home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100384 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #945: 28 Mar 2012, 11:51 »

Jeg vil også lige bidrage med min vurdering. Jeg læser rigtig meget herinde, skriver dog ikke så ofte.

Hansens første besked var rimelig "lol" vil jeg give plutonium helt ret i. Men anden besked skal da klart tages med et glimt i øjet, Peast har jo tidligere i tråden meldt han vil komme at optage, da han desværre ikke kan deltage af personlige årsager. Sidste år gik der noget galt så optagelserne aldrig kom ud. Det synes jeg selv var ærgeligt da jeg er bosat på Sjælland og ville lige se an om det evt. var noget for mig i fremtiden. Så jeg havde også glædet mig til optagelserne og håber det bliver ordnet denne gang så vi kan se nogle billeder. Hvis i tog "Hansens" anden besked som drilleri så er det vel ikke værre end alt det andet som forgår mellem deltagerne her, med nogen Aalborg drenge ikke vil på hold osv.

Jeg er helt enig med de som mener at Cristiano Doni gik over stregen. Han puster sig op og fører sig frem og skal fortælle om hvad han ville have gjort hvis han havde været i Crewets sko, han kunne jo bare være blevet?
Hele denne tråd er jo blot, lidt hygge og intern drillerier.  Smiley



+1


Doni gik alt for langt over stregen, og jeg håber crewet kigger nemmere på det
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #946: 28 Mar 2012, 12:02 »

For at føre det over på noget mere relevant for tråden, så har Gungner desværre måttet melde fra, hvilket betyder at der er en ledig plads.

Desuden mangler fyttefytte, -LFC- og Bave at klarmelde, men da der stadig er to dage til de skal have svaret er der ingen grund til panik Smiley

Men er man interesseret i at deltage, så er der én ledig plads, og teoretisk kan der blive 3 yderligere på fredag.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #947: 28 Mar 2012, 14:38 »

Ærgerligt med Gungner - er der nogen ikke-privat grund vi må kende til? Smiley

Jeg har dog fundet andre, bedre nyheder. TV2 lover idag bedre vejr end de forrige dage. Ikke at det bliver særlig varmt, men der loves mindre vind og ingen regn: http://vejret-dyn.tv2.dk/vejr/id-2619290:jaegersborg.html#w-1w
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #948: 28 Mar 2012, 14:46 »

For at føre det over på noget mere relevant for tråden, så har Gungner desværre måttet melde fra, hvilket betyder at der er en ledig plads.

Desuden mangler fyttefytte, -LFC- og Bave at klarmelde, men da der stadig er to dage til de skal have svaret er der ingen grund til panik Smiley

Men er man interesseret i at deltage, så er der én ledig plads, og teoretisk kan der blive 3 yderligere på fredag.

-LFC- er i London pt, så jeg skal måske lige få fat på ham for at høre om han stadig er parat, eller om han bare vil undgå de uundgåelige ydmygelser på banen. Wink
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #949: 28 Mar 2012, 15:30 »

Jeg slår Bave hårdt i hovedet på fredag, hvis han stadig ikke har svaret.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #950: 28 Mar 2012, 15:42 »

Ærgerligt med Gungner - er der nogen ikke-privat grund vi må kende til? Smiley

Jeg har dog fundet andre, bedre nyheder. TV2 lover idag bedre vejr end de forrige dage. Ikke at det bliver særlig varmt, men der loves mindre vind og ingen regn: http://vejret-dyn.tv2.dk/vejr/id-2619290:jaegersborg.html#w-1w

Nu skriver jeg uden at dobbelttjekke den pb  han sendte, men det var noget med en fodskade (brækket knogle i foden?), hvilket gør det en anelse svært at spille fodbold :/

-LFC- er i London pt, så jeg skal måske lige få fat på ham for at høre om han stadig er parat, eller om han bare vil undgå de uundgåelige ydmygelser på banen. Wink

Det lyder godt Peace

Jeg slår Bave hårdt i hovedet på fredag, hvis han stadig ikke har svaret.

