home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  EM 2012
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: EM 2012  (Læst 15524 gange)
-LFC-
Manager

Sv: EM 2012
« Svar #30: 14 Maj 2012, 01:19 »

Jeg er meget spændt på EM til sommer! Regner med, at Danmark flækker Portugal og Holland midt over og tager 2.pladsen efter de der forbandede tyskere!

Samtidigt ser jeg endeligt det franske landshold som værende et hold i balance og harmoni og regner med et slutrundegennembrud til dem! Det er uden tvivl det bedste franske hold siden dagene omkring 2002-2004 (I tænker nok 2006, men 2006-holdet var særdeles forældet og på papiret ikke særligt godt, men klarede sig igennem Zidane og generelle formfremgange fra resten af holdet)... Så jeg håber, at de kommer langt.. Gerne længere end Tysland så den kære VK kan lukke sin alt for åbne ædespalte! Tunge Opstemt

blomvikings
Manager

« Svar #31: 14 Maj 2012, 08:25 »

Så har Italien udtaget en bruttotrup!!

Målmænd: Buffon (Juventus), De Sanctis (Napoli), Sirigu (Paris St. Germain), Viviano (Palermo)

Forsvarer: Abate (Milan), Astori (Cagliari), Balzaretti (Palermo), Barzagli (Juventus), Bocchetti (Rubin Kazan), Bonucci (Juventus), Chiellini (Juventus), Criscito (Zenit San Pietroburgo), Maggio (Napoli), Ogbonna (Torino), Ranocchia (Inter)

Midtbanespillere: Cigarini (Atalanta), De Rossi (Roma), Diamanti (Bologna), Giaccherini (Juventus), Marchisio (Juventus), Montolivo (Fiorentina), Thiago Motta (Paris St. Germain), Nocerino (Milan), Pirlo (Juventus),Schelotto (Atalanta), Verratti (Pescara)

Angribere: Balotelli (Manchester City), Borini (Roma), Cassano (Milan), Destro (Siena), Di Natale (Udinese), Giovinco (Parma)

Synes egentlig ikke det er et særligt skræmmende hold. Defensiven er som altid solid, og der er flere stjernenavne der. Men især midtbanen synes jeg ser meget ordinær ud.
Angrebet har et par stjerner, men en spiller som Destro tror jeg simpelthen ikke på kommer med.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #32: 14 Maj 2012, 13:52 »

Synes egentlig ikke det er et særligt skræmmende hold. Defensiven er som altid solid, og der er flere stjernenavne der. Men især midtbanen synes jeg ser meget ordinær ud.
Angrebet har et par stjerner, men en spiller som Destro tror jeg simpelthen ikke på kommer med.

Har det lidt omvendt - synes at forsvaret og midtbanen ser rigtig god ud, men angrebet ser virkeligt meget gennemsnitligt ud. Man savner lidt Totti og Del Piero i deres prime, når man ser sådan et forkølet angreb...

blomvikings
Manager

« Svar #33: 14 Maj 2012, 14:00 »

Har det lidt omvendt - synes at forsvaret og midtbanen ser rigtig god ud, men angrebet ser virkeligt meget gennemsnitligt ud. Man savner lidt Totti og Del Piero i deres prime, når man ser sådan et forkølet angreb...

Forsvaret er vi enige om kan jeg høre Smiley

Men synes nu ikke der er de store offensive stjerner på den midtbane !

verdenskrig
Manager

« Svar #34: 14 Maj 2012, 21:25 »

Så jeg håber, at de kommer langt.. Gerne længere end Tysland så den kære VK kan lukke sin alt for åbne ædespalte! Tunge Opstemt

Grin  Grin  Kys  Djævel

Håber så meget på en gentagelse af 2010 med hensyn til vores indbyrdes kamp, det var satme sjovt Opstemt Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #35: 14 Maj 2012, 22:08 »

Et lille råd til ludomanerne. Spil resultatet 0-0 eller under 1.5 mål i samtlige førsterundekampe. Jeg vil skyde på 60-65% pletskud. Sådan er det hver gang.

Dusty78DK
Manager

« Svar #36: 14 Maj 2012, 23:18 »

Et lille råd til ludomanerne. Spil resultatet 0-0 eller under 1.5 mål i samtlige førsterundekampe. Jeg vil skyde på 60-65% pletskud. Sådan er det hver gang.

Hm, ja, muligvis. Eller uafgjort på åbningskampen, muligvis også på kamp nr. 2

Korzika
Gæst

« Svar #37: 15 Maj 2012, 00:57 »

Er helt uenig med, at Italiens midtbane er ordinær. Den er jo fuldstændig fantastisk. I sær De Rossi og Pirlo er jo klassespillere.

