home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23491
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: adarshlumina
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 129861 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #120: 29 Nov 2011, 10:09 »

FFS Acido, hvorfor har du ikke rettet det alle de gange jeg har prøvet at lave noget lignende i min blog og brokket mig over at det kom til at se åndssvagt ud Opstemt
Prioriteringer! Eller sikkert fordi jeg sad og brokkede mig højlydt inde på IRC! Smiley

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #121: 29 Nov 2011, 11:31 »

Spændende challenge som jeg også har kastet mig i gang med.

Min første og indtil videre eneste klub er Náutico. En lille detalje er at jeg valgte managernavnet Heidi Frederikke Rasmussen så det var et noget andet pressemøde jeg var med til, hvor spørgsmål om kvindediskriminatio n stod højt på dagsorden og om en kvinde kunne klare sig i sådan et fag. 

Kvinde eller ej, så overtog jeg klubben i en slem krise. Klubben var placeret helt nede på en #18 plads efter 13 kampe, moralen i klubben var så elendig at jeg på daværende tidspunkt var meget kritisk om jeg kunne få vendt skuden. Min første kamp for klubben blev til et nederlag hjemme på 2-3 men herefter vendte det fuldstændig og fantastisk fodbold gjorde at jeg i de sidste 25 kampe vandt 21 kampe og kun tabte 3 kampe og kun en enkel uafgjort på 3-3 imod Parana gjorde at jeg blev en helt i klubben og sikrede oprykning med en flot #2. plads.

Den nuværende sæson er startet stærkt. Man starter i Brasilien med et statsmesterskab hvor man spiller 22 kampe også de 4 øverste fra tabellen skal spille semifinale om at komme i en finale. Ligaen gik meget nemt og med 22 sejre i 22 mulige kampe og en målscorer på 92-7 var jeg klar til semifinalen. En samlet 4-0 sejr imod Salgueiro(PE) gjorde jeg var finaleklar. Den første af de 2 kampe var et sandt mareridt. Holdet faldte sammen, ingenting fungerede og jeg måtte tage hjem med en lussing på 3-0. Om de Brasilianske guder elsker Naútico men på hjemmebane var Náutico en sand maskine og en 4-0 sejr var i hus. Endnu engang blev jeg tiljublet og fik en archievment ''Beating expectations - You have gained 90% board confidence in overall competitions" . . .

Triumferne var ikke slut endnu, vi kunne også sejre i den Brasilianske pokal turnering. Hvor jeg må indrømme lodtrækningsheld havde en kæmpe faktor. Jeg mødte ingen skrækmodstandere, det var egentlig først i finalen jeg mødte et stærkt hold, Atlético Mineiro. Her blev det til en samlet 5-4 sejr. Endnu engang var guderne med mig, for statistikken på udebane endte med 19 chancer i deres favør og 3 åbne, hvor jeg kunne være stolt over 6 chancer og 0 åbne. Men guderne må have pisset med held for jeg tog derfra med 2-3 sejr og en ny pokal. (Hjemme blev den 2-2 i en kamp hvor jeg måske havde fortjent at vinde med en enkel pind)

NU jeg så i gang med ligaen hvor jeg møder spillere som dinho, neymar ganso og mange flere superstjerner. Jeg har spillet 30 kampe og er nr #3 i øjeblikket. Var oppe og ligge på en førsteplads, men mit virker dødt måske ovenpå alle de kampe man spiller, måske gummiben. En krise på 5 kampe indtil videre, hvor 3 nederlag og 2 uafgjort har gjort jeg i øjeblikket ligner en klub som kommer til at sejle ned igennem tabellen. Lad os håbe Heidi kan vende den, så vi i de sidste 8 kampe kan skrabe nok point til minimum at holde os indenfor en top #10 placering. (Super tæt liga)

Hvor meget skal der egentlig til før ens ry rykker sig? Mit omdømme er nationalt og syntes hverken stregen stiger eller falder. For kunne nok meget godt tænke mig at skifte klub efter denne sæson, da jeg nok på ingen måde vil kunne leve op til disse resultater. Men er bare bange for at jeg ingen klub kan få på et nogenlunde tilsvarende niveau.

« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 11:52 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #122: 29 Nov 2011, 12:34 »

Prioriteringer! Eller sikkert fordi jeg sad og brokkede mig højlydt inde på IRC! Smiley

Allright - så ved jeg at jeg bare skal spamme ham på IRC næste gang jeg har et problem Tunge

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #123: 29 Nov 2011, 12:35 »

1 Januar 2012 - SKA Energia Khabarovsk

1. Division

3-0 v Alania
0-0 v Gazovik Orenburg
3-0 v Yenisey
2-0 v Chernomorets (RUS)
2-1 v KamAZ
2-0 v Luch
1-3 v Fakel
3-2 v Baltika
1-0 v Torpedo Vladimir
1-1 v Nizhniy Novgorod
0-1 v Volgar
1-0 v Dinamo Btyansk
0-1 v Sibir
2-6 v Mordovia
2-2 v Khimki
2-2 v Torpedo Moscow
0-1 v Ural
1-0 v Alania
1-2 v Shinnik
1-2 v Gazovik Orenburg
1-3 v Yenisey

Russiske Pokalturnering

3-0 v Torpedo Armavir - 5. Runde
1-0 v Yenisey - 6. Runde
1-2 v CSKA Moscow 7. Runde

Indkøb

Fri - Stoyan Zhelev
Fri - Abdoul Aziz Hamza
Fri - Denis Yevsikov
Fri - Igor Lozo
Fri - Mario Djikic
Fri - Ivan Rodic

Salg

260K DKK - Andrey Semenov

Info om klubben

Klubben blev grundlagt tilbage i 1946 og spiller til dagligt sine hjemmekampe på V.l. Lenin Stadion, der har plads til 19.000 tilskuer. Klubbens trænings faciliteter er i øjeblikket under skrabende forhold.
Der i mod når man kigger på klubben regnskab står der et overskud på hele 27 mio på bundlinjen. Klubben bruger i øjeblikket 1,5 mio DKK om måneden på løn omkostninger.

1. Division (Slutstilling)

1. Division (Nedrykningsspil)
« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 12:51 af Fynbo » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #124: 29 Nov 2011, 18:03 »

Så blev min sæson spillet færdig med F.C.A.K

overtog dog først jobbet da der var 8 kampe tilbage.. Min rekord blev: 1-5-2

Så 8 point i 8 kampe var udemærket, da jeg overtog et hold helt uden moral. Det var godt at overleve med holdet, og hvis jeg ikke bliver tilbudt en kontrakt fra en anden klub, glæder jeg mig til at se hvad jeg kan udrette med denne klub Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #125: 29 Nov 2011, 18:14 »

Har lige et andet problem ..

Efter hverdag får jeg ca. imellem 20-60 beskeder om alt muligt pis.. Har været inde og ændre i mine abonnementer, men de bliver ved med at komme? Noget man kan gøre ved det?

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #126: 29 Nov 2011, 18:22 »

Husker du at bekræfte dine ændringer til dine abbonnementer? Jeg får hurtigt akkumuleret 200 abonnementer på spillere osv, så dem er jeg ofte inde at slette.

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 29 Nov 2011, 19:17 »

Update:

Heidi Frederikke har sagt op i Náutico. Efter fremragende præstationer følte jeg det var på tide at forlade holdet, da det ville være ekstremt svært at leve op til de forrige bedrifter.

Náutico statistik:
Oprykning fra Brasilianske Nationale 2. Division.
Vinder af det Brasilianske Pernambuco statsmesterskab.
Vinder af den Brasilianske pokalturnering.
#3. plads i den Brasilianske nationale 1. division.
Årets manager i den Brasilianske 2 division.
Årets manager i den Brasilianske 1 division.

Kampe spiillet: 101.
Kampe vundet: 71.
Kampe uafgjort: 14.
Kampe tabt: 16.
Mål scoret: 232.
Mål gået ind: 84.

Om udfordringen ikke var stor nok i Náutico for Heidi Frederikke er et stort spørgsmålstegn, for hendes nye klub er om noget en større udfordring. Efter min opsigelse kom der 2 tilbud samme dag, det ene var fra Cercle Brugge som spiller sin fodbold i den bedste Belgiske række og det andet var Portsmouth. De ville hhv. give 33.000 og 48.000 i løn uden forhandlinger. Jeg havde inden allerede sat mig et mål inden forhandlingerne om at nå minimum 60.000 før jeg ville acceptere. Cercle Brugge ville kun betale mig 52.000 og det blev afvist, men Portsmouth var mere villige og endte med at stikke 65.000/uge for at få min underskrift.

Så nu er jeg træner for en synkende skude. Et hold med et underskud ikke engang Brøndby kan prale af, et spiller materiale som langt fra er stærkt nok til en oprykning til PL indenfor den nærmeste fremtid. Jeg overtog dem efter små 20 kampe hvor de var placeret som nr #20. Lad os se hvad fremtiden bringer for vor ' kære Frederikke. Smiley

Kontrakt: Portsmouth ''Pompey''.
Løn: 65.000 p/u.
Startet: 20.12.2012
Udløber: 30.6.2014.

« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 19:21 af bianconeri » Logged

fino alla fine ★ ★ ★

mandal
Ynglingespiller

« Svar #128: 30 Nov 2011, 14:40 »

Så blev første sæson i Dynamos afsluttet. på trods af en meget meget tynd trup, med blandt andet blot én Defensiv midt i hele klubben, lykkedes det at fører holdet til en 4 plads, og dermed Play off om oprykning Opstemt

i semifinalen var det et meget tæt opgør mod Thanda Royal Zulu som blev slået på straffespark Smiley

i finalen var det igen meget tæt, og skulle helt frem til 93 min. før finalen blev afgjort

efter den meget overraskende oprykning har jeg valgt at trække mig tilbage i håb om at lidt større klubber vil være interesseret efter en flot oprykning  Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #129: 30 Nov 2011, 14:43 »

Så er jeg færdig i F.C.K.A efter to sæsoner

2. sæson sluttede næsten med tårer i øjnene da jeg lå af point med dem til play off inden sidste runde, og 2 min inde i 2. halvej er jeg helt oppe at køre da Nkosi score til 1-0 og på det tidspunkt er 1 point faktisk nok til at spille playoff, men så tænke mine spillere at de ikke behøver at spille og først udligner Thanda Royal Zulu, men okay er stadig i playoff men så sker det i det 88. minut scorer de til 2-1 og jeg knækker helt sammen efter den kamp besluttede jeg mig for at sige op og søge nye græsveje

Tidligere: Baloo38

Swizz CataR
Manager

« Svar #130: 30 Nov 2011, 17:22 »

Det er sq imponerende langt I er kommet de fleste af jer. Jeres saves ser vildt spændende ud.

Jeg selv har ikke helt så meget tid at sætte af til FM - desværre, må jeg erkende. Jeg er dog kommet godt en måned ind i sæsonen, hvor jeg fik denne fantastiske sejr over mine lokalrivaler:

Sjældent har jeg haft det så sjovt efter sejren. Uhh jeg ville have været gal hvis fortegnene havde været omvendt..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 30 Nov 2011, 21:35 »

I min anden klub, Vranov, endte jeg som sidste pladsen i den næstbedste række i Slovakiet.. ikke overraskende dog.
Jeg blev så fyret, og har nu fået klub i den næstbedste række i Bulgarien i klubben Dobrudzha 1919. De blev på en 8. plads ud af 10 mulige, så de overlevede lige, men fyrede deres træner. Så nu har jeg taget over, og jeg regner stærkt med at holde dem oppe i 2. divisionen endnu en sæson.

Så skal til at i gang med den 3. sæson i mit 3. land Smiley

Berendt
Manager

« Svar #132: 30 Nov 2011, 22:25 »

Brasilien? Der skal du måske ned og brygge kaffe?! Hahaha...

Ja, der blev grint lidt da den unge danske træner valgte, at drage over atlanten for at starte sit fodboldeventyr. Og med god grund! Hvem fanden rejser så langt for at træne et hold ingen kender? Guarany de Sobral, fra den brasilianske 3. division, får måske ikke klokkerne til at ringe hos den fodboldkyndige dansker, men efter den unge dansker havde brugt lidt over fem måneder i klubben valgte fodboldmagasinet Onside at lave et indslag om klubben.

Et suveræn start i klubben, havde sikret dem en playoff-plads i første slutspil i det regionale mesterskab, og efter to sejre på straffespark formåede holdet faktisk at vinde playoff'en, og dermed sikre sig en plads i mesterskabsslutsspi llet. Efter at anden del af det regionale var færdigspillet ventede, efter endnu et playoff-slutspil med endestation i første runde, mesterskabsslutsspi llet med to kampe mod giganterne fra Ceará SC (til daglig i landets bedste række).

De to kampe blev tættere end de to første opgør i det indledende ligaspil. Først vandt Ceará SC 2-1 på hjemmebane og i returopgøret vandt de så 1-0. En andenplads var trods alt også meget tilfredsstillende og er klubbens bedste resultat siden 1984. I den samlede tabel endte Guarany de Sobral på en meget flot 3. plads efter 2. divisionsklubben ADRC Icasa og Ceará SC.
Et andet højdepunkt i den lille klubs historie med en danske ved roret, er samarbejdet med Fluminense, der har sendt flere af deres største talenter til klubben.

Statistik (pr. 01.05.11):
Klubber:
05.01.11 - ??.??.?? : Guarany de Sobral, Brasilien (del 1, del 2)

Meritter:
Guarany de Sobral
27.02.2011: Vandt Cearé Statsmesterskab Startfase Finale
01.05.2011: Sluttede som nummer 2 i Ceará Statsmesterskab Slutspil, blev nummer 3 i ligaen

Kampe (samlet):
Spillet: 27
Vundne: 19
Uafgjorte 3
Tabte: 5
Målscorer: 54-16

Mål med spillet:
◊ At indtage verden i bedste RISK-stil - et kontigent af gangen! (På klubplan)
◊ Vinde alt som landstræner
◊ Blive nummer et på Hall of Fame (Globalt)
« Seneste Redigering: 07 Dec 2011, 00:43 af Berendt » Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 01 Dec 2011, 14:00 »

