home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 904 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 54 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100596 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #930: 27 Mar 2012, 19:15 »

Stop trollin' Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #931: 27 Mar 2012, 19:21 »

Stop trollin' Smiley

Jeg vil bare gerne se billeder fra begivenheden, kun derfor jeg siger det. Så kan du tage det som du vil.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #932: 27 Mar 2012, 19:23 »

Så er det nemmeste næsten at sende ham en pb Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #933: 27 Mar 2012, 19:31 »

Så er det nemmeste næsten at sende ham en pb Wink

Ligesom halvdelen af denne tråd kunne have været gjort?  Smiley
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #934: 27 Mar 2012, 19:41 »

Ligesom halvdelen af denne tråd kunne have været gjort?  Smiley
Så er det jo godt at du kommer og viser vejen, som vi skal gå herinde...

Lad nu være med at spille så hellig, Hansen! Din første kommentar er jo en provokation imod PEAST. At den så er malplaceret, da PEAST ikke skal med til Sommerbold er jo blot sørgeligt. Derudover synes jeg det er flot at du forsætter, trods en besked fra et crewmedlem om at stoppe. Min tålmodighed ville være overskredet, hvis jeg stadigvæk havde været crewmedlem, så du skal da være glad for Pluto tilsynladende har en længere lunte end jeg har.


Til slut vil jeg blot sige, at jeg glæder mig til at se et brugbart indlæg fra din side, som rent faktisk har indhold og en objektivitet, som gør at din alder i profilen er retfærdiggjort og man ikke længere tror du er 13 år.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #935: 27 Mar 2012, 19:46 »

Haha!

Jeg elsker at i bliver så melodramatiske herinde!

Hvis Anders' indlæg ikke var brugbart til noget, hvad er overstående så? Og det her indlæg er desuden heller ikke noget værd - men hvis i kan, kan jeg vel også.

Tag nu en slapper - Det burde jo være en samtale mellem Plutonium og Hansen! At Pluto så måske også kunne have taget den over PB er en helt anden ting!

Det sidste jeg vil kommentere på er : Sense the tone and watch the smiley!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #936: 27 Mar 2012, 19:47 »

Så er det jo godt at du kommer og viser vejen, som vi skal gå herinde...

Lad nu være med at spille så hellig, Hansen! Din første kommentar er jo en provokation imod PEAST. At den så er malplaceret, da PEAST ikke skal med til Sommerbold er jo blot sørgeligt. Derudover synes jeg det er flot at du forsætter, trods en besked fra et crewmedlem om at stoppe. Min tålmodighed ville være overskredet, hvis jeg stadigvæk havde været crewmedlem, så du skal da være glad for Pluto tilsynladende har en længere lunte end jeg har.


Til slut vil jeg blot sige, at jeg glæder mig til at se et brugbart indlæg fra din side, som rent faktisk har indhold og en objektivitet, som gør at din alder i profilen er retfærdiggjort og man ikke længere tror du er 13 år.

Hej Søgaard.

Jeg kan se jeg har bedre info end dig omkring sommerbold.

Peast skal med, dog kun som support.

Ha en god dag, måske politiet søger?

« Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 19:49 af HansenLFC » Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #937: 27 Mar 2012, 19:50 »

Hej Søgaard.

Jeg kan se jeg har bedre info end dig omkring sommerbold.

Peast skal med, dog kun som support.


Siden du er så godt informeret, så må du jo snakke med PEAST og dermed burde du kunne kontakte ham angående den forespørgsel?

Haha!

Jeg elsker at i bliver så melodramatiske herinde!

Hvis Anders' indlæg ikke var brugbart til noget, hvad er overstående så? Og det her indlæg er desuden heller ikke noget værd - men hvis i kan, kan jeg vel også.

Tag nu en slapper - Det burde jo være en samtale mellem Plutonium og Hansen! At Pluto så måske også kunne have taget den over PB er en helt anden ting!

Det sidste jeg vil kommentere på er : Sense the tone and watch the smiley!
Nu er det skam mere en tendens end blot dette ene indlæg, hvor jeg føler HansenLFC lægger en træls tone i sine indlæg og påtager sig en arrogance, som bestemt ikke klæder nogen her på forummet.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #938: 27 Mar 2012, 19:51 »

Siden du er så godt informeret, så må du jo snakke med PEAST og dermed burde du kunne kontakte ham angående den forespørgsel?
Nu er det skam mere en tendens end blot dette ene indlæg, hvor jeg føler HansenLFC lægger en træls tone i sine indlæg og påtager sig en arrogance, som bestemt ikke klæder nogen her på forummet.

Jeg har den info her fra tråden Søgaard!

Så synes jeg spørgsmålet var på plads i tråden her.

Vil gerne vide, hvor jeg har fået en besked om at stoppe, jeg svare på hans besked? At du så ikke havde samme info som undertegnede er ikke min skyld.
« Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 19:57 af HansenLFC » Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #939: 27 Mar 2012, 20:09 »

Nu ligger denne info så noget der ligner 20-30 sider tilbage, uden at have tjekket, hvor du præcist har fundet det. Hvilket også er omkring der, hvor PEAST skrev sit sidste indlæg herinde i tråden, derfor er der nok begrænset chance for at han ser beskeden herinde fremfor at skrive en besked direkte til ham. Samtidig lyder din formulering, som en hentydning til sidste års episode med PEASTs optagelser fra kampen.

Fair nok at du ikke mener det sådan, men dine formuleringer er meget nemme at misforstå, hvilket åbenbart både mig og Pluto så har gjort.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #940: 27 Mar 2012, 20:53 »

Primært henvendt til Hansen, men synes egentlig det er passende nok at dele det med de øvrige implicerede.

