home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129596 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #345: 23 Dec 2011, 13:23 »

ulle48: Det lyder til du ikke har nok "skod" ligaer med, gælder om at få tæsket nogen ligaer på, i sær nemmere at få jobs hvis der er 3 divsioner i de skandinaviske lande. Det kan godt have en del at sige, om hvor nemt det er at få job i starten.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #346: 23 Dec 2011, 13:30 »

ulle48: Det lyder til du ikke har nok "skod" ligaer med, gælder om at få tæsket nogen ligaer på, i sær nemmere at få jobs hvis der er 3 divsioner i de skandinaviske lande. Det kan godt have en del at sige, om hvor nemt det er at få job i starten.

Har jeg ikke skodligaer med?? Har næsten alle ligaer med, helt ned til 3. division(Hvor man kunne sætte den til3. division). Jeg har ikke taget ligaer med fra, sydafrika, kina, korea osv. altså ude fra europa. Hvis jeg tog dem med, ville jeg overstige det anbefalet spillertal 75.000. Men her kan du se hvad for nogle ligaer jeg har med:

http://billedeupload.dk/photo/2011-12/5558ba02/Spil_ _IK Sleipner_ (Tilpas spil_ Tilføj_Fjern Ligaer).png.html

http://billedeupload.dk/photo/2011-12/35dc3081/Spil_ _IK Sleipner_ (Tilpas spil_ Tilføj_Fjern Ligaer)-3.png.html

Swizz CataR
Manager

« Svar #347: 23 Dec 2011, 13:53 »

Men du har jo næsten ingen "skod"-ligaer med på den vis, at du kun har Europa med (næsten). Næsten alle os andre fik job i enten Ukraine eller uden for Europa, gerne Brasilien/Argentina eller Malaysia.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #348: 23 Dec 2011, 14:06 »

Du må ikke afvise eller udskyde tilbudte jobs mens du er i job, får du et job tilbudt skal du tage det med det samme.
'

Tjah... sådan siger dine regler, er man u enig i dem, så siger man ja til de job man vil... Saviola's regler er ikke lov... Smiley - Man kan stadige leve op til legenden Lutz Pfannenstiel hvis man kommer rundt i verden med jobs som man siger ja og nej til på andre tidspunkter.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #349: 23 Dec 2011, 14:07 »

Men du har jo næsten ingen "skod"-ligaer med på den vis, at du kun har Europa med (næsten). Næsten alle os andre fik job i enten Ukraine eller uden for Europa, gerne Brasilien/Argentina eller Malaysia.

Ukraine er en del af europa? Ja det ved jeg, men hvor henne står der at man SKAL  tage ligaer med uden for europa??

Swizz CataR
Manager

« Svar #350: 23 Dec 2011, 14:17 »

Det er jo op til dig selv. Men første "regel" i challengen siger jo, at man skal stille op med så mange ligaer som overhovedet muligt, hvorfor det er lidt pussigt, at du ikke har nogen uden for Europa Smiley Men som sagt, det er jo op til dig.

Hvis du nærlæser mit indlæg fra tidligere endnu engang, så vil du se, at jeg sætter Ukraine som værende en del af Europa..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #351: 23 Dec 2011, 14:20 »

Saviola's regler er ikke lov...

Jo, de er.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #352: 23 Dec 2011, 14:27 »

Det er jo op til dig selv. Men første "regel" i challengen siger jo, at man skal stille op med så mange ligaer som overhovedet muligt, hvorfor det er lidt pussigt, at du ikke har nogen uden for Europa Smiley Men som sagt, det er jo op til dig.

Hvis du nærlæser mit indlæg fra tidligere endnu engang, så vil du se, at jeg sætter Ukraine som værende en del af Europa..

Ja så mange ligaersom overhovedmulig. Jeg kunne ikke have flere ligaer med!? Jamen næste gang skal jeg nok tage ligaer med uden for europa, for din skyld Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #353: 23 Dec 2011, 14:49 »

Ja så mange ligaersom overhovedmulig. Jeg kunne ikke have flere ligaer med!? Jamen næste gang skal jeg nok tage ligaer med uden for europa, for din skyld Wink

Vi andre spiller altså med over det anbefalede antal.... Det er det som vi siger er en del af charmen Smiley

Jo, de er.

Øøøh nej... Saviola har taget teten på at starte det op, men var lige så meget mit projekt fra start... lige præcis det punkt med jobtilbud er vi uenige om Smiley - Man skal stile efter at komme rundt i så mange verdensdele som muligt, så mange lande som muligt, men man har jo altså 40-50 sæsoner til at nå det... det behøver ikke være så man skifter hele tiden.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #354: 23 Dec 2011, 14:58 »

Der står jo at jeg ikke må overstige det anbefalede antal spiller, 75.000!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #355: 23 Dec 2011, 15:09 »

lige præcis det punkt med jobtilbud er vi uenige om

Du må bare forstå, at når dig og Saviols er uenige om noget, så er det pr. definition Saviola som har ret.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #356: 23 Dec 2011, 15:48 »

Du må bare forstå, at når dig og Saviols er uenige om noget, så er det pr. definition Saviola som har ret.

Du er helt galt på den...

Der står jo at jeg ikke må overstige det anbefalede antal spiller, 75.000!

Hvor står det ?

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #357: 23 Dec 2011, 16:12 »

Tror det er nede i venstre hjørne, når man skal vælge lande Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #358: 23 Dec 2011, 16:15 »

Tror det er nede i venstre hjørne, når man skal vælge lande Smiley

Okay - vi andre har overskredet maximum by far! - Vi er ligeglade med det, og ved godt det tager lang tid, men som sagt er det charmen ved spillet at det tager lidt længere tid Smiley

Så hvad din computer siger max er ikke relevant... så mange lande som muliigt skal med.

ulle48
Førsteholdsspiller

« Svar #359: 23 Dec 2011, 16:22 »

jajaja, det bare et spil. men det er jo lidt sjovere hvis comp. kører i et okay tempo. Jeg er da bedøvende ligeglad med den der såkaldte "charme", jeg spiller på min måde, og det må du sku leve med! Smiley

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010