Heidi Frederikke Rasmussens forlader endnu engang sin klub før tid. Efter fantastisk succes i Brasilien fik hun muligheden for at vende tilbage til Europa, nemlig Portsmouth. Mine forventer var at overleve i championship hvilket også lykkedes. Det blev dog ikke lutter sejre hele vejen igennem, men nok sejre til at sikre klubbens forsatte eksistens i championship med 8 point og en #19 plads. Her var spørgsmålet så, om vi ønskede at forsætte i en klub som lider af ekstrem økonomisk ustabilitet. Da jeg tilsluttede mig Portsmouth var min balance minus 32mio, og da sæsonen sluttede var min balance minus 60 millioner, og hvis ikke formanden havde smidt en lån ind på 50mio havde min balance været over 100 millioner underskud, et underskud som ville gøre jeg ikke ville kunne have den indflydelse på klubben som jeg ønsker.

Trods en rigtig god løn på 65.000/ugen valgte jeg at sige op før tid med håb om en bedre klub. Mine bedrifter var ikke gået ubemærket hen og der gik ikke mange dage før jeg allerede havde en del tilbud på hånden. De levede dog op til mine personlige krav om en ny klub, især lønnen som blev tilbudt satte en stopper for min interesse. Mit håb om en bedre klub, eller bare en klub på tilsvarende niveau begyndte at smuldre. Men efter lidt over 2½ måned kom der et ekstremt spændende tilbud ind af døren. En Belgisk gigant havde fået øjnene op for Hedi Frederikke og ønskede at give hende muligheden for at prøve sig af på et noget højere niveau. Kontrakten blev naturligvis underskrevet hurtigt men trods en større klub fik jeg ingen lønforhøjelse, men præcis samme løn som i Portsmouth, det var dog underordnet chancen var for stor til at kunne sige nej.

Velkommen til standard, standard Líege.

Forventningerne er store i Standard. Sæsonen før jeg tiltrådte blev klubben nr #1 i den Belgiske 1. Division foran klubber som Anderlecht, Brugge og KV Kortrijk. I mesterskabsgruppen faldt holdet dog sammen og endte helt nede på en #5 plads. Forventninger for den nye sæson er at jeg med i guldkampen og kommer i pokalfinalen derudover forventes der at jeg når Eurocup gruppen. Forskellen er kæmpe fra Portsmouth til Standard - hvor jeg i Portsmouth lå med et sejlende underskud har jeg i Standard en balance der hedder 300 mio. Et kæmpe skridt for Heidi Frederikke, som virkelig kan komme til at betyde meget for hendes karriere.

Statistik for hele Karrieren:

28.7.2011: Ansat hos Náutico.
20.12.2012: Trukket sig som manager for Náutico.
20.12.2012: Ansat som manager for Portsmouth.
13.5.2013: Trukket sig som manager for Portsmouth.
31.5.2913: Ansat som manager for Standard.

Kampe spillet: 132.
Vundne kampe: 84.
Uafgjorte kampe: 19.
Tabte kampe: 29.
Mål scoret: 291.
Mål imod: 130.
Mål forskel: 161.
Vindingsgrad: 63%

Trofæer og priser:
Oprykning fra Brasilianske Nationale 2. Division.
Vinder af det Brasilianske Pernambuco statsmesterskab.
Vinder af den Brasilianske pokalturnering.
#3. plads i den Brasilianske nationale 1. division.
Årets manager i den Brasilianske 2 division.
Årets manager i den Brasilianske 1 division.

fino alla fine ★ ★ ★

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #134: 02 Dec 2011, 15:24 »

Efter lidt over en måneds arbejdsløshed, synes jeg at jeg skulle igang igen og da Persiba Bantul fra Indonesien, tilbød sig var jeg lige inde og kigge og det så fornuftigt ud i forhold til at jeg ikke rigtig har præsteret noget, Persiba har et okay hold men er Deltids og sluttede sæsonen på en 6. plads sæsonen var lige slut da jeg kom til klubben så for 2. gang får jeg lov til at starte med venskabskampe i min klub, det første jeg gjorde da jeg kom til Persiba, var at jeg skulle se hvor mange stjerner min assistent gav diverse spillere, der stød jeg på første problem, jeg havde ingen assistent, så det var det første jeg gik efter, han er nu hentet og kan se at holdet store stjerne hedder Fortune Udo, er fra Nigeria og er 25 år og en bomber, udover ham har holdet også den rutineret Bruno Casimir fra Cameroun, Bruno er def midtbane og er 31 år, så han har ikke så mange år endnu, det bliver spændende at se om jeg kan forbedre holdets 6. plads fra sidste sæson eller om jeg må finde mig et nyt job efter sommer.

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010