home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Forandring fryder - #26
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Forandring fryder - #26  (Læst 17943 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Forandring fryder - #26
« : 03 Dec 2011, 14:46 »



Introduktion:

Så er det tid igen, og som jeg formentlig ikke har informeret alle om, så blev jeg fyret i min tidligere blog som manager for Championship holdet Southampton F.C. Derfor ville jeg prøve noget andet. En klub som ligger i den bedste række, som samtidig forsøger at finde deres plads. Rækken er Premier League. Medier kalder deres plads i ligaen anonym, men det vil den nye manager sætte en stopper for. Så lad os da håbe, at den nye manager, som jeg kan afsløre er fra Danmark, ikke modtager samme skæbne som Knud fra min tidligere blog. Der vil ikke være så meget personlighed i denne blog, som i de andre blogs jeg har skrevet, og det håber jeg ikke har indvirkning på mine læsere. Jeg vil samtidig prøve, at fange jer i mit sprog, men det kræver også konstruktive midler fra jer, læseres, side. Samtidig vil jeg godt understrege, at jeg har spillet et par sæsoner frem, og dermed lyster spillet temmelig godt. Jeg har desuden og taget forbehold for andre blog-skrivnings-råd som jeg har modtaget fra JimmyGP.
Velkommen. Og god læselyst.


Updates:

#1; Introduktion
#2; The Black Cats
#3; Dansk førstehjælp fra fagmand
#4; Imødekommende pre-season
#5; Cleen sheets skaber begejstring og succes
#6; Højt at flyve, langt at falde
#7; Gensyn med tidligere Sunderlandspiller
#8; November i Premier league
#9; Ærkeopgør til sidste ende
#10; Glædelig jul og godt nederlag
#11; Brødre genforenes
#12; Efteråret 2011
#13; Interessant start på det nye år
#14; Nyt blod i årene, giver mere luft til hjernen
#15; Bundholdene overstreges
#16; Der skal ydes før der kan nydes
#17; To altafgørende kampe
#18; Premier League sæsonen 2011/12 er fortid
#19; Saltvandsbølger og letpåklædte unge mennesker ventes
#20; Truppen Anno 2012/2013
#21; Pre-season
#22; Første mulighed for skuffelse
#23; En anderledes hjemkomst
#24; Fortvivlende fremmed
#25; Bekendt ballademager
#26; Ædegilde til maverne sprækker
« Seneste Redigering: 10 Jan 2012, 21:26 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #1
« Svar #1: 03 Dec 2011, 18:44 »




The Black Cats

Dette er ikke et eventyr. Men det kunne det blive, og derfor starter jeg således:


Der var engang en storvidende skolelærer fra det Nordlige England, mere præcist, Sunderland. Hans navn var James Allan, og han besluttede i 1879, at gå nye og udfordrende veje. Skolesystemet var kedeligt og forældet, og derfor oprettede han en fodboldklub ved navn Sunderland And District Teachers Association Football Club. Senere hen har man så ment, at navnet ikke var passende til klubben, og dermed blev klubben omdøbt til Sunderland Association Football Club. I slutningen af det nittende århundrede, blev klubben omtalt som "Talenternes hold", af både engelske medier og vanvittige fodboldfanatikere.

På Stadium of Light er der plads til knap 50.000, sidende tilskuere, hvilket er tilfredsstillende mener ledelsen. "Det er en fornøjelse, at spille på Stadium of Light", udtalte bestyrelsesformande n efter deres første hjemmebanekamp, i 1997, som var året, hvor Premier League klubben flyttede ind på det luksusberigede stadion som nok skal blive vedligeholdt i mange år fremover. Det er på denne bane, Sunderland skal forsvare deres stolthed og ære, over for alle tyve modstandere i Barcelays Premier League. Det er specielt at træde ind på grønsværen, som er lidt vigtigere i derbyerne mod Newcastle end alle andre opgør. I fremtiden, ikke hvis, men når, klubben på et tidspunkt bliver Englands mest succesrige hold, kan Stadium of Light også blive mere betydningsfuld i kampe mod Manchester United, som har modtaget Premier League titelprisen flest gange. De 12 gange det er lykkedes Manchesterklubben at hente pokalen hjem, er nogle af de sidste gange, for Sunderlands nyindhentede manager, har allerede lagt planer for klubbens næste årti i samtlige turneringer.
« Seneste Redigering: 03 Dec 2011, 19:16 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #2
« Svar #2: 03 Dec 2011, 19:13 »

