home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Boldbesiddelse vs. kontra
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Boldbesiddelse vs. kontra  (Læst 1096 gange)
Killigan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Boldbesiddelse vs. kontra
« : 02 Dec 2011, 16:09 »

Hej alle.

Er der nogen af jer, der bruger 2 forskellige taktikker, eller bliver dette for "besværligt" for holdet?
Jeg forsøger pt. at skabe en taktik (primært til hjemmebane) med megen boldbesiddelse og en taktik, som jeg bruger ude og ved svære kampe, hvor spillet er baseret på kontraspil.

Kan dette overhovedet lade sig gøre?

Jeg spørger også fordi jeg har lidt problemer med at få kontra-taktikken til at virke, så gode fifs modtages gerne.

Hygge.
Logged

Mallak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Boldbesiddelse vs. kontra
« Svar #1: 12 Dec 2011, 20:14 »

Har spillet utrolig meget kontra bold med West Ham har dog også en taktik til offensiv bold der aldrig for alvor har fungeret for mig siden første sæson, hvor jeg var meget offensiv siden har jeg satset på kontra og så tackle modstanderne hårdt det har jeg især haft gode erfaringer med mod de store hold
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Boldbesiddelse vs. kontra
« Svar #2: 23 Dec 2011, 01:23 »

Jeg vil gerne være den boldbesiddende. Jeg har en ting tilfælles for alle mine taktikker jeg laver til de forskellige hold jeg spiller med.

Så længe du har bolden, kan modstanderen ikke lave ravage.

:-)

Vil til hver en tid vælge boldbesiddelse fremfor kontra, men naturligvis skal man gå på kompromis med sine idéer og åbne øjnene op og suge nyt ind. Spiller jeg med et lavere rangeret hold på udebane mod en stor modstander, er det klart jeg ikke forsøger at spille op til dans, for så bliver man kneppet. Der forsøger jeg naturligvis at spille med hurtige omstillinger der kan knuse deres forsvar.

Og til spørgsmålet;
Jeg har ikke spillet med 2 taktikker i denne version af FM, fordi jeg bliver mere og mere vant til bare at lave små justeringer i min taktik i forhold til modstanderen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010