home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Kan ikke starte Steam i Offline Mode...
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke starte Steam i Offline Mode...  (Læst 2046 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Kan ikke starte Steam i Offline Mode...
« : 13 Dec 2011, 10:13 »

Hey..
Jeg befinder mig et sted hvor jeg tror de har sat begrænsninger på hvad man kan lave på nettet, jeg vil gerne have tiden til at gå med at spille FM12, men jeg kan ikke starte Steam op i hverken Online eller Offline mode, når jeg klikker på start op i Offline mode, så siger den jeg ikke kan connecte til steam netværket.
Har læst lidt rundt på nettet, og har læst mig lidt frem til at mange steder har begrænsninger på hvad man kan på deres netværk, nogle har klaret det med at lave en proxy server med WideCap eller ProxyCap..

Er der nogle der har erfaringer med det?
Eller nogle der ved om hvad man kan gøre når jeg ikke kan starte op i Offline mode?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke starte Steam i Offline Mode...
« Svar #1: 13 Dec 2011, 10:21 »

Hey..
Jeg befinder mig et sted hvor jeg tror de har sat begrænsninger på hvad man kan lave på nettet, jeg vil gerne have tiden til at gå med at spille FM12, men jeg kan ikke starte Steam op i hverken Online eller Offline mode, når jeg klikker på start op i Offline mode, så siger den jeg ikke kan connecte til steam netværket.
Har læst lidt rundt på nettet, og har læst mig lidt frem til at mange steder har begrænsninger på hvad man kan på deres netværk, nogle har klaret det med at lave en proxy server med WideCap eller ProxyCap..

Er der nogle der har erfaringer med det?
Eller nogle der ved om hvad man kan gøre når jeg ikke kan starte op i Offline mode?

Jeg har også haft store problemer med det i LANG tid, men en dag, jeg var online i steam, trykkede jeg oppe i højre hjørne på "steam" og valgte "go offline" eller sådan noget, og så spørger den hver gang jeg starter steam, om jeg vil starte online eller offline, OG DET VIRKER rent faktisk Smiley (Lidt indviklet forklaring crazy )
Logged

Aldrig alene!

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke starte Steam i Offline Mode...
« Svar #2: 13 Dec 2011, 22:30 »

Problemer er at jeg kan slet ikke komme online, for så bagefter gå offline.
Når jeg logger på deres netværk, kommer den frem med jeg ikke kan logge på, men jeg har mulighed for at trykke på "Start i offline tilstand", men ikke engang det kan jeg få lov til.

Men jeg tror bare jeg starter det op, inden jeg tager afsted, så er det startet når jeg møder, hehe.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010