home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:03 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
I går kl. 10:09:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 916 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129550 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #150: 04 Dec 2011, 21:46 »

Mandal : Det kræver da overskud at overtage sådan en omgang. Hvor mange kampe har du tilbage ?

på det tidspunkt som billedet er taget mangler han 12, tror jeg

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #151: 04 Dec 2011, 21:57 »

dog med en reputation, som er regional og ikke længere local... så lidt fremskridt

Finder du ikke dette under "oversigt" "profil" også "omdømme"?

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #152: 04 Dec 2011, 23:17 »

Rekordernes tid i Irland:

har netop lavet 3 rekorder efter min kamp mod Avondale.

Største sejr i klubben historie: 6-0
Flest sejre i træk i ligaen: 6 kampe
Flest kampe uden nederlag i ligaen: 6 kampe

Efter en sløv start i Irland har holdet endelig vænnet sig til min spillestil som resulterede i at Avondale som seneste hold måtte gå fra egen bane, og det var ikke nogle gode nyheder spillerne kunne stå op til, de var nemlig med til hele 3(!) rekorder for Drogheda United nu er oppe på en 5. plads 11 point op til 1. pladsen dog har Drogheda spillet 3 kampe færre end 1. pladsen alt dette er efter de første 12(for mit vedkommende) ud af 48 kampe, så alt kan ske endnu

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #153: 05 Dec 2011, 03:14 »

Hmm, 14 dage uden internet adgang... Så er det vist tid til lidt opdatering fra min nomade tilværelse som træner....

Sidst jeg opdaterede var jeg ankommet til Etoille i Singapore, som er en Fransk klub, der spiller i den bedste række i Singapore, med udelukkende Franske spillere på holdet...

Da sommerferien blev nået, lå jeg i spidsen af rækken, og var klar til sommerferie, da jeg blev tilbudt og føre det Ghanesiske landshold til Ol... Det var da en oplevelse der skulle med på CV´et, men det kunne jeg måske godt have været foruden..... 1 point i 3 kampe, og OL var en hurtig overstået opgave for mig, og hurtig tilbage til Etoile, og forsøg på og vinde et Mesterskab i min kun 3 klub....

Midt i November 2012 blev Mesterskabet kørt i hus i sidste spillerunde, med en sejr over mesterskabs rivalerne Home utd. Jeg var super lykkelig over og kunne vinde et nationalt mesterskab, så tidligt i karrieren, men vidste også at det var samtidig min sidste kamp for denne klub, jeg ellers var kommet til og holde af... Pga det er en Fransk klub, der spiller i Singapore, er det ikke tilladt for Etoile og deltage i den asiatiske udgave af Champions League, og jeg kan derfor ikke opnå mere med denne klub end jeg allerede har gjort.... 18/11-2012 : Siger op i Etoile et par dage efter MEsterskabet er i hus...

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #154: 05 Dec 2011, 03:19 »

Kun 2 dage senere blev jeg ansat i den Kinesiske klub Shenzhen... En klub jeg holdt i et halvt års tid....
Det gik såmænd okay, jeg lå og sloges med omkring oprykning til den bedste Kinesiske række, men alligevel fangede holdet mig ikke helt, og jeg tog mig selv i og sidde og scoute efter nye trænerjobs hele tiden.. Efter Mesterskabet i Singapore, troede jeg nok også lidt jeg kunne gå på vandet, og mente jeg burde kunne få bedre klubber en denne, så d 12/5-2013 sagde jeg uden varsel op, og forlod Kina da jeg mente jeg kunne få meget bedre.... JEg havde trods alt en mesterskabs medalje med i tasken....

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #155: 05 Dec 2011, 03:24 »

Få dage efter blev det så til et job i Indonesien, i klubben Persiram.... Igen, måske ikke verdens mest gennemtænkte ide, da der overhovedet ikke var noget potentiale eller Økonomi til noget som helst, og det iøvrigt heller ikke var noget voldsomt særlig attraktiv række... Men tænkte det nok var nemmere og få et job, hvis man allerede havde en klub, end hvis man var arbejdsløs.....
Så de næste 40 dage brugte jeg mere på og sondere markedet for klubber der manglede managere, end og prøve og opbygge et hold, der ville kunne præstere noget, og endte også med rimelig dårligt forhold til min bestyrelse. Men skidt pyt.. Missionen lykkedes, og efter 40 dage blive jeg tilbudt managerposten i Fredericia i den Danske 1 division.... Det blev accepteret med det samme, og mission oprykning til SAS ligaen er hermed begyndt....