Sådan.. Du fandt ud af det med photobucket.. Thumbs Up Nåh men god start og jeg ser frem at du efterlever de gode råd Thumbs Up Btw... Sunderland er ikke grundlagt i 1979, men i 1879.. Tunge Wink Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #2
« Svar #3: 03 Dec 2011, 19:15 »

Sådan.. Du fandt ud af det med photobucket.. Thumbs Up Nåh men god start og jeg ser frem at du efterlever de gode råd Thumbs Up Btw... Sunderland er ikke grundlagt i 1979, men i 1879.. Tunge Wink Peace

Det må have været en tastefejl Wink
Tak, for det konstruktive som jeg eftersøger Peace

Altid dejligt når du følger, min ven Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #2
« Svar #4: 03 Dec 2011, 20:14 »


Dansk førstehjælp fra fagmand

Steven Bruce er blevet revet fri fra sin kontrakt med Sunderland AFC, efter skænderier og brutale sammenstød med bestyrelsen. Der menes, at resultaterne var forringede i for hold til sæsonens mål, hvilket Steven Bruce var meget uenig i. Han udtalte til pressen samme dag, at han ikke var enig, og at han burde være blevet tilbudt en ny chance, for alt det han har gjort for klubben.
Steve Bruce havde før sit exit, hentet Nicklas Bendtner, ind på en lejeaftale, hvilket begge parter var glade for, da Bendtner tidligere havde spillet under selv samme Bruce. Efter fyringen af Bendtners manager, fik diverse danske medier et interview med Nicklas. Her fortalte han, at han var meget skuffet over bestyrelsens beslutning, og det på ingen måde var et godt valg for klubben.
Bendtner og co. fik en samtale med den assisterende manager Erick Black, efter en druktur, hvor nærmest hele holdet var indblandet. En skideballet blev ikke delt ud, men med fortrykkende ord prøvede den næstarvelige assistent manager, at berolige dem, og sætte et håb i deres øjne. De skulle nok finde på en løsning.

Medkommentatoren på den danske underholdningskanal Tv3+, Brian Laudrup, har ansøgt jobbet som manager i Sunderlandklubben, og bestyrelsen har taget den vanvittige beslutning, om at ansætte ham. Manden har blandt andet været med til, at oprette en dansk fodboldcamp, som skal være med til at udvikle unge spillere, sammen med målmanden, Lars Høgh. Brian har efter den bratte ende på sin karierre, haft fokus på talentudvikling, og han medvirkede i et interview på dansk tv, hvor han udtalte om Sunderlandklubben, som kan genskabe talenter og vinde mesterskaber. Et plus er også den kun 23-årige angriber, Nicklas Bendtner, mener Brian, som vil have et tæt knyttet bånd, mellem spiller og coach, eftersom de begge har det yndige land som fædreland. Sunderland har midlerne og kvaliteterne, til at opfylde Brians kriterier, hvilket bestyrelsen mener er vigtigt, da nye generationer skal overtage andres arbejde.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #3
« Svar #5: 04 Dec 2011, 18:41 »


Imødekommende pre-season


    Pre-season:
  • 1-1 Cardiff
  • 7-0 Macclesfield
  • 7-2 Bristol Rovers
  • 3-1 Sporting Lissabon
  • 3-0 Werder Bremen
  • 1-1 Racing Santander



Mens flertallet af Englands fodboldfans følger henholdsvis Liverpool, Chelsea, Manchester United, Arsenal og Manchester City. Prøver man i Sunderland at forberede sig til den kommende sæson, hvor der er blevet brugt mere end 1.500.000.000 .- på spillere fra diverse 20 Premier League klubber. Sunderland havde dog ikke meget del i pengene, da de kun udgjorde 4,3 % af summen af indkøb. Alligevel står den nye manager, Brian Laudrup, med god fornemmelse. Han mener nemlig at truppen er stærk nok i forvejen, til at opfylde kravene fra ledelsen, men det blot er et spørgsmål om skader og karantæner, da reservespillerne slet ikke har niveau, eller overhovedet ikke eksisterer.





