home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Mönchengladbach
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Mönchengladbach  (Læst 20496 gange)
Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #15: 13 Jan 2012, 12:39 »

Så lidt Smiley

Hold mig opdateret på dit save også Wink
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #16: 13 Jan 2012, 12:45 »

I will do!
Har lige købt Dalibor Stevanovic, da min midtbane så lidt sløj ud Smiley
Dalibor Stevanovic

Han er måske ikke den bedste, men synes stadig han er en fin investering  Wink
EDIT: Eller købt og købt, fik ham på fri  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Jan 2012, 12:47 af Know112233 » Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #17: 13 Jan 2012, 12:57 »

DEN GODE START FORTSÆTTER!!!



Leverkusen udlignede med 10 min igen :/
Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #18: 13 Jan 2012, 13:00 »



Prøv at se Ilsø, han boltrer sig Wink
Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #19: 13 Jan 2012, 13:28 »

Så kom første nederlag

0-1 til wolfsburg :/
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #20: 13 Jan 2012, 14:04 »

Damn, Stranzl ude i 8-9 måneder...
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #21: 14 Jan 2012, 11:52 »

Så blev det til en sejr i min første vigtige kamp mod Dresden i pokalen!
2-0 blev den, men den stod kun 1-0 da der manglede 1 min. Målmanden løb med op på en dødboldsituation, men i stedet headede Dante den lige op og til Reus, som scorede fra midten! Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 11:54 af Know112233 » Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #22: 14 Jan 2012, 12:23 »

Har fået spillet en enkelt sæson med Gladbach. Reus var virkelig god i min første sæson. I ligaen spillede han 34 kampe og scorede 29 kasser. Jeg sluttede som nr 7 i ligaen med blot 2 point op til 4 pladsen og 6 til 3 pladsen, der begge giver Champions League. Jeg røg i pokalfinalen, som jeg dog tabte til Bayern, men jeg har kvalificeret mig til Europa League, og jeg har tiltro til, at jeg godt kan kvalificere mig til gruppespillet, hvis jeg ikke er vanvittig uheldig med min lodtrækning.

Op til 2. sæson er Adel Taarabt blevet købt. Jeg gav 75 mio. for ham. Overpris, men syntes det var svært at finde gode spillere, der gad til Gladbach.

Jeg stiller op på følgende måde:
http://i.lulzimg.com/f0d43d9969.jpg
Så er endnu en sæson blevet spillet.
- I ligaen sluttede jeg #4, hvilket gav CL-kval.
- I pokalen kom jeg i finalen, men tabte lidt uheldigt 2-1 til Leverkusen, der også vandt The Double.
- I EL røg jeg let videre fra gruppen, og skulle møde Fenerbache i 1. knock-out runde. Men da jeg kunne se, at Napoli og City ville være fremtidige modstandere, hvis jeg gik videre mod Fenerbache, valgte jeg derfor at nedpriotere EL.

Jeg har spillet lidt af 3. sæson:
Transfers: http://i42.tinypic.com/5fnk2u.png

Jeg har valgt primært at lede efter unge talentfulde spillere, og har fundet nogle, som jeg har tiltro til i fremtiden:
http://i42.tinypic.com/1to6ed.png
http://i41.tinypic.com/2uzpf2a.png
http://i41.tinypic.com/5xn2if.png

Alle 3 er godt nok angribere, så må finde en måde, hvor jeg kan give dem alle spilletid. Opstemt

Jeg kom desværre ikke i ChL. Jeg trak PSG i kval-runden, og vandt 1-0 hjemme, mens det desværre blev til et 2-0 nederlag i Frankrig.  I ligaen ligger jeg pt #4 efter 7 kampe. Jeg håber på direkte ChL-kval i denne sæson.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #23: 14 Jan 2012, 13:33 »


Dejligt
Logged

Lloris
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #24: 14 Jan 2012, 14:44 »

V I L D T !!!!



Er ikk en gang nået til januar i første sæson! Desværre har jeg ikk råd til ham :/
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #25: 19 Feb 2012, 18:26 »

Er selv startet med Gladbach, hvor jeg fokuserer på n til dels kontrollerende, men også kontraløbende taktik. Denne er så småt forsøgt efterlignende af den taktik de ligger for dagen i virkeligheden.

Efter noget der ligner 15 kampe, ligger jeg i toppen med få point op til førstepladsen som overraskende nok er Köln. Reus, Herrmann og indkøbet Bressan er fantastiske, ligesom Ter Stegen, de Camargo, Neustädter pg Nordtveit alle spiller ganske habilt.

Trabsfermæssigt, vil jeg som i virkeligheden købe billigt og ungt, men ellers vægte talentudvikling højere end udefrakomne spillere. Derfor skal holdet også bygges op omkring Reus, Neustädter, Herrmann, Jantschke, Zimmermann, ter Stegen, samt de andre talenter. Fremhævelsen af især tyske talenter bevidner at jeg vil forsøge at holde en tysk stamme på holdet, og derfor ikke se mod Brasilien eller Argentina efter billige talenter. Jeg har ikke sat et maksimum på udenlandske spillere i truppen, men dette antal skal holdes på et moderat minimum. Har allerede kig på Stefan Bell og andre unge tyskere.

Andre der spiller med Gladbach?
Logged

welbz is dat guy

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #26: 19 Feb 2012, 18:38 »

Jeg er også igang Smiley Jeg havde en elendig første sæson, hvilket har resulteret en stor udrensning af truppen hvor både Hanke og De Camargo har måtte lade livet. Reus er blevet rykket på toppen alene, og så er de Bruyne indkøbt til hans position Smiley

Hvilken taktik benytter du? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #27: 19 Feb 2012, 18:55 »

Jeg er også igang Smiley Jeg havde en elendig første sæson, hvilket har resulteret en stor udrensning af truppen hvor både Hanke og De Camargo har måtte lade livet. Reus er blevet rykket på toppen alene, og så er de Bruyne indkøbt til hans position Smiley

Hvilken taktik benytter du? Smiley
Spiller med en flad firebackkæde, to defensive midtbanespillere, en offensiv midtbane, to offensive kanter, og en enlig angriber.

De Camargo har været vild, og startede med to hattrick i de tre første kampe. Hvem har du ellers købt?
Logged

welbz is dat guy

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #28: 19 Feb 2012, 19:07 »

Lucas Andersen, Bashkim Kadrii, Tobias Weis, Fernando Canesin Matos og Ruben Yttergård Jenssen Smiley

Glem hvad jeg skrev med de Bruyne .. Det var før spillet crashede og jeg blev sat 3 måneder tilbage :/ Da jeg ville købe ham igen var han blevet skadet og kunne ikke komme igennem lægetjek :/
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #29: 19 Feb 2012, 19:56 »

Lucas Andersen, Bashkim Kadrii, Tobias Weis, Fernando Canesin Matos og Ruben Yttergård Jenssen Smiley

Glem hvad jeg skrev med de Bruyne .. Det var før spillet crashede og jeg blev sat 3 måneder tilbage :/ Da jeg ville købe ham igen var han blevet skadet og kunne ikke komme igennem lægetjek :/
Træls. Ville selv have Lucas Andersen og Tobias Weis, men Lucas var allerede blevet købt da jeg ville scoute ham, og Weis havde jeg ikke råd til, så han skiftede til Novara. Så om ikke andet, kan jeg nok få ham efter sæsonen for billige penge.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010