home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1055 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 59 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100500 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #960: 28 Mar 2012, 18:54 »

Pluto, kan vi lige få ridset op hvilke kategorier der gives præmier til i 1.indlæg, forudsat at folk betaler til Daniel Nordentoft? Smiley
« Seneste Redigering: 28 Mar 2012, 18:56 af FCK88 » Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Antchev
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #961: 28 Mar 2012, 19:20 »

Igen. Vi kan godt bytte? Wink

Jeg har forresten en forespørgsel. Hvis vejret bliver som vejrudsigten lover, så bliver der ikke særlig godt vejr og regn kan forekomme. Jeg ligger inde med et par SG-støvler (altså med jernknopper). Hvad siger folk til, at jeg tager dem i brug, hvis banen er våd? Det kommer jo til at gøre lidt mere ondt, hvis jeg træder nogen over tæerne. Hvis der kommer indvendinger, så tager jeg selvfølgelig kampen i FG-støvler.

Hvis vi spiller på kunst er det totalt ligegyldigt om du spiller i jern eller FG-knopper.. jeg er selv totalt ligeglad hvad du stiller op i Opstemt hehe men jeg synes ikke der er forskel på jern og fg på kunst..
Men hvis det er græs så er jern klart bedre da man står bedre fast som du siger Opstemt
Logged

Månedens bruger: Oktober 2010

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #962: 28 Mar 2012, 19:24 »

Du skal ikke brokke dig, hvis du skal op 9.32 Tunge

Jeg skal med et tog klokken 7.18 for at komme ned til Hawken, hvorfra vi snupper hans bil rensten af vejen. Dvs. at jeg faktisk skal hjemmefra cirka 6.40 for at være inde på togstation i Aalborg i tide til at nå toget. Men så er det godt, at der er en lang tur i bil, hvor jeg kan få sovet.

Sovet?

SOVET?!

Turen derned skal bruges på at underholde mig, med højt musik, godt humør og bajere til medpassagererne (egne medbragte selvfølgelig).

I øvrigt, Enged, eller hvad du nu hedder, kan jeg/vi ikke lige få din adresse og tlf. nr. i en privat besked, hvis vi stadig kunne overnatte hos dig?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #963: 28 Mar 2012, 19:30 »

Super at se at man faktisk kan sove længere denne gang end sidste gang, denne gang skal jeg først med det første tog kl 10:12 sidste gang var det kl 9:32, medmindre vi SKAL være på hovedbanegården kl 12 for så er jeg nødt til at tage busser til Nyborg Skuffet

I og med du skal med mig, så SKAL du være på hovedbanen kl 12 ja Wink
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #964: 28 Mar 2012, 19:47 »

I og med du skal med mig, så SKAL du være på hovedbanen kl 12 ja Wink

Øv  Græder
Logged

Tidligere: Baloo38

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #965: 28 Mar 2012, 19:56 »

Sovet?

SOVET?!

Turen derned skal bruges på at underholde mig, med højt musik, godt humør og bajere til medpassagererne (egne medbragte selvfølgelig).

I øvrigt, Enged, eller hvad du nu hedder, kan jeg/vi ikke lige få din adresse og tlf. nr. i en privat besked, hvis vi stadig kunne overnatte hos dig?

Skal jeg tage noget niggah-musik med og en kasse Tuborg?   Cool
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #966: 28 Mar 2012, 19:56 »

Pluto, kan vi lige få ridset op hvilke kategorier der gives præmier til i 1.indlæg, forudsat at folk betaler til Daniel Nordentoft? Smiley

Jeg kan godt tilføje det i første indlæg, men det drejer sig (så vidt jeg ved) om:

Kampens spiller
Kampens fighter
Kampens detalje
Det vindende hold

Men da det er Daniel selv der står for det, så kender jeg faktisk ikke kategorierne på forhånd Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #967: 28 Mar 2012, 20:14 »

Og Søgaard, jeg er skam ligeglad med hvilke knopper du bruger, så længe du holder dem væk fra mig Wink

Ashti - Det er med 95% sikkerhed græs vi spiller på.