Nu vil jeg sige det sådan, at dine to indlæg (hvortil jeg svarer 'stop trollin'') er totalt malplacerede. Det første er bare tamt. Jeg har skrevet en besked ud til alle deltagerne, hvor jeg beder dem svare, og da vi tidligere i tråden har diskuteret at jeg ikke var klar nok i mine vendinger i den første besked jeg sendte, så mente jeg faktisk at det var på sin plads, at informere om hvad status var. Dit indlæg var bare tamt, og havde intet med tråden at gøre. Det næste indlæg, når du nu ikke fik respons på det første, kradser egentlig bare op i den kritik PEAST fik efter det seneste arrangement, og det synes jeg faktisk bare er dårlig opførsel. PEAST lovede noget han ikke kunne holde, og det er trist, men der er virkelig ikke grund til at blive ved med at snakke om det.

Jeg har intet imod at folk kommer ind i tråden her for at deltage i snakken, men jeg synes (igen) ikke at nogen af de to indlæg bidrog med noget som helst positivt what so ever. Jeg har tidligere snakket med Hansen over PB om hans indlæg på siden (med positive resultater synes jeg?), og jeg satsede egentlig bare på at det var nok bare at skrive en enkel anmodning, i håbet om at det ville stoppe der.

Og nu synes jeg egentlig vi skal droppe den snak her, for det bringer da ikke andet end dårlig stemning til en tråd, der ellers har været domineret af hygge. Jeg ved godt at det her indlæg ikke er videre positivt heller, men kunne vi så ikke venligst lukke den her. Tak.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #941: 27 Mar 2012, 21:17 »

Men er der nogen speciel grund til at man må stikke til Plutonium, VK, Shaft, Neymar, ham hvis navn jeg ikke kan huske der lavede en grov tackling, osv. for tidligere arrangementer, men man må ikke stikke til en sjov episode Peast har været skyldig i?

Jeg er helt med på at Hansen troller for hyggens skyld, men det er der fandme mange der har gjort i den her tråd. Så længe det bliver holdt i en god tone, burde der da ikke være noget i vejen for det, medmindre altså Peast er fritaget af en eller anden grund?

Ikke at jeg på nogen måder skal komme og udstikke retningslinjer, men jeg har lært at man skal spørge når man undrer sig  Tunge


Edit: Sprang åbenbart lige over sidste linje i Plutoniums indlæg. Så hvis det ikke skal debatteres mere, så ignorer/slet bare det her indlæg.
« Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 21:19 af Yessir » Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #942: 28 Mar 2012, 08:43 »

Nu ved jeg ikke lige hvad PEAST episoden gik ud på, men på trods af at jeg er formand for Hansen-HaterZ, så virker den svada han fik smidt i hovedet som alt for overdrevet. Ja, det kan godt ske at han generelt ikke er den mest habile indlægsskriver, men (også med tanke på snakken om hvordan andre brugere opfatter forummet), så fører den sviner som han fik ikke nogen steder. Sig dog pænt at det er sagen irellevant (eller hvad det nu drejer sig om). Ja, det er noget internt i snakker om, og nej den tone som Søgaard fører, hører ingen steder henne, ligemeget hvad Hansen tidligere har skrevet. Igen, tænk på hvordan udefrakommende læser jeres indlæg.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #943: 28 Mar 2012, 09:14 »

@Hawk - kort fortalt, så optog PEAST en video fra sidste års sommerbold. Denne blev - af hvad jeg ved af - aldrig delt med nogen da PEAST ikke havde udstyret til at ligge det over på sin PC.
Så var der lidt fnidder og pres (som jeg oplevede det), men dengang var det da sjovt nok når man ikke gik længere.
At Hansen nu tager det op - formentlig som en joke - falder så tydeligvis ikke i god jord, da det opfattes mere som en grov provokation.
En PB havde nok været på sin plads, da det er tydeligt at det er for at pege fingre at det bliver skrevet herind.
Hvis PEAST var mere aktiv, så kunne jeg måske godt se humoren lidt i det.

Korrigér gerne hvis jeg husker forkert.

Fortsat god højhellig (myes) onsdag og god sommerbold til jer alle Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #944: 28 Mar 2012, 11:49 »

Jeg vil også lige bidrage med min vurdering. Jeg læser rigtig meget herinde, skriver dog ikke så ofte.

Hansens første besked var rimelig "lol" vil jeg give plutonium helt ret i. Men anden besked skal da klart tages med et glimt i øjet, Peast har jo tidligere i tråden meldt han vil komme at optage, da han desværre ikke kan deltage af personlige årsager. Sidste år gik der noget galt så optagelserne aldrig kom ud. Det synes jeg selv var ærgeligt da jeg er bosat på Sjælland og ville lige se an om det evt. var noget for mig i fremtiden. Så jeg havde også glædet mig til optagelserne og håber det bliver ordnet denne gang så vi kan se nogle billeder. Hvis i tog "Hansens" anden besked som drilleri så er det vel ikke værre end alt det andet som forgår mellem deltagerne her, med nogen Aalborg drenge ikke vil på hold osv.

Jeg er helt enig med de som mener at Cristiano Doni gik over stregen. Han puster sig op og fører sig frem og skal fortælle om hvad han ville have gjort hvis han havde været i Crewets sko, han kunne jo bare være blevet?
Hele denne tråd er jo blot, lidt hygge og intern drillerier.  Smiley

Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010