Med 6 kampe i pre-season, var der en god mulighed for at Brians hold, kunne få spillet de nye spilsystemer og løbemønstre ind. Faktisk så var det kun en udbyggelse af Steven Bruces filosofi. Kampene var optakt til Brians første sæson i Premier League, og derfor var det vigtigt at kampene forløb godt, selvom men plejer at sige, at man skal tage træningskampene med et gran salt.

Som sagt, var der ikke uendelige midler angående spillerindkøb, og derfor blev det også kun til en spiller. Spilleren spillede til dagligt i en meget mindre klub i Schweiz, nemlig FC Basel, som tidligere har været imod deres overmagter i Champion League. Der er tale om den 19-årige højrekant, Xherdan Shaqiri, som har et stort potientale ifølge klubbens mange talentspejdere og trænere. Med blot sine 19 år, har han alligevel en fast plads hos Brian, og lad os ikke vente længe før Europas storklubber følger den unge schweizer.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 19:50 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #3
« Svar #6: 08 Dec 2011, 14:43 »

Der vil måske være en update at finde iaften, men grundet træning, projektopgaver, avideromdeling og frisørbesøg er det ikke blevet til mange updates her på det seneste..

- God jul  Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #3
« Svar #7: 08 Dec 2011, 16:32 »



    Kampe i August
  • 2-0 Swansea
  • 0-2 Blackburn
  • 3-0 Walsall *
  • 4-0 Aston Villa
  • * = Ligacup 2. runde.


Cleen sheets skaber begejstring og succes

Brian Laudrup står over for sin reelle debut som manager, hvilket gør ham til en brik i et af de sjældent set, brødrepar, hvor begge brødre har hvert deres mandskab, at spyde ild i. Brian blev ikke født først. Storebroren, Michael, opholder sig dagligt på træningsbanerne og i omklædningsrummene i feriebyen Mallorca. Den røde streg på det højteknologiske apparat, som på dansk betegnes som et termometer, viser sig også, at være noget større i Spanien, ligesom Michael Laudrups karriere har været betydeligt mere prangende, end Brians karriere. I samme bane, så har Brians miljø i Tyskland, Holland, England, Skotland og Italien været væsentligt koldere, end de klubber som Michael har repræsenteret. Storebroren i dette partnerskab har samtidig optrådt for to klubber i landet, Spanien, hvilket Brian ikke kan prale med.

Sæson er nu for alvor startet, og det kan klubberne for alvor mærke på deres spillere. Det er nu man kan mærke, om fysikken er i orden, om filosofien er sivet ind i headeklodsen eller om spilleren er mentalt klar efter badeferien på Hawaiis kyster i selskab med sin nyforelskede babe.

I Sunderland er man meget henrykt for klubbens nuværende situation, da det er endt med fire sejre i August måned. Sommeren er slut, og nu er den rare tid kommet med fysiske øvelser og løb. Ikke noget spillerne er ekstremt begejstrede for, men der kan ses fremskridt på banen, hvilket er det vigtigste på et fodboldhold, lige derudover sammenholdet og de ”specielle” bånd, som man knytter til hver en levende organisme.

