home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23492
  1 Bruger, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahachanok
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129873 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #165: 07 Dec 2011, 14:21 »

Noget af en rejser du kommer på PatRafter.
Mennn, mangler du forums point, siden du ikke gider samle dem i et indlæg?

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 07 Dec 2011, 16:00 »

Nu ville jeg også prøve den her challenge, for det virker ret spændende!  Smiley

Den første klub der tilbød mig kontrakt var Pors Grenland fra den norske "2 Divisjon - Avdeling 3". Jeg får 85.000 kr. at lege med på transfers.

Klubben ligger ligenu nummer sidst i rækken, med 6 point efter 14 kampe, så jeg har de næste 12 kampe til at sikre overlevelse..

Det skal nok blive en udfordring..  Wink

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #167: 07 Dec 2011, 17:45 »

Jeg plejer ellers at spille med Chelsea primært, men beskrivelsen af reglerne gjorde mig alligevel så nysgerrig at jeg hopede med på vognen og startede som uprøvet engelsk manager.

Der gik ikke lang tid før jeg blev tilbudt job i Malaysiske Johor MBJB

Klubben er etableret i 2007 og var netop rykket op til MPL da jeg overtog holdet. Med en media predition på at slutte 12 ud af 12 mulige pladser var der dømt massiv underdog bestyrelsens forventninger til mig som manager var da også at jeg skulle "Stay clear of relegation".

Nu er 1. sæson slut
Helt sensationælt endte 1. sæson med en 2. plads i rækken og dermed automatisk oprykning til den Malaysiske Super Liga, MSL  Thumbs Up
http://imageshack.us/photo/my-images/600/tableh.jpg/

Samtidig blev det til en semi-finale i pokalturneringen, som også oversteg boardets forventninger  Djævel
http://imageshack.us/photo/my-images/830/confidence.jpg/

Min bedste spiller, der også blev kåret til Player of the Year, venstre wing Mudh Hairulnizam Man
http://imageshack.us/photo/my-images/856/manq.png/

Den Malaysiske liga er kendetegnet ved at der ikke er nogen begrænsninger på transfer vinduet. Det bevirkede at Johor MBJB også endte sæsonen med at havde brugt 2. fleste penge på transfers - hele £31.000  Wink og ikke færre end 10 spillere blev købt til klubben i løbet af sæsonen. Desværre betyder det også at kassen er ved at være tom - i skrivende stund hedder balancen -£ 111.685.

På trods af den store succes - en win ratio på 60% (18 vundne, 4 uafgjort og 8 tabte), en enkelt gang som månedens manager, at jeg har lært at tale Malay (Basic) opvejer det ikke en slunken kasse og at jeg aldrig lærer at kende de enkelte spillere fra hinanden grundet deres lange navne, f.eks. hedder min bedste angriber Mudh Badrul Hisani Abdul Rahman  Smiley, så er det på tide at komme videre.

Derfor, efter 219 dage i klubben trækker jeg i håndbremsen og sætter mig selv på markedet igen - så må vi se hvad fremtiden bringer  Smiley

« Seneste Redigering: 07 Dec 2011, 17:48 af mama99ai » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #168: 07 Dec 2011, 19:04 »

FYRET!

Efter nogle helt igennem horrible resultater, og en suveræn sidsteplads til følge, valgte bestyrelsen at fyre mig efter et smertefuldt nederlag på 5-1 mod Donegal Celtic.

Jeg havde ellers fået lavet et par udmærkede taktikker, og var faktisk rigtig godt med i kampene, indtil denne skæbnekamp. Kun rent og skært uheld gjorde at vi ikke fik resultater mod storholdene Linfield og Glentoran, og jeg havde fornemmelsen af at jeg var på rette vej. Men en "unbelievable" oprykning sidste sæson var altså ikke nok til at holde mig i sædet endnu en sæson. Fyringen faldt den 19. februar 2011, og min karriere indtil videre ser dermed således ud:

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #169: 07 Dec 2011, 20:10 »

Så napper vi sku lige et forsøg på og vinde det Asiatiske mesterskab for u-23 hold med Brunei ;-) Det var for eksotisk til og sig nej til ;-)

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #170: 07 Dec 2011, 21:19 »

I Randers er jeg fortsat med samme taktik som i Aalst(Det er vel tilladt?). det er en standard taktik der er rettet til.

Jeg er startet over forventning - 14p i 7 kampe.
Truppen har et par spændende spillere - forsvaret talentfuldt(ikke nogen jeg har hentet).

Desuden bla. M.Gehrt i angrebet. Har desuden hentet T.Kristensen og Osama Akharraz på fri transfer.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2011, 21:24 af DonMambo » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #171: 07 Dec 2011, 22:31 »

I øvrigt blev min efterfølger i Chimney Corner, Pat McGibbon, fyret ved sæsonafslutning - efter blot 6 kampe som manager. Underligt.

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #172: 07 Dec 2011, 23:10 »

Har du fået dig et job, g00n??? Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #173: 07 Dec 2011, 23:16 »

Nej, den holidayer stadig... Er nået til maj 2011, så det varer nok ikke længe før sæsonerne slutter rundt omkring, og der så bliver nogle jobs ledige. Om ikke andet, så nogle obskure oprykkerhold...

