home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1295 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skiferie
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Skiferie  (Læst 10179 gange)
DaKing
Ynglingespiller

Sv: Ski
« Svar #30: 23 Jan 2008, 14:43 »

Skal på ski med svigerfamilien i uge 8 - Branæs i Sverige!

Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #31: 23 Jan 2008, 20:52 »

Skal på ski med svigerfamilien i uge 8 - Branæs i Sverige!

Smiley

Uha! Svigermekaniken, de plejer som regel at være rimelig hardcore, så det gælder bare for dig om at holde tungen lige i munden også bare komme derudaf.. Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

DaKing
Ynglingespiller

« Svar #32: 25 Jan 2008, 11:05 »

Uha! Svigermekaniken, de plejer som regel at være rimelig hardcore, så det gælder bare for dig om at holde tungen lige i munden også bare komme derudaf.. Wink

Kerm

Har faktisk heldet på min side - kan godt lidt med et par ski på - det er første gang såvel svigerforældre, og 2 x svoger skal på ski Wink

JKJ
Gæst

« Svar #33: 25 Jan 2008, 11:10 »

Hmmm intet og absolut intet får mig op på 2 bræder med chance for at jeg så brækker arme og ben og river div ledbånd over...  Rullende Øjne

Så jeg tager til Tenerife i uge 8 istedet for, så kan jeg også holde varmen  Djævel

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #34: 26 Jan 2008, 09:31 »

jeg skal stå på ski i uge 7 i St. Anton i Østrig Opstemt og en dag skal jeg prøve Snowboard crazy

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 28 Jan 2008, 19:18 »

Meyerhofen i uge 7 !
12 gang jeg skal afsted ! (;

Zulue
Manager

« Svar #36: 28 Jan 2008, 22:33 »

Så har jeg været på ski. Det er nu meget sjovt, men det ville bestemt være sjovere med mere sne - og bedre knæ. Kunne kun stå lidt over en dags tid, fordi mine knæ driller. Det er ikke sjovt at have osgood-schlatter. Skuffet

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #37: 25 Jan 2011, 23:50 »

Får da lige gang i tråden igen Smiley..
Skal på skiferie her i uge 6 for 5 år i træk. Tager en uge til Østrig, nærmer betegnet Wagrain. Har været der 2 gange før, og der er 350 km. pister ialt. Området hænger ikke sammen, hvilket gør at man en dag eller to, skal køre 20-30 km. for at komme over i et nyt område. Der er vel omkring 100-150 km. sammenhængende pister, lige omkring Wagrain, og hvis man vil andre steder hen, skal man som sagt køre 20-30 km. Liftkortet virker ihvertfal til 350 km. pister. Smiley.

Skal afsted med farmand, brormand, faster, hendes mand, min ene fætter samt hans kæreste. Glæder mig sygt.

Liverpool F.C

AlexTheGreat
Juniorspiller
**

Skiferie
« Svar #38: 29 Nov 2011, 11:41 »

Hey folkens!
Mig og 3 andre gutter har fudnet ud af at vi skal på skiferie, men vi er ikke 100% sikre hvor.
Vi er alle 18 år, og søger et sted med fornuftig antal pister, både til begyndere og lidt mere øvede uden mega meget kø. Det må helst ikke være for dyrt (4000-6000 kr pr person - inkluderet skilift skikort osv, dog ikke benzin, mad og diverse ting). Det er også vigtigt at vi kan more os når nu dagen går på held og vi ikke længere kan stå på ski (FEEEEEEEEEEEEEEEEST T!!!!!!!!!!!!)
Vi kører selv dertil ( uge 7) men har ingen idé om hvor. Diskussionen har kørt i et stykke tid og lige nu står den på Sverige.

Ps. Det er ikke lykkedes mig at overbevise dem om at vi ikke skal til Sverige (de har kørekort og jeg ikke, de vil ikke køre mega langt -.- :S ) anyway. Derfor virker Sverige mest oplagt lige pt.

Derfor ligger det til at blive Sverige, så hvor i Sverige skal vi tage hen?
OBS!!!!!!!!!! Hvis i har andre forslag og anbefalinger udover Sverige så må i meget gerne skrive, men husk at det ikke må være så fandens dyrt!
« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 12:10 af Sunbao » Logged

krølle
Reserveholdsspiller

Sv: SKIFERIE!!!
« Svar #39: 29 Nov 2011, 11:42 »

Bad gastein!!!!!!

... U ain't got a minute.

AlexTheGreat
Juniorspiller
**

« Svar #40: 29 Nov 2011, 11:51 »

I stedet for kun at slynge et par stednavne ud så kom gerne med en lille begrundelse / vurdering ..

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 29 Nov 2011, 11:52 »

formidabelt byliv, pisterne er som regel gode Smiley men prisen er derefter, hvis i gerne vil drikke jer fulde er østrig helt klart bedst..

AlexTheGreat
Juniorspiller
**

« Svar #42: 29 Nov 2011, 11:54 »

Kan så se at det koster ca 10.000 alene for at bo der... Alt for dyrt..

krølle
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 29 Nov 2011, 11:54 »

aaarhh det er vist en røver.. vi kom af med 5000 pr person.. prøv at find nogle billige rejseselskaber..

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #44: 29 Nov 2011, 12:07 »

Der er en del tilbud på Højmark og Ungrejs skulle jeg mene. Ellers er det bare at google lidt, så kan du finde en del i Sverige og Norge hvor det er let for begyndere, der er det dog ikke ligeså sjovt efter pisterne lukker. Der findes mange hyggelige, og festlige byer rundt omkring i Østrig til fornuftige priser, hvis du bare gider at bruge lidt til på at søge rundt omkring. Pisterne er dog også sværere, men også en del længere i Østrig.

« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 12:09 af C 23 » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010