Det er blevet til fire clean sheets, og da angriberne har fulgt med defensivens gode arbejde, har det givet pote, og sejrerne har ikke været alt andet end fortjente. Godt spil med lækkerier fra de offensive aspekters side, og endnu mere stål i det solide, i den defensive ende.
Der er sket vanvittige forandringer i klubben, og en masse spillere har pådraget sig skader og knubs, mens andre er vent tilbage efter flere måneders pause. Heriblandt er Nicklas Bendtner, Wes Brown og Michael Turner ude med skader, hvorimod Craig Gordon, Elmohamady og John O'Shea er vendt tilbage til den ordinære hverdag.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #4
« Svar #8: 08 Dec 2011, 20:25 »



Højt at flyve, langt at falde


    Pre-season:
  • 3-3 Wolverhampton
  • 7-0 Fulham FC
  • 1-0 Portsmouth*
  • 3-1 Manchester City
  • * = Ligacup 3. runde.

Efter en måneds Premier League bold, er der hændt ulykkelige miner og triste ansigter i Sunderland. Antallet af point som Sunderland har hentet hjem er  meget mere end halveret, med det mulige antal point. Det var muligt at hente 9 point ind i September måned, men dårlige præstationer og lav motivation var anledning til det kun 1 point, som blev tjent ind. Fatale nederlag til Fulham og Manchester City. Ikke kampe der var sjove at overvære, hvis hjertet bankede for Sunderland. I de to nederlag kunne der tælles en målscore på 10-1, og det var ikke i Sunderland favør.

Med 4 kampe i denne måned, var der meget at se til. Det er nævneværdigt, at Sunderland har sendt sig selv videre til 4. runde i Ligacuppen, hvor modstanderen lød på de dominerende blå  fra Championship, Portsmouth. Det var en nervepirrende kamp, og neglene var brudt ned til rødderne, men en lettelig ånd drev gennem Stadium of Light i det anden minuts tillægstid, ud af de mulige tre. Wes Brown var manden, der udnyttede sin enorme headeevne og udgjorde en vanvittig jubel på stadion. Selv samme mand, måtte spille med en skade i knap et kvarter, da Brian Laudrup ved nødvendighed havde brugt alle tre udskiftningsmulighe der.

Fra sejr til nederlag. Kampen før ligacup kampen havde bragt psykiske ar, hvor holdet måtte tage til Fulhams grotte, for at få tildelt klø. Måltavlen lyver ikke, medmindre der er ansat en idiot, til at styre den, hvilket ikke var tilfældet i denne grusomme situation. Med Fulhams syv mål, var der ikke noget andet i verdenen, spillerne ønskede, end at slippe fra interviews, og få transporteret sig selv ud til selv samme spillerbus, som havde bragt dem her hid, i en hvis fart.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 20:27 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #5
« Svar #9: 09 Dec 2011, 21:15 »


Gensyn med tidligere Sunderlandspiller


    Kampe i Oktober
  • 0-2 Liverpool F.C.
  • 1-4 Tottenham Hotspurs
  • 1-1 Norwich
  • 2-2s Brigthon*
  • 0-0 Queens Park Rangers
  • * = Ligacup 4. runde

Oktober måned var en følelsesladet måned med rutsjeture både op og ned og til tider vandret. Måneden bringer Brian Laudrup i fortvivlelse og ubeslutsomhed, mens der samtidig sker positive ting i sæsonens første kamp, hvor der opstår et gensyn med Jordan Hendersons som dog ikke var udtaget til kampen.

Den udvalgte kamp vagte på drama i den finere ende af England, da The Black Cats tog til Anfield, for at forsøge sig imod den sovende kæmpe, ala. Liverpool FC. Sunderland var spået som underdogs, hvilket også kunne ses på det skuffende antal af tilhængere som havde taget turen til en anden del af England, for at støtte deres riddere.

Kampen startede med følgende line up: Mignolet – S. Larsson, J. O'Shea, T. Bramble, M. Kilgallon – S. Sessegnon, X. Shaqiri, D. Vaughan, L. Cattermole, K. Richardson – C. Wickham.

