home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  1 Bruger, 970 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129465 gange)
DonMambo
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #540: 22 Jan 2012, 19:36 »

En kort update: Vinder af 3.ligacup på stribe.. denne gang 1-0 over Cardiff..  på et mål af Niang der ellers har været i scoringskrise siden årsskiftet.. (nu 1. Marts 22).

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #541: 22 Jan 2012, 21:22 »

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #542: 22 Jan 2012, 21:28 »

Niang's aktuelle er stadig 38 kampe 35 mål,  i ligaen 23k/22m Wink  7.62/7.68 i snit.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #543: 22 Jan 2012, 21:42 »

Det værste er jo at ham der ville spille 100 gange så godt, hvis man selv havde ham Peace Tror han ville score dobbelt så mange mål som kampe. Nu købte City ham lige for 300 mio kr (40 mio pund) avs Opstemt

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #544: 23 Jan 2012, 11:56 »

Så er min 1. sæson med Liverpool overstået. Som skrevet tidligere, lå de på en 11. plads da jeg overtog dem i starten af december og der var  15 point op til europæisk bold. Jeg sluttede på en yderst tilfredsstillende 5. plads, så den står på europæisk bold næste sæson også. Jeg røg desværre ud af FA Cuppen og Europa League i semifinalen til hhv. West Bromwich og Feyenoord, så dette var lidt skuffende.
Jeg satser på at radikalt ændre truppens sammensætning over sommeren. Der er først og fremmest spillere der får til sammen £190k om ugen i løn, som stopper karrieren. Derudover vil jeg nok sælge min højre back som får £160k om ugen. Derudover bruger jeg kun 1.3 ud af lønbudgettet som er på 1.7 millioner og med et transferbudget på £40 millioner, så er der et stort råderum til ændringer.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #545: 23 Jan 2012, 12:29 »

Så er du klar til at dyppe hænderne i det Sydamerikanske? Der plejer at være nogen dejlige talenter at hapse af Opstemt

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #546: 23 Jan 2012, 22:37 »

Dagens korte update: Cardiff fortsætter åbenbart deres finaleraid og er også i Fa-cup finalen.

Personligt står jeg overfor Arsenal i såvel Fa-cup Semi-finalen som Semi-finalen i CHL..  Ja jeg skal endda møde dem igen 3 dage efter returkampen i en PRL-runde..

På spillersiden fortsætter mit tyske wonderkid med gylden form og en solid prisvudering.. Han skal nok overtage Niangs rolle i fremtiden.

*Cardiff spiller stadig i The Champ..
« Seneste Redigering: 23 Jan 2012, 22:53 af DonMambo » Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #547: 24 Jan 2012, 00:13 »

Hæ så blev jeg landstræner for verdens bedste hold(i mit spil), nemlig Argentina! Det skal nok blive spændende, enormt mange talenter at lege med og se an Opstemt

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #548: 24 Jan 2012, 00:25 »

Hæ så blev jeg landstræner for verdens bedste hold(i mit spil), nemlig Argentina! Det skal nok blive spændende, enormt mange talenter at lege med og se an Opstemt

Samme situation da jeg overtog Frankrig.. Jeg har vist vundet næsten alle kampe siden.. bla. mod nr 2 Argentina og en venskabskamp mod Italien.. Husker ingen nederlag Smiley

Sendte Arsenal ud af såvel FA som CHL på røv og alb.. Smiley
« Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 00:35 af DonMambo » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #549: 24 Jan 2012, 15:43 »

Dagens korte update: Det blev endnu en gylden sæson i Utd med mesterskab, FA-Cup,Liga-Cup og CHL(3-0 over Barca i finalen).. Holdet er efterhånden vanvittigt.. og nu har jeg 460 mio til at lege videre med..

VM er desuden startet - er helt sikkert blandt favoritterne - De første 2 gruppekampe mod hhv Kina og Nigeria er vundet Smiley

Hall of Fame - Verdens nr 20 - 479p.

Samtidig er det sæsonen hvor legender som Hulk og W.Rooney trækker sig tilbage.. til hhv en træner og en manager karriere.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 16:10 af DonMambo » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #550: 24 Jan 2012, 17:28 »

Så blev min 2 og sidste sæson i Chelsea færdigspillet. Tabt liga cup finale, exit i CL til lyon med samlet 0-7 klappen gik totalt ned, exit i fa semi efter forlænget  og straffe mod Spurs.

Som et lille plaster på såret blev Liga titlen dog hjemført. Jeg vælger at sige op og søge nye græsgange.

Ssæonen var præget af mange slemme skader, der holdt nøje folk ude i store dele af sæsonen, så er yderst tilfreds med de ting der alligevel blev opnået, trods et begrænset økonomisk råderum.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #551: 24 Jan 2012, 17:29 »

DonMambo i spillet ånd burde du jo komme videre, da det gælder om at komme så bredt rundt som muligt Smiley

Personligt ville jeg også døde kede mig hvis jeg bare vandt det hele år efter år.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 17:31 af Sunbao » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #552: 24 Jan 2012, 18:16 »

DonMambo i spillet ånd burde du jo komme videre, da det gælder om at komme så bredt rundt som muligt Smiley

Personligt ville jeg også døde kede mig hvis jeg bare vandt det hele år efter år.

Tjo.. Der skal vise sig en mulighed der er interessant først - Lysten til at gå fra top til bund og samtidig sige farvel til den opbyggede talentmasse er ikke umiddelbart så stor.. Smiley

Det er muligt at jeg har glemt lidt af ånden(og min oprindelige plan) - men der har vi jo heldigvis en række andre spillere som kan være mere "true" ..

Nå - det tog mig lige et bad.. Mambo'en på vist til og finde videre ud i verden..

Det er bare nemmere at nå målet om "Slutte nr. 1 på verdens Hall of Fame" hvis man går efter de store turneringer..
« Seneste Redigering: 24 Jan 2012, 18:40 af DonMambo » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #553: 24 Jan 2012, 19:09 »

DonMambo når vi sidder i de kæmpe klubber, får vi jo aldrig nye bud hvorfor skulle vi tage dem. Er kun en måde at sige op og vente på det rette. Er jo heller igen der siger du skal gå til bunden Smiley er massere af gode hold i andre store lande.

Ja seføli er det nemmest at blive nr 1 i hof ved blot at blive i man u og vinde alt hvert år, men det er ikke efter denne challenges ånd, og dit resultat vil ikke give samme respekt, som hvis du har været den halve verden rundt og vundet diverse landes turneringer.

Derudover er der jo en masse gode lande alene i europa.

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #554: 24 Jan 2012, 19:58 »

DonMambo når vi sidder i de kæmpe klubber, får vi jo aldrig nye bud hvorfor skulle vi tage dem. Er kun en måde at sige op og vente på det rette. Er jo heller igen der siger du skal gå til bunden Smiley er massere af gode hold i andre store lande.

Ja seføli er det nemmest at blive nr 1 i hof ved blot at blive i man u og vinde alt hvert år, men det er ikke efter denne challenges ånd, og dit resultat vil ikke give samme respekt, som hvis du har været den halve verden rundt og vundet diverse landes turneringer.

Derudover er der jo en masse gode lande alene i europa.

Det tog mig lige et bad efter det andet indlæg at indse fornuften.. MLS league og frokost med Beckham er umiddelbart i mine tanker.

Nu napper jeg lige den VM titel.. Grin Laver et stort salg så jeg kan få den steam-award for 30m salg og så må jeg videre.. Wink

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010