Jeg forventer nu også at han er med, men ens regler for alle crazy


Så er det kun fyttefytte der er en ubekendt..?
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #951: 28 Mar 2012, 15:50 »

Jeg slår Bave hårdt i hovedet på fredag, hvis han stadig ikke har svaret.
Det er alt for kompliceret, at bekræfte sin deltagelse her. Jeg tror jeg har svaret nu, men ved det ikke.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #952: 28 Mar 2012, 15:54 »

Bare sig om du kommer mandag eller ej crazy

EDIT
memo to self - læs indbakken før du kommenterer her xD

Godt at du er med Bave Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Mar 2012, 15:58 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #953: 28 Mar 2012, 15:58 »

Det har jeg jo gjort to gange herinde og en gang i pb'en crazy

Eller er det en gåde, kan du fortælle mig når jeg har vundet noget crazy

Men I'll be there, og jeg er måske i mit livs form, måske.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #954: 28 Mar 2012, 15:59 »

Jeg nåede lige at tilføje et edit til mit indlæg Opstemt

Anyway, så ja, så har du tilmeldt dig fyldestgørende xD

Så mangler vi som sagt kun -LFC- og fyttefytte


Og så er der naturligvis en åben plads efter Gungners frafald!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #955: 28 Mar 2012, 17:39 »

Super at se at man faktisk kan sove længere denne gang end sidste gang, denne gang skal jeg først med det første tog kl 10:12 sidste gang var det kl 9:32, medmindre vi SKAL være på hovedbanegården kl 12 for så er jeg nødt til at tage busser til Nyborg Skuffet
Logged

Tidligere: Baloo38

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #956: 28 Mar 2012, 17:43 »

Super at se at man faktisk kan sove længere denne gang end sidste gang, denne gang skal jeg først med det første tog kl 10:12 sidste gang var det kl 9:32, medmindre vi SKAL være på hovedbanegården kl 12 for så er jeg nødt til at tage busser til Nyborg Skuffet
Du skal ikke brokke dig, hvis du skal op 9.32 Tunge

Jeg skal med et tog klokken 7.18 for at komme ned til Hawken, hvorfra vi snupper hans bil rensten af vejen. Dvs. at jeg faktisk skal hjemmefra cirka 6.40 for at være inde på togstation i Aalborg i tide til at nå toget. Men så er det godt, at der er en lang tur i bil, hvor jeg kan få sovet.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #957: 28 Mar 2012, 17:59 »

Du skal ikke brokke dig, hvis du skal op 9.32 Tunge

Jeg skal med et tog klokken 7.18 for at komme ned til Hawken, hvorfra vi snupper hans bil rensten af vejen. Dvs. at jeg faktisk skal hjemmefra cirka 6.40 for at være inde på togstation i Aalborg i tide til at nå toget. Men så er det godt, at der er en lang tur i bil, hvor jeg kan få sovet.

jamen i stedet for at være på gentofte Station kl 13, så er jeg der kl 12:30 ca og skal med bus til Nyborg i stedet for tog til Odense Skuffet
Logged

Tidligere: Baloo38

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #958: 28 Mar 2012, 18:03 »

jamen i stedet for at være på gentofte Station kl 13, så er jeg der kl 12:30 ca og skal med bus til Nyborg i stedet for tog til Odense Skuffet
Igen. Vi kan godt bytte? Wink

Jeg har forresten en forespørgsel. Hvis vejret bliver som vejrudsigten lover, så bliver der ikke særlig godt vejr og regn kan forekomme. Jeg ligger inde med et par SG-støvler (altså med jernknopper). Hvad siger folk til, at jeg tager dem i brug, hvis banen er våd? Det kommer jo til at gøre lidt mere ondt, hvis jeg træder nogen over tæerne. Hvis der kommer indvendinger, så tager jeg selvfølgelig kampen i FG-støvler.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #959: 28 Mar 2012, 18:17 »

Igen. Vi kan godt bytte? Wink

Jeg har forresten en forespørgsel. Hvis vejret bliver som vejrudsigten lover, så bliver der ikke særlig godt vejr og regn kan forekomme. Jeg ligger inde med et par SG-støvler (altså med jernknopper). Hvad siger folk til, at jeg tager dem i brug, hvis banen er våd? Det kommer jo til at gøre lidt mere ondt, hvis jeg træder nogen over tæerne. Hvis der kommer indvendinger, så tager jeg selvfølgelig kampen i FG-støvler.

bare for at få en sjov samtale igang, det kan vi da godt, hvordan planlægger vi det?
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010