Som man kan tyde, stillede gæsterne op med  en noget defensiv mentalitet, hvilket opstillingen også fortæller, da der kun er en spillende angriber på toppen. Og det var der også yderligere grund til, for besiddelsen af kampbolden lød til Liverpools fordel. Det lignede alligevel en uafgjort kamp, som Brian ville være mere end tilfreds med, indtil Matthew Kilgallon headede bolden i netmaskerne efter en dødbold som startede ude ved hjørnesparksflaget. En kæmpe overraskelse, og det så også ud som at, et chok fyrede igennem Brian, da han med bevægelser fik tiljublet spillerne, og hoverét med sine udstrakte armbevægelser. Det skulle byde på mere spænding, blandt andet fra dommerens side, da han i de sidste minutter tildeler Liverpool anføreren, Steven Gerrard, et direkte rødt kort, for en hensynsløs tackling på midtbaneslideren Lee Cattermole. Det lignede en 1-0 sejr til de langtrejsende gæster, men med 2 minutter igen af den ellers korte tillægstid, fuldførte vidunderdrengen Xherdan Shaqiri en smuk præstation, og kunne kalde sig selv, for en succes i den kolde, men stærkt overraskende kamp.

Derudover er det vist ikke værd, at nævne de andre kampe, da ingen af dem bød på sejr.

Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #6
« Svar #10: 11 Dec 2011, 20:15 »


November i Premier League


    Kampe i November
  • 1-0 Stoke
  • 2-2 Bolton
  • 4-3 West Bromwich Albion

November var en måned som fik dæknavnet 'testmåneden'. Det gjorde den grundet, de mange opgør der var imod tabellens øvre hold i December. Månedens skulle bruges til, at finde balancen mellem forsvarskæden og den ofte defensive redningsmand, Lee Cattermole. Med syrlige ben efter hverdagens træningspas kunne spillerne se frem til weekendens kampe. Et hårdt kampprogram for uvedkommende, men spillerne havde omvendt deres fysik, og følte det mere og mere normalt at træne drøn hårdt de tidlig mørke vintermåneder.

Der var faktisk positive takter, at opsummere i de tre kampe, hvilket jo altid er fremtiden god, men hvordan gik det egentlig mod de tre hold, hvor Sunderland burde have en chance for sejrkurs?

Lad os starte mest korrekt med den førstestående kamp på kalenderen. Britannia Stadium var fyldt til et midterdrama, mellem holdende med samme repræsenterende farver, Sunderland og Stoke. Trods store antal chancer blev der ikke udvidet til nogens fordel før det 76' minut, hvor Jonathan Walters snød begge centrale midtstoppere og med en sparkefinte, fik han også Simon Mignolet ned på alle fire, og afsluttede så elegant med et spark, hvor alle resterende kræfter var indblandet i et kanonskud lige under overlæggeren. Det sluttede dog også med en sejr til Tony Pulis' mandskab, trods en tilkendt straffespark som Bendtner ikke formåede at udnytte.
Målscorere: J. Walters

Bolton kom på besøg, og med en ny taktik udgjorde Connor Wickham og Ji Dong-Won angrebet. Med to angribere i front og en på bænken, var der stadig ikke plads til Bendtner, som tilsyneladende skulle arbejde til træning, i stedet for at fjolle rundt og sætte sit hår, som snart får mere opmærksomhed end de daværende pink støvler som bevæger sig på hans fødder. En attitude som mange managers ikke bryder sig om, og med Brians beslutning var han også en del af flertallet. En kamp på hjemmebanen Stadium of Light hvor Sunderland prøvede at være det kontrollerende hold, hvilket egenligt også lykkedes, men små individuelle fejl fik Boltens David N'Gog, til at udnytte dumhederne. Sessegnon blev skiftet ud, da en præstation under niveau ikke lå i gode hænder, og det grønne nummer på udskiftningstavlen tilhørte Ahmed Elmohamady. Et navn som blev noteret for en assist til det udlignende mål, og en godkendt indsats fra alles fødder.
Målscorere: N'Gog x2 - Wickham, Ji Dong-Won