24/6-2013 Ansat i Fredericia

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #156: 05 Dec 2011, 19:59 »

Så er jeg endelige blevet manager i en ny klub.... Efter et par sæsoner væk fra Sydafrika, så kaldte det Afrika igen på mig som manager, her var det Tuks, som siden jeg sidst var i Afrika have fået en 6 plads og året efter en playoff plads, dog uden oprykning til følge!

I denne sæson gav de første 10 kampe 10 point, hvilket ikke var nok for ledelsen i Tuks, som i daglige tale hedder University of pretoria. Derfor blev den nigerianske manager Sam Pam fyret.

Nu er jeg i klubben og er rimelig fortrøstningsfuld med spiller materialet, og bare det at være tilbage i en professionel klub er dejligt!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #157: 05 Dec 2011, 21:45 »

Her i min tredje sæson i min tredje klub gik det sådan her: Ligaen, som er ret tilfreds med.
Jeg tager nok en sæson mere i klubben, da den har masser af potentiale til en bedre placering endnu Smiley

PatRafter
Lilleputspiller
*

« Svar #158: 05 Dec 2011, 23:42 »

1 sæson i Fredericia endte i en sikker oprykning--- 1 pladsen blev sikret med 3 runder igen... Forbereder mig nu på SAS ligaen, men med et dundrende underskud på 11 mil, og et ufattelig stramt lønbudget bliver det vist bare ren kamp om overlevelse i den bedste række....

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #159: 06 Dec 2011, 18:33 »

Poster lige i den rigtige tråd:

Efter en ellers udmærket start på min første sæson i Nordirlands bedste række, har jeg nu spillet 11 ligakampe uden sejr, og halvvejs gennem sæsonen ligger vi på sidstepladsen, 5 point fra redning. Bestyrelsen forventede af en eller anden grund en 'safe mid table position', så de er selvsagt ikke tilfredse. Måske er det snart slut på karrieren i Nordirland...

hippie
Lilleputspiller
*

« Svar #160: 06 Dec 2011, 20:55 »

Efter 3 år i Chavdar (Etropole) i Bulgarien er det tid til at rykke videre.

3. sæson endte med en 1. plads og oprykning til A-ligaen, men med udsigt til en ny kontrakt der var dårligere og en skidt økonomisk situation, der ville betyde at jeg skulle sælge alle mine gode spillere, havde jeg besluttet mig for at søge videre.

Undervejs i sæsonen var jeg blevet nævnt i forbindelse med HB Køge der lå uhjælpeligt sidst i 1. division og endte med en nedrykning - og det var Michael Schäfer der fik jobbet (søgte heller ikke aktivt).

Et andet job jeg blev sat i forbindelse med, var jobbet i AB, såfremt Michael Gravgaard ikke ville forlænge.. her blev jeg nævnt som favorit.. MEN..

9. juni tilbød Silkeborg mig jobbet som manager efter de fyrede manageren i forbindelse med de rykkede ned i 1. division.. jeg er glad for at være kommet til Danmark og er spændt på denne udfordring :-)

De 3 sæsoner i Chavdar endte med 51% vundne kampe, 153 scorede mål, 98 gik ind - 2 oprykninger til A-ligaen påat vinde Western B gruppen
Største fee betalt for en spiller: 140K for Milos Radejovic (2011/2012)
Største fee modtaget for en spiller: 200K for Borislav Baldzhiyski (2013/2014)

/hippie

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #161: 06 Dec 2011, 20:58 »

Så er jeg også gået igang. Mit hold blev Dynamos fra den anden bedste række i Sydafrika. Deres medieprognose er en 11 plads. Jeg fik 190k til transfers og løn budget på 120k. Så nu håber jeg det kommer til at gå godt. Held og lykke til alle. Smiley

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #162: 07 Dec 2011, 00:06 »

Min anden titel under tiden hos Aalst er i hus. Utroligt nok vandt jeg den belgiske pokalturnering efter en række heldige lodtrækninger mod svage hold og en straffesparkssejr i en 2-2 kamp mod AA genk. (tidligere vundet 2.div).  Må iøvrigt nævne at den belgiske turneingsform virker noget underlig når man er vant til andet. Trods en 11 plads i den almindelige turnering - spillede jeg alligevel med om en plads i europa - mod 3 andre hold(8,9,10).. Det endte dog med en 4.plads i dette lille gruppespil.