Italien har et fantastisk hold imo. Tror de stiller sådan her op:

Buffon
Maggio - Barzagli - Chiellini - Criscito
       De Rossi - Pirlo - Montolivo
                   Giovinco
           Balotelli - Di Natale

Hvis jeg var landstræner, så ville jeg nok foretrække Bochetti ved siden af Chiellini, men Barzagli har fordelen, at han har spillet sammen med Chiellini i Juve, hvor de igennem sæsonen har været et succesfuldt partnerskab.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #38: 16 Maj 2012, 14:20 »

Så kom England med deres trup:

Goalkeepers: Hart, Green, Ruddy.

Defenders: Baines, Cahill, Cole, Johnson, Jones, Lescott, Terry.

Midfielders: Barry, Downing, Gerrard, Lampard, Milner, Oxlade-Chamberlain, Parker, Walcott, Young.

Strikers: Carroll, Defoe, Rooney, Welbeck.

Stand-by: Butland, Jagielka, Henderson, Adam Johnson, Sturridge.

En rigtig rigtig god trup. Det irriterer mig dog lidt, at Sturridge ikke er kommet med, men det er fair nok. Jeg vil bare godt have set ham i aktion. Ellers er det Ferdinand, der er blevet sorteper i Terry vs Ferdinand-duellen. Det forventede jeg egentlig også. Men nu er det da på det rene. Ellers er jeg meget overrasket over, at Crouch ikke er med. Det burde han efter min mening være, jeg synes, han er fantastisk god. Men Hodgson har valgt Carroll fremfor ham. Ellers tror jeg på, at det er Welbeck, der skal spille de første to gruppekampe, hvor Rooney har karantæne. Om det bliver alene på toppen eller med Carroll som makker, ved jeg ikke. Defoe og Welbeck-konstellationen tror jeg ikke på.

verdenskrig
Manager

« Svar #39: 16 Maj 2012, 14:30 »

Fedt at se at Carroll er kommet med. Synes virkelig han fortjener det ovenpå en stærk afslutning på sæsonen. Han kan kaste rundt med hvilken som helst forsvarsspiller i verden, og er et rent monster i de højere luftlag. Godt valg af Roy, og tror virkelig det er noget som kommer til at hæve hans niveau frem mod næste sæson.

Derudover er jeg glad for at Henderson er kommet som standby, godt at se at der bliver lagt mærke til ham. Håber ligeledes på at han kommer med, da jeg har fået en stor kærlighed til ham Smiley En spiller med en stærk karakter, og så er han jo samtidigt en flot fyr Wink

Ellers stærk trup, men jeg tror som altid at England vil tabe på at de har mange gode spillere men ikke noget godt hold.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #40: 16 Maj 2012, 14:37 »

Hvem er Ruddy og Butland? :O

Derudover havde jeg personligt taget Adam Johnson istedet for Downing, selvom Downing har fået mere spilletid i løbet af sæsonen.

Men en rigtig solid defensiv må jeg nok sige !

verdenskrig
Manager

« Svar #41: 16 Maj 2012, 14:38 »

Ruddy er 1.Keeper i Norwich, og har i mine øjne stået en blændende sæson. Skulle jeg vælge en keeper i PL jeg gerne vil have i stedet for Reina må det være ham Smiley

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #42: 16 Maj 2012, 14:39 »

tror mest på at Roy vælger en defensiv tilgang med Carroll på top. det passer egentlig fint med hans taktik. sådan vil det i hvert fald se ud de første to gruppekampe. hvad der så sker når Rooney kommer tilbage er jeg mindre sikkert på. tror ikke at han bænker Rooney. dertil er han simpelthen for god. men nu må vi se.

de første to gruppekampe tror jeg vil se cirka sådan her ud

Hart
   Johnson  Lescott  Terry  Baines
                 Barry  Gerrard
   Walcott      Welbeck       Downing
                    Carroll

eller er det helt ude i hampen tror i?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #43: 16 Maj 2012, 14:39 »

John Buddy er fra Norwich, og Jack Butland er fra Birmingham. Begge solide målmænd, men Butland er meget ung, så fair han er på standby. Han spiller desuden også kun i den næstbedste række.

blomvikings
Manager

« Svar #44: 16 Maj 2012, 14:41 »

tror mest på at Roy vælger en defensiv tilgang med Carroll på top. det passer egentlig fint med hans taktik. sådan vil det i hvert fald se ud de første to gruppekampe. hvad der så sker når Rooney kommer tilbage er jeg mindre sikkert på. tror ikke at han bænker Rooney. dertil er han simpelthen for god. men nu må vi se.

de første to gruppekampe tror jeg vil se cirka sådan her ud

Hart
    Johnson  Lescott  Terry  Baines
                  Barry  Gerrard
    Walcott      Welbeck       Downing
                     Carroll

eller er det helt ude i hampen tror i?

Tror sgu at Lampard kommer til at spille. Men selve formationen tror jeg du har ret i. Måske med Young istedet for Downing.

John Buddy er fra Norwich, og Jack Butland er fra Birmingham. Begge solide målmænd, men Butland er meget ung, så fair han er på standby. Han spiller desuden også kun i den næstbedste række.

Ja okay Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010