Næste kamp bød på et uoverskueligt resultat, som bestemt skulle op til diskussion i omklædningsrummets dunst. Efter strømper var fyldt med ætsende sved, og trøjerne snart ikke var røde og hvide længere, tog Brian intiativ, og begyndte på sin prædiken. Spillerne sad og kiggede ned i det flisebelagte gulv, samtidig med at den slukørede fornemmelse brusede hen dem alle. De var triste efter dagens fight, og det var det bestemt og en god og målrig forklaring på.
Efter Elmohamady og Shaqiri havde bragt holdet foran med 0-2, efter blot 8 minutter, var der ikke en sort sky over Sunderlandhovederne, og det var måske problemet. Igen må Sessegnon nævnes, og gøres til syndebyk, da han viste overflødig selvtilfredshed, og troede så og sagt på sig selv. Driblingerne gav bagslag, og Odenwingie kunne bringe West Bromwich Albion tættere på en udligning, hvilket han gjorde med pinende forlegenhed. Det gav dobbeltslag, for i et forsøg på at redde midtbanespillerens blunder, måtte Vaughan bæres ud fra banen. Endnu mere skulle gå galt, da Odenwingie sprang tilvejrs og heade kuglen ind fra få meters afstand. Turner fik Sunderland i front igen efter noget klumpspil, men inden længe svarede den depressive Shane Long igen. Et helt lige resultat, og med blot 3 minutters tillægstid tilbage af den resterende kamp, lignede det en pointdeling, men Somen Tchoyi, skabte Sunderlands modstander på sejrskurs, hvilket fik de stribede spillere helt ned i kulkælderen.
Målscorere: Odenwingie x2, Shane Long, Tchoyi - Shaqiri, Turner, Elmohamady
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #6
« Svar #11: 11 Dec 2011, 21:06 »


Ærkeopgør til sidste ende

Den sidste kamp, men absolut ikke den mindst henrivende, for rivalerne fra Newcastle havde passeret bygrænsen til Sunderland, for at skabe et resultat, som formentlig bare er til, for ikke at blive taberdømt på forhånd. Fansene er mødt op. De stod her ved 13 tiden, hvilket var fire timer før kick off. Fuld kamprustning med den vigtigste ejendel. Sunderlandtrøjen. Derudover var der gemt masser af romerlys og andre fyrværkeriagtige midler under hatte, og andre mærkværdige steder, hvor ting ikke burde gemmes, for at de kunne komme ind på Stadion, uden at blive stoppet. Fantastisk kampgejst, men måske var det en forkert tilgang? Hvorfor ødelægge kampen? Og den flotte grønsvær med rektanlet mønster som skiftevis skiftede mellem agurkegrøn og palmegrøn. Et stort spørgsmål, men kampen blev fløjtet i gang, og tankerne tænkte kun på at tæve det rivaliserende hold fra Newcastle.

I mange andre kampe havde Sunderland scoret første mål og bragt sig foran, og alligevel smidt point væk. Det var ikke acceptabelt, og da Elmohamady bragte holdet foran til 1-0, blev der ændret taktiske oplæg, og der blev spillet mere defensivt, hvilket skulle vise sig at give pote. For med blod, sved og tårer fra alle spillerne, fik næsten deres ben til at bukke under og kollapse som bygningerne opkaldt som World Trade Center et par år forinden. De lange 90 minutter var gået, og for første gang i lang tid havde Sunderland holdt nullet, og dermed sikret sig en sejr. En bonus var dog håneretten efter kampen, da silhuetter af nedtrykte Newcastle-fans bragte sig hjemad, til en arbejdsdag som nu gav mindre betydning.

Sunderland 1-0 Newcastle
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #8
« Svar #12: 11 Dec 2011, 21:50 »


Glædelig jul og godt nederlag


    Kampe i December
  • 1-0 Newcastle
  • 0-5 Chelsea
  • 4-0 Manchester United
  • 2-0 Everton
  • 1-1 Arsenal
  • 2-1 Wigan

I en periode på blot 30 dage, andre ville kalde det en måned, skulle klubben Sunderland igennem en masse kampe, hvor forudsigelserne ikke var med dem. December var en hård måned med hele 6 kampe, og med den første decemberkamp som forgik imod Newcastle, var det en god start, som begynde denne julede måned.

