home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  FmFreaks Sommerbold 2012
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 101 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Sommerbold 2012  (Læst 100538 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #915: 23 Mar 2012, 14:30 »

Hvis jeg på noget tidspunkt kommer ud i marken og spille, fordi en eller anden ikke kan andet end at stå i kassen pga iltmangel, så skal i også nok se et par tacklinger der kan ses og høres  Djævel .
Det er ikke for sjov at jeg er vild med Pepe, Van bommel, De jong, og Barton Opstemt Grin


Der er kun en der formår at uddele herretacklinger... Og han spiller altså i italienske fodbold. Han er kronprins af As Roma, min absolutte topspiller! Danielle De Rossi
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Søgaard
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #916: 24 Mar 2012, 19:11 »

Der var et par stykker tidligere, som stod og manglede støvler? Jeg har formentlig et par i 44,5, som kan lånes denne dag. Jeg har nemlig selv bestilt nye, som meget gerne skulle nå at komme hjem inden d. 2 og så er der en, som er meget velkommen til at låne et par af mig.

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #917: 24 Mar 2012, 19:45 »

Jeg har også et par godt udtrådte i størrelse 43 eller 44 (kan ikke huske det). Det er en af de første adidas predator, hvis det siger folk noget om pasform. Ikke at det gør det store, for de er som sagt 'vel brugte' Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Gungner
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #918: 24 Mar 2012, 21:59 »

Jeg har stadig mine gamle "Silver Bullet"  Tunge
De skal nok sparke et langskud eller tre ind  Grin
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #919: 27 Mar 2012, 14:28 »

Nå drenge, er I ved at være klar? Der er nu under en uge til vi mødes. F**k jeg glæder mig. Det bliver såå fedt!
Jeg er spændt på hvordan min form bliver på dagen. Jeg er i dag på tredje af i alt fire dage i streg med håndbold, og så kommer der før mandag også én gang futsal, en håndboldkamp og en fodboldkamp formentligt. De to sidste er søndag, så nu må vi se om jeg kommer i topform eller er træt fra start.

Jeg har taget et lille kig på vejret til vores arrangement, og lad mig sige det med det samme - jeg håber meteorologerne har taget fejl, eller i det mindste bliver klogere før mandag: http://vejret-dyn.tv2.dk/vejr/id-2619290:jaegersborg.html
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #920: 27 Mar 2012, 14:38 »

Ja, blæst, regn og lave temperaturer xD

Fuuuck crazy

Men jeg sender den sidste reminder ud her i eftermiddag, og ALLE forventes at svare. Hvis der ikke er svar senest fredag, så bliver pladserne stykket ud til andre interesserede.


EDIT
DMI er nu lidt mere optimistiske med hensyn til vind (kun 9 sekundmeter), hvilket betyder en verden til forskel mht chillfaktoren. Desuden skulle regnen tage af hen over formiddagen Smiley

Det bliver dog stadig køligt med 5-8 grader som sagerne står :S
« Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 14:42 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #921: 27 Mar 2012, 15:27 »

Jeg venter stadigvæk på tilbagemeldinger med hensyn til deltagelse/betaling til præmiepuljen. De svar jeg har fået er udelukkende "ja", som jo betyder, at de er friske på at bidrage med 35 kr. til præmiepuljen. Nedenstående navne er de personer, jeg stadigvæk afventer en tilbagemelding fra. De bedes svare hurtigst muligt, således at jeg kan få købt præmierne snarest. Det er naturligvis helt valgfrit, om man vil deltage eller ej, men Pluto (tror godt jeg kan tale på hans vegne) og jeg selv, opfordrer naturligvis alle til at deltage i præmiepuljen, da det hele bliver lidt sjovere, hvis der er noget at spille om.

warmon
Ghertesteas
N17 aka. Johnspurs
fyttefytte
Notorious B.IV aka. Bave
Kaviedes


Desuden skal I tilbagemelde mig på PB og ikke her i tråden.

Jeg glæder mig til en god omgang bold, og så bliver det også sjovt at gense nogle fra sidste sommer og naturligvis alle de nye ansigter i sommerbold-sammenhæng.

EDIT: Har en lille forespørgsel, - er den såkaldte Ashti i virkeligheden brugeren, Antchev?
« Seneste Redigering: 27 Mar 2012, 15:31 af Daniel Nordentoft » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #922: 27 Mar 2012, 15:29 »

Jeg er 100  % sikker på at Kaviedes er med i puljen Smiley

Resten af dem vides ikke med sikkerhed fra min side :/
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #923: 27 Mar 2012, 15:38 »

Jeg er 100  % sikker på at Kaviedes er med i puljen Smiley

Resten af dem vides ikke med sikkerhed fra min side :/
Okay, så venter jeg bare lige på svar fra de andre. Smiley

Men kan huske at du sagde, at hvis der var mere end et par stykker der ikke ville, så droppede vi det. Hvor mange mener du helt præcist? Lad os endelig håbe, at de andre svarer meget snart, da jeg jo snart skal ud og købe præmierne.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #924: 27 Mar 2012, 15:43 »

Det er 100 % op til dig selv Smiley

Det er DIG der lægger pengene ud, så det er DIG der afgør hvor mange af pengene du skal have hjem igen før du vælger at beholde præmierne selv og få pengene tilbage i forretningen hvor du købte dem.

Hvis der på dagen er 4 der ikke har taget penge med, så ville jeg personligt aflyse præmierne for den kamp, for 100 kroner gider jeg ikke betale ekstra af egen lomme for at der er præmier. Men ellers må du jo bare lægge budget efter hvor mange der gerne vil tage penge med, og så bare købe efter det Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #925: 27 Mar 2012, 15:50 »

Det er 100 % op til dig selv Smiley

Det er DIG der lægger pengene ud, så det er DIG der afgør hvor mange af pengene du skal have hjem igen før du vælger at beholde præmierne selv og få pengene tilbage i forretningen hvor du købte dem.

Hvis der på dagen er 4 der ikke har taget penge med, så ville jeg personligt aflyse præmierne for den kamp, for 100 kroner gider jeg ikke betale ekstra af egen lomme for at der er præmier. Men ellers må du jo bare lægge budget efter hvor mange der gerne vil tage penge med, og så bare købe efter det Smiley
Havde jeg egentlig også selv tænkt på.

Men nu giver jeg dem et par dage at løbe på, og hvis jeg stadigvæk ikke har fået svar for de manglende, så kan vi jo lige evaluere om, hvad der så skal ske. Jeg kan jo bare købe lidt mindre præmier så, men det kan vi se på om et par dage. Lad os da håbe, at de ser beskeden og får tilbagemeldt.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #926: 27 Mar 2012, 17:00 »

Det er jo rørende! Der er allerede 16 der har svaret på min besked Peace

Keep 'em coming, fellas! Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #927: 27 Mar 2012, 17:08 »


EDIT: Har en lille forespørgsel, - er den såkaldte Ashti i virkeligheden brugeren, Antchev?


Yes. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #928: 27 Mar 2012, 17:15 »

Det er jo rørende! Der er allerede 16 der har svaret på min besked Peace

Keep 'em coming, fellas! Opstemt

Må være en fed fornemmelse at få så mange beskeder på så kort tid.

Jeg håber jeg får nogen hverdag, men bliver stort set altid skuffet...
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FmFreaks Sommerbold 2012
« Svar #929: 27 Mar 2012, 18:52 »

Er Peast desuden allerede nu ved at gøre video udstyret klar?
Logged

Sider: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 101 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010