home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Forandring fryder - #26
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Forandring fryder - #26  (Læst 17944 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #9
« Svar #15: 12 Dec 2011, 07:16 »

Du har skam læsere, er bare ikke rigtig typen der siger noget Wink men jeg læser i hvert fald med

Dejligt at høre Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #9
« Svar #16: 12 Dec 2011, 16:28 »

Kom nu guys. Noget kunstruktivt er der jo altid at komme med, og det er alt hvad jeg forlanger..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #9
« Svar #17: 12 Dec 2011, 16:50 »


Brødre genforenes

Den kendte danske fodboldtræner, tidligere fodboldidol, Michael Laudrup har omdirigeret sin rejse, og er nu at finde i Englands storhedsklub Aston Villa. Det er første gang nogensinde, at Michael møder op til et erhverv i England, da han ellers aldrig på noget tidspunkt i sin karriere har optrådt i engelsk fodbold. Ved siden af sit modersmål har han dog lært, at beskæftige sig med sproget, og globaliseringen i verdenen har gjort, at han meget nemt har tilpasset sig de ellers uvante omgivelser med the og 'breakfast'. Fyringen blev officiel efter et nederlag i Den Spanske Poalturnering imod Espanyol.

Der menes og spekuleres i et tæt knyttet samarbejde mellem de to brødre, som efter sigende skulle være på lige fod med hinanden. Derudover skulle Brian introducere Michael for det fysisk hårde spil i Premier League, og omvendt skal Michael uddele af sine fif og tips, da han har en længere og mere erfaren trænerkarriere på bagen.

Nu er det for alvor blevet en Laudrup terroriseret liga, som skal omvendes til smukt spil af de to københavner trænere. Det lægges der masser af hårdt arbejde i, og derfor vil Michael blive fulgt ved specielle begivenheder, højdepunkter eller generelt halvårligt.

Kampen, hvor brødrene skal mødes, er allerede d. 21. Januar, hvor der vil blive refereret en kampdygtig opsummering af kampen fra start til slut. 
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #10
« Svar #18: 13 Dec 2011, 08:34 »

Ganske fin blog! Smiley

Jeg kunne godt tænke mig små skemaer over dine topscorere, flest assists eller en liste over de spillere, du synes har gjort det bedst i den forgangende måned! Smiley
Derudover er der en lille ting, som et link til en ligastilling, så man kan følge med i, hvilken effekt resultaterne af kampene har! Smiley
Jeg ved ikke, om du er nået til vinterhalvåret endnu, men en lille opdatering omkring, hvordan det første halvår er gået og om der skal hentes nye spillere ind til truppen, ville være dejligt! Smiley

Du behøver self ikke inddrage det hele, men nogle få af disse punkter ville give en endnu bedre opdatering og gør det mere overskueligt at følge med i hvordan det går! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #10
« Svar #19: 13 Dec 2011, 15:53 »

Ganske fin blog! Smiley

Jeg kunne godt tænke mig små skemaer over dine topscorere, flest assists eller en liste over de spillere, du synes har gjort det bedst i den forgangende måned! Smiley
Derudover er der en lille ting, som et link til en ligastilling, så man kan følge med i, hvilken effekt resultaterne af kampene har! Smiley
Jeg ved ikke, om du er nået til vinterhalvåret endnu, men en lille opdatering omkring, hvordan det første halvår er gået og om der skal hentes nye spillere ind til truppen, ville være dejligt! Smiley

Du behøver self ikke inddrage det hele, men nogle få af disse punkter ville give en endnu bedre opdatering og gør det mere overskueligt at følge med i hvordan det går! Smiley

Fantastisk. Wink Jeg skal se hvad jeg kan gøre ved det til mine næste updates Wink
Godt og kunstruktivt Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #10
« Svar #20: 13 Dec 2011, 17:57 »


Efteråret 2011

Efter en halv sæson i klubben fortæller datoen, at vi befinder os i starten af det nye år. Et nyt år kommer i vente med masser af lykkelige håb og positive syn på fremtiden. Året er ikke helt gået, som tankerne har villet, men sådan er det jo i fodbold, og så er det dejligt, at man kan se tilbage på året der gik, og opsummere de fejlagtige taktiske indgreb, forkerte udtalelser og andre ting, som året har fortalt os, var forkerte beslutninger.