Èt ord: ”Stamford Bridge”. Det umulige skulle ske. Miraklet skulle finde sted, eller også skulle Brian finde sin højtudviklede smartphone frem og ringe til Jesus. Der var optaget.
Kampen var uhyggelig, og Brian svor sig selv, at næste gang gik han i biografen, for at se den nyeste publicerede gyser. Kampen bød på skavanker til defensiven, som ikke kunne følge med Fernando Torres. Et slutresultat som var dybt pinligt. Næsten en værre oplevelse end besøget i Fulhams grotte. En kamp som også skulle vise en skade frem til angrebstalentet Connor Wickham.
Fernando Torres x3, Kalou, Terry

Ingen bro denne gang. Bare gode trygge Stadium of Light, hvor alt kunne være muligt. Mon Brian fik indtastet nummeret til Jesus på lykkens tidspunkt?
Ikke just. En kamp som blev domineret af Uniteds midtbane. Og med 2 afslutninger i kampen, var Sunderland ikke i nærheden af noget som helst. Bortset fra det firemåls store nederlag. Som et bagslag i hovedet, blev Craig Gardner udvist efter blot en halv time, og senere hen tildelt 2 dages karantæne.
Giggs x2, Rooney, Fletcher

Everton ventede. Både på kampen imod Sunderland, men også på at få godkendt deres ansøgning og få adgang til ”The big four”, som vil blive udvidet til ”The big five”, hvis ellers det blev en realitet. En sejr på Goodison Park ville være et skridt på vejen, men ikke det som Brian håbede på. Kampen var mere ligeligt fordelt, med Evertons femten afslutninger mod Sunderlands ti. Kampen bød dog på uskarphed i den den ende, Nicklas Bendtner optrådte som cirkusklovn, og som en sleben kniv fik Tim Cahill scoret to vigtige basser i kampen om europæisk fodbold.
Cahill x2

The Gunners havde hentet Evertondrengen Leighton Baines og Walter Montillo i de forrige transfervinduer, med henblik på at kunne kæmpe for nummer et i Premier League. Arsenals tidligere kamp havde vagt på underholdende angrebsfodbold, da de med en fem-nuls-sejr slog Blackburn tilbage til egen kommune. Nu skulle Brian vise noget, for med 3 point i 12 mulige og en målscorer på 1-11 var jobbet måske i fare, trods beskyttende ord og taler i pressens verden.
Brian havde lyttet til sine overmænd og samtidig indkaldt til spillermøde. Der skulle ske en forandring, hvilket kampen også bød på. En forandring som Sunderland ikke havde oplevet længe, for med pasningsspillet iorden, og stærke men lovlige tacklinger, fik de et overtag i spillet imod et noget rystet Arsenal mandskab. Trods fight udover evner og potentiale skaffede Arsenal sig 1 point alligevel, og selvom Sunderland ikke engang havde turde håbe på et uafgjort forløsning, så var det et skuffende resultat hvis man så bort fra tavlens oplysende resultat.
Shaqiri - Vermaelen

Wigan ventede i sidste kamp inden transfervinduet, hvor Brian allerede havde set sig lun på en Skandinavisk angriber. Han var en mangelvare i denne kamp, da kun én angriber fik formået, at trille bolden over stregen én gang, på 12 mulige forsøg for Sunderland, mens en duplikering skete for Wigan Atletic.
Rodallega x2 - Elmohamady
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #9
« Svar #13: 11 Dec 2011, 21:52 »

Jeg kunne altså godt bruge noget konstruktivt eller andet, der bare bekræfter at jeg har læsere. Føler lidt at det er spildt mælk.  Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #9
« Svar #14: 11 Dec 2011, 23:21 »

Du har skam læsere, er bare ikke rigtig typen der siger noget Wink men jeg læser i hvert fald med
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010