har set mig spille en kamp? Jeg kender nok bedre mine styrker og svagheder end du gør..  Cool

You are what you are!
Logged



Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1083: 29 Mar 2012, 14:52 »

Hvornår er det sidst at du har set mig spille en kamp? Jeg kender nok bedre mine styrker og svagheder end du gør..  Cool

Absolut.. Jeg håber faktisk lidt på at blive back, eftersom jeg nok ikke kan blive angriber og kondien ikke er til midtbanen. Det gik udemærket sidst jeg prøvede det.
Som back skal (bør) du have et ret stort løbepensum. Hvis jeg var dig, havde jeg lagt mig som en stationær midtbane.  Wink
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1084: 29 Mar 2012, 15:11 »

Som back skal (bør) du have et ret stort løbepensum. Hvis jeg var dig, havde jeg lagt mig som en stationær midtbane.  Wink
På en central midtbane skal man da løbe begge veje. Samme gælder for kantspillere. En back skal nødvendigvis ikke komme i overlap i hvert angreb. Så hvis man spiller en Puyol-back, så behøves ens løbepensum ikke at være superstort, men hvis man derimod er Dani Alves, så skal Hawken til at skynde sig i form Tunge
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1085: 29 Mar 2012, 15:18 »

På en central midtbane skal man da løbe begge veje. Samme gælder for kantspillere. En back skal nødvendigvis ikke komme i overlap i hvert angreb. Så hvis man spiller en Puyol-back, så behøves ens løbepensum ikke at være superstort, men hvis man derimod er Dani Alves, så skal Hawken til at skynde sig i form Tunge
Enig. Men læg mærke til ordet 'stationær' Han kan jo bare stå og agere Hr. Dovendyr på den centrale og lige sætte en mand af til tider og slå en kreativ aflevering (han påstår jo, at han har teknik og overblik)  Tunge
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1086: 29 Mar 2012, 15:19 »

Jeg tør ikke tage Hawk hvis han vil spille central midt....
Logged


Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1087: 29 Mar 2012, 15:21 »

Jeg tør ikke tage Hawk hvis han vil spille central midt....
Hehe, jeg vil heller ikke have sådan en dovenlas i maskinrummet!

Måske dumt, at jeg valgte at give ham gode(dårlige) råd.  Rullende Øjne
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1088: 29 Mar 2012, 15:51 »

Jeg tvivler på at midtbanen er en god idé, ja Tunge

Umiddelbart ligger mine forcer til midtbanen, men en 10'er rolle er jeg nok bedst i - især eftersom jeg ikke behøver at løbe tilbage der Tunge Men mon man bliver sat på den position man helst vil - jeg tvivler! Tunge

Jeg spillede ellers som sagt back for et par år siden, i en enkelt kamp, og der blev jeg da sammenlignet med Clichy bagefter fordi jeg tog så mange raids op af kanten Opstemt At jeg så ikke løb så meget tilbage igen bagefter, er en anden sag. Men det er jo risikoen når man sætter en angriber på en back plads Tunge Men mon ikke jeg kunne blive lidt mere rutineret med hensyn til hvor jeg brugte kræfterne Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1089: 29 Mar 2012, 15:52 »

Jeg vil gerne have samme position, som Zone havde sidste år, hvis det er muligt. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1090: 29 Mar 2012, 16:10 »

Jeg spillede ellers som sagt back for et par år siden, i en enkelt kamp, og der blev jeg da sammenlignet med Clichy bagefter fordi jeg tog så mange raids op af kanten Opstemt At jeg så ikke løb så meget tilbage igen bagefter, er en anden sag. Men det er jo risikoen når man sætter en angriber på en back plads Tunge Men mon ikke jeg kunne blive lidt mere rutineret med hensyn til hvor jeg brugte kræfterne Wink

Hvis du gør det og er på mit hold, så lover jeg ikke for konsekvenserne Grin  Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1091: 29 Mar 2012, 17:22 »

Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1092: 29 Mar 2012, 17:54 »

Jeg har desværre ikke ondt af jer, når i afskærer det arbejde folk fra at kunne deltage. Meeen det skal nok blive hyggeligt for jer alligevel! Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1093: 29 Mar 2012, 17:55 »

Skovlyst: Det du linker til er KNALD godt vejr i forhold til sådan det så ud i morges da jeg tjekkede Wink 2-3 grader, sne med nedbør på 8-10 MM - Så det der er skam glimrende vejr at spille i Peace
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #1094: 29 Mar 2012, 18:03 »

Skovlyst: Det du linker til er KNALD godt vejr i forhold til sådan det så ud i morges da jeg tjekkede Wink 2-3 grader, sne med nedbør på 8-10 MM - Så det der er skam glimrende vejr at spille i Peace

Haha, okay. Det går fremad. Det ender med 18 grader og fuld sol Tunge
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010