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #174: 08 Dec 2011, 06:52 »

Okay... jeg er tilbage i job - men var begyndt at blive lidt bekymret og det var en noget længere sommerferie end jeg havde forestillet mig da jeg sagde op i min tidligere klub, malaysiske Johor MBJB, som jeg netop havde ført til oprykning til den bedste række. Jeg står nu som part-time træner for Waliske Newtown og datoen er 12. december 2011, dvs. det blev til hele 142 dages sommerferie...

Men her lidt om den nye challenge, Newtown. fra Wales.

Land: Wales, England
Status: Semi-professionel
Liga: Corbett Sports Welsh Premier League
Nuværende placering: Nr. 12 ud af 12 (13 point og 5 point op til stregen) - 3 kampe til sæson er slut!!!
Media prediction: 8. plads
Transferbudget: £ 0
Balance: -£35.925
Scouting kendskab: kun Wales (judging player potential / ability er 2/2)

Så er det bare at kaste sig ud i eventyret  Smiley
« Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 12:34 af mama99ai » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #175: 08 Dec 2011, 14:32 »

Hmm længe siden jeg har fået opdateret og længe siden jeg har spillet i Lyngby, så må blot blive en hurtig round up op til dags dato heh. Jeg førte Lyngby til en sikker 2 plads i 1. Divsion og sikrede dem dermed en hurtig retur til suppen. I suppen blev det til en fornem 7 plads i den første sæson. Efter sæsonen blev jeg headhuntet til Esbjerg som noget overraskende var røget ud af den bedste række, grundet reglerne i challengen måtte jeg derfor et niveau ned. Esbjergs tur i 1 Divsion varede som ventet kun en sæson, holdet sluttede som en suveræn nummer 1. Efter oprykningen valgte jeg at sige op for at søge nye græsgange.

En runde inde i den nye superliga sæson mistede OB ud af det blå Michael Hemmingsen som træner, da han blev headhuntet ind som afløser for Henrik Jensen som landstræner. En desperate OB ledelse valgte derpå at tilbyde mig jobbet som gloryhunter i deres jagt på at vriste guldet fra fck.

Hele sæsonen kørte vi et tæt parløb og da det kom til sidste spillerunde skulle jeg blot undgå at tabe hjemme til FCM for at kører guldet i hus, i de sidste 5 runder havde både jeg og fck sejlet meget rundt og til sammen blot hentet 10 ud af 30 mulige point. Allerede efter 20 mins stod den 0-2 i Ådalen og det stod derfor hurtigt klart at det var min gamle klub Esbjerg der skulle sikre os guldet, hvis det skulle i hus.

Længe var vi modløse og fulde af sorg, men pludseligt i det 89 minut dukkede et af mine Esbjerg indkøb op som en trold skudt ud af en æske og stjal guldet fra fck.
Dermed kom det første mesterskab i træner karrieren i hus.

Eftersom at OB mandskabet efter sæsonen ville gå i opløsning, fire mand ud på free transfer 2-3 der næppe ville kunne holdes på samt 2 pensioner valgte jeg også at trække stikket og nok engang søge nye græsgange i sommeren 2019.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #176: 08 Dec 2011, 14:34 »

På tide at vi hører fra dig, og så har du kraftedme allerede vundet et nationalt mesterskab. Svin.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #177: 08 Dec 2011, 14:49 »

Efter min opsigelse i Ådalen var mit mål klart enten et storhold i en sub-top liga Holland, Belgien, Portugal, Rusland, Tyrkiet, Skotland, eller et job hos et af de små hold i en af de helt store ligaer.

De første følere var hurtigt ude fra blandt andet Finsk og Norsk fodbold men interessen var ikke just gensidig, bedre blev det absolut ikke da jeg fik et tilbud fra bunden af den bedste Ukrainske række.

Næste tilbud havde en vis interesse nemlig Auxerre, som dog var røget ned i den næst bedste franske række. Jeg valgte at bede om tid til at tænke over tilbuddet i håbet om at få bedre tilbud fra andet steds.

Kort efter kom der så endeligt et seriøst og brugbart tilbud på bordet, Club Brügge i Belgien stod uden træner efter en katastrofal sæson der var endt med en sølle 3 plads og et hold i opløsning.

Denne udfordring kunne jeg ganske simpelt ikke sige nej til og jeg sprang til med det samme.

I mit nye job er jeg udstyret med £13.5 millioner til indkøb og et lønbudget på £420k hvoraf de £170k er ledige.

Det står i den grad i skærende kontrast til tidligere jobs, i alt har jeg i mine tidligere klubber til sammen blot betalt penge for sølle 2 spillere. I alt har jeg foretaget indkøb for £605k før dette job.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 14:56 af Sunbao » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #178: 08 Dec 2011, 17:30 »

Så kom næste jobtilbud endelig. Glebe Rangers, netop rykket op i den næstbedste række i Nordirland. Ellers tak.

EDIT: Er nu nået til 5. juli, og har fået 3 jobtilbud - alle fra Glebe Rangers. Damnit!
« Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 18:44 af g00n » Logged

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #179: 08 Dec 2011, 20:26 »

På tide at vi hører fra dig, og så har du kraftedme allerede vundet et nationalt mesterskab. Svin.

Goon - du er jo også ude på det helt store sidespor!

Jeg regner bestemt med et mesterskab indenfor 3 sæsoner..

Øjeblikkelig 4.plads med Randers ved vinterpausen. 6 Point ned til nr 5..
dog 10P til FCK på førstepladsen.

Vinter 14/15 iøvrigt..
« Seneste Redigering: 08 Dec 2011, 20:29 af DonMambo » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010