Sunderland har valgt, at meddele glædeligt nyt til Brian på en mail, som fortæller om hans sikre jobstilling og deres tillidsfulde holdning, til måden Brian har valgt at føre klubben frem på. Som svar på mailen har Brian skrevet et par rosende ord til bestyrelsen samt vedlagt et ønske og nogle fremtidige mål. Et af målene er at kvalificere sig til en europæisk turnering, inden 2014/15 sæsonen er omme. Det vedhæftede ønske var blot en anmærkning om manglende kvalitet i angrebet, hvilket bestyrelsen hurtigt fulgte op på, og gav Brian økonomiske midler at handle med.

Der er ingen vinterpause i Premier League, hvilket er en ændring, når man kommer fra dansk fodbold. Derfor tog Brian sig initiativ og bad sine leveringsdygtige talentspejdere, om at udforske dele af Europa, for at undersøge kvaliteten af de mulige spillere til angrebet. En finkæmning gav et resultat som pegede i retning af en speciel person. Der var tale om en smule erfaring, i modsætning til det nuværende angreb, for den norske angriber var fyldt 26 år.

Sæsonen har budt på overraskende mange nederlag, hvilket Brian har fundet et kvalitetsdygtigt svar på, da han mener, at den manglende evne til at lukke kampe, som vi egentlig burde, slet ikke er til stede.. Det er blandt andet et af motiverne til denne mulige handel med den hemmelige nordmand. 

Kan du gætte hvem det er, Brian Laudrup har i tankerne?



Sunderland topscorere:

Shaqiri - 6 mål
Almohamady - 4 mål
Wickham - 3 mål
Kilgallon - 2 mål
Ricardson - 2  mål 


Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #11
« Svar #21: 13 Dec 2011, 20:34 »

Godt med en sådan opdatering!
Det får det til at hænge sammen! Smiley

Og så må vi da heller byde velkommen til hr. Mohammed Abdellaoue! Opstemt
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #11
« Svar #22: 13 Dec 2011, 20:57 »


Interessant start på det nye år


    Kampe i Januar
  • 0-2 Swansea
  • 1-4 Hull City *
  • 1-2 Blackburn
  • 4-2 Aston Villa
  • 0-5 Brighton **
  • 1-1 Wolves
  • * = 3. runde i FA Cup
    ** = 4. runde i FA Cup

Transfervinduet er nu ovre, og Brian sad sandsynligvis ikke med en tør fornemmelse, da han har købt og betalt for den norske skarpretter, Mohammed Abdellaoue. Nordmanden var en dyr herre, da han måtte tage mere end halvdelen af det brugbare transferbudget, for at skiftet til England blev tilgængeligt. Brian er sikker på, at Mohammed er de 108 millioner danske kroner værd, selvom det er blandt de største summer Sunderland har brugt på én enkelt spiller. Med en forstærtkning til angrebet ville Brian Laudrup også gerne forstærke lidt defensivt, ved at tage imod de franske stormagter fra Lyons tilbud, til en værdi af 55 millioner kroner for venstrebacken Cissokho. Der blev desværre ikke penge til franskmanden trods salg af både Colback og Gordon. Det må atter være et realistisk mål til næste transfervindues start.

Med en modstander som sidste års oprykkere fra Swansea, burde det være en overkommelig modstander. Det skulle bare ikke gå ligeledes, for med et 2-0 nederlag, sendte de Sunderland tættere på nedrykning end en europæisk plads i enten Europa League, som nok er mest sandsynligt, eller i Champions League. Mohammed startede oppe foran, og det så ikke ud til, at den ellers formstærke angriber havde kvalitet. Der kunne faktisk ikke ses forskel på banen, men det var måske også for tidligt, at starte inde med en nyerhvervet spiller én dag efter sin ankomst.
Routledge, Søren Rieks

Kampen efter var i den berygtede FA Cup imod holdet, som tidligere har deltaget i Premier League, Hull City. En kamp som var favoriseret istedte for svigermors 80 års fødselsdag for de øltunge fodboldtilhængere, da man næsten ikke ville kunne tabe til så ynkelig en modstander, som på daværende tidspunkt lå nummer 12 i den anden bedste engelske række. De blev da heller ikke fælt skuffet, da holdet formåede at score fire mål og selv lukke ét enkelt ind. Og en stor præstation fra Abdellaoue var opskriften til den succesrige sejr.
Koren - Bramble, Shaqiri, Abdellaoue x2