Som kulmination på sæsonen er jeg blevet tilbudt det ledige trænersæde hos min ærkefjende Jacob Nielsen(Holder med Lyngby) i Randers FC der er sluttet sæsonen lige over nedrykning. Jeg har selvf. sagt Ja - som reglerne foreskriver - trods et haltende budget - og uden transfermidler.

Jeg er gået fra ukendt manager -> Manager - kendskabet er nationalt.

Trods min Harry Redknapp strategi med alt for højt lønbudget blev Aalst i øvrigt reddet af en økonomisk overtagelse. Samtidig vandt jeg 10 mio for min placering i ligaen. Det er desuden meddelt mig at Aalst fans - sørger over min beslutning om at forlade posten.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2011, 00:08 af DonMambo » Logged

Berendt
Manager

« Svar #163: 07 Dec 2011, 00:40 »

Nogen kalder morgenkaffe for en dårlig vane, for andre er det et behov… Dansker tager to år mere i kaffe-land!

Det fleste grin var forstummet i det danske land, og langsomt havde fodbold-Danmark fået øjnene op for den 26'årige dansker, der weekend efter weekend fik sine brasilianske rekord-drenge til at levere magi. Hele 15 kampe var det blevet til i 3. divisionen, og de syv sidste havde ovenikøbet været uden nederlag.

Med profiler som Panda, Igor Ribeiro, Wallace, Alex Marques, Victor, Luiz Alberto og Clodoaldo havde Guarany de Sobral skubbet det meste modstand til side og benhårdt arbejdet hen i mod en flot og fortjent sejr i rækken! Nogle ordene bag succesen var sammenhold, kreativitet og held. Holdet lagde dog ud med at tabe den første kamp i den indledende fase, men derefter havde det været mere stolpe ind, end ud. Fire sejre og tre pointdelinger blev det til før holdet var klar til anden fase.

Heldigvis var heldet, og form, stadig med Guarany, da den endelig oprykning blev jagtet i anden fase. Godt nok startede det med en 2-2 kamp, mod de evige rivaler fra Fortaleza (dette var sjette gang de mødtes i denne sæson), men herefter blev det til fem ydeligere sejre, og en oprykning (og finaleplads var sikret). Det blev oprykningen faktisk allerede med to kampe igen, da Fortaleza for første gang blev slået i år (3-2, da Bruno Alves afgjorde kampen i 93. minut).

Selvom den første finalekamp endte med en sikker 2-0 sejr, på hjemmebane, til Guarany de Sobral, ændrede returkampen hurtigt de muntre miner hos de rød-sorte fans. Efter lidt over tyve minutter kom Santo André foran 1-0, og efter en time førte de 3-0. Sambarytmerne blandt de medrejsende fans forsvandt, indtil topscoreren, for 16. gang, fandt vejen til netmaskerne med tre minutter igen. Og seks minutter senere, et godt stykke inde i tillægstiden brød jublen for alvor løs, da 22'årige Victor leverede sin 8. sæsontræffer, og dermed sikrede de rød-sorte den samlede finale sejr!

Årets profil: PandaÅrets topscorer: Clodoaldo (16 mål)

Statistik (pr. 12.11.11):
Klubber:
05.01.11 - ??.??.?? : Guarany de Sobral, Brasilien (del 1, del 2)

Meritter:
Guarany de Sobral
27.02.2011: Vandt Cearé Statsmesterskab Startfase Finale
01.05.2011: Sluttede som nummer 2 i Ceará Statsmesterskab Slutspil, blev nummer 3 i ligaen
12.11.2011: Vinder af Nationale 3. Division

Kampe (samlet):
Spillet: 43
Vundne: 29
Uafgjorte: 7
Tabte: 7
Målscorer: 84-30

Mål med spillet:
◊ At indtage verden i bedste RISK-stil - et kontigent af gangen! (På klubplan)
◊ Vinde alt som landstræner
◊ Blive nummer et på Hall of Fame (Globalt)

Berendt
Manager

« Svar #164: 07 Dec 2011, 00:53 »

Har valgt at oprette en blog om mit spil - den kan findes her : Berendt's TLPC Blog

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010