home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Mönchengladbach
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Mönchengladbach  (Læst 20492 gange)
ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Borussia Mönchengladbach
« : 28 Nov 2011, 20:11 »

Borussia Mönchengladbach


Navn: Borussia VfL 1900 Mönchengladbach e.V.
Kælenavn:   Die Fohlen (Føllene)
Grundlagt:   1 August 1900
Stadion: Borussia-Park, Mönchengladbach (Kapacitet: 54,057)
President:   Rolf Königs
Liga:   Bundesliga




Jeg synes da lige vi skal ha' startet en tråd med tyske Borussia Mönchengladbach!

Jeg lagde selv ud med at overtage dem i okt. 2011, efter jeg havde startet et save med AaB. Da jeg overtog lå de på 4. pladsen i Bundesligaen, og deres træner havde valgt landstræner jobbet for Schweiz.

De mest kendte navne fra Borussia Mönchengladbach er uden tvivl Marco Reus, Marc-André ter Stegen og Dante.

Jeg smider min taktik herind senere, samt transfers hvis nogle skulle være interesseret.

Sæt i gang!
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #1: 28 Nov 2011, 21:25 »

Spiller selv med Dortmund i øjeblikket, og er interesseret i Reus. Fortæl endelig om dit spil, samt dine erfaringer. Især omkring Reus ;-)
Logged

welbz is dat guy

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #2: 28 Nov 2011, 21:32 »

Spiller selv med Dortmund i øjeblikket, og er interesseret i Reus. Fortæl endelig om dit spil, samt dine erfaringer. Især omkring Reus ;-)

Han spillede fantastisk i de første to kampe for mig, og så blev han skadet i 3-4 måneder. Men han er snart tilbage efter sin skade.

Han er også en af de eneste jeg har spillet med i FM, hvor personen fik en langtidsskade, men stadig udvikler sig Smiley så det er jo lækkert Wink

Men han kan klart anbefales til dit Dortmund-hold. Han kommer trods alt også fra klubben Wink
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Korzika
Gæst
 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #3: 12 Dec 2011, 19:59 »

Har fået spillet en enkelt sæson med Gladbach. Reus var virkelig god i min første sæson. I ligaen spillede han 34 kampe og scorede 29 kasser. Jeg sluttede som nr 7 i ligaen med blot 2 point op til 4 pladsen og 6 til 3 pladsen, der begge giver Champions League. Jeg røg i pokalfinalen, som jeg dog tabte til Bayern, men jeg har kvalificeret mig til Europa League, og jeg har tiltro til, at jeg godt kan kvalificere mig til gruppespillet, hvis jeg ikke er vanvittig uheldig med min lodtrækning.

Op til 2. sæson er Adel Taarabt blevet købt. Jeg gav 75 mio. for ham. Overpris, men syntes det var svært at finde gode spillere, der gad til Gladbach.

Jeg stiller op på følgende måde:
http://i.lulzimg.com/f0d43d9969.jpg

Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #4: 13 Dec 2011, 21:18 »

Har også fået spillet en enkelt sæson med Gladbach, hvor Reus klarede det fint nok! Smiley Han spillede 24 kampe og lavede 17 mål, hvilket er fint nok. Ligaen gik dog overraskende godt, fik hele 66 point, som dog var hele 16 point fra FC Bayern!
I 1. sæson hentede jeg Anthony Vanden Borre, som primært har spillet på den centrale midtbane.
Op til 2. sæson er Gökhan Tore, Timo Hildebrand, Lennart Thy, Johannes Geis og Christian Träsch hentet. Kun Christian og Gökhan har kostet penge, 30 og 27 mio. Så jeg er tilfreds med disse indkøb, synes dog jeg mangler en ny centerforsvar og angriber.

Spiller en 4-1-2-2-1 opstilling Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Ramos1309
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #5: 15 Dec 2011, 10:05 »

Vestjyden- Det var den en hel del mål af en kant hvordan bruger du ham? Jeg er nemlig også lige startet med dem Opstemt
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #6: 23 Dec 2011, 23:21 »

Nu er 2. sæson slut og jeg vil derfor komme med en lille opdatering af holdet og sådan.
Mit hold ser nu sådan her ud (august 2013):
Gladbach 2013

I anden sæson blev det til en 2. plads, 4 point bag Bayern München og et hurtig exit fra Champions League i gruppe med Real Madrid, Basel og CSKA Moskva. Der fik jeg virkelig set at holdet mangler international erfaring.
Kevin G. kostede kun 16 mio, da han var sat til salg af Dortmund, ligesom Hitzlsperger kun kostede 15 mio. Jeg har hentet Andreas Beck, da jeg følte at min anden back, Tony Jantschke, ikke var god nok, ligesom Matip er hentet ind, for at forstærke et mildelst talt dårligt forsvar. Der hvor jeg føler holdet er svagest er klart på den centrale midtbane, men det arbejder jeg på at forstærke. Jeg kigger blandt andet på Marco Höger.