Blot få dage senere stod den på et opgør på udebane imod Blackburn, som overraskende lå nummer 7. Spillerne var svækkede, og da Blackburn ikke selv havde spillet FA Cup, havde de fået et noget længere pusterum, og dermed mere overskud, som helt sikkert også hjalp dem på vej i deres 2-1 sejr over Sunderland.
Petrovich, Hoillet - Cattermole

Kampen over alle kampe i denne måned. Flere faktorere spillede ind, og et af dem var den stærke offensiv som snart kan beskrives med ét ord: Abdellaoue. Med 4 mål, havde Mohammed allerede bragt sig op på Sunderlands topscoreliste. En anden faktor var at den sukkersøde sejr var over broren, Michaels mandskab, Aston Villa, som Sunderland også vandt over i deres første kamp i sæsonen. Endda også med hele 4 scorede mål. Vidunderlig kamp.
Abdellaoue x4 - Heskey, Delph

Så stod den på Brighton i FA Cuppens 4. runde. En modstander som vi tidligt fik basket et smertefuldt resultat imod, da vi senest røg ud i en straffesparkskonkur rence og tabte i en anden cupturnering, Liga Cuppen. Denne gang skulle det gå anderledes, og det gik faktisk særdeles godt, da vi med en 5-0 sejr fik revanche. Endelig er der en udvikling at se rent resultatmæssigt.
Abdellaoue x2, Shaqiri, Larsson, Greeer (Selvmål)

Så kom Wolves på besøg, og selvom Sunderland bidrog med stærkt spil, så var det ikke nok, til at slå Wolves' stødende kontraspil. Med kolossalt stort overtag i spillets boldbessidelse og afslutninger, fik vi kun scoret et enkelt mål, men når det er Abdellaoue, så er det helt okay.
Milijas - Abdellaoue



Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #11
« Svar #23: 13 Dec 2011, 20:59 »

Godt med en sådan opdatering!
Det får det til at hænge sammen! Smiley

Og så må vi da heller byde velkommen til hr. Mohammed Abdellaoue! Opstemt
Du havde sørme ret Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #12
« Svar #24: 13 Dec 2011, 21:01 »

Genial angriber! Smiley
Intet mindre!

Hvad har du måttet slippe for ham? Smiley
Logged

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #12
« Svar #25: 13 Dec 2011, 21:08 »

9 kasser i 6 kampe er altså imponerende!
Hvordan bruger du ham i angrebet? Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #12
« Svar #26: 13 Dec 2011, 21:27 »

Som der står i updaten så er det pt. 108 millioner, men kan evt stige til 116 når han har lavet 50 mål for mig Wink
Jeg bruger ham som skarpretter med en dybdeliggende eller targetmand ved siden af, i support mode Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #12
« Svar #27: 14 Dec 2011, 11:39 »

Der vil formentlig først komme en update på fredag, de de næste to dage er uhyre stramme for mit vedkommende..  Sur
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #12
« Svar #28: 14 Dec 2011, 14:22 »

Som der står i updaten så er det pt. 108 millioner, men kan evt stige til 116 når han har lavet 50 mål for mig Wink
Jeg bruger ham som skarpretter med en dybdeliggende eller targetmand ved siden af, i support mode Wink

Okay, hvem har du til at ligge ved siden af ham? Smiley
Har selv haft ham som Skarpretter, og for satan som han scorer kasser! Det er helt vildt!

Der vil formentlig først komme en update på fredag, de de næste to dage er uhyre stramme for mit vedkommende..  Sur

Jamen, jeg vil vente med spænding på næste opdatering, da det er spændende at følge!
Du har en god skrivestil, og mine kommentarer vil forhåbentlig gøre det endnu bedre! Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forandring fryder - #12
« Svar #29: 14 Dec 2011, 16:48 »

Okay, hvem har du til at ligge ved siden af ham? Smiley
Har selv haft ham som Skarpretter, og for satan som han scorer kasser! Det er helt vildt!

Jamen, jeg vil vente med spænding på næste opdatering, da det er spændende at følge!
Du har en god skrivestil, og mine kommentarer vil forhåbentlig gøre det endnu bedre! Smiley
Ja, dit respons er fandme sublimt Wink

Med hensyv til Abdellaoue, så bruger jeg enten Bendtner eller Wickham Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010