Og jeg håber virkelig ingen trækker sig, blot fordi det regner!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #968: 28 Mar 2012, 20:16 »

Jeg gør i hvert fald ikke Wink

Kan faktisk rigtig godt lide at spille i regn! Bortset fra at min teknik så sutter endnu mere xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #969: 28 Mar 2012, 20:22 »

Skal jeg tage noget niggah-musik med og en kasse Tuborg?   Cool

Det må du skam meget gerne Tunge Men sørg for at have musikken på CD da jeg ikke har mp3-afspiller i bilen Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #970: 28 Mar 2012, 20:24 »

puha nu skal jeg afsted kl 9:26 fra Svendborg for at være i KBH inden kl 12 Skuffet
Logged

Tidligere: Baloo38

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #971: 28 Mar 2012, 20:25 »

Og Søgaard, jeg er skam ligeglad med hvilke knopper du bruger, så længe du holder dem væk fra mig Wink

Ashti - Det er med 95% sikkerhed græs vi spiller på.

Og jeg håber virkelig ingen trækker sig, blot fordi det regner!
Hvis vi spiller på kunst er det totalt ligegyldigt om du spiller i jern eller FG-knopper.. jeg er selv totalt ligeglad hvad du stiller op i Opstemt hehe men jeg synes ikke der er forskel på jern og fg på kunst..
Men hvis det er græs så er jern klart bedre da man står bedre fast som du siger Opstemt
Hvis det er kunstgræs, så stiller jeg selvfølgelig ikke op i dem. Men på en almindelig græsplæne, så er der en klar fordel. Det kan dog godt være at der er lidt indsigelser omkring dem, da det jo gør lidt mere ondt at blive trådt over tæerne med dem. Mine kropsvægt med FG-knopper er i forvejen nok ikke så sjov at få ned over tæerne Tunge


Sovet?

SOVET?!

Turen derned skal bruges på at underholde mig, med højt musik, godt humør og bajere til medpassagererne (egne medbragte selvfølgelig).

I øvrigt, Enged, eller hvad du nu hedder, kan jeg/vi ikke lige få din adresse og tlf. nr. i en privat besked, hvis vi stadig kunne overnatte hos dig?
Skal jeg tage noget niggah-musik med og en kasse Tuborg?   Cool
Jeg stemmer for "Das Bierbar" musik! Bare for at være på tværs så! Hvis jeg ikke må sove, så skal det også være et helvede for jer andre Tunge

Ej, det er selvfølgelig i orden. Jeg skal nok kyle et par øl ned i løbet af turen og have det sjovt med jer andre.

Riis: Vores streetcredit ryger alligevel, når vi kører i en Suzuki, så Niggah-musik vil blot være for at narre fjenden Wink


Jeg gør i hvert fald ikke Wink

Kan faktisk rigtig godt lide at spille i regn! Bortset fra at min teknik så sutter endnu mere xD
Til gengæld bliver det dejligt at lave glidende tacklinger Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #972: 28 Mar 2012, 20:26 »

puha nu skal jeg afsted kl 9:26 fra Svendborg for at være i KBH inden kl 12 Skuffet


Vi skal så køre fra Skørping kl 8 Tunge Og dem fra Aalborg skal med toget derfra 7.18, så du skal ikke brokke dig for højt Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #973: 28 Mar 2012, 20:27 »

Søgaard: lige mine ord Wink

Elsker især regn fordi mange har tendens til at blive lidt 'smådeprimerede' af det, og så taber de momentum. Så får jeg endnu mere ud af min fysik, da regn nærmest har den modsatte effekt på mig  Djævel
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #974: 28 Mar 2012, 20:29 »

Så fik jeg styr på min situation med hensyn til mandag...

Jeg skal træne mine fodboldpiger kl. 17, så med 1.45(altså med toget) hver vej som minimum, så skulle jeg fra Jægersborg Station cirka kl. 14.45, men har fået min far til at hente mig, så han er der omkring kl. 15... Det er trods alt bedre end ingenting Smiley ... Det tager cirka 1 time, men det er et dumt tidspunkt med hensyn til myldretrafik osv Smiley

Ankommer på Gentofte Station kl. 9.23, da jeg skal mødes med Berendt og se ham træne hans ene hold Wink

Regner i øvrigt med at medbringe videokamera og evt. kamera(men det har Pluto vidst også med)

PS. Regner med at klare cirka 5 minutter på banen !!!
« Seneste Redigering: 28 Mar 2012, 20:35 af N17 » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010