Vestjyden- Det var den en hel del mål af en kant hvordan bruger du ham? Jeg er nemlig også lige startet med dem Opstemt

Jeg bruger ham som fremskudt playmaker! Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #7: 13 Jan 2012, 11:36 »

Suoer fed klub Smiley - Er selv lige gået igang med dem, længe siden et spil har fanget mig så meget!

Transfers:

Ind:

Björn Sigurõarso fra Lillestrøm (5,5 mill dkr)
Ken illsø fra Dusseldorf (8,75 mill dkr)
Kara fra Tromsø (9 mill dkr)
Federico Santander fra Guarani (10 mill dkr)
Saimon fra Gremio (leje)
Felipe Anderson fra Santos (leje)
Filip Djuricic fra Heerenveen (lehe)

Samlet pris: 33 mill

Ud:

Moritz Göttel
Tim Heubach
Armin Younes
Torben Marx (leje)
Marcel Podszus
Raul Bobadilla
Filip Daerms
Roel Brouwers
Yuki Ohtsu (leje)
Igor De Camargo
Mike Hanke (leje)

Samlet pris: 82,5 mill Dkr

Jeg har indtil videre spillet to betydningsfulde kampe.

Første kamp imod Wismar i pokalen var selvfølgelig en kamp der skulle vindes. Men derfor var jeg stadig meget spændt, især fordi min pre season var meget op og ned. Men heldigvis viste jeg den klasse der gerne skulle være på de to hold

Wismar vs Gladbach 0-5 (Björn Sigurõarson (2), Hanke, Stranzl (2)

Næste kamp var straks sværere. Første kamp i ligaen imod Hoffenheim ude. Efter Mike Hanke har forladt klubben sammen med Igor De Camargo fik Illsø chancen for at vise at det var ham der skulle sætte sig på pladsen ved siden af Björn Sigurõarson. Dette var samtidig Illsøs debut. Og hvilken debut.

Hoffenheim vs Gladbach 1-2 (Obasi - Reus, Björn Sigurõarson) Begge assist stod Ken Illsø for. Den sidste en fremragende hælaflevering.


Så super start på eventyret i det tyske Smiley
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #8: 13 Jan 2012, 11:47 »

Suoer fed klub Smiley - Er selv lige gået igang med dem, længe siden et spil har fanget mig så meget!

Transfers:

Ind:

Björn Sigurõarso fra Lillestrøm (5,5 mill dkr)
Ken illsø fra Dusseldorf (8,75 mill dkr)
Kara fra Tromsø (9 mill dkr)
Federico Santander fra Guarani (10 mill dkr)
Saimon fra Gremio (leje)
Felipe Anderson fra Santos (leje)
Filip Djuricic fra Heerenveen (lehe)

Samlet pris: 33 mill

Ud:

Moritz Göttel
Tim Heubach
Armin Younes
Torben Marx (leje)
Marcel Podszus
Raul Bobadilla
Filip Daerms
Roel Brouwers
Yuki Ohtsu (leje)
Igor De Camargo
Mike Hanke (leje)

Samlet pris: 82,5 mill Dkr

 Jeg har indtil videre spillet to betydningsfulde kampe.

Første kamp imod Wismar i pokalen var selvfølgelig en kamp der skulle vindes. Men derfor var jeg stadig meget spændt, især fordi min pre season var meget op og ned. Men heldigvis viste jeg den klasse der gerne skulle være på de to hold

Wismar vs Gladbach 0-5 (Björn Sigurõarson (2), Hanke, Stranzl (2)

Næste kamp var straks sværere. Første kamp i ligaen imod Hoffenheim ude. Efter Mike Hanke har forladt klubben sammen med Igor De Camargo fik Illsø chancen for at vise at det var ham der skulle sætte sig på pladsen ved siden af Björn Sigurõarson. Dette var samtidig Illsøs debut. Og hvilken debut.

Hoffenheim vs Gladbach 1-2 (Obasi - Reus, Björn Sigurõarson) Begge assist stod Ken Illsø for. Den sidste en fremragende hælaflevering.


Så super start på eventyret i det tyske Smiley
Fedt nok  Thumbs Up
Er selv lige startet med dem, hvordan stiller du op? Smiley
Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #9: 13 Jan 2012, 11:59 »

Hvordan er det nu man tager screen shots? Det sku meget nemmere Wink
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #10: 13 Jan 2012, 12:09 »

Hvordan er det nu man tager screen shots? Det sku meget nemmere Wink

Skråt op til højre for "backspace/slet" kanppen, normalt lige over "Insert" hvis du har stationær Smiley Og så åbner du bare fx Paint og trykker Ctr+V og vupti Wink

Gem billedet og upload det via et af de mange sites der er til det. Bl.a. tinypic.com
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #11: 13 Jan 2012, 12:13 »

Hvis det ikke virker, kan du trykke på: ALT+F9. Så burde det gerne komme frem i; C:\Users\bruger\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\screenshots Thumbs Up
Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #12: 13 Jan 2012, 12:22 »

Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #13: 13 Jan 2012, 12:27 »







Sådan Smiley - Er sku ikk en haj til det . Sorry freaks . Men tak for hjælpen Smiley

Andet som i vil se? Så siger I bare til!

Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #14: 13 Jan 2012, 12:34 »

Tusind tak, Lloris! Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010