home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09 g00n Blogs Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23494
  0 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jameshenry
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 130036 gange)
bianconeri
Reserveholdsspiller

Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #75: 26 Nov 2011, 19:52 »

Satans derfor.  ticked off

Havde forsøgt med den kanal. Men var tom. Jeg er på quakenet...
« Seneste Redigering: 26 Nov 2011, 19:54 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 27 Nov 2011, 16:30 »

Efter en lang ferie på et halvt år, kom der endelig et jobtilbud. Det kom fra nyoprykkede Maesteg Park i den bedste walisiske række - endnu engang et hold uden staff og spillere, og derfor valgte jeg at udsætte min beslutning. Lidt senere kom et tilbud fra nyoprykkere i den nordirske 1. division, Chimney Corner. Udover det federe navn har de minsandten en trup med spillere, og har også en coach og en physio. Disse aspekter gjorde at jeg naturligvis valgte dem som min næste udfordring, og jeg er derfor det næste stykke tid at finde i Nordirland Smiley

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 27 Nov 2011, 18:21 »

Jeg valgte at stoppe i Sydafrika efter under et havlt år ! Klubben var elendig, og en virkelig ringe økonomi med underskud på flere millioner. Derudover var de spillere min talentspejder fandt alle fra andre lande end sydafrika, og de kunne ikke på arbejdstilladelse !
Jeg smuttede efter omkring 15 kampe, med blot en sejr og to uafgjorte resten var tabt ! Jeg lagde håbløst sidst og kunne ikke nå at overleve i den laveste række i landet, derfor skred jeg !

Efter et par måneder blev jeg endelig tilbudt et job, i nedrykket Blokhus. De var netop rykket ned i anden div., og jeg ser det som en godt udfordring at få rykket dem op i første div. ! Der er bare det problem at der ingen penge til transfers er, og jeg har et lønbudget på hele 21.000 om måneden ! Jeg bruger bare 42.000 Skuffet

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 27 Nov 2011, 19:02 »

Aalst: Med 7 kampe igen ligger jeg til oprykning til bedste Belgiske række. 2.plads a point med nr 1. 2 point til nr 3. - dog ved jeg ikke hvorvidt min status som halvtids-professional vil give problemer..

På spiller fronten har jeg et fornuftigt lønbudget og nogle virkelig gode scouts der sikrer mig utrolig mange talenter. Belgien virker til at have samme talent kultur som holland. Smiley

Er iøvrigt i Marts 2013..

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #79: 27 Nov 2011, 19:10 »

har lige rundet midten af min 2. sæson i F.C.A.K. hvor jeg lige nu ligger på en 4. plads 10 point op til nr 1 som fører suverænt, sæsonen gode resultater kan skyldes 3 spillere primært, Abu Sando min faste straffesparksskytte som har været sikkerheden selv, Sashi Chalwe min anfører og stjernespiller som i bedste Hangeland stil går med op på hjørne hvor han scorer eller får sit hovedstød pareret så bolden ryger ud til den sidste som jeg vil fremhæve det er Danien Warlem som kom til klubben i sommerferien hvor han var på fri transfer, han har nok været det bedste køb jeg har lavet i lang tid i nogle af FM spillene, Warlem har lavet 7 mål i ligaen og selvom det ikke lyder af meget har han altid været en farlig herre Warlem er kun 25 år og har fortid i bl.a. Ajax CT hvor han har sin fodboldopvækst

Chalwe: http://imageshack.us/photo/my-images/560/sashichalweoversigtprof.png/

Sando: http://imageshack.us/photo/my-images/830/abusandooversigtprofil.png/

Warlem: http://imageshack.us/photo/my-images/856/danienwarlemoversigtpro.png/

Ligaen: http://imageshack.us/photo/my-images/36/nationalfirstdivisionov.png/
« Seneste Redigering: 27 Nov 2011, 19:14 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 27 Nov 2011, 21:01 »

Baloo: Ham Sando har ellers kun 9 i straffespark - men der er selvf. ingen grund til at finde andre - hvis han altid scorer på dem Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #81: 27 Nov 2011, 22:46 »

Baloo: Ham Sando har ellers kun 9 i straffespark - men der er selvf. ingen grund til at finde andre - hvis han altid scorer på dem Wink

Det er trist men han er den bedste Peace

Tidligere: Baloo38

PhilipFlink
Manager

« Svar #82: 27 Nov 2011, 22:57 »

Er der nogen der lige kan forklare hvad det hele går ud på Smiley?

- Synes ikke der står noget på forsiden Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #83: 27 Nov 2011, 22:59 »

Er der nogen der lige kan forklare hvad det hele går ud på Smiley?

- Synes ikke der står noget på forsiden Smiley
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32114.0

PhilipFlink
Manager

« Svar #84: 27 Nov 2011, 23:00 »

hippie
Lilleputspiller
*

« Svar #85: 27 Nov 2011, 23:12 »

Har nu afsluttet min 2. sæson i Chavdar (Etropole) i Bulgarien. Det endte desværre med en nedrykning, men klubben ville stadig gerne forlænge, så har skrevet kontrakt for et år mere, så må vi se om jeg bliver losset ud, hvis der ikke er tegn på oprykning..

/hippie

DonMambo
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 28 Nov 2011, 02:34 »

Jeg er rykket op i bedste belgiske række med Aalst. Stadig halvtids-professional.. En sæson fuld af spanking venter mit hold... Smiley

De sidste kampe var præget af en del spænding og smalle sene sejre. I den sidste kamp skulle jeg dog blot bruge uafgjort for at sikre oprykning og min ellers offensive opstilling og indstilling blev ofret til fordel for en omgang beton.

Jeg havde egentlig håbet at få et job-tilbud i dette vindue.. Men må nu blot acceptere at tage mine prygl med oprejst pande.. Smiley

Talentmassen er dog stadig enorm. Har vel 15-20 spillere med 3,5-4 stjerner mulig rating.

Edit: Som følge af oprykningen bliver klubben fuldtidsprof...

« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 02:41 af DonMambo » Logged

mandal
Ynglingespiller

« Svar #87: 28 Nov 2011, 03:14 »

Har valgt at give denne challenge en chance  Smiley
jeg er blevet ansat i Dynamos i 1. division i Sydafrika med en medieprognose som nr. 11 Smiley

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #88: 28 Nov 2011, 03:52 »

Jeg har osse valgt og starte op på denne special og yderest spændende rejse som starter med at finde sted i SKA Khabarovsk i den russiske 1. division.

Klubben ligger som noget af det mest østlige man kan komme i Rusland og ligger i området Khabarovsk derefter navnet.

Klubben finder vi i 1. division hvor de har spillet siden 2002 med den bedste placering som nr.5 tilbage i 2006.

Klubben har en medieprognose som nr. 10, men desværre ligger de pt nr. 16 efter 15 kampe.

Min første kamp  Cool
« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 04:52 af Fynbo » Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 28 Nov 2011, 10:17 »

Jeg er nu blevet færdig i min første sæson for min første klub, Hrvatski Dragovoljac..
Det gik nu meget godt med en 2. plads i den næstbedste række i Kroatien, hvor det underligt nok var min rugeklub, som rykkede op..
Her er SS: Kroatisk 2. division
Jeg vil dog forlade dem her op til min 2. sæson, da økonomien står som flere røde millioner.

edit: Ny klub.. den nok dårligste klub i den næstbedste række i Slovakiet.. Vranov hedder klubben.
De er uden nogen trænere, scouts, assistent manager osv. og har sådan 5 rigtige spillere. Det skal nok blive spændende!
« Seneste Redigering: 28 Nov 2011, 11:09 af Benjamiin » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010