home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 1009 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 130010 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #90: 28 Nov 2011, 19:04 »

Jeg har nu spillet  en halv sæson i argentinske Independiente som tilbød mig et job da jeg var i Kroatien. Umiddelbart havde jeg set frem til yderligere en sæson i Zagreb, men også spændende at prøve et nyt land af. Desværre skulle jeg gå ned i transferbudget og lønbudget men fordelen er dog at kvalitetsspillere i Sydamerika generelt koster mindre end i Europa, så måske et skridt op i forhold til omgivelserne.

Det argentinske ligasystem virker til at være yderst komplex.

Der er 4 forskellige ligatabeller:
-   Opening Stage som bliver spillet om efteråret og består af 20 hold som mødes en gang(Vinderen af denne kan kalde sig selv mester og er kvalificeret til Copa Libertadores som er Sydamerikas pendant til CL). Ingen nedrykkere.
-   Closing Stage som bliver spillet om foråret og består af de samme 20 hold som fra efteråret af og man mødes igen en gang. (top 5  kvalificerer sig til Copa Libertadores og top 6 til Copa Sudamericana, som er en kontinental turnering)
-   League Table lægger Opening og Closing Stage sammen, men tror umiddelbart ikke at den har en anden funktion, ikke engang nedrykkerne bliver fundet på den måde (der er et slags system hvor de hold med gennemsnitligt lavest point over en 3 årig periode rykker ned – noget der er blevet oprettet i de tilfælde hvor Boca og River har været på vej ned for at sørge for at de forblev i den bedste række)
-   Calender Year Table som lægger Closing Stage fra sidste sæson af sammen med Opening Stage fra den næste sæson af. Det er vist blot en servicemeddelse til de interesserede.
-   
Copa Libertadores er den mest prestigefuldte turnering i Sydamerika og bliver spillet om foråret/sommeren. Copa Sudamericana er den anden vigtigste turnering i Sydamerika og bliver spillet om efteråret og indeholder mange af de samme hold som i Copa Libertadores.

Opening Stage
0:4 AWAY @ Boca (4th) AWAY
5:2 HOME vs. Lanus (11th) Caserio x 3, Gil, OG
2:0 AWAY @ Arsenal de Sarandi (16th) Caserio, Esposito
0:0 HOME vs. Colón (6th)
3:0 HOME vs. San Martin (T) (20th) Bella, Quintana, Gil
1:1 AWAY @ San Lorenzo (10th) Caserio
1:2 AWAY @ Godoy Cruz (5th) Bella
2:2 HOME vs. Estudiantes (LP) (14th) Caserio, Diaz
1:3 HOME vs. Racing Club (1st) Gil
2:1 AWAY @ Chacarita Jrs (19th) Esposito, Rodriguez
3:2 AWAY @ River Plate (2nd) Caserio x 3
0:0 HOME vs. Banfield (9th)
4:1 AWAY @ All Boys (18th) Esposito, Herrera x 2, Caserio
3:0 HOME vs. Newell’s (17th) Caserio x 2, Vasquez
4:2 HOME vs. Afl. Rafaela (7th) Gil, Diaz x 2, Caserio
4:0 AWAY @ Independiente Rivadavia (15th) Gil x 2, Cardozo, Caserio
3:0 HOME vs. Gimnasia (LP) (13th) Esposito, Diaz, Caserio
1:2 AWAY @ Argentinos (12th) Magnano
4:2 AWAY @ Velez (8th) Caserio x 2, Magnano, OG
Copa Sudamericana
Second Preliminary Round (Two Legs)
3:1 AWAY @ Colón (Argentina) Caserio,Cardozo, Gil
0:1 HOME vs. Colón (Argentina)

First Round (Two Legs)
3:1 HOME vs. Universitario (Peru) Gil, Caserio, Quintana
4:1 AWAY  @ Universitario (Peru) Gil, Caserio, Bella, Diaz

Quarter Final (Two Legs)
4:1 HOME vs. Sao Paulo (Brazil) Caserio, Gil, Herrara, OG
0:0 AWAY  @ Sao Paulo (Brazil)

Semi Final (Two Legs)
0:0 HOME vs. Palmerias (Brazil)
3:1 AWAY  @ Palmerias (Brazil) Gil, Caserio, Quintana

Final (Two Legs)
0:2 AWAY  @  River Plate (Argentina)
3:3 HOME vs. River Plate (Argentina) Gil, Caserio x 2

Som I kan se, så tog det mig lidt tid før at jeg fik taktikken på plads i ligaen hvilket desværre resulterede i for mange pointtab, som gjorde at jeg endte på en 3. plads.  Sidenløbende deltog jeg i Copa Sudamericana og endte i finalen hvor jeg desværre tabte til River Plate.

Min topangriber Caserio fik jeg gang i til sidst hvilket gjorde at han endte med at score 17 mål i 19 kampe hvilket er yderst godkendt. Han var også en ligeså stor faktor i Copa Sudamericana  hvor han scorede 7 mål i 10 kampe hvilket er godt klaret når der var 4 kampe hvor vi overhovedet ikke scorede.

Jeg ser frem til foråret hvor jeg tror at jeg med lidt held kan komme tættere på toppen, så længe Caserio forbliver skadesfri. Jeg deltager også i Copa Libertadores hvor jeg har fået en forholdsvis nem gruppe med 2 hold fra Bolivia: Bolivar og Jorge Wilstermann og Deportivo Tachira fra Venezuela.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #91: 28 Nov 2011, 20:48 »

Jeg syntes lige at jeg ville dele dette screenshot med jer, da det sandsynligvis varer længe inden man får dette syn at se igen - et hold med mig som manager, der ligger nr. 1!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #92: 28 Nov 2011, 20:49 »

Stærke sager! Men kan også se i din signatur at det går lidt ned af bakke efter det? Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #93: 28 Nov 2011, 20:52 »

Stærke sager! Men kan også se i din signatur at det går lidt ned af bakke efter det? Smiley

Nej nej, screenshottet er helt up to date, sæsonen starter bare med en bette pokalturnering i form af et gruppespil, hvor det desværre kun blev til 5 point i 5 kampe Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #94: 28 Nov 2011, 21:14 »

Jeg vandt sgu den næste kamp også - 3-0 på udebane! Surrealistisk. I øvrigt er det pænt irriterende at man i Nordirland (i hvert fald i 1. division og de pokalturneringer jeg har været med i) kun må have 3 udskiftere med... Det var træls nok dengang man kun måtte have 5 i England, men 3?!
« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 21:23 af g00n » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #95: 28 Nov 2011, 21:22 »

Skal man meddele herinde hvergang man skifter klub Smiley?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 28 Nov 2011, 21:27 »

Skal man meddele herinde hvergang man skifter klub Smiley?

Det er der vist ikke noget "krav" om, men det er da altid rart for os andre at høre hvad der sker Smiley Og så er det også nemmere for Saviola (Praise the Lord for at du har skiftet navnet tilbage) at opdatere indlægget i infotråden.

PhilipFlink
Manager

« Svar #97: 28 Nov 2011, 21:37 »

Det er der vist ikke noget "krav" om, men det er da altid rart for os andre at høre hvad der sker Smiley Og så er det også nemmere for Saviola (Praise the Lord for at du har skiftet navnet tilbage) at opdatere indlægget i infotråden.

Det var nemlig det der med at opdatere tråden jeg tænkte på Smiley
Okay, så må jeg jo lige opdatere lidt engang imellem Wink

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #98: 28 Nov 2011, 21:58 »

Spillet har taget en interessant drejning da jeg er startet godt i Closing Stage med 9 point efter 4 kampe og blev kåret som månedens manager, men nu mener bestyrelsen at jeg skal gøre det endnu bedre og er derfor usikker i mit job. Spændende!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #99: 28 Nov 2011, 22:41 »

Det er sgu fedt at se hvordan du er kommet omkring, og er nået til de semi-store klubber, Saviola. Nærer et svagt håb om at kunne opnå noget lignende - jeg er i det mindste kommet til Europa nu Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #100: 28 Nov 2011, 22:45 »

av av av .. efter 13 kampe, tabte jeg en kamp 4-1 .. Det var nok til at bestyrelsen sagde stop... Jeg er nu uden job, og må pakke tasken, og se mig om efter et andet job Opstemt Se om jeg kan komme væk fra Ukraine!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #101: 28 Nov 2011, 22:54 »

Det er sgu fedt at se hvordan du er kommet omkring, og er nået til de semi-store klubber, Saviola. Nærer et svagt håb om at kunne opnå noget lignende - jeg er i det mindste kommet til Europa nu Opstemt
Yeah, jeg elsker også min karriere indtil videre. :-) Efter de første 3-4 jobs havde jeg ikke meget håb om at kunne føre det nogen steder, men er vel nået til semi-toppen pt. Dog grinte Inters bestyrelse af mig da jeg søgte der, så stadigvæk noget vej endnu. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #102: 28 Nov 2011, 22:56 »

Yeah, jeg elsker også min karriere indtil videre. :-) Efter de første 3-4 jobs havde jeg ikke meget håb om at kunne føre det nogen steder, men er vel nået til semi-toppen pt. Dog grinte Inters bestyrelse af mig da jeg søgte der, så stadigvæk noget vej endnu. Smiley

Haha, det var så åbenbart lige optimistisk nok. Mon ikke der kommer et lukrativt tilbud på et eller andet tidspunkt, hvis du gør det godt nok i Independiente...

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #103: 28 Nov 2011, 23:07 »

Gotta love Youboue, har lige været ude en dag med karentæne for 5 gule, der taber vi kampen 1-0 og 17 min inde i hans "comeback" der score han til 1-0 i cupkamp hvor jeg er mega underdog Opstemt

EDIT: bare ikke så godt når vi ikke holder den, tabte 1-2

EDIT EDIT: Synes det er lidt sjovt at min assistents  fastholder at min målmand er i dårlig form og at jeg burde sætte ham på bænken når mit hold er det hold i ligaen der har lukket færrest mål ind
« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 23:19 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

PhilipFlink
Manager

« Svar #104: 28 Nov 2011, 23:20 »

Gotta love Youboue, har lige været ude en dag med karentæne for 5 gule, der taber vi kampen 1-0 og 17 min inde i hans "comeback" der score han til 1-0 i cupkamp hvor jeg er mega underdog Opstemt

EDIT: bare ikke så godt når vi ikke holder den, tabte 1-2

EDIT EDIT: Synes det er lidt sjovt at min assistents  fastholder at min målmand er i dårlig form og at jeg burde sætte ham på bænken når mit hold er det hold i ligaen der har lukket færrest mål ind

Det betyder jo ikke at det er målmanden der gør det godt.. Du kan også have ligaens bedste "angreb", hvis det kun er dine midtbanespillere/forsvarsspillere scorer ..

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010