home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Skadeshelvede!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Skadeshelvede!  (Læst 1408 gange)
reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Skadeshelvede!
« : 18 Dec 2011, 17:27 »



Kan man ingenting gøre for at undgå alle de skader? Ved efterhånden ikke hvem jeg skal sætte ind.
Kan slet ikke få spillet til at fungere med alle de skader, og ligger 9 point efter FCM der ligger nr. 1  Skuffet
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #1: 18 Dec 2011, 17:36 »

Det der virker også helt absurd.. Er din træning ekstremt hård?
Logged

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #2: 18 Dec 2011, 17:38 »

Det er første sæson, og har ikke ændret på træningen. Arbedsbelastningen står på Medium, får igennesnittet 1-2 skader hver kamp.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #3: 18 Dec 2011, 18:14 »

Får også selv mange skader i mit OB spil, dog ser jeg endelig ud til at være kommet over det værste, og de mange spillere er så småt på vej tilbage..

Noget af det jeg gør, er konstant mellem hver kamp, at give alle mine spillere et hvil. På den måde sikre jeg at mine spillere er friske op til hver enkelt kamp, hvilket gerne skulle medvirke at jeg undgår så mange skader.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #4: 18 Dec 2011, 18:29 »

Jeg vil så sige, at det er primært spillere der har tendens til at blive skadede! Larsson, Zanka (skadet fra start), Jacobsen, Bolanos, Diouf og Nordstrand er alle spillere der tit er skadede i mit spil. Men da jeg skiftede dem ud med andre spillere, så synes jeg slet ikke problemet har været det samme.

Jeg har vel altid 1-2 spillere ude med svære skader og en eller to med lav kondition på grund af en mindre skade. Til tider har man naturligvis flere skader end ellers (fandeme ærgerligt når 4 ud af 5 angribere i truppen er ude, og man kun lige nøjagtig kan fylde bænken med spillere), men overordnet set synes jeg faktisk at skadesfrekvensen er nogenlunde realistisk. Som Guldbrand siger kan det være en fordel at give sine spillere et hvil en gang imellem i perioder med mange kampe. Typisk får mine spillere 1-2 hviledage (pr. uge) når vi i en periode skal spille to kampe om ugen.

Derudover så er det jo altid en god ide at bruge rotation (især når man har en trup som FCKs!) til at forebygge skader. Det giver langsigtet gevinst!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #5: 18 Dec 2011, 18:46 »

I mange år syntes jeg skaderne ødelagde glæderne ved FM - naturligvis skal spillet være realistisk men omvendt så skal spillet ikke kun dreje si om skader - min personlig løsning var i flere år at lave en db med redceret skades hyppighed.

I FM 2011 og nu i FM 2012 så syntes jeg at skades hyppigheden er reduceret (måske har jeg bare været heldig)
Så her har jeg ikke lavet min "egen" db.

Jeg sørger altid for at have mange unge spillere som godt kan trives med rotations principper.

Har altid en fast kerne som spiller markant flere kampe end andre dem sætter jeg til at træne mindre intens end rotations spillerne.... i FM 2012 virker det fortrinligt.

Logged

YNWA

manutdmads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #6: 18 Dec 2011, 19:26 »

Sæt trænings belastningen lidt ned, det skulle gerne hjælpe lidt Smiley

Har selv haft en meget hård periode med skader i AaB, prøvede så mit forslag ^^ og det hjalp ret godt Wink
Logged

Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Skadeshelvede!
« Svar #7: 19 Dec 2011, 20:19 »

Jeg har i et netspil hvor jeg spiller med Arsenal, på nuværende tidspunkt, i starten af februar 9! skader og 3 væk til African Nations cup (intet med skader at gøre), men hold kæft hvor jeg også føler mig ramt på skader. Skadeslisten tæller: Van Persie, Alex Song, Ganso, Arteta, Koscielny, Rosicky, Diaby, Walcott